Zolang er selectie 2006/2007 staat klopt het nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
De selectie in de OP is niet echt up-to-date.![]()
ben vooral benieuwd waar onze held De Kluif een plekje gaat vinden.. FC Den Bosch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
De selectie in de OP is niet echt up-to-date.![]()
De arrogantie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
O ja, en we worden kampioen. Je hoorde het hier als eerst.
quote:
quote:Eens per jaar wordt PSV kampioen!
Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Onze supporters, die worden hier geteld
Ja...ja...ja...
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het best wel met vertrouwen tegemoet. Stel dat Alex zou blijven Grrrrrr, wat dan?
We zullen wel zien BS, en wat brakheid betreft valt het volgens mij wel mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.
daarom moet er gewoon 4-4-2 gespeeld worden, heb je genoeg omvang op het middenveld en je hebt er spelers genoeg voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.
daar mis je niks aanquote:
26-10-1987quote:
Ja die hebben ze in Amsteram nu onderhand wel afgeleerd he?quote:
Heb jij Van der Leegte het afgelopen seizoen zien voetballen? Ik niet, maar dat hij het afgelopen jaar bijna alles speelde in de Bundesliga is in ieder geval een teken dat hij geen Schaafje is. Natuurlijk is hij geen Simons (die weergaloos is als controleur), maar dat hoeft ook helemaal niet. In de Eredivisie is VDL gewoon een prima defensieve middenvelder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Onderscheidend bij Twente valt wel mee hoor, hij was gewoon bankzitter na de komst van Aissati.
Helemaal niet, Bakkal heeft juist enorm vee gespeeld naast aisatti in combi met Engelaar en el ahmadi!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Onderscheidend bij Twente valt wel mee hoor, hij was gewoon bankzitter na de komst van Aissati.
Bewerkte je dit bericht nou net aan of las ik eroverheen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je niet?
Je las eroverheenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bewerkte je dit bericht nou net aan of las ik eroverheen?
Brr die basisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef PyTh het volgende:
Basis
=========Gomes=========
Kromkamp=Da Costa=Salcido
==========Simons========
Mendez===Afellay===Aissati
Farfán=Lazovic=Koné/Perez
Schaduwelftal
============Roorda============
Fagner=Addo=Alcides/Marcellis=Zonneveld
Culina==Väyrynen==v.d. Leegte==Bakkal
==========Reis=Zeefuik=============
3 keer in de basis na de komst van Aissati, en dat kwam door schorsingen van Engelaar en Touma en de blessure van Aissati zelf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je niet?
Laat die van jou maar eens zien danquote:
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het is vooralsnog een erg interessante puzzel, maar Edison Méndez dient er in ieder geval geen deel van uit te makenquote:
De kans dat Alex blijft is even groot als de kans dat Valckx stopt met drinken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef FootballPlayer het volgende:
Stel dat Alex blijft.... dan worden we gewoon kampioen. Laten we bidden dat hij blijft. Dan hebben we een topaanval, creatief middenveld en een degelijke verdediging.
Maar hoe wil Koeman nou 4-3-3 spelen? A la Van Basten met de punt naar achteren dus, want Simons is een verdedigende middenvelder. Komt Lazovic dan niet op een eiland enzo?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het is vooralsnog een erg interessante puzzel, maar Edison Méndez dient er in ieder geval geen deel van uit te maken.
Zo dan?quote:=========Gomes=========
==========Simons========
Afellay===Aissati===v.d. Leegte
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat Alex blijft is even groot als de kans dat Valckx stopt met drinken.
Ik denk eerlijk gezegd dat VDL waardevoller op het middenveld zal zijn dan Méndez. Natuurlijk heeft hij z'n waarde gehad voor PSV, dankzij Cocu en Simons in z'n rug. Maar dan ook vooral hangend op rechts in 4-4-2 formaties. Verdedigen kan ie nog minder goed dan Aissati en een goed overzicht heeft ie ook niet echt. Ik kan me vooral nog kansloze afstandsschoten en Cziommertjes herinneren van zijn spel. En natuurlijk die frommelgoal tegen Arsenalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
[..]
Zo dan?
Ik vind toch wel dat Mendez nu wel heel makkelijk afgeserveerd wordt, hij heeft afgelopen seizoen zeker z'n waarde gehad voor PSV
Wie van deze jongens kan dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat VDL waardevoller op het middenveld zal zijn dan Méndez. Natuurlijk heeft hij z'n waarde gehad voor PSV, dankzij Cocu en Simons in z'n rug. Maar dan ook vooral hangend op rechts in 4-4-2 formaties. Verdedigen kan ie nog minder goed dan Aissati en een goed overzicht heeft ie ook niet echt. Ik kan me vooral nog kansloze afstandsschoten en Cziommertjes herinneren van zijn spel. En natuurlijk die frommelgoal tegen Arsenal. Als je met Aissati en Afellay wilt voetballen, dan zou je eigenlijk twee middenvelders moeten hebben die deze jongens dienen. Méndez kan niet dienen en niet voetballen.
Simons, VDL en in mindere mate Culina en Fehér.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:39 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Wie van deze jongens kan dat?
Simons
Aissati
Afellay
Väyrynen
Culina
Bakkal
De Jong
Van der Leegte
Fehér
Mendez
Fagner is inderdaad erg goed. Een kennis van me heeft hem zien spelen op het Terborg-toernooi en die zei dat Fagner verdedigend constant en offensief een sensatie was. Ook Achenteh mag wat mij betreft snel bij de selectie komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef noxious het volgende:
[..]
![]()
Dat Alex blijft is te mooi om waar te zijn. Dus ga ik er ook vanuit dat het niet waar is. Het zou een leuke verrassing zijn, dat wel.
Al met al zie ik het nieuwe seizoen ook wel positief in. Ook al hebben we nog nauwelijks iets zien van Rajkovic, hij oogt vrij sterk, en op het WK -20 vond ik Da Costa ook niet heel erg slecht. Laten we vooral hopen dat hij die lijn door blijft zetten. Verder hoor en lees ik goede dingen over Fagner, die hoop ik veel in actie te zien komend seizoen.
quote:Aanvoerder nog niet bekend bij PSV
De trainer van PSV, Ronald Koeman, heeft voor volgend seizoen nog geen aanvoerder aangewezen. De oefenmeester moet op zoek naar een aanvoerder, nadat Philip Cocu vorig seizoen besloot te stoppen.
De meest voor de hand liggende aanvoerder zou Timmy Simons zijn. De Belg was al de plaatsvervanger bij afwezigheid van Cocu. Koeman maakt pas zijn nieuwe aanvoerder bekend, nadat alle spelers weer terug zijn van interlandverplichtingen.
kan me niet voorstellen dat t iemand anders wordt als timmy.quote:
quote:Koné weer in genade genomen
Enigszins geïrriteerd beklaagde PSV-coach Ronald Koeman zich aan het begin van deze week over zijn spits Arouna Koné. De Ivoriaan was niet op komen dagen op de eerste training van het nieuwe seizoen, waarna Koeman zijn pupil 'onprofessioneel' noemde. Het verhaal leek nog een staartje te gaan krijgen, maar Koné is inmiddels weer in genade genomen.
Klik hier!
Het misverstand over de datum dat Koné zich weer moest melden in Eindhoven was veroorzaakt door een extra wedstrijd die de spits had gespeeld. "Hij heeft ook nog op 13 juni gespeeld en daar waren wij als club niet van op de hoogte", sprak Koeman op de officiële website van PSV. Hij dacht dus dat hij nog wat extra dagen vakantie had. Ik heb het geaccepteerd en wel medegedeeld dat het niet correct is.
Geen straf of boete dus voor de laatkomende Afrikaan. Koeman denkt dat de vergissing een incident zal zijn. "Arouna zelf is een zeer correcte jongen, ik geloof niet dat het nog een keer zal gebeuren.”
the horror, maar ik kan me ook niets anders voorstellen dan Simons!quote:
En als reserve captain dan Gomesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
the horror, maar ik kan me ook niets anders voorstellen dan Simons!
Een drie mans verdediging met Kromkamp er in gaat natuurlijk niet lukken eh? Maar dat snap jij zelf ook wel hoop ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef PyTh het volgende:
Basis
=========Gomes=========
==========Simons========
Mendez===Afellay===Aissati
Schaduwelftal
============Roorda============
Fagner=Addo=Alcides/Marcellis=Zonneveld
Culina==Väyrynen==v.d. Leegte==Bakkal
==========Reis=Zeefuik=============
Van wat ik gehoord heb, is Fagner defensief nog minder dan Kromkamp. Offensief schijnt hij echter inderdaad erg goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fagner is inderdaad erg goed. Een kennis van me heeft hem zien spelen op het Terborg-toernooi en die zei dat Fagner verdedigend constant en offensief een sensatie was. Ook Achenteh mag wat mij betreft snel bij de selectie komen.
Die is toch 30 wedstrijden per seizoen geblesseerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zou Ibi aanvoerder maken.
Hoe hij defensief was, kan ik zelf niet echt zeggen. Maar ik heb hem wel een wedstrijd zien spelen, waar hij goed dreigend naar voren was. In de helft dat hij aan de kant speelde waar ik stond was er verdedigend weinig te doen aan PSV A1 kant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:12 schreef Daemician het volgende:
Van wat ik gehoord heb, is Fagner defensief nog minder dan Kromkamp. Offensief schijnt hij echter inderdaad erg goed te zijn.
gek hè, je raakt één van de beste verdedigers die in Europa rond loopt kwijt en PSV gaat het intern oplossenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:41 schreef FootballPlayer het volgende:
Wat zijn jullie negatief zeg.![]()
PSV wordt kampioen!![]()
Ja je kunt niet altijd topverdedigers hebben, als je ieder jaar een betere selectie zou krijgen zouden we nu onderhand de beste ploeg ter wereld hebben. We gaan nu sowieso aanvallender spelen dus er komt minder druk op de verdediging.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gek hè, je raakt één van de beste verdedigers die in Europa rond loopt kwijt en PSV gaat het intern oplossen
juist bij het gevaal van counters dien je een goede verdediging te hebben. Ik heb in het verleden gezien hoe Addo met counters omgaat, dan eindigd hij naast de goalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:49 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ja je kunt niet altijd topverdedigers hebben, als je ieder jaar een betere selectie zou krijgen zouden we nu onderhand de beste ploeg ter wereld hebben. We gaan nu sowieso aanvallender spelen dus er komt minder druk op de verdediging.
haha je neemt hem die onbeholpen valpartij tegen Bordeaux nog kwalijk? Alex maakte die wedstrijd trouwens ook nog een blunder, dus dat was sowieso een wedstrijd om te vergeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist bij het gevaal van counters dien je een goede verdediging te hebben. Ik heb in het verleden gezien hoe Addo met counters omgaat, dan eindigd hij naast de goal
quote:Aanval PSV was achilleshiel, nu pronkjuweel
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Het nieuwe PSV speelt met drie man voorin. De komst van de aanvallers Danko Lazovic en Kenneth Perez stelt trainer Ronald Koeman in staat 4-3-3 te spelen, het systeem van zijn voorkeur.
Danko Lazovic ,deelt handtekeningen uit aan de fans. FOTO ANP
De landskampioen zal de voorbereiding gebruiken om de juiste balans in haar elftal te zoeken.
De keuze voor drie spitsen betekent een belangrijke breuk met het afgelopen seizoen. In de periode dat PSV zo ongenaakbaar was (ruwweg oktober tot en met december) speelden de Eindhovenaren met twee aanvallers: Arouna Koné en Jefferson Farfán.
De numerieke uitbreiding van de aanval zegt veel over het herwonnen offensieve vertrouwen binnen PSV. Het afgelopen seizoen had het nauwelijks alternatieven voor Koné en Farfán, waardoor de voorhoede uiteindelijk het zorgenkindje van de ploeg werd.
Van achilleshiel is de voorste lijn echter uitgegroeid tot het pronkjuweel. Voorin combineren de Brabanders scorend vermogen (Farfán, Lazovic), voorbereidend vermogen (Perez, Koné), loopvermogen (Koné, Lazovic), routine (Perez), kracht (Koné) en aankomend talent (Jonathan Reis). ,,We hebben vooral in de aanval goed geïnvesteerd,’’ meent Koeman. ,,Het is duidelijk dat je dit soort aanvallers niet haalt om te zitten, maar om te voetballen. Misschien kunnen ze soms zelfs wel alle vier tegelijk spelen.’’
Met de vier topspitsen plus supertalent Jonathan Reis is niet eens al het offensieve geweld in de selectie genoemd. Ook de middenvelders Afellay, Aissati, Bakkal en Mendez hebben veel drang naar voren. ,,Er komt wel een hoop voetbal bij, daarin willen we ons ook verbeteren ten opzichte van vorig seizoen,’’ zegt de oefenmeester.
Duidelijk is dat Koeman de komende maanden meer dan vorig seizoen pijnlijke keuzes zal moeten maken. Behalve Reis zal geen van de aanvallers snel genoegen nemen met een plekje op de bank. Ook Aissati is naar Eindhoven teruggekomen om te spelen.
,,Niemand hoeft van mij met een lachend gezicht op de bank te gaan zitten,’’ zegt Koeman. ,,Zolang het maar met respect gebeurt.’’ De komende weken wil Koeman uitzoeken welk middenveld het beste bij zijn driemans-voorhoede past. Hij zal daarbij vooral kijken naar het juiste verdedigende blok achter zoveel aanvallend geweld. ,,Ik wil daar nu niet teveel over zeggen. Daar is de voorbereiding voor.’’
Bij PSV zijn ze in elk geval dik tevreden met de samenstelling van de selectie, al is er geen enkele garantie dat álle spelers in Eindhoven zullen blijven. Er zal ongetwijfeld nog belangstelling komen voor Koné en/óf Farfán. In Portugal gonst het van de geruchten rond Manuel da Costa, maar bij PSV weten ze van niets.
,,Als er nu jongens weggaan, zal daar een aardig bedrag tegenover staan,’’ berust Koeman. ,,En we hebben nu ook voorin zoveel mogelijkheden dat we niet direct in paniek hoeven te raken als er een aanvaller weg zou gaan.’’
PSV begint vanavond (18.00 uur) zijn oefencampagne in Weert met een wedstrijd tegen Wilhelmina’08. Maandag gaat de selectie op trainingskamp in Oisterwijk.
De échte test volgt begin augustus als PSV in Moskou deelneemt aan een internationaal toernooi, waarvoor ook AC Milan en Real Madrid zijn uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:41 schreef FootballPlayer het volgende:
Wat zijn jullie negatief zeg.![]()
PSV wordt kampioen!![]()
nou een vergelijkbare verdediging is nu ook niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:30 schreef FootballPlayer het volgende:
Alcides---Da Costa---Salcido---Sun Xiang
Onze verdediging tijdens de rampwedstrijd van afgelopen seizoen.
Verdediging tegen 1-0 Arsenal:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou een vergelijkbare verdediging is nu ook niet ondenkbaar.
Briljant was dat ja, die gast was echt slechtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:34 schreef FootballPlayer het volgende:
Gelukkig is Tardelli opgerot, die kerel kan echt niet voetballen. Dit doet me trouwens denken aan destijds tegen Liverpool dat nadat er iemand uitgegleden was hij nog vol over die bal flikkerde.![]()
Dat nummer heeft hij altijd gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:40 schreef twi het volgende:
Farfan 17? Is dat een favoriet nummer van 'm, of wordt er nog een vertrek verwacht?
Dat nummer heeft hij al vanaf het beginquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:40 schreef twi het volgende:
Farfan 17? Is dat een favoriet nummer van 'm, of wordt er nog een vertrek verwacht?
wie dan ajax?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:36 schreef twi het volgende:
Wat een kabouter hebben jullie toch als coach, noemt 'ie AZ favoriet voor de titel...
Hopelijk bedoelt hij daarmee dat hij het geen type Simons vindt en je dus met twee verschillende soorten middenvelders te maken hebt...hopelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens Koeman kunnen van der Leegte en Simons ook samen spelen
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat Suarez zijn neus ophaalde voor PSV en nu met rechtszaken dreigt om naar Ajax te kunnen zegt overigens ook wel wat over hoe groot de aantrekkingskracht van PSV op talenten is.
Een tvp geheel in stijl![]()
Terwijl ajax al jaren niet meer presteert, raar he?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat Suarez zijn neus ophaalde voor PSV en nu met rechtszaken dreigt om naar Ajax te kunnen zegt overigens ook wel wat over hoe groot de aantrekkingskracht van PSV op talenten is.
Hap toch niet altijd zo BS, je lijkt wel een vis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooh, pascal, maak nog zo'n guitige, pijnlijke opmerking over Ajax. Je kan het best!
Maar ze zijn echt grappig! En origineel! En nooit hetzelfde! En nooit het enige wat pascal in een topic post! Endezo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hap toch niet altijd zo BS, je lijkt wel een vis.
Wat moet hij dan zeggen? Dat PSV een betere voorhoede dan Ajax heeft?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze zijn echt grappig! En origineel! En nooit hetzelfde! En nooit het enige wat pascal in een topic post! Endezo.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze zijn echt grappig! En origineel! En nooit hetzelfde! En nooit het enige wat pascal in een topic post! Endezo.
Whehe!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PSV heeft misschien wel de beste voorhoede van de eredivisie ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:32 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Dat PSV een betere voorhoede dan Ajax heeft?
Als je Farfan, Kone, Lazovic, Perez en Reis als keuzemogelijkheden in je voorhoede hebt dan kun je wel stellen dat PSV de beste voorhoede van de Eredivisie heeft denk ik ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV heeft misschien wel de beste voorhoede van de eredivisie ja.
Koné bewijst al 2 seizoenen dat hij geen top is en van Lazovic en Reis moet je ook maar afwachten wat ze doen. Alleen Farfan en Perez hebben afdoende bewezen dat ze topspelers zijn op eredivisie niveau.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je Farfan, Kone, Lazovic, Perez en Reis als keuzemogelijkheden in je voorhoede hebt dan kun je wel stellen dat PSV de beste voorhoede van de Eredivisie heeft denk ik ja.
Maar vergeleken met de andere ploegen in de eredivisie, heeft PSV wel de beste voorhoede.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koné bewijst al 2 seizoenen dat hij geen top is en van Lazovic en Reis moet je ook maar afwachten wat ze doen. Alleen Farfan en Perez hebben afdoende bewezen dat ze topspelers zijn op eredivisie niveau.
Duidelijk een portrettering van afgunst, frustratie en jaloezie...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Koné is top eredivisie. Of hij goed genoeg is voor een basisplaats bij PSV is een tweede.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koné bewijst al 2 seizoenen dat hij geen top is en van Lazovic en Reis moet je ook maar afwachten wat ze doen. Alleen Farfan en Perez hebben afdoende bewezen dat ze topspelers zijn op eredivisie niveau.
ach zielige snuiterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooh, pascal, maak nog zo'n guitige, pijnlijke opmerking over Ajax. Je kan het best!
volgens mij heeft PSV over het algemeen een streepje voor gehad bij talenten uit het land, jongens als Robben, Hofland en van Bommel kozen allemaal voor PSVquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
gelukkig ben jij wel orgineel hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ja toen zat Ronald Koeman er nog niet. Lijkt me niet echt een trainer die de voorkeur geeft aan de jeugd (zie Aissati en Bakkal).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heeft PSV over het algemeen een streepje voor gehad bij talenten uit het land, jongens als Robben, Hofland en van Bommel kozen allemaal voor PSV
quote:Ronald Koeman richt blik op toekomst
door Mike Verweij
Eindhoven - Met een grote glimlach zette Ronald Koeman vrijdag een streep onder het recente, rumoerige verleden. Na de eerste trainingsweek van PSV werd duidelijk dat de hoogoplopende ruzie met toenmalig voorzitter Frits Schuitema, die hem in mei dreigde te ontslaan, maar Koeman na het onverwachte landskampioenschap weer in de armen sloot, bij de trainer geen littekens heeft achtergelaten.
Ronald Koeman: "We kunnen aanvallend alle kanten op."
"Ik ben er ook niet bang voor dat ik na een aantal nederlagen alsnog zal worden weggestuurd. Met het vertrek van Phillip Cocu en Alex leveren we qua kwaliteit en ervaring natuurlijk veel in, maar met alle aankopen die zijn gedaan, verwacht ik dat we er in totaal op vooruit zijn gegaan", ventileerde hij zijn zonnige blik op de toekomst. "AZ is titelfavoriet, maar het zal een spannend jaar worden."
"Zeker in aanvallend opzicht zijn we door de komst van Danko Lazovic, Kenneth Perez en Jonathan Reis behoorlijk sterker geworden", vond de coach, die aangaf - nationaal - met drie spitsen te willen opereren. " Misschien soms zelfs met vier." Hij betreurde het dat de transfer van het Mexicaanse supertalent José Andres Guardado geen doorgang vond, maar zag een lichtpuntje. "Gezien de financiële situatie van PSV was het Guardado óf Perez. Mijn ideaalplaatje was Guardado én Perez, omdat het twee verschillende types zijn. Maar ik ben heel blij met het aantrekken van Kenneth. Niet alleen kwalitatief, maar ook als persoon voegt hij - met zijn routine - iets toe." Dat Perez bij Ajax begon te muiten toen hij niet speelde, is bekend. "Maar ik heb ook wel eens dingen gedaan waar ik achteraf spijt van had. Kenneth is geen lachende bankzitter, nee. Maar ik denk niet dat dit bij ons een probleem is", stipte hij het verschil tussen Amsterdam en Eindhoven aan.
Daarnaar gevraagd had hij - vooral als broer van Erwin - ook een mening over de koopwoede in De Kuip. "Ik dacht: zó! Erwin heeft er een punt achter gezet en er worden een paar Nederlandse jongens aangetrokken. Niet de minste en ook niet de goedkoopste. Ik vind dat wel verbazingwekkend. We zullen zien of Feyenoord een elftal heeft dat gaat meedoen om de titel, maar ik verwacht van wel."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |