Dan is t goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef ikookhier het volgende:Koffiekoekje
Meet verschoven naar -> AMS ->ALK
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is t goedte ver weg
om heen te gaan zonder motor...
Nu 24/7 rukken zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef Makster het volgende:
En thuis van mijn jobbie![]()
wele mert zijn 5 2 kratten pils verder maar goed keleinigheidje hou je altijd![]()
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, beetje hangen. Morgen tuin afmaken met een klepper grote slijper die ik maar gehuurd heb. Die kleine werkt kut dan breken mijn stenen. Morgen dus met blaassul aan de gangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef hicham het volgende:
Motor slowchat >>
[..]
Nu 24/7 rukken zeker
Of heb je andere plannen?
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bevestigen of ontkrachten doe ik niet aan![]()
Alles van het bericht is waarquote:
Murkie | Maksterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
ik wilde hierop nog reageren:
[..]
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even niet![]()
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Murkie | Makster
Pleur op hee, dit word te moeilijk zo![]()
![]()
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
Het dwingt inderdaad enig respect afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Geerd het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |