Ik wacht op de eerste: "waar is je samenvatting?" of "klacht?!" postquote:
Positieve discriminatiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:56 schreef doppelgänger het volgende:
kben geen homofoob ofzo, maar erger me wel beetje als je in die condoom reclames e.d. waar je van die vrijende stelletjes ziet, dat er dan ook *altijd* twee homo's tussen zitten..
zoiets als deze..
http://www.youtube.com/watch?v=nV1RcX8m8OY
reetkevers is 1 woord...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef Toitle het volgende:
Mee eens, ze willen er bij horen en niet anders worden behandelt, dus organiseren we een paar parades waarbij iedereen ff kotsmisselijk wordt van al die reet kevers in roze.
![]()
Het is vrij gebruikelijk om in een reclame je doelgroep aan te spreken, hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:56 schreef doppelgänger het volgende:
kben geen homofoob ofzo, maar erger me wel beetje als je in die condoom reclames e.d. waar je van die vrijende stelletjes ziet, dat er dan ook *altijd* twee homo's tussen zitten..
zoiets als deze..
http://www.youtube.com/watch?v=nV1RcX8m8OY
Het is ook een keuze natuurlijk net als al die andere dingen die je noemt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Homo's
Gothics
Hippies
Nazies
Emo's
Vegatariers
Doe gewoon, dan je al gek genoeg
Best goed dat je dat weetquote:
Want enkel negers mogen lid worden ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef Mindstate het volgende:
Als wij iets als een Straight-pride zouden oprichten zou het racistisch zijn![]()
Ik was wat kalmer toen ik de OP schreef...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:49 schreef Biels het volgende:
In tegenstelling tot je topic over terroristenmoslims vind ik je hier wel een bijzonder goed punt hebben.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:17 schreef Skic. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je kan homo's niet eens discrimineren.
hippies zijn tofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Homo's
Gothics
Hippies
Nazies
Emo's
Vegatariers
racisme gaat niet alleen over negers ehquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:56 schreef IHVK het volgende:
ras1 (het ~, ~sen)
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort
2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt
3 dier met zuivere teeltkenmerken
Dus je kan hier wel degelijk racisme zeggen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef BonJovi het volgende:
Niet helemaal terecht gelukkig heb je gay bars kunnen ze elkaar lastig vallen en hoeven ze mij niet lastig te vallen
Er is volgens mij een verschil tussen tollerantie en deze over the top onzin als een gay pride. Ik heb niets tegen homo's en vind t niet meer dan normaal dat ze met elkaar mogen trouwen, maar waarom moet je dan nog een gay-parade houden?quote:Op zondag 15 juli 2007 06:32 schreef xman het volgende:
Met de gaypride vieren we onze vrijheden hier in Nederland. Daar is hard voor gevochten, of dacht je dat iedereen altijd zo tolerant jegens homo's waren? Je moet niet vergeten dat we 60 jaar geleden nog vergast werden. Samen met de Joden en de gehandicapten.
In de jaren 60 was het nog ondenkbaar om homo te zijn en pas in 2001 mochten we eindelijk trouwen met degene waarvan we hielden.
Ik ken mensen die nogsteeds pas eind 30 uit de kast komen. Pas na jaren kinderen te hebben en getrouwd te zijn geweest, durven ze uiteindelijk voor uit te komen.
Maarja je kunt er altijd voor kiezen om het land uit te vluchten als de gay pride bezig is. Het schijnt dat ze in Polen en Moskou nog lekker ouderwets homo's in elkaar slaan als ze het woord pride horen. Prettige vakantie nog!
quote:Op zondag 15 juli 2007 06:32 schreef xman het volgende:
Met de gaypride vieren we onze vrijheden hier in Nederland. Daar is hard voor gevochten, of dacht je dat iedereen altijd zo tolerant jegens homo's waren? Je moet niet vergeten dat we 60 jaar geleden nog vergast werden. Samen met de Joden en de gehandicapten.
In de jaren 60 was het nog ondenkbaar om homo te zijn en pas in 2001 mochten we eindelijk trouwen met degene waarvan we hielden.
Ik ken mensen die nogsteeds pas eind 30 uit de kast komen. Pas na jaren kinderen te hebben en getrouwd te zijn geweest, durven ze uiteindelijk voor uit te komen.
Maarja je kunt er altijd voor kiezen om het land uit te vluchten als de gay pride bezig is. Het schijnt dat ze in Polen en Moskou nog lekker ouderwets homo's in elkaar slaan als ze het woord pride horen. Prettige vakantie nog!
"Veel mensen" vinden het ook gewoon fantastisch en staan aan de kant te juichen en te feesten. Ik zou maar eens gaan kijken bij zo'n optocht. Ontzettend gezellig altijd en het is een feest voor iedereen. Niet alleen de gays.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doe eens niet zo theatraal man.Veel mensen staan er helemaal niet bij stil, behalve als de homogemeenschap weer eens van dit soort excentrieke feesten organiseert. Als iemand twijfelt over zijn geaardheid is zo'n feest de laatste push terug het hetero-zijn in. Met dat soort feesten jaag je alleen maar mensen tegen je in het harnas, dus de acceptatie wordt alleen minder.
We?quote:Op zondag 15 juli 2007 06:32 schreef xman het volgende:Je moet niet vergeten dat we 60 jaar geleden nog vergast werden. Samen met de Joden en de gehandicapten.I
80% van de homo's gaat naar 'hetero' barsquote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef BonJovi het volgende:
Niet helemaal terecht gelukkig heb je gay bars kunnen ze elkaar lastig vallen en hoeven ze mij niet lastig te vallen
Wat is gewoon?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Homo's
Gothics
Hippies
Nazies
Emo's
Vegatariers
Tja de gay games.. gewoon afschaffen ja. Waarom aparte clubjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
[..]
We?![]()
Dit bedoel ik dus! Je bent helemaal niet vergast jongen...waar heb je het over?
Verder heb je zeker gelijk, homohaat is nog lange niet uitgestorven, en is schandalig en te dom voor woorden. En die Gay-pride gunnen we je best.
Maar waarom dan ook de gay games? Het lijkt erop dat dat men de homohaat van de olympische spelen iets te makkelijk accepteerd, en lekker snel een prive evenement organiseerd 'als protest antwoord'...
Ik lig er verder echt niet wakker van, maar als jullie 'normaal' behandelt willen worden, moet je niet te veel speciale selectieve evenementen organiseren denk ik.
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet vind kunnen, ik heb gezegd dat je na de gaypride, gaygames, en gay-ter-land-ter-zee-en-in-de-lucht etc. niet moet lopen zeiken dat wij ontolerant jegens homo's zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef xman het volgende: Ze zaten allemaal gezellig een biertje te drinken bij hun Vespa's. Ik vond dat niet kunnen...
En hoeveel top voetballers ken jij die homoseksueel zijn en bij wie dat niet openlijk bekend is?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef xman het volgende:
Trouwens, hoeveel voetballers in topsport ken je die ervoor zijn uitgekomen dat ze homo zijn? En wat denk je dat de reacties zouden zijn als ze dat deden?
Heterosexueel -> Normaalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:54 schreef Koewam het volgende:
Ook intens smerig als ik door een meisje word aangesproken in de kroeg... wat willen ze van mezie ik er uit als een hetero of zo?
nee jij zegt wat doms...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:27 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Heterosexueel -> Normaal
Homosexueel -> Abnormaal
En voordat je begint te janken:
nor·maal2 (bn.)
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
ab·nor·maal (bn.)
1 ongewoon, afwijkend van het normale <=> normaal
2 geestelijk afwijkend => krankzinnig
Dus doe aub niet zo achterlijkEn dan doel ik uiteraard op die domme reactie... zo van: "Oh jij vindt dat homogedoe overdreven, nou dan moet ik maar effe de irritante poot uit gaan hangen en gaan klagen over die stomme hetero's".
Kinderachtige lul. Als je de OP niet snapt betekent het nog niet dat je dan maar willekeurig iets doms moet uitkotsen.
Wat doen ze dan wat niet normaal is, ok ik vind die halfnaakte kerels ook geen lekker gezicht maarja dat zullen homo's ook wel hebben met die geilie wijven van de Love parade of wat dan ook en Gay-Pride vind ik niet zo'n vreemd iets die mensen zijn gewoon blij dat homo's tegenwoordig geaccepteerd worden (door de meeste mensen dan) en dat je er openlijk voor uit kunt komen zonder je kop ingeslagen te krijgen. Mag je best een feestje voor geven tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Homo's die normaal doen vind ik niet erg, homo's die op de Gay pride gaan lopen enzo:.
Volgens mij is het een groep van 1 van de 10 homo's die dat doen, maar het dan wel verzieken voor alle andere homo's/lesbiënes.
Dat zijn de ergste, die nemen hun verantwoordelijkheid niet , die storten een vrouw en kinderen in het ongeluk.quote:Op zondag 15 juli 2007 06:32 schreef xman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:37 schreef postmortum het volgende:
TS is een halve amerikaan en een hele homo![]()
En vergeet de Twellolympics niet! Met sporten als handtaswerpen, watervingeren en watergolven ...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:00 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
KLACHT:
Homogemeenschap draagt bij aan Wij/Zij denken door speciale festijnen voor homo's op te richten.
Negersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Homo's
Gothics
Hippies
Nazies
Emo's
Vegatariers
ja je zal toch eens iemand ontmoeten die anders is dan jij.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef BonJovi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |