Ik hoop dat ik er volgend jaar in april kan drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
True, hoewel voor ons champagne nog wel een eindje weg is
Wel lekker hoor. Ons huis zou muren van tien centimeter krijgt (4 inch) van hout (!!). Ik heb toch liever iets van beton maar da's hier praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
na de oorlog waren ze bang voor bommen denk ik
27cm
daarbij is waar de bank staat volgens mij een vaste kastmaargoed, dat gaan we maandag zien
Nah...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef appelsap het volgende:
We zouden eigenlijk vandaag te horen krijgen of de hypotheek helemaal doorgaat, maar dat is nu weer verschoven naar maandag. Nog langer wachten dus.![]()
Kopen onder opschortende voorwaarde tot het bekomen van een financieringquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef phluphy het volgende:
Ja klopt wonderer. Je krijgt een voorlopig koopcontract, met daarin een afgesproken periode waarin je moet aantonen GEEN financiering rond te krijgen en/of in elk geval vast zit aan 10% betaling. Of zoiets. Eerlijk gezegd weet ik het niet meer precies, maar in elk geval wel makkelijker dan bij jullie.![]()
Mja. Hopelijk is het niet zo dat de ene ambtenaar weet dat het moet gebeuren maar dat door de bureaucratie alsnog te laat is. Die deklaag had er vorige week namelijk al moeten liggen maar het regende te hardquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef phluphy het volgende:
Dat komt nou goed uit zeker, Leonieke!![]()
Da's dus een meevallertje, wonderer.Moge er nog velen volgen!!!!
Heb je al een topic geopend dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef UncleFunk het volgende:
Ik internet nu vanuit m'n nieuwe huis. De voorpret is dus voorbij
Leuk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef UncleFunk het volgende:
Ik internet nu vanuit m'n nieuwe huis. De voorpret is dus voorbij
In mijn huidige slaapkamer heb ik witte gordijnen, dus eigenlijk ben ik er heel erg aangewent dat mijn kamer licht wordt zodra de zon opkomt.quote:[Lieksepieks, Was je niet super vroeg wakker vanmorgen? Want volgens mij zag ik op de foto's nog nergens gordijnen hangen.
Enorm aan het balen eigenlijk, ben echt al lastig geweest vandaagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:46 schreef Nanook24 het volgende:
Leonieke, Nog niet te hard aan het balen dat je niet kunt lezen nu?Jullie kunnen toch de champagne open trekken als de eerste paal is geslagen...en als het hoogste punt is bereikt...en, en, en
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |