What on earth bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:30 schreef TubewayDigital het volgende:
<frustratiemode> mijn hele sociale leven (en liefdesleven) in de vuilnisbak gegooid door te stoppen met tennis </frustratiemode>
zo, back on topic. Het ging over tennis. Weet je wat kut is. Tegen een goeie tegenstander spelen en er achter komen dat je voor staat. Help is het dan. Kan winnen, terwijl hij best goed is. Hoe gaan we dit aanpakken.
Los het meestal liever gewoon zelf op, maar heb er wel over nagedacht om mijn tegenstander erover aan te spreken. Gelukkig ging die gast wel even verderop zitten en zei mijn tegenstander ook tegen hem dat ie dat maar moest doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef TubewayDigital het volgende:
als je last hebt van fanatieke supporters zou ik dit even aan mijn tegenstander melden. Als hij een beetje sportief is spreekt hij zijn vriend er op aan.
Je hebt daar de Bontekoe en De Molen iig. De eerste is een grote club en de 2e is meer wat gemoedelijker dacht ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
Gozer, kap eens met dat gezeik over leuke meisjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zag dat je man was. Ik zou bij een club gaan met veel sterke spelers, veel jeugd en veel leuke meisjes in de leeftijdscategorie 15-30.
Of een club sterk is kan je vaak wel zien aan het aantal comp. teams en hoe hoog ze spelen
ja maar jij hebt al vriendinnen gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Gozer, kap eens met dat gezeik over leuke meisjes![]()
Ben je student? Dan moet je bij FUST gaan. Daar zit zonnestraaltje ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
FUST, heb ik inderdaad ook gevonden via Google. Maar dat heeft maar weinig met tennis te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben je student? Dan moet je bij FUST gaan. Daar zit zonnestraaltje ook!
Check die site van hun maar eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef Norrage het volgende:
Dat het studententennis is wil niet zeggen dat er niet getennist wordt
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef Norrage het volgende:
Op onze site staat ook alleen maar iets over borrels en zo, maar er wordt echt wel fanatiek getennist...ik denk niet dat het daar anders is
Vraag zonnestraaltje anders maar, die speelt toch aardig fanatiek toernooitjes en dat is niet eens op superhoog niveau!
maar ik begrijp je dilemma hoormaar je zoektocht in leeuwarden was wel een inkoppertje
Jup, er is een K2-toernooi daar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef TubewayDigital het volgende:
ja bontekoe, tuurlijk. Hebben een heel sterk jeugdtoernooi dacht ik.
Vroegah speelde ik door het hele land heen, dus dan leer je alles wel kennenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:10 schreef Skic. het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zoveel verstand van de Bontekoe?![]()
Hewitt heeft er ooit ook eens gespeeld en vast wel meer grote namenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:04 schreef nickybol het volgende:
Hebben ze bij bontekoe ook niet elk jaar een itf juniors toernooi?
best knap, ik kwam het district niet uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vroegah speelde ik door het hele land heen, dus dan leer je alles wel kennen.
Ik ben net 17 geworden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
best knap, ik kwam het district niet uit.
Hoe oud ben je nu eigenlijk ?
Mooi dat ik daar toernooi.nl eventjes voor kan raadplegenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:49 schreef TubewayDigital het volgende:
Op een gegeven moment heb je de stap van jeugd naar senioren gemaakt. Hoe oud was je toen? Wat waren je resultaten in de enkels bij de senioren? Welk nievau stapte je bij de enkel in?
Klonk echt als:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef TubewayDigital het volgende:
gewonnen, maar spin ballen terugslaan in de HE8 op een gravel baan, wat is dat irritant, ik kan het niet eens. Ik beuk liever op hardcourt strakke ballen die 1 cm over het net gaan. Chris wat doe ik daar aan ?
leuk dat je het zegt want dit geweldige tennis gaat mij uit mijn sociale isolement halen en me een vriendin bezorgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Klonk echt als:
M'n man belazert me. Ik heb het ontdekt, en hij slaapt zelfs met m'n vriendin. Wat moet ik doen, dr. Phil?
terugspinnen op zijn hoogste punt of even laten zakken? We hebben het hier over HE7 en HE8 he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
Goed onder de bal komen en hoog terugspinnen.
Als je hem eventjes laat zakken krijg je in principe wat meer controle over de bal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
terugspinnen op zijn hoogste punt of even laten zakken? We hebben het hier over HE7 en HE8 he.
Al een hele tijd met Babolat Pure Drive Team, maar daar ben ik toch wel een beetje op uitgekeken en ik wil na de toernooien kijken of de Head Flexpoint Prestige iets voor me is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef TubewayDigital het volgende:
met wat voor racket speel jij eigenlijk Chris
Jup, in ieder geval onze rol als 1e geplaatsten waargemaakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef TubewayDigital het volgende:
gefeliciteert. Een 8 schema neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |