Het YES!gevoel isecht heerlijk! Ik heb ook getwijfeld over een bod bij een ander huis, maar achteraf gezien had ik daar ook niet helemaal het YES!gevoel bij, dat ik bij dit huis wel had. Op je onderbuikgevoel afgaan is inderdaad de beste manier om te beslissen over een bod, hoewel dat we raar klinkt, bij zo'n serieuze en belangrijke beslissing.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef Charisma het volgende:
trouwens vanaf 1aug2008 is men verplicht als eigenaar een reservefinds in stand te houden
de slapende VVE's zijn dan verleden tijd![]()
ik heb dit gezien op funda( bij sommige omschrijvingen staat" slapende VVE ( let op nieuwe wet!!)quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het YES!gevoel isecht heerlijk! Ik heb ook getwijfeld over een bod bij een ander huis, maar achteraf gezien had ik daar ook niet helemaal het YES!gevoel bij, dat ik bij dit huis wel had. Op je onderbuikgevoel afgaan is inderdaad de beste manier om te beslissen over een bod, hoewel dat we raar klinkt, bij zo'n serieuze en belangrijke beslissing.
Maar reservefinds (ik heb heel lang nagedacht en denk je fonds bedoelt?), hoe groot moet dat zijn? Heb je misschien een linkje? Jeetje er komt nog zoveel kijken bij verhuizen! Maar vandaag ga ik lekker de stad in omdingetjes te kopen, heerlijk, vakantie!
Mmm...ik weet niet of ik dat wel zo'n ideale situatie zou vinden want ik denk niet dat de gemeente je na 3 jaar gaat helpen om iets anders te vinden plus dat in de loop der jaren steeds meer woningen leeg gaan komen te staan en dat zou me ook niet echt een veilig gevoel geven uiteindelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
een sloopwoning die in 2010 plat gaat
Vandaag een bod uitgebracht en vandaag te horen gekregen dat de verkopers met iemand anders in zee gaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Nanook24 het volgende:
M@x, Al besloten wat je gaat doen? Of toch nog een beetje in dubio?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Vandaag een bod uitgebracht en vandaag te horen gekregen dat de verkopers met iemand anders in zee gaanMorgen staan er drie bezichtigingen op het programma. Hopelijk zit daar iets tussen
![]()
Heb je je ook bij particuliere verhuurders ingeschreven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef m@x het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat de rest heeft geboden maar ik vermoed dat het met de opleverdatum te maken heeft. Ik moet er gewoon uiterlijk 1 oktober in kunnen en zij gaven de voorkeur voor oplevering per 1 november. Ik heb daarom een relatief hoog bod gedaan maar daar wel een eerdere opleverdatum aan verbonden. Ik denk dat dat het struikelblok is geweest. Jammer maar helaas en misschien is die dooddoener in dit geval wel van toepassing. Wie weet wat er morgen inderdaad allemaal langskomt. Ik word alleen wel een beetje zenuwachtig van de tijdsdruk die er is.
Als ik alleen was geweest had ik dat wel gedaan, maar er wordt nu al zoveel met Kai gesleept qua huis, opvang, vriendjes e.d. Ik ga nu liever naar een plekje waar we gewoon kunnen blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je je ook bij particuliere verhuurders ingeschreven?
Niet helemaal ideaal omdat je daar vaak aan 1 jaar huur vast zit, maar wellicht hebben die nog iets tijdelijks voor je. Geeft je mss wat meer ademruimte.
Heb ik toen ook gedaan, en ook uiteindelijk een huis op die manier omdat ik niet binnen de tijd een huis kon vinden wat helemaal voldeed enzo.
Die inschrijving was eigenlijk een wilde gok zo van 'zie maar'.
Ik snap dat je er zenuwachtig van wordt iig.
yeah.. kreeg ineens gisteren een brief van de woningbouw, dat ik 1e kandidaat benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef appelsap het volgende:
Ja, meteen weer 3 dagen erbij dan!
Jij een huisje zie ik, de plannen zijn weer helemaal gewijzigd.
Wel lekker hoor als je wat voor jezelf zou hebben. Succes ermee.
Nu ben ik in de warquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef motorbloempje het volgende:mn lief smste net
hij zit nu in zwitserland, maar wilde toch ff weten wat hij vond..
en kreeg net de bevestiging dat we er echt van uit kunnen gaan dat we ruim voor 2010 al gezelligsamen
in een huisje zullen zitten
![]()
![]()
ben zo blij
en zo benieuwd naar maandag.. een tuin! een tuin! en een voortuin! jeetje..lijkt me echt zo geweldig!
Ja, maar uitkijken naar champagne is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef wonderer het volgende:
Afspraken maken "voor volgende week" is kut. Heel weekend wachten
True, hoewel voor ons champagne nog wel een eindje weg isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar uitkijken naar champagne is dan wel weer leuk![]()
Zo wacht ik altijd een paar dagen om scampi's te gaan eten als ik er zin in heb. Dan smaken ze me nog meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |