What on earth bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:30 schreef TubewayDigital het volgende:
<frustratiemode> mijn hele sociale leven (en liefdesleven) in de vuilnisbak gegooid door te stoppen met tennis </frustratiemode>
zo, back on topic. Het ging over tennis. Weet je wat kut is. Tegen een goeie tegenstander spelen en er achter komen dat je voor staat. Help is het dan. Kan winnen, terwijl hij best goed is. Hoe gaan we dit aanpakken.
Los het meestal liever gewoon zelf op, maar heb er wel over nagedacht om mijn tegenstander erover aan te spreken. Gelukkig ging die gast wel even verderop zitten en zei mijn tegenstander ook tegen hem dat ie dat maar moest doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef TubewayDigital het volgende:
als je last hebt van fanatieke supporters zou ik dit even aan mijn tegenstander melden. Als hij een beetje sportief is spreekt hij zijn vriend er op aan.
Je hebt daar de Bontekoe en De Molen iig. De eerste is een grote club en de 2e is meer wat gemoedelijker dacht ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
Gozer, kap eens met dat gezeik over leuke meisjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zag dat je man was. Ik zou bij een club gaan met veel sterke spelers, veel jeugd en veel leuke meisjes in de leeftijdscategorie 15-30.
Of een club sterk is kan je vaak wel zien aan het aantal comp. teams en hoe hoog ze spelen
ja maar jij hebt al vriendinnen gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Gozer, kap eens met dat gezeik over leuke meisjes![]()
Ben je student? Dan moet je bij FUST gaan. Daar zit zonnestraaltje ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
FUST, heb ik inderdaad ook gevonden via Google. Maar dat heeft maar weinig met tennis te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben je student? Dan moet je bij FUST gaan. Daar zit zonnestraaltje ook!
Check die site van hun maar eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef Norrage het volgende:
Dat het studententennis is wil niet zeggen dat er niet getennist wordt
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef Norrage het volgende:
Op onze site staat ook alleen maar iets over borrels en zo, maar er wordt echt wel fanatiek getennist...ik denk niet dat het daar anders is
Vraag zonnestraaltje anders maar, die speelt toch aardig fanatiek toernooitjes en dat is niet eens op superhoog niveau!
maar ik begrijp je dilemma hoormaar je zoektocht in leeuwarden was wel een inkoppertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |