Ik wacht op de eerste: "waar is je samenvatting?" of "klacht?!" postquote:
Positieve discriminatiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:56 schreef doppelgänger het volgende:
kben geen homofoob ofzo, maar erger me wel beetje als je in die condoom reclames e.d. waar je van die vrijende stelletjes ziet, dat er dan ook *altijd* twee homo's tussen zitten..
zoiets als deze..
http://www.youtube.com/watch?v=nV1RcX8m8OY
reetkevers is 1 woord...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef Toitle het volgende:
Mee eens, ze willen er bij horen en niet anders worden behandelt, dus organiseren we een paar parades waarbij iedereen ff kotsmisselijk wordt van al die reet kevers in roze.
![]()
Het is vrij gebruikelijk om in een reclame je doelgroep aan te spreken, hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:56 schreef doppelgänger het volgende:
kben geen homofoob ofzo, maar erger me wel beetje als je in die condoom reclames e.d. waar je van die vrijende stelletjes ziet, dat er dan ook *altijd* twee homo's tussen zitten..
zoiets als deze..
http://www.youtube.com/watch?v=nV1RcX8m8OY
Het is ook een keuze natuurlijk net als al die andere dingen die je noemt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Homo's
Gothics
Hippies
Nazies
Emo's
Vegatariers
Doe gewoon, dan je al gek genoeg
Best goed dat je dat weetquote:
Want enkel negers mogen lid worden ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef Mindstate het volgende:
Als wij iets als een Straight-pride zouden oprichten zou het racistisch zijn![]()
Ik was wat kalmer toen ik de OP schreef...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:49 schreef Biels het volgende:
In tegenstelling tot je topic over terroristenmoslims vind ik je hier wel een bijzonder goed punt hebben.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:17 schreef Skic. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je kan homo's niet eens discrimineren.
hippies zijn tofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Homo's
Gothics
Hippies
Nazies
Emo's
Vegatariers
Doe gewoon, dan je al gek genoeg
racisme gaat niet alleen over negers ehquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:56 schreef IHVK het volgende:
ras1 (het ~, ~sen)
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort
2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt
3 dier met zuivere teeltkenmerken
Dus je kan hier wel degelijk racisme zeggen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef BonJovi het volgende:
Niet helemaal terecht gelukkig heb je gay bars kunnen ze elkaar lastig vallen en hoeven ze mij niet lastig te vallen
Er is volgens mij een verschil tussen tollerantie en deze over the top onzin als een gay pride. Ik heb niets tegen homo's en vind t niet meer dan normaal dat ze met elkaar mogen trouwen, maar waarom moet je dan nog een gay-parade houden?quote:Op zondag 15 juli 2007 06:32 schreef xman het volgende:
Met de gaypride vieren we onze vrijheden hier in Nederland. Daar is hard voor gevochten, of dacht je dat iedereen altijd zo tolerant jegens homo's waren? Je moet niet vergeten dat we 60 jaar geleden nog vergast werden. Samen met de Joden en de gehandicapten.
In de jaren 60 was het nog ondenkbaar om homo te zijn en pas in 2001 mochten we eindelijk trouwen met degene waarvan we hielden.
Ik ken mensen die nogsteeds pas eind 30 uit de kast komen. Pas na jaren kinderen te hebben en getrouwd te zijn geweest, durven ze uiteindelijk voor uit te komen.
Maarja je kunt er altijd voor kiezen om het land uit te vluchten als de gay pride bezig is. Het schijnt dat ze in Polen en Moskou nog lekker ouderwets homo's in elkaar slaan als ze het woord pride horen. Prettige vakantie nog!
quote:Op zondag 15 juli 2007 06:32 schreef xman het volgende:
Met de gaypride vieren we onze vrijheden hier in Nederland. Daar is hard voor gevochten, of dacht je dat iedereen altijd zo tolerant jegens homo's waren? Je moet niet vergeten dat we 60 jaar geleden nog vergast werden. Samen met de Joden en de gehandicapten.
In de jaren 60 was het nog ondenkbaar om homo te zijn en pas in 2001 mochten we eindelijk trouwen met degene waarvan we hielden.
Ik ken mensen die nogsteeds pas eind 30 uit de kast komen. Pas na jaren kinderen te hebben en getrouwd te zijn geweest, durven ze uiteindelijk voor uit te komen.
Maarja je kunt er altijd voor kiezen om het land uit te vluchten als de gay pride bezig is. Het schijnt dat ze in Polen en Moskou nog lekker ouderwets homo's in elkaar slaan als ze het woord pride horen. Prettige vakantie nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |