abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:07:58 #76
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51545869
Zaterdag had ik al mijn kwartfinale gespeeld, maar heb in de 3e set op moeten geven Ik had teveel last van mijn arm en een borstspier. Zelfs na 4 asperines was de pijn nog niet weg en ik kreeg geen forehand meer over het net en mijn service kon ik alleen nog beetje spin in gooien.

Eerste set had ik nog wel gewonnen met 7-5 (na 5-2 achter gestaan te hebben), maar daarna werd de pijn steeds heviger en niet meer door heen te slaan. Tweede set heb ik nog uitgespeeld, maar begin 3e set heb ik de hand gegeven.

Minder geslaagd toernooi dus met 2 opgaves Hopelijk gaat het over een week beter
Weisst
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:55:45 #77
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_51549613
Vraagje: op wat voor (KNLTB-)niveau tennissen jullie zoal?
pi_51570450
Volgende week eerste toernooi!! Zondagochtend eerste westrijd in HE6. Hopen dat ik langer dan drie kwartier tegenstand kan bieden.
pi_51570854
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:55 schreef Quoi het volgende:
Vraagje: op wat voor (KNLTB-)niveau tennissen jullie zoal?
Ik zit in de 8, tennis nu zo'n twee jaar... nog geen officiele enkelpot gewonnen, in de dubbel ben ik ondertussen wel aardig op niveau
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:51:55 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_51571454
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zit in de 8, tennis nu zo'n twee jaar... nog geen officiele enkelpot gewonnen, in de dubbel ben ik ondertussen wel aardig op niveau
Dus KNLTB 8?
Zit zelf op 7 nl, maar vind het nog altijd best spannend om wedstrijden te gaan tennissen....
Wanneer begonnen jullie daarmee?
pi_51571562
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dus KNLTB 8?
Zit zelf op 7 nl, maar vind het nog altijd best spannend om wedstrijden te gaan tennissen....
Vorige zomer voor het eerst toernooien gespeeld, tenniste toen nog geen jaar... het hangt er heel erg vanaf wie je tegenover je krijgt... in de 8 kan dat echt van alles zijn, ben al een paar keer ongenadig hard geveegd maar heb ook leuke potjes gespeeld
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:25:25 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51572702
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dus KNLTB 8?
Ik won mijn eerste wedstrijd in de acht twee weken nadat ik mijn racket had gekocht.
Ik tennis nu mijn derde seizoen. Speel in de 7 en de 6 dit jaar.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_51572748

7-6 5-2 voor en het nog verprutsen.
pi_51583583
Gisteren mijn 5de les gehad... Ging voor geen meter Vorige lessen gingen wel goed...
Binnenkort maar weer meer lessen boeken. Hopen dat het weer een beetje meewerkt, dan kunnen we weer gaan tossen...

Eind augustus doe ik mee aan onze clubkampioenschappen. Zal wel niks worden, maar vind het wel leuk om mee te doen...
pi_51689986
Nou mijn kwartfinale mix was het eindstation.... eerste set lukte alles bij ons: 6-3 gewonnen... vervolgens pakken we een break voorsprong 2-0 en krijgen we breakkansen naar 3-0.... die pakken we niet, vervolgens kantelt de hele wedstrijd... 2-6 1-6 verloren... ik heb zelf wel goed gespeeld... partner liet het vooral in de derde set erg liggen... wel jammer want we hadden de kans maar ze waren net wat constanter op de big points....
pi_51690787
Chris wat jammer! Hoe kwam dat zo?

Ik heb me net ingeschreven voor een toernooitje... GD6 (jaja nieuwe dubbelpartner! )
Toch wel spannend, zo boven m'n niveau.. sta nu 6.6 - actuele rating..
pi_51696727
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Chris wat jammer! Hoe kwam dat zo?

Ik heb me net ingeschreven voor een toernooitje... GD6 (jaja nieuwe dubbelpartner! )
Toch wel spannend, zo boven m'n niveau.. sta nu 6.6 - actuele rating..
Ik heb geen flauw idee .
Ik dacht denk ik gewoon dat het een gespeelde wedstrijd was en daardoor werd ik te nonchalant .

En met een rating van 6,6 word je toch wel 6 volgend jaar ?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:18:23 #88
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51703014
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:26 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee .
Ik dacht denk ik gewoon dat het een gespeelde wedstrijd was en daardoor werd ik te nonchalant .

En met een rating van 6,6 word je toch wel 6 volgend jaar [afbeelding]?
Volgens mij is de norm erg naar beneden bijgesteld. Gasten die 4.5 stonden in de enkel vorig jaar, werden gewoon weer 5 .
Weisst
pi_51745213
weer een flink aantal wedstrijden gespeeld. Hoop hier door veel geleerd te hebben
pi_51746800
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef erkel het volgende:

[..]

Volgens mij is de norm erg naar beneden bijgesteld. Gasten die 4.5 stonden in de enkel vorig jaar, werden gewoon weer 5 .
Het verschilt per categorie hoor...7.8 wordt je al 7 mee volgens mij, maar met 2.2 ben je nog geen 2
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51753929
nogal debiel natuurlijk dat er gewoon niet bij de .5 afgerond wordt.

ook is het onhandig om 9 het laagst te maken. 1 was slimmer geweest. Voorkom je taalkundige problemen. Maakt het ook makkelijker om clubs een sterkte te geven (gewoon alles sommeren )

post2: wie deed hier nou natuurkunde ?

post3: waar ligt de grens tussen 7 en 6. Dat zou ik heel graag willen weten.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:33:26 #92
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51755556
Vorig jaar was de grens tussen 7 en 6 volgens mij 6,6.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51757227
mijn dubbelranking is gestegen naar 8,666 .... het begint er op te lijken

zometeen 1e ronde enkel van nieuw toernooi, hopelijk wordt het nog droog... kansen schat ik niet al te hoog in maar ik sta goed te spelen nu dus wie weet
pi_51769161
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:28 schreef TubewayDigital het volgende:
nogal debiel natuurlijk dat er gewoon niet bij de .5 afgerond wordt.

ook is het onhandig om 9 het laagst te maken. 1 was slimmer geweest. Voorkom je taalkundige problemen. Maakt het ook makkelijker om clubs een sterkte te geven (gewoon alles sommeren )

post2: wie deed hier nou natuurkunde ?

post3: waar ligt de grens tussen 7 en 6. Dat zou ik heel graag willen weten.
Vorig jaar lag de grens naar 6 volgens mij op 6.57 of zo, maar ze bepalen het echt pas aan het eind van het jaar, want het is afhankelijk van hoeveel mensen ongeveer op de grens staan want als ik het goed heb willen ze het aantal spelers per categorie enigszins constant houden...

En ik doe natuurkunde, maar ik weet niet zeker of dat precies was wat je bedoelde
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51769204
Helaas verloren met 6-2 6-2 maar toch wel lekker gespeeld... leuke punten, tegenstander was alleen net iets constanter dan ik... ik wil nog steeds te snel het punt scoren...
pi_51769546
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vorig jaar lag de grens naar 6 volgens mij op 6.57 of zo, maar ze bepalen het echt pas aan het eind van het jaar, want het is afhankelijk van hoeveel mensen ongeveer op de grens staan want als ik het goed heb willen ze het aantal spelers per categorie enigszins constant houden...
precies en dat vind ik raar. De KNLTB heeft van te voren dus al een verdeling in haar hoofd over hoe speelsterktes vereeld zijn. De beste 30 zijn 1, de beste 60 zijn 2 etc. Maar hoe komen ze daar aan ?

Als je gewoon bij .5 afrond en het systeem laat draaien krijg je toch automatisch een verdeling van speelsterktes. Het DSS systeme genereert dan voor jou een verdeling.

ik zal er nog eens verder over nadenken
quote:
En ik doe natuurkunde, maar ik weet niet zeker of dat precies was wat je bedoelde
helpt een demper ?
pi_51769649
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

precies en dat vind ik raar. De KNLTB heeft van te voren dus al een verdeling in haar hoofd over hoe speelsterktes vereeld zijn. De beste 30 zijn 1, de beste 60 zijn 2 etc. Maar hoe komen ze daar aan ?

Als je gewoon bij .5 afrond en het systeem laat draaien krijg je toch automatisch een verdeling van speelsterktes. Het DSS systeme genereert dan voor jou een verdeling.

ik zal er nog eens verder over nadenken
[..]

helpt een demper ?
Nee
pi_51769718

cool dat je dat weet. Vertel er eens wat over. Heeft een prof het er eens tijdens college over gehad? Was het een opgave in je natuurkunde boek? Heb je er een practicum of bachelor scriptie over gedaan ?
pi_51769767
Ik heb er wel eens iets wetenschappelijk onderbouwds over gelezen, maar daar houdt het wel bij op. Wat het vooral zei is dat het wel wat scheelt maar dat het toch echt vooral het gevoel qua geluid en dergelijken is waarom mensen het ding aanschaffen..Niet echt veelzeggend dus.
pi_51769907
Zo'n dingetje is natuurlijk ook veel te licht om trillingen te dempen dacht ik zo.

Waarom heeft Wilson eigenlijk die bobbels aan de zijkant? Ik denk dat het is om meer controlle te krijgen (afstand contactpunt van de bal met de snaren tot frame wordt op dat punt net iets kleiner) terwijl je toch een grote sweatspot blijft behouden. Ook kan het voor meer stabiliteit zorgen. Extra massa aan de buitenkant maakt het toch moeilijker voor een racket om te draaien om zijn as.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')