Welkom en succes. Je staat in de lijst.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef derrudyjah het volgende:
Hier voor een nieuwe poging, ik stop vanaf woensdag, samen met een collega...
Ik merk wel dat mijn huid meer kleur heeft, minder wallen onder mijn ogen etc.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Thelonious het volgende:
Hey oudere mede-gestopten! Merken jullie ook dat rimpeltjes in je gezicht lijkt te vervagen en zelfs lijken te verdwijnen sinds je gestopt bent?
Of ben ik aan het hallucineren?
O ja, ben nu precies 5 maanden gestopt.
Heel veel succes, ik hoop dat het bij jou net zo makkelijk gaat als bij mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef derrudyjah het volgende:
Hier voor een nieuwe poging, ik stop vanaf woensdag, samen met een collega...
hahahaha ik bedoel 2006...quote:
Je staat genoteerd. Succes met stoppenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef grasmat het volgende:
vrijdag ga ik stoppen. Dus: 31-8-07
dankje, ik moet welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Je staat genoteerd. Succes met stoppen.
Ja moet van mezelf.. ik kan ook niet meer genieten van een peuk, teveel nadelen levert dat vieze roken op.quote:
Je houdt ineens zoveel tijd over, dat vond ik het meest frappante aan stoppen met rokenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:37 schreef grasmat het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vandaag veel actiever bezig ben geweest dan anders.. om het roken maar te vergeten, wat eigenlijk best wel een voordeel is.. nu benut ik tenminste de hele dag
Idem.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 september 2007 04:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem.
Ik heb het vanavond even lastig gehad. Maar achteraf gezien valt het alleszins mee. Dat kunnen jullie ook wel. Gewoon niet te veel bij nadenken.
Moest je niet huilen tijdens het roken uit verdriet om je zwakke persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Gisteravond een sigaret gerookt. Ik zie het als een eenmalige misstap. Hij was ook helemaal niet lekker.
Do's: Stoppen met roken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:43 schreef NED het volgende:
Ik zie in dit topic maar bar weinig tips over hoe je stoppen met roken het beste aan kunt pakken.
Wat zijn de do's, wat zijn de don'ts, dat soort dingen.
Leuk dat iedereen hier loopt te mekkeren hoe lang ze wel al niet gestopt zijn, maar iemand die wil gaan stoppen schiet daar verder natuurlijk geen ene flikker mee op
Gemiste kans dunkt me, heel deze reeks
lol, wat verwacht je dan? een walktrough? hints tips en tricks?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:43 schreef NED het volgende:
Ik zie in dit topic maar bar weinig tips over hoe je stoppen met roken het beste aan kunt pakken.
Wat zijn de do's, wat zijn de don'ts, dat soort dingen.
Leuk dat iedereen hier loopt te mekkeren hoe lang ze wel al niet gestopt zijn, maar iemand die wil gaan stoppen schiet daar verder natuurlijk geen ene flikker mee op
Gemiste kans dunkt me, heel deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |