abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51447618
we gaan verder

vorige deel: [Tennis] Recreatief Tennis Topic Deel 9
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:47:17 #2
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51448167
Heej nieuw topic!

Dat van voor staan tegen een goede tegenstander, herken ik wel een beetje. Had het vanmiddag ook.

Ik moest tegen de nr 6 geplaatst spelen (ben zelf nr 12 geplaatst), dus die kerel is gewoon hoger in rating. En bij het inspelen al bleek het dat die kerel erg makkelijk stond te spelen. Ok wedstrijd begint. Ik kan met moeite bij blijven tot 4-4, mede door een paar goede services. Break ik die kerel ineens 5-4 voor mij. Uitserveren die set zou je zeggen, maar kwam 0-40 achter te staan. Daarna ging er een knop om en ging er gewoon vol in, met als resultaat set winst!

Tweede set won ik met 6-3. Had nog ff last van een maat van mijn tegenstander, die dacht mij uit de wedstrijd te lullen met wat gezwam Dus ik wilde die kerel uit de buurt hebben en was echt pissed off (Kreeg hem uiteindelijk paar meter verder uit mijn buurt. Misschien had ik hem wel kunnen laten verwijderen, maar weet niet precies hoe dat zit met regels) Na dit akkefietje zat ik vol met adrenaline en mijn focus lag niet meer bij het spel. Verloor daardoor 2 games op rij, maar herpakte mijzelf gelukkig op tijd

Voor deze enkel nog een dubbel gewonnen en halve finales bereikt, maar helaas hebben we die op moeten geven. Dit vanwege een blessure bij mijn maat. Kan zelf ook niet meer spelen zonder pijnstillers, maar dat terzijde
Weisst
pi_51448203
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:30 schreef TubewayDigital het volgende:
<frustratiemode> mijn hele sociale leven (en liefdesleven) in de vuilnisbak gegooid door te stoppen met tennis </frustratiemode>

zo, back on topic. Het ging over tennis. Weet je wat kut is. Tegen een goeie tegenstander spelen en er achter komen dat je voor staat. Help is het dan. Kan winnen, terwijl hij best goed is. Hoe gaan we dit aanpakken.
What on earth bedoel je hiermee?

(en dan heb ik het vooral over je eerste zin)

[ Bericht 4% gewijzigd door Norrage op 13-07-2007 23:54:22 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:57:23 #4
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_51448530
tvp
pi_51448538
als je last hebt van fanatieke supporters zou ik dit even aan mijn tegenstander melden. Als hij een beetje sportief is spreekt hij zijn vriend er op aan.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:02:18 #6
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51448734
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef TubewayDigital het volgende:
als je last hebt van fanatieke supporters zou ik dit even aan mijn tegenstander melden. Als hij een beetje sportief is spreekt hij zijn vriend er op aan.
Los het meestal liever gewoon zelf op, maar heb er wel over nagedacht om mijn tegenstander erover aan te spreken. Gelukkig ging die gast wel even verderop zitten en zei mijn tegenstander ook tegen hem dat ie dat maar moest doen.

Als ik die kerel ooit nog eens tegenkom in een wedstrijd, dan geef ik hem niks cadeau en krijgt ie het zwaar
Weisst
pi_51448745
in een schema van 64 zitten lijkt me ook best kut
pi_51448780
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
pi_51448881
ik zag dat je man was. Ik zou bij een club gaan met veel sterke spelers, veel jeugd en veel leuke meisjes in de leeftijdscategorie 15-30.

Of een club sterk is kan je vaak wel zien aan het aantal comp. teams en hoe hoog ze spelen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:06:37 #10
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51448901
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
Je hebt daar de Bontekoe en De Molen iig. De eerste is een grote club en de 2e is meer wat gemoedelijker dacht ik.

Maar volgens mij speelt een ander user (Zonnestraaltje) ook in Leeuwarden. Anders zou je het haar moeten vragen
Weisst
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:07:17 #11
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51448926
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zag dat je man was. Ik zou bij een club gaan met veel sterke spelers, veel jeugd en veel leuke meisjes in de leeftijdscategorie 15-30.

Of een club sterk is kan je vaak wel zien aan het aantal comp. teams en hoe hoog ze spelen
Gozer, kap eens met dat gezeik over leuke meisjes
Weisst
pi_51448927
ja bontekoe, tuurlijk. Hebben een heel sterk jeugdtoernooi dacht ik.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:07:28 #13
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51448934
En ook de finale is bereikt!

Hard gewerkt. Eerste set was m'n tegenstander gewoon beter. Maar ik zag dat z'n mentaliteit om te huilen was. Als zijn eerste service bijvoorbeeld uit was, meteen schelden enzo . Maar eerste set speelde hij echt goed en ik veel minder. Ik zag het niet meer zitten in de tweede set, maar uiteindelijk na hard werken en simpel spelen toch kunnen winnen. Dan weet je het natuurlijk al, dan gaat z'n koppie hangen. Veel fouten, terwijl ik beter werd. Uiteindelijk zonder veel moeite (behalve het feit dat ik bijna een bal tegen m'n kop kreeg, door m'n tegenstander in z'n woede geslagen ). Finale wordt lastig tegen de 3e geplaatst.

Setstanden: 2-6 6-4 6-1
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51448989
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef erkel het volgende:

[..]

Gozer, kap eens met dat gezeik over leuke meisjes
ja maar jij hebt al vriendinnen gehad
pi_51449041
Okee, thnx voor de tips. Ik heb vorige week al even gezocht op internet. Ik wil er ook meteen wat lessen bij doen. Ik heb 10 jaar geleden ook wat getennist, maar dat was toen niks ..
pi_51449067
bij mijn vorige tegenstander ging het racket ook alle kanten op
op zich wel leuk alleen moet je dan wel even de winst pakken anders lacht hij het laatst.
pi_51449100
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ben je student? Dan moet je bij FUST gaan. Daar zit zonnestraaltje ook!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51449132
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ben je student? Dan moet je bij FUST gaan. Daar zit zonnestraaltje ook!
FUST, heb ik inderdaad ook gevonden via Google. Maar dat heeft maar weinig met tennis te maken.
pi_51449155
Dat het studententennis is wil niet zeggen dat er niet getennist wordt
pi_51449320
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef Norrage het volgende:
Dat het studententennis is wil niet zeggen dat er niet getennist wordt
Check die site van hun maar eens.
pi_51449342
Ik wil juist wat aan mijn conditie doen en wat 'gezonder leven'. Niet nóg meer bier drinken!
pi_51449363
Op onze site staat ook alleen maar iets over borrels en zo, maar er wordt echt wel fanatiek getennist...ik denk niet dat het daar anders is

Vraag zonnestraaltje anders maar, die speelt toch aardig fanatiek toernooitjes en dat is niet eens op superhoog niveau!

maar ik begrijp je dilemma hoor maar je zoektocht in leeuwarden was wel een inkoppertje
pi_51449513
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef Norrage het volgende:
Op onze site staat ook alleen maar iets over borrels en zo, maar er wordt echt wel fanatiek getennist...ik denk niet dat het daar anders is

Vraag zonnestraaltje anders maar, die speelt toch aardig fanatiek toernooitjes en dat is niet eens op superhoog niveau!

maar ik begrijp je dilemma hoor maar je zoektocht in leeuwarden was wel een inkoppertje
Ik zal Zonnestraaltje eens vragen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:54:40 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51452349
Verkapte P waarop ik dit topic Terug kan Vinden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:56:00 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51452372
ZO!
Bovenstaande heb ik altijd al eens willen doen

Iig, ik ga morgen naar Siemens Open (Scheveningen). Ff kijken hoe het nou echt moet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')