Nou het mooie is, dat Perez op die manier ook als spits zou kunnen doorschuiven, of achter de spitsen en Aisatti op links.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:02 schreef Grulez het volgende:
Geen 3 spitsen (Farfan, Lazovic, Perez) en 3 middenvelders (Affelay, SImons, Aisatti) ?
Dat meen je niet?! Heeft hij dat gezegd? whaha wat eenquote:
... speelt daar de sterren van de spreekwoordelijke hemel en is een jaar later voor 25 miljoen richting Milan of Madrid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Horrorscenario: Ronald Vetbol laat Aissati nauwelijks spelen, Aissati weigert z'n contract te verlengen en wordt door Ajax opgehaald voor een spotprijs.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef jpg97 het volgende:
Oh.. helemaal vergeten, we hebben Robert ook nog
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
Gezien de uitlatingen van Koeman zal het wel zoiets worden:
--------------------------Gomes---------------------------
Kromkamp-----Da Costa-----Salcido-------Zonneveld
----------------------Simons----VDL----------------------
---------------------------Afellay---------------------------
-----------------Farfán-----Lazovic-----Perez-----------
Zal Koeman niet eerder ontslagen worden dan. Als er echt niet gepresteerd wordt, zal Koeman al wel in September/Oktober er uit kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef Neoktheone het volgende:
Zo, terug van vakantie. Guardado gaat niet doorPerez is binnen
Wat een hoop nieuws waar ik niet op zat te wachten...
Ben benieuwd wie er in de winterstop de nieuwe trainer wordt![]()
quote:Tussenstand Wilhelmina'08 - PSV 0-3
Opstelling PSV (eerste helft): Gomes, Kromkamp, Van Eijden, Alcides, Zonneveld, Simons, Wuytens, De Jong, Zeefuik, Lazovic en Perez.
Opstelling PSV (tweede helft): Roorda, Marcellis, Addo, Rajkovic, Ter Horst, Féher, Väyrynen, Afellay, Voss, Lazovic en Acheteh.
0-1 Perez ("22) Assist Lazovic
0-2 Kromkamp ("23) Individuele actie
0-3 De Jong ("28) Intikker
Wat zullen we afspreken: in januari voor anderhalf miljoen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Horrorscenario: Ronald Vetbol laat Aissati nauwelijks spelen, Aissati weigert z'n contract te verlengen en wordt door Ajax opgehaald voor een spotprijs.
Ook zeldzaam jaquote:
Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Misschien nog geblesseerd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom geen Aissati eigenlijk?
Kloptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij Aissati er nog niet bij vanwege het EK-21, die lui hebben nog even extra vrij-af. Ondanks dat hij amper speelde. Waarschijnlijk ook de reden dat Bakkal er niet bij is.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren.
Koeman en Aissati hebben een maand geleden een heel goed gesprek gehad waarin Aissati aangaf genoegen te nemen met 20 wedstrijden in de basis gedurende het seizoen.
Gaat echt wel goedkomen.....
quote:Uitslag Wilhelmina'08 - PSV 0-10
Opstelling PSV (eerste helft): Gomes, Kromkamp, Van Eijden, Alcides, Zonneveld, Simons, Wuytens, De Jong, Zeefuik, Lazovic en Perez.
Opstelling PSV (tweede helft): Roorda, Marcellis, Addo, Rajkovic, Ter Horst, Féher, Väyrynen, Afellay, Voss, Lazovic en Acheteh.
PSV speelde de eerste helft vooral in aanvallende opzicht goed. De 4.000 aanwezige toeschouwers zagen. Lazovic en Perez enkele keren goede combinaties maken. Buiten de doelpunten waren er een aantal slappe schoten op doel.
0-1 Perez ("22) Assist Lazovic
0-2 Kromkamp ("23) Individuele actie
0-3 De Jong ("28) Intikker
0-4 Vayrinnen ("52) Schot
0-5 Lazovic ("53) assist Afellay
0-6 Afellay ("55) vrije trap
0-7 Voss ("70) schot
0-8 Vayrinnen ("74) schot
0-9 Voss("76) schot
Wissel: Zeefuik vervangt Lazovic ("77)
0-10 Zeefuik ("88) assist Achenteh
Klopt ik was te snelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
+ 0-10 Zeefuik ("88) assist Achenteh volgens Zuipsite![]()
Hij heeft in elk geval 53 minuten gespeeld 9begon in de basis en heeft in de 53e minuut gescoord) geen enkele speler heeft de hele wedstrijd meegedaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
weet iemand of Lazovic geblesseerd is geraakt oid?! omdat ie nog geen halve wedstrijd heeft gespeeld?
Laten we zeggen een miljoen of acht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Opstelling PSV (eerste helft): Gomes, Kromkamp, Van Eijden, Alcides, Zonneveld, Simons, Wuytens, De Jong, Zeefuik, Lazovic en Perez.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval 53 minuten gespeeld 9begon in de basis en heeft in de 53e minuut gescoord) geen enkele speler heeft de hele wedstrijd meegedaan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:02 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste psychologische tik uitgedeeld aan Ajax.
Zie PIquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef -Mo- het volgende:
Nul tegendoelpunten. En toch durven mensen te zeggen dat onze achterhoede te zwak is
.
Over een paar dagen is die binnenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog geen goal video's maar wel foto's:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21171
Uitshirts
quote:PSV test keeper van Kazachstan
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Bij PSV traint vanaf maandag David Loria (25) mee. De keeper van het nationale elftal van Kazachstan krijgt een week de tijd om een contract te verdienen.
"Het is de bedoeling dat hij ook een wedstrijd meespeelt", aldus trainer Ronald Koeman. De doelman werd afgelopen week ook al bekeken door Koeman en diens assistent Tonny Bruins Slot, die hem op dvd aan het werk zagen in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen België. "Hij maakte een positieve indruk. Vandaar dat hij nu een kans krijgt."
" You will not make a goal, because your mother is a goat "quote:Op zondag 15 juli 2007 11:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Borat op doel
Daar mag je op hopen. Het heeft echter geen zin. Koné wil niet naar Rusland.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu hopen op een mooi nod vanuit Rusland voor Kone
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Perez was 'populair' gisteren onder de toeschouwers hoorde ik...
Als je kijkt naar de spelers die tegelijk met hem op het veld stonden, is het niet raar dat hij de band droeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef andre347 het volgende:
Zag ik dat nou goed? Addo aanvoerder ?
Niet meer dan terecht. Pure charismatische leider.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef andre347 het volgende:
Zag ik dat nou goed? Addo aanvoerder ?
Makaay is in het echt nog lelijker dan op tv hoorde ik...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hij is al op de hertgang gesignaleerd!
[afbeelding]
I LIKE!
Dat wordt een megaspandoek met 'Jaqshemais' erop!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hahaha!
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken toen ik dat nieuwsbericht las!
Zeefuik maakte zijn re-entry in de 76e minuut voor Lazovic. In de 88e minuut scoorde Zeefuik op aangeven van Acheteh.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
hij werd in de 88e minuut vervangen dus hij heeft bijna de hele wedstrijd gespeeld
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef -Mo- het volgende:
Nul tegendoelpunten. En toch durven mensen te zeggen dat onze achterhoede te zwak is
.
Een jongen opgegroeid in EIndhoven dusquote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Rochdi Achenteh
Positie: Middenvelder / Aanvaller
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 07-03-1988
Leeftijd: 19 jaar
Vorige club(s): Brabantia
Favoriete Speler(s): Ronaldinho
[afbeelding]
Mooi serieus op ingegaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat wil je tegen een amateurclub
Als Aissati niet aan spelen toekomt in de CL en HCE is ie volgend seizoen weg. Neem dat van mij aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren.
Koeman en Aissati hebben een maand geleden een heel goed gesprek gehad waarin Aissati aangaf genoegen te nemen met 20 wedstrijden in de basis gedurende het seizoen.
Gaat echt wel goedkomen.....
Maar dat gaat wel gebeuren, ben maar niet bang en al mocht het zo ver komen dat hij vertrekt zal dat in ieder geval niet naar ajax zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als Aissati niet aan spelen toekomt in de CL en HCE is ie volgend seizoen weg. Neem dat van mij aan.
Die goal ookquote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die goal ook
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5234
inderdaad, anders hadden we al 20 miljoen voor hem gehadquote:Op zondag 15 juli 2007 12:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar mag je op hopen. Het heeft echter geen zin. Koné wil niet naar Rusland.
quote:Farfán twee tot drie weken aan de kant
Jefferson Farfán heeft een klein scheurtje in de enkelband van zijn linkervoet. Dat is de uitkomst van een onderzoek dat de aanvaller onderging in het St. Annaziekenhuis te Geldrop, meldt de officiële clubsite van PSV.
De clubtopscoorder zal hierdoor twee tot drie weken uitgeschakeld zijn. Farfán liep de blessure op tijdens een duel van Peru in de Copa de Américia. Peru werd in de kwartfinale uitgeschakeld door Argentinië.
Maandag meldt de goaltjesdief zich opnieuw in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Dan zal besloten worden of hij meegaat naar het trainingskamp in Oisterwijk en hoe zijn trainingsprogramma er voor de komende weken uit zal zien.
En de 1e 3 wedstrijden is Lazovich ook al geschorst dus daar gaat ons luxeprobleemquote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
wel op tijd klaar voor de 1ste wedstrijd als het goed is, maar dan misschien wel te weinig ritme ivm missen van voorbereidingswedstrijden
hoezo geschorst? nog van vorig seizoen ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En de 1e 3 wedstrijden is Lazovich ook al geschorst dus daar gaat ons luxeprobleem![]()
Van die playoffs tegen Utrechtquote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoezo geschorst? nog van vorig seizoen ofzo?
Voor de juiste prijs welquote:Op zondag 15 juli 2007 16:39 schreef RijstNatie het volgende:
Ze moeten Kone niet wegdoen
Voor de juiste prijs mag iedereen wegquote:
Gomes zou van mij altijd mogen blijven, wat er ook betaald voor zou worden. Gold ook wel voor Alex eigenlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs mag iedereen weg![]()
Nee.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs mag iedereen weg![]()
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Kone moet je alleen weg doen voor veel geld
Ja want anders maken we er verlies opquote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Kone moet je alleen weg doen voor veel geld
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Binnenkort ff een Ajax shirtje kopen met "Aisatti" op de rug
He, als de KNJB het kan, dan kan Pizzakoppo het ookquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Altijd mooi die spelfouten op voetbalshirts
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5235quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Afellay spreekt niet eens nederlands
Niet alles zo letterlijk nemen, gaat waarschijnlijk gewoon om het accent wat die jongen heeft en het feit dat hij alles wat de journalisten vragen vaak letterlijk herhaalde.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5235
Naar spartaquote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar dat gaat wel gebeuren, ben maar niet bang en al mocht het zo ver komen dat hij vertrekt zal dat in ieder geval niet naar ajax zijn.
Afgelopen weekend kon ie er nog aardig wat van.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Afellay spreekt niet eens nederlands en hij is enorm kwetsbaar, als ik een lampje was zou ik Aissati boven mijn eieren en geld verkiezen!
Tegen welke topploeg was dat ook alweer?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Afgelopen weekend kon ie er nog aardig wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |