Wat een mooie pet.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5235
Park is een aanvallende middenvelder waar we er op het moment meer als genoeg van hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef ganzenherder het volgende:
In de winterstopPark
terughalen, die komt toch niet meer veel aan spelen toe met allemaal die aankopen
![]()
Niet dat PSV weinig spelers heeft op zijn plaats maar hij blijft een held natuurlijk
Je bent in de war met Lee.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef ganzenherder het volgende:
In de winterstopPark
terughalen, die komt toch niet meer veel aan spelen toe met allemaal die aankopen
![]()
Niet dat PSV weinig spelers heeft op zijn plaats maar hij blijft een held natuurlijk
Je vergeet Culina en Bakkalquote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Park is een aanvallende middenvelder waar we er op het moment meer als genoeg van hebben.
Afellay, Aissati, Mendez, Vayrinen en Perez kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.
Zie liever Lee voor de linksbackpositie terugkomen.
Ben heulemaal niet in de war met Leequote:
en John de Jongquote:
Ik weet ook niet waarom je dat denkt. Hij liet zich niet bepaald positief uit over Nederland toen hij naar Manchester vertrok.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben heulemaal niet in de war met Lee![]()
Lee is harder nodig ja maar ik zie Park eerder ooit nog naar PSV terugkeren naar PSV dan Lee, weet niet waarom.
Nee dat is een aanvaller en geen aanvallende middenvelder.quote:
Niet naar de Copa America gekeken zeker?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee dat is een aanvaller en geen aanvallende middenvelder.
Engelse media vind ik doorgaans niet zo betrouwbaar, ik kon me niet echt voorstellen dat hij zo over PSV heeft gepraat..quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom je dat denkt. Hij liet zich niet bepaald positief uit over Nederland toen hij naar Manchester vertrok.
Bij Peru was hij erg sterk als aanvallende middenvelderquote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee dat is een aanvaller en geen aanvallende middenvelder.
maar bij PSV speelt hij nooit aanvallende middenvelderquote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Niet naar de Copa America gekeken zeker?
daar spelen we zelden meequote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij PSV kent hij zijn beste tijd als rechtsbuiten
Alleen als Da Costa ineens een kerel is geworden en hij, Salcido en Zonneveld en Kromkamp niet geblesseerd raken of geschorst.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:55 schreef FootballPlayer het volgende:
We gaan kampioen worden. Ik weet het zeker.
quote:Da Costa wil niet weg bij PSV
OISTERWIJK - Manuel da Costa staat niet te springen om zijn contract bij PSV in te leveren voor een verblijf elders. De geruchten dat FC Porto hem wil overnemen, hebben ook de jonge Portugees bereikt.
,,Maar ik trek me er niets van aan. Zelf heb ik niks gehoord van Porto. Ik wil een goed seizoen draaien met PSV. Ik ben niet bezig met Porto of Madrid of Chelsea." FC Porto zou Da Costa willen overnemen als opvolger van de naar Real Madrid vertrokken verdediger Pepé, die naar schatting dertig miljoen euro opleverde.
Ter vergelijking: PSV betaalde vorig jaar 700.000 euro voor Da Costa. Financieel kan de club dus mogelijk een interessante zaak doen. „Als er iets speelt, is dat een zaak van de clubs", meent Da Costa. „Voor mij is het simpel: ik zou nooit bij een club willen blijven, waar ik het niet naar mijn zin heb. Maar dat is hier totaal niet aan de orde. Ik heb een middelmatig seizoen achter de rug. Met heel goede en heel slechte wedstrijden. Mijn doel is om komend seizoen veel constanter te presteren. De beste club om me verder te ontwikkelen is PSV. Nu Alex vertrokken is, zal ik nog meer aan spelen toekomen.''
Overigens lijkt Da Costa zich geen zorgen te hoeven maken over zijn toekomst. Chelsea heeft hem op termijn nadrukkelijk in het vizier als versterking.
Ik verwacht veel van Rajkovic, lees goede dingen over hem op PSV netwerk en kan waarschijnlijk prima uit de voeten als linksback. Dan blijft de positie van Da Costa over, wat mij betreft vecht de rest van de bankzitters samen met Da Costa om die plek. Van Addo weten we in ieder geval wat hij kan. Degelijk maar met af en toe een "addotje".quote:Op maandag 16 juli 2007 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen als Da Costa ineens een kerel is geworden en hij, Salcido en Zonneveld en Kromkamp niet geblesseerd raken of geschorst.
De verdediging is het zorgenkindje en de ervaring leert dat je daar duur voor betaalt. Hoe het middenveld functioneert zonder Cocu is ook nog even afwachten.
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ik verwacht veel van Rajkovic, lees goede dingen over hem op PSV netwerk en kan waarschijnlijk prima uit de voeten als linksback. Dan blijft de positie van Da Costa over, wat mij betreft vecht de rest van de bankzitters samen met Da Costa om die plek. Van Addo weten we in ieder geval wat hij kan. Degelijk maar met af en toe een "addotje".
Mendez is een kei op linkshalf, toen Cocu geblesseerd was speelde Mendez daar en hij liet iedereen Cocu even vergeten. Daarna heeft hij andere posities gehad waarin hij nooit echt heeft kunnen schitteren.
Het grootste probleem is dat we een echte leider missen, wat dat betreft is Cocu wel een groot gemis. Misschien dat Perez het leiderschap op zich kan nemen, hij was immers ook reserve aanvoerder bij Ajax en Simons blijft toch die schuchtere Belg.
Maar goed, we zien wel, ik hoop dat het seizoen snel begint zodat er een eind komt aan al die onzekerheid en dat wij als PSV-fans weten waartoe het team in staat is.![]()
Toch wel mooi dat hij revanche wil nemen op zijn slechte prestaties eind vorig seizoen. Dat geeft altijd een goed gevoel.quote:
2011 volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Pritt het volgende:
Tot hoelang heeft Gomes nog een contract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |