abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51598404
Moeilijk hoor M@x, wel bieden...niet bieden, je zou natuurlijk morgen (laat!) een bod uit kunnen brengen. Het komt toch niet in één dag rond dus dan heb je vrijdag nog de tijd om die andere huizen te bekijken en kun je altijd nog van verder onderhandelen afzien en kiezen voor een ander huis. En is er maar 1 dagverblijf waar Kai terecht kan? Is er niet misschien nog een andere optie zonder ellenlange wachtlijsten?

Wonderer, Lekker dat jullie het financieel rond zouden moeten kunnen krijgen. Als je dan nog iets van de prijs van de grond af zou kunnen krijgen dan zou je dat misschien weer kunnen reserveren voor andere onverwachte kosten. Ik doe in elk geval alvast een voorzichtige

Leonoor, Lekker dat je het eerste deel van je werkstuk hebt kunnen inleveren. Dan heb je de eerste deadline in elk geval maar weer gehaald.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_51599738
Zozo wat een ontwikkelingen allemaal weer!

Max, ben heel benieuwd wat je gaat doen!

Hier schijnt de zon weer, heb een heerlijk dagje gewerkt (waarvan een middagje productief vergaderd)! Daarna even snel naar de Hema, gekochte spullen thuis (hihi mijn nieuwe huis dus ) afgeleverd en de bus naar huis genomen (toekomstig oude huis). Kwam namelijk in de Hema tot de conclusie dat ik vanmiddag wou gaan rondbellen voor een busje/ bestelauto (huur). Was mijn telefoon vanmorgen vergeten, dus om dat te doen moest ik naar huis...hihi, tsja...morgen weer een dag.

Zie het weer wat positiever in. Maar ooooo, wat ben ik blij als mijn spullen over zijn. De komende 3 weken voorbij zijn...hihi dan werk ik nog maar 20 uur, en 20 uur per week aan mijn scriptie (maar dat kan lekker thuis!!!!)
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:17:41 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51604375
Appelsap, hoe staat het bij jullie eigenlijk nu? Is er al meer zekerheid?
pi_51608402
Wonderer goed nieuws voor jullie dus! Van mij ook een voorzichtige.

M@x lastig is dat allemaal een leuk huis vinden en dan al die dingen die je er over moet weten.
Weet je zelf inmiddels al wat je gaat doen nu?

Nanook bij jullie gaat het nu ook hard zeg!

Wij hebben van de hypotheekverstrekker te horen gekregen dat we het deze week nog te horen krijgen. Dus nog even afwachten en dan hopelijk komend weekend aan de champagne.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:17:49 #105
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51610810
Net een telefoontje van de "makelaar" die met een andere bouwer heeft gesproken, die ook redelijk goedkoop alles kan neerzetten, met het voordeel dat hij overal voor zorgt. Dus hij koopt het land eerst, en zorgt voor het fundament enzo, zodat wij toekunnen met een gewone hypotheek in plaats van een "construction loan", die een hogere rente heeft. Als ie nou ook iets voor een redelijke prijs kan bouwen dat we WEL leuk vinden (huidige "quote" is voor een split ranch), ziet het er een stuk beter uit dan vorige week
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_51619340
M@x, je moet pas echt een bod oden als je bij een woning/thuis het gevoel hebt " YES., dat is het, hier voel ik me thuis"
ik was jaaaren op zoek naar een koopwoning en ben dan opeens zonder mn makelaar toch nog even wezen kijken in een wijk die me eigenlijk niet trok maar in de woning eens binnen was ik meteen verkocht, dan ga je daar ook voor
persoonlijk vind ik flats niets, alllemaal zo een strakke en onpersoonlijke bedoeling, het zijn net vierkante kasten
maar dat is mijn eigen smaak

wat betreft je vragen kan je al heel veel vinden met google, een ketel kan best jaren mee gaan en een dak vernieuwen ligt echt aan de staat, lekkage kan je altijd krijgen , daar zit zeker geen datum aan vast
dat de VVe slapende is is jammer, het risico dat je onverhoopt toch kosten moet gaan draaien is dan hoger maar je kan toch ook de makelaar vragen of er iets in de pot zit en wat eraan wordt gedaan?

succes ermee, ik ga weer met je mee lurken in Rijswijk

wens iedereen nog veel fantastische kriebels toe
pi_51619744
woeh! *happy*

Eindelijk ons eerste huisje gekocht! Na 23 jaar op thuishonk, werd het wel eens thuis, en nu ga ik met mijn vriendin samenwonen! (na stiekum al een beetje 6 maandjes bij haar te wonen nu )

We hebben een mooi appartement gekocht van 109m2 op 5 hoog met een ontzettend mooi uitzicht!

Zoals Charisma al zei hierboven: na ongeveer 50 woningen gezien te hebben, liepen we hier binnen en dat was meteen het "Dit is het, waar tekenen we?"-gevoel. En geloof me, na 50 woningen in ongeveer 5 verschillende plaatsen gaat de moed je toch echt wel in de schoenen zakken. Maar uiteindelijk goedgekomen!

We kunnen er tussen 1 september en 20 december in (afhangende van de verkoper's tijdelijke huurwoning plannen, ivm nieuwbouwhuis dat pas in april 2008 af is.) Mooi tijd dus nog om wat ideeen te verzamelen, wat dingen te schetsen, en vooral nog wat door te sparen

Appartement is echt helemaal top, enorm mooie vloer in de woonkamer, goede ruime slaapkamers, en een recent vernieuwde badkamer (precies in onze stijl!). Enkel de keuken en de vloer in de gang willen we aanpakken als het budget het toelaat. Maar dat zal wel moeten gaan lukken!

Hypotheek was nog een hele hel, omdat ik een eigen zaak heb en nog geen 3 jaar-cijfers heb, en we net iets meer nodig hadden dan mijn vriendin alleen zou krijgen! Maar we hebben in ieder geval 1 offerte binnen, vandaag of morgen hopelijk nog een tweede, en dan is het echt rond!

Het begint nu echt te kriebelen!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Octagen op 19-07-2007 11:15:43 ]
pi_51619903
wat gaaf Octagen, fijn dat jullie dat YES gevoel ook hebben gehad, ik ben benieuwd na de verdere ontwikkelingen
pi_51620719
trouwens vanaf 1aug2008 is men verplicht als eigenaar een reservefinds in stand te houden
de slapende VVE's zijn dan verleden tijd
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:12:17 #111
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_51621129
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef Charisma het volgende:
trouwens vanaf 1aug2008 is men verplicht als eigenaar een reservefinds in stand te houden
de slapende VVE's zijn dan verleden tijd
Het YES!gevoel isecht heerlijk! Ik heb ook getwijfeld over een bod bij een ander huis, maar achteraf gezien had ik daar ook niet helemaal het YES!gevoel bij, dat ik bij dit huis wel had. Op je onderbuikgevoel afgaan is inderdaad de beste manier om te beslissen over een bod, hoewel dat we raar klinkt, bij zo'n serieuze en belangrijke beslissing.

Maar reservefinds (ik heb heel lang nagedacht en denk je fonds bedoelt?), hoe groot moet dat zijn? Heb je misschien een linkje? Jeetje er komt nog zoveel kijken bij verhuizen! Maar vandaag ga ik lekker de stad in omdingetjes te kopen, heerlijk, vakantie!
Nulla verba sed acta
pi_51622209
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Het YES!gevoel isecht heerlijk! Ik heb ook getwijfeld over een bod bij een ander huis, maar achteraf gezien had ik daar ook niet helemaal het YES!gevoel bij, dat ik bij dit huis wel had. Op je onderbuikgevoel afgaan is inderdaad de beste manier om te beslissen over een bod, hoewel dat we raar klinkt, bij zo'n serieuze en belangrijke beslissing.

Maar reservefinds (ik heb heel lang nagedacht en denk je fonds bedoelt?), hoe groot moet dat zijn? Heb je misschien een linkje? Jeetje er komt nog zoveel kijken bij verhuizen! Maar vandaag ga ik lekker de stad in omdingetjes te kopen, heerlijk, vakantie!
ik heb dit gezien op funda( bij sommige omschrijvingen staat" slapende VVE ( let op nieuwe wet!!)

en toen ging ik googelen
ik heb hier een pdf file gevonden over het reservefonds

http://bestel.postbus51.n(...)0-20051110-11016.pdf

en hier nog een andere link die wel erg belangrijk is bij het kopen van een woning( ook met vve)

http://www.eigenhuis.nl/V(...)ppartementsrecht.htm
pi_51622460
nog ter aanvulling voor jullie als je een woning ziet met een slapende VVE
Becky27 ! jij hebt er toch ook een? ik zou maar achteraan gaan

Wetswijziging per 1 mei 2005 en 2008
Los van de invoering van het nieuwe modelreglement hebben de "oude VvE'en" wel degelijk te maken met de wijzigingen in het BW per 1 mei 2005 en 1 mei 2008.
De VvE'en waar de bestaande reglementen 1972, 1973, 1983 en 1992 van kracht zijn, hebben wel degelijk ook te maken met deze wijzigingen. Per 1 mei 2005 dienen alle VvE'en zich aan de wetswijziging te houden. Voor sommige zaken geldt er een uitgestelde werking per 1 mei 2008.
Nieuw in die wet is onder meer dat iedere VvE dient te beschikken (men is het zelfs verplicht) over een reservefonds van waaruit het toekomstig (groot) onderhoud dient te worden bekostigd.
Veel bestaande VvE'en zullen nu nog geen reservefonds hebben, of in nog meer gevallen, een niet toereikend reservefonds.
Wettelijk hebben deze VvE'en tot 1 mei 2008 de tijd om een reservefonds te realiseren en dit voldoende te vullen.
Door de media aandacht zullen veel aspirant kopers onmiddellijk vragen gaan stellen over het reservefonds. Ontbreekt het fonds, of is er nauwelijks gespaard, dan drukt dat direct de biedprijs of men haakt (heel verstandig) gewoon af!
Bij vervreemding van het appartementsrecht dient het bestuur de notaris een opgave te verstrekken van het aandeel van het betrokken appartement in het reservefonds. Blijft de VvE, en daarmee het bestuur, in gebreke dan loopt men ook nog eens grote kans dat de notaris niet zal passeren!
Bestuurders dienen zich terdege te realiseren dat het niet hebben van een reservefonds of niet toereikend (onvoldoende gevuld), mogelijk een onrechtmatige daad kan opleveren, waarvoor men vroeg of laat ter verantwoording wordt geroepen. Hetzij door de vergadering, hetzij bij de rechter.
Helaas heeft de overheid verzuimd in de wet de VvE'en de plicht op te leggen zorg te dragen dat het fonds toereikend zal zijn om het gehele toekomstig groot onderhoud te betalen.
unquote
bron:http://www.vve-structuur.nl/modelreglement-2006.htm
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:51:42 #114
71919 wonderer
pi_51638600
Ik kon het niet laten

Bij een ander bedrijf dat huizen bouwt, is de plattegrond die we hebben niet beschikbaar, dus heb ik een twee-verdiepingen huis uitgezocht dat er niet zo duur uitziet (er staan geen prijzen bij, en de andere huizen zijn (nog) veel groter):

Deze plattegrond vind ik eigenlij nog tofferder (logisch, bijna twee keer zo veel oppervlakte )

En ja, ik weet dat er twee wasmachines en twee drogers staan, ik wist niet waar ik ze het liefst wilde hebben En die fietsen zijn natuurlijk hometrainers en het is een inloopdouche en dat driehoekige ding in de keuken is een voorraadkast.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_51639927
Na een drukke dag dan hier weer even een update.

Het concept koopcontract is vandaag akkoord gegeven naar de verkopend makelaar toe dus dat zal binnenkort getekend gaan worden, de eerste hypotheek offertes zijn in de maak daar komt de hypotheek meneer maandag weer voor langs en de contracten voor de kinderopvang zijn ook binnen. Dus het loopt allemaal lekker door hier.

Wonderer, De nieuwe constructie klinkt wel goed. Fijn dat de makelaar met jullie mee denkt want kunnen lenen tegen een lagere rente is natuurlijk altijd prettig.

Charisma, Al gaat het VvE verhaal voor ons helemaal niet op wel super dat je zo met de mensen waar het wel voor geld meedenkt!

Octagen, Gefeliciteerd met jullie droomhuisje. Dat moedeloos worden herken ik heel erg. Bij ons was het dan alleen vaak omdat de een het huis helemaal geweldig vond terwijl de ander dan toch niet dat yes-gevoel had. Soms had ik echt wel eens het idee van gaan we het dan nooit eens worden? Maar dat is dus uiteindelijk een stuk of 10 huizen verder toch gelukt.

Appelsap, Ik duim dat het champagne word dit weekend!!!

M@x, Al besloten wat je gaat doen? Of toch nog een beetje in dubio?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_51641088
ha! hier is dus deel 2

er zijn dus wat ontwikkelingen, en ik mag misschien in een eigen huisje gaan wonen..

nou ja, ik mag het zeker weten, want ik ben 1e kandidaat maar ga maandag kijken of het ook echt wat is in het echt.

een sloopwoning die in 2010 plat gaat, erg weinig huur, maar wel alles voor mezelf en een grote tuin met een schuurtje en een voortuin voor de motor

zo eens aan de slag met de floorplanner
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:06:08 #117
71919 wonderer
pi_51641364
Dan heb je dus ongeveer drie jaar om iets permanents te vinden? Dingen opknappen lijkt me dan niet aan de orde...
pi_51642326
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
een sloopwoning die in 2010 plat gaat
Mmm...ik weet niet of ik dat wel zo'n ideale situatie zou vinden want ik denk niet dat de gemeente je na 3 jaar gaat helpen om iets anders te vinden plus dat in de loop der jaren steeds meer woningen leeg gaan komen te staan en dat zou me ook niet echt een veilig gevoel geven uiteindelijk.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:32:06 #119
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51642390
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Nanook24 het volgende:
M@x, Al besloten wat je gaat doen? Of toch nog een beetje in dubio?
Vandaag een bod uitgebracht en vandaag te horen gekregen dat de verkopers met iemand anders in zee gaan Morgen staan er drie bezichtigingen op het programma. Hopelijk zit daar iets tussen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51642428
in de planning staat dat ik over anderhalf jaar samenwoon

daarbij is het sociale woningbouw, die alles tot aan het einde verhuurt aan studenten, waardoor leegstand (als ik dat mee ga maken) erg mee zal vallen
Ja doei.
pi_51642558
Hè getsie M@x, is dat even een domper op de feestvreugde. Komen ze wel bij je terug als ze er uiteindelijk met de andere partij niet uit komen?

Nouja, wie weet heb je morgen bij een van de andere huizen een beter gevoel en ben je juist blij dat dit niet door is gegaan.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:36:58 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51642607
He juk m@x...
Maar... zoals ze dan zeggen 'dan was het vast niet het perfecte huis, dat komt dan echt nog wel'.
Zo'n vreselijke dooddoener!
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:41:17 #123
71919 wonderer
pi_51642812
Best een klerestreek van de verkopers. Had die ander hoger geboden of zo?
pi_51642917
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef m@x het volgende:

[..]

Vandaag een bod uitgebracht en vandaag te horen gekregen dat de verkopers met iemand anders in zee gaan Morgen staan er drie bezichtigingen op het programma. Hopelijk zit daar iets tussen
balen

succes morgen
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:46:22 #125
3142 m@x
pi_51643021
Ik heb geen flauw idee wat de rest heeft geboden maar ik vermoed dat het met de opleverdatum te maken heeft. Ik moet er gewoon uiterlijk 1 oktober in kunnen en zij gaven de voorkeur voor oplevering per 1 november. Ik heb daarom een relatief hoog bod gedaan maar daar wel een eerdere opleverdatum aan verbonden. Ik denk dat dat het struikelblok is geweest. Jammer maar helaas en misschien is die dooddoener in dit geval wel van toepassing. Wie weet wat er morgen inderdaad allemaal langskomt. Ik word alleen wel een beetje zenuwachtig van de tijdsdruk die er is.
pi_51643389

dit is de plattegrond van het huisje..

ziet er wel ok uit
Ja doei.
pi_51643900
He jammer M@x
Ik hoop dat je morgen gewoon tegen een nog veel beter huis aanloopt.Succes!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51643947
M@x ik hoop echt dat je gewoon morgen "Wauw" kunt zeggen tegen één van de huizen. Meer heb je er namelijk niet nodig Eéntje maar, één simpel huis van al de duizenden huizen die te koop staan waar jij je kunt in vinden.

Veel succes!!
pi_51648448
Ik heb gister eindelijk mijn sleutels gekregen, met een dikke week vertraging want de eigenaar wilde nog een paar dingen opknappen. Vond dat eerst niet zo geweldig, maar nu geeft die als toegift dat ik pas per 1 augustus huur moet betalen. Kan ik helemaal mee leven. Tenslotte woon ik nu gratis bij mijn oma en hoef niet direct weg.

Morgen even uitzoeken hoe ik helemaal foto's kan plaatsen want dat is me tot hiertoe niet gelukt en dan open ik leuk een eigen topic. Ikea, here I come!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:51:33 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51650873
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef m@x het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat de rest heeft geboden maar ik vermoed dat het met de opleverdatum te maken heeft. Ik moet er gewoon uiterlijk 1 oktober in kunnen en zij gaven de voorkeur voor oplevering per 1 november. Ik heb daarom een relatief hoog bod gedaan maar daar wel een eerdere opleverdatum aan verbonden. Ik denk dat dat het struikelblok is geweest. Jammer maar helaas en misschien is die dooddoener in dit geval wel van toepassing. Wie weet wat er morgen inderdaad allemaal langskomt. Ik word alleen wel een beetje zenuwachtig van de tijdsdruk die er is.
Heb je je ook bij particuliere verhuurders ingeschreven?
Niet helemaal ideaal omdat je daar vaak aan 1 jaar huur vast zit, maar wellicht hebben die nog iets tijdelijks voor je. Geeft je mss wat meer ademruimte.
Heb ik toen ook gedaan, en ook uiteindelijk een huis op die manier omdat ik niet binnen de tijd een huis kon vinden wat helemaal voldeed enzo.
Die inschrijving was eigenlijk een wilde gok zo van 'zie maar'.
Ik snap dat je er zenuwachtig van wordt iig.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:18:43 #131
3142 m@x
pi_51651356
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je je ook bij particuliere verhuurders ingeschreven?
Niet helemaal ideaal omdat je daar vaak aan 1 jaar huur vast zit, maar wellicht hebben die nog iets tijdelijks voor je. Geeft je mss wat meer ademruimte.
Heb ik toen ook gedaan, en ook uiteindelijk een huis op die manier omdat ik niet binnen de tijd een huis kon vinden wat helemaal voldeed enzo.
Die inschrijving was eigenlijk een wilde gok zo van 'zie maar'.
Ik snap dat je er zenuwachtig van wordt iig.
Als ik alleen was geweest had ik dat wel gedaan, maar er wordt nu al zoveel met Kai gesleept qua huis, opvang, vriendjes e.d. Ik ga nu liever naar een plekje waar we gewoon kunnen blijven zitten.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:20:24 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51651396
Ja, dat snap ik idd ook wel.
En ik gilde toen in dat huurhuis (nieuwbouwblokkendoos) dat ik er ook ECHT niet langer dan een jaar zou zitten. Ben later wel bijgedraaid want al dat verhuizen kost klauwen met geld.
En uiteindelijk heb ik er alsnog maar 15 maanden gewoond.
Maar met Kai erbij is dat gesleep idd niet echt een optie.
pi_51652176
wat jammer M@X, ik hoop zo dat je iets leuks ziet bij de bezichtingen en inderdaad ik wilde ook al voorstellen om iets te huren zodat de druk van de ketel is. je kunt ook kijken of er iets in de omgeving waar je eenkoopwoning zoekt te huur is? dan leer je ook de wijk kennen en blijf je in een vertrouwde omgeving en kan je ook effiecenter zoeken?
kan me voorstellen dat je nu niet zo happy voelt...
motorbloemtje, wat mooi een eigen huisje voor 3 jaar, dat is toch een betere optie dan die bloemenkamer ? ( is die trouwens niet doorgegaan?)
pi_51657710
ja, die is wel doorgegaan, en daar heb ik dus ook een contract voor

maar als maandag het huisje helemaal leuk blijkt te zijn, dan zeg ik die kamer meteen op
Ja doei.
pi_51658441
We zouden eigenlijk vandaag te horen krijgen of de hypotheek helemaal doorgaat, maar dat is nu weer verschoven naar maandag. Nog langer wachten dus.
pi_51658490
he bah! wat vervelend!

vooral met dat weekend ertussen
Ja doei.
pi_51658661
Ja, meteen weer 3 dagen erbij dan!

Jij een huisje zie ik, de plannen zijn weer helemaal gewijzigd.
Wel lekker hoor als je wat voor jezelf zou hebben. Succes ermee.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:42:27 #138
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51661729
Maar appelsap, dat is toch gewoon uitstel van de champagne en het etentje he? Kun je de champagne lekker koel houden tot maandag
pi_51661777
die champagnefles gaat echt wel open binnen enkele dagen
we duimen gewoon met zn allen voor je, toch?
Ja doei.
pi_51661921
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef appelsap het volgende:
Ja, meteen weer 3 dagen erbij dan!

Jij een huisje zie ik, de plannen zijn weer helemaal gewijzigd.
Wel lekker hoor als je wat voor jezelf zou hebben. Succes ermee.
yeah.. kreeg ineens gisteren een brief van de woningbouw, dat ik 1e kandidaat ben

en en en, Vork woont daar om de hoek en was ff langsgelopen, zag er wel netjes uit enzo..
stel je voor zeg mag ik toch beetje gaan klussen/verven

klein beetje maar, want het is natuurlijk sloopwoning, maar wil het wel low-budget gezellig maken
Ja doei.
pi_51662989
Precies Leonieke gewoon uitstel. maar het wachten duurt zo lang

Zou super zijn motorbloempje. Ik duim ook voor jou!
pi_51663035
mn lief smste net

hij zit nu in zwitserland, maar wilde toch ff weten wat hij vond..
en kreeg net de bevestiging dat we er echt van uit kunnen gaan dat we ruim voor 2010 al gezellig samen in een huisje zullen zitten

ben zo blij

en zo benieuwd naar maandag.. een tuin! een tuin! en een voortuin! jeetje.. lijkt me echt zo geweldig!
Ja doei.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:32:31 #143
71919 wonderer
pi_51663639
Afspraken maken "voor volgende week" is kut. Heel weekend wachten
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:37:43 #144
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51663847
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
mn lief smste net

hij zit nu in zwitserland, maar wilde toch ff weten wat hij vond..
en kreeg net de bevestiging dat we er echt van uit kunnen gaan dat we ruim voor 2010 al gezellig samen in een huisje zullen zitten

ben zo blij

en zo benieuwd naar maandag.. een tuin! een tuin! en een voortuin! jeetje.. lijkt me echt zo geweldig!
Nu ben ik in de war

Daarnet was je 1e kandidaat en nu spreek je van 2010. Mis ik ergens iets? Of zou dat van 1e kandidaat voor jou alleen zijn?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:41:07 #145
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51663963
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef wonderer het volgende:
Afspraken maken "voor volgende week" is kut. Heel weekend wachten
Ja, maar uitkijken naar champagne is dan wel weer leuk

Zo wacht ik altijd een paar dagen om scampi's te gaan eten als ik er zin in heb. Dan smaken ze me nog meer
pi_51664019
het is een sloopwoning, die platgaat in 2010

daarom zal rond eind 2009/2010 de buurt wel wat verlaten zijn enzo. Dus had mn vriend ge-sms-t wat hij ervan vond, en hij zei tegen me: nou ja, we gaan er niet vanuit dat jij daar tot 2010 zit. We zijn namelijk van plan over een jaartje ofzo samen te gaan wonen
Dus als het huisje wat is, zal ik het zeker nemen zit er dan toch niet tot aan het laatste moment in, en heb tot die tijd een eigen huisje met tuin voor een leuke prijs
Ja doei.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:48:10 #147
61183 leonieke
Dan toch?
pi_51664210
Dat klinkt gewoon super!

Als je je goed voelt bij het huisje, hoef je idd niet te twijfelen. En misschien ga je ook al officieus gaan samenwonen eens je in je eigen huisje mét tuin woont
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:54:08 #148
71919 wonderer
pi_51664434
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, maar uitkijken naar champagne is dan wel weer leuk

Zo wacht ik altijd een paar dagen om scampi's te gaan eten als ik er zin in heb. Dan smaken ze me nog meer
True, hoewel voor ons champagne nog wel een eindje weg is
pi_51665275

zoiets moet 't worden dan

inrichting voor de woonkamer weet ik nog niet echt.. heb de maten van mn meubels neit bij de hand verder
Ja doei.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:17:20 #150
71919 wonderer
pi_51665369
Wat een dikke muren

Hee, is dat een andere site dan floorplanner?

Oh nee, da's de host
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')