abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51434349

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens (stopt ermee)
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger (vertrekt)
04. Alex (vertrokken naar Chelsea)
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun (vertrokken)
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu (gestopt bij PSV)
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert (vertrekt)
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd:

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven

OP PSV Topic

Wat hebben we toch een mooie club hè...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51434408
De selectie in de OP is niet echt up-to-date.
pi_51434450
Welk rugnummer krijgt Mendez nou eigenlijk?

O ja, en we worden kampioen. Je hoorde het hier als eerst.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51434587
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
Zolang er selectie 2006/2007 staat klopt het nog

Op PSV.nl staat ook nog steeds de selectie van afgelopen seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:37:15 #5
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_51434693
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
ben vooral benieuwd waar onze held De Kluif een plekje gaat vinden.. FC Den Bosch?
pi_51434707
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
O ja, en we worden kampioen. Je hoorde het hier als eerst.
De arrogantie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:40:40 #7
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_51434814
Ik weet trouwens niet of het al eerder gepost is, maar op PSV.nl staat dat Koeman 4-3-3 wil gaan spelen, of met 4 spitsen
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:41:09 #8
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51434836
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De arrogantie.
quote:
Eens per jaar wordt PSV kampioen!

Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Onze supporters, die worden hier geteld
Ja...ja...ja...
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_51434851
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zie het best wel met vertrouwen tegemoet. Stel dat Alex zou blijven Grrrrrr, wat dan?
Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:45:53 #10
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51435036
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.
We zullen wel zien BS, en wat brakheid betreft valt het volgens mij wel mee.

Ik heb er ook al worden er geen aankopen meer gedaan vertrouwen in voor aankomend seizoen!

Can't wait till it's starting again....

alleen mis ik wel de fruitschaal en competitiestart
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 16:46:29 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51435057
quote:

[..]

daarom moet er gewoon 4-4-2 gespeeld worden, heb je genoeg omvang op het middenveld en je hebt er spelers genoeg voor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 16:47:08 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51435079
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef PyTh het volgende:

alleen mis ik wel de fruitschaal
daar mis je niks aan
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 16:50:46 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51435219
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef PyTh het volgende:

[..]

[..]
Sinterklaas is weer in het land!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:54:57 #14
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51435374
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Sinterklaas is weer in het land!
26-10-1987

Tja.....
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:56:54 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51435436
quote:

[..]

De arrogantie.
Ja die hebben ze in Amsteram nu onderhand wel afgeleerd he?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51435678
quote:

[..]

Heb jij Van der Leegte het afgelopen seizoen zien voetballen? Ik niet, maar dat hij het afgelopen jaar bijna alles speelde in de Bundesliga is in ieder geval een teken dat hij geen Schaafje is. Natuurlijk is hij geen Simons (die weergaloos is als controleur), maar dat hoeft ook helemaal niet. In de Eredivisie is VDL gewoon een prima defensieve middenvelder.

Aissati is niet zo fragiel als Afellay en Afellay is weer een jaartje verder qua ontwikkeling en zal fysiek (gelukkig) alleen maar vooruit gaan.

Culina is inderdaad bepaald geen topvoetballer, maar wel een handige werker die bijna overal is in te passen. Het ideale lapmiddel dus. Ik verwacht dat hij een Lucius-rol krijgt in de Eredivisie.

Bakkal middelmaat noemen gaat natuurlijk nergens over: Hij speelde onderscheidend bij Twente en zal in de Eredivisie genoeg assists op z'n naam krijgen.

Méndez hoeft ook helemaal geen ster te zijn: Die gozer kan hangend op rechts in een 4-4-2 wel nuttig zijn, maar ook niet meer dan dat. Teveel kansloze afstandsschoten en egoïstisch spel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51435805
Onderscheidend bij Twente valt wel mee hoor, hij was gewoon bankzitter na de komst van Aissati.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51435840
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Onderscheidend bij Twente valt wel mee hoor, hij was gewoon bankzitter na de komst van Aissati.
Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je niet ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 17:12:20 #19
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51435883
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Helemaal niet, Bakkal heeft juist enorm vee gespeeld naast aisatti in combi met Engelaar en el ahmadi!

Bakkal gaat ook bij PSV goed voetbal laten zien!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 17:13:00 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51435908
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je niet ?
Bewerkte je dit bericht nou net aan of las ik eroverheen?
pi_51435914
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bewerkte je dit bericht nou net aan of las ik eroverheen?
Je las eroverheen
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:22:01 #22
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51436172
Basis

=========Gomes=========
Kromkamp=Da Costa=Salcido
==========Simons========
Mendez===Afellay===Aissati
Farfán=Lazovic=Koné/Perez

Schaduwelftal

============Roorda ============
Fagner=Addo=Alcides/Marcellis=Zonneveld
Culina==Väyrynen==v.d. Leegte==Bakkal
==========Reis=Zeefuik=============
pi_51436195
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef PyTh het volgende:
Basis

=========Gomes=========
==========Simons========

Schaduwelftal

Brr die basis .
pi_51436260
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

3 keer in de basis na de komst van Aissati, en dat kwam door schorsingen van Engelaar en Touma en de blessure van Aissati zelf.

Dus na de winterstop zeker een bankzitter.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:25:50 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51436277
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Brr die basis .
Laat die van jou maar eens zien dan
pi_51436374
Stel dat Alex blijft.... dan worden we gewoon kampioen. Laten we bidden dat hij blijft. Dan hebben we een topaanval, creatief middenveld en een degelijke verdediging.

Maar hoe wil Koeman nou 4-3-3 spelen? A la Van Basten met de punt naar achteren dus, want Simons is een verdedigende middenvelder. Komt Lazovic dan niet op een eiland enzo?
pi_51436438
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Laat die van jou maar eens zien dan
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het is vooralsnog een erg interessante puzzel, maar Edison Méndez dient er in ieder geval geen deel van uit te maken .
pi_51436467
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef FootballPlayer het volgende:
Stel dat Alex blijft.... dan worden we gewoon kampioen. Laten we bidden dat hij blijft. Dan hebben we een topaanval, creatief middenveld en een degelijke verdediging.

Maar hoe wil Koeman nou 4-3-3 spelen? A la Van Basten met de punt naar achteren dus, want Simons is een verdedigende middenvelder. Komt Lazovic dan niet op een eiland enzo?
De kans dat Alex blijft is even groot als de kans dat Valckx stopt met drinken.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:33:18 #29
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51436516
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het is vooralsnog een erg interessante puzzel, maar Edison Méndez dient er in ieder geval geen deel van uit te maken .
quote:
=========Gomes=========
==========Simons========
Afellay===Aissati===v.d. Leegte
Zo dan?

Ik vind toch wel dat Mendez nu wel heel makkelijk afgeserveerd wordt, hij heeft afgelopen seizoen zeker z'n waarde gehad voor PSV
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:36:31 #30
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_51436604
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

De kans dat Alex blijft is even groot als de kans dat Valckx stopt met drinken.

Dat Alex blijft is te mooi om waar te zijn. Dus ga ik er ook vanuit dat het niet waar is. Het zou een leuke verrassing zijn, dat wel.
Al met al zie ik het nieuwe seizoen ook wel positief in. Ook al hebben we nog nauwelijks iets zien van Rajkovic, hij oogt vrij sterk, en op het WK -20 vond ik Da Costa ook niet heel erg slecht. Laten we vooral hopen dat hij die lijn door blijft zetten. Verder hoor en lees ik goede dingen over Fagner, die hoop ik veel in actie te zien komend seizoen.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_51436636
Lazovic--------------------------Farfan
-------------------Perez-----------------
Mendez-------------------------Afellay
------------------Simons----------------
Zonneveld-------------------Kromkamp
-----------Salcido-------Addo----------
-------------------------------------------
------------------Gomes-----------------
pi_51436644
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

[..]

Zo dan?

Ik vind toch wel dat Mendez nu wel heel makkelijk afgeserveerd wordt, hij heeft afgelopen seizoen zeker z'n waarde gehad voor PSV
Ik denk eerlijk gezegd dat VDL waardevoller op het middenveld zal zijn dan Méndez. Natuurlijk heeft hij z'n waarde gehad voor PSV, dankzij Cocu en Simons in z'n rug. Maar dan ook vooral hangend op rechts in 4-4-2 formaties. Verdedigen kan ie nog minder goed dan Aissati en een goed overzicht heeft ie ook niet echt. Ik kan me vooral nog kansloze afstandsschoten en Cziommertjes herinneren van zijn spel. En natuurlijk die frommelgoal tegen Arsenal . Als je met Aissati en Afellay wilt voetballen, dan zou je eigenlijk twee middenvelders moeten hebben die deze jongens dienen. Méndez kan niet dienen en niet voetballen.
pi_51436708
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat VDL waardevoller op het middenveld zal zijn dan Méndez. Natuurlijk heeft hij z'n waarde gehad voor PSV, dankzij Cocu en Simons in z'n rug. Maar dan ook vooral hangend op rechts in 4-4-2 formaties. Verdedigen kan ie nog minder goed dan Aissati en een goed overzicht heeft ie ook niet echt. Ik kan me vooral nog kansloze afstandsschoten en Cziommertjes herinneren van zijn spel. En natuurlijk die frommelgoal tegen Arsenal . Als je met Aissati en Afellay wilt voetballen, dan zou je eigenlijk twee middenvelders moeten hebben die deze jongens dienen. Méndez kan niet dienen en niet voetballen.
Wie van deze jongens kan dat?

Simons
Aissati
Afellay
Väyrynen
Culina
Bakkal
De Jong
Van der Leegte
Fehér
Mendez
pi_51437152
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:39 schreef FootballPlayer het volgende:

[..]

Wie van deze jongens kan dat?

Simons
Aissati
Afellay
Väyrynen
Culina
Bakkal
De Jong
Van der Leegte
Fehér
Mendez
Simons, VDL en in mindere mate Culina en Fehér.
pi_51437195
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef noxious het volgende:

[..]

Dat Alex blijft is te mooi om waar te zijn. Dus ga ik er ook vanuit dat het niet waar is. Het zou een leuke verrassing zijn, dat wel.
Al met al zie ik het nieuwe seizoen ook wel positief in. Ook al hebben we nog nauwelijks iets zien van Rajkovic, hij oogt vrij sterk, en op het WK -20 vond ik Da Costa ook niet heel erg slecht. Laten we vooral hopen dat hij die lijn door blijft zetten. Verder hoor en lees ik goede dingen over Fagner, die hoop ik veel in actie te zien komend seizoen.
Fagner is inderdaad erg goed. Een kennis van me heeft hem zien spelen op het Terborg-toernooi en die zei dat Fagner verdedigend constant en offensief een sensatie was. Ook Achenteh mag wat mij betreft snel bij de selectie komen.
pi_51437624
quote:

[..]

De arrogantie.
pi_51438918
quote:
Aanvoerder nog niet bekend bij PSV

De trainer van PSV, Ronald Koeman, heeft voor volgend seizoen nog geen aanvoerder aangewezen. De oefenmeester moet op zoek naar een aanvoerder, nadat Philip Cocu vorig seizoen besloot te stoppen.
De meest voor de hand liggende aanvoerder zou Timmy Simons zijn. De Belg was al de plaatsvervanger bij afwezigheid van Cocu. Koeman maakt pas zijn nieuwe aanvoerder bekend, nadat alle spelers weer terug zijn van interlandverplichtingen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 19:18:43 #38
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_51439420
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:01 schreef andre347 het volgende:
[b]
quote over aanvoerdersschap
kan me niet voorstellen dat t iemand anders wordt als timmy.
ik zou gomes als aanvoerder wel leuk vinden, maar niet erg realistisch
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_51439534
Misschien wordt Perez het wel .
pi_51440536
quote:
Koné weer in genade genomen

Enigszins geïrriteerd beklaagde PSV-coach Ronald Koeman zich aan het begin van deze week over zijn spits Arouna Koné. De Ivoriaan was niet op komen dagen op de eerste training van het nieuwe seizoen, waarna Koeman zijn pupil 'onprofessioneel' noemde. Het verhaal leek nog een staartje te gaan krijgen, maar Koné is inmiddels weer in genade genomen.
Klik hier!
Het misverstand over de datum dat Koné zich weer moest melden in Eindhoven was veroorzaakt door een extra wedstrijd die de spits had gespeeld. "Hij heeft ook nog op 13 juni gespeeld en daar waren wij als club niet van op de hoogte", sprak Koeman op de officiële website van PSV. Hij dacht dus dat hij nog wat extra dagen vakantie had. Ik heb het geaccepteerd en wel medegedeeld dat het niet correct is.

Geen straf of boete dus voor de laatkomende Afrikaan. Koeman denkt dat de vergissing een incident zal zijn. "Arouna zelf is een zeer correcte jongen, ik geloof niet dat het nog een keer zal gebeuren.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 20:02:24 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51440750
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:21 schreef cultheld het volgende:
Misschien wordt Perez het wel .
the horror, maar ik kan me ook niets anders voorstellen dan Simons!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51440784
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

the horror, maar ik kan me ook niets anders voorstellen dan Simons!
En als reserve captain dan Gomes
pi_51441076
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef PyTh het volgende:
Basis

=========Gomes=========
==========Simons========

Schaduwelftal

Een drie mans verdediging met Kromkamp er in gaat natuurlijk niet lukken eh? Maar dat snap jij zelf ook wel hoop ik Is Kromkamp veel te offensief en defensief te zwak voor.
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Fagner is inderdaad erg goed. Een kennis van me heeft hem zien spelen op het Terborg-toernooi en die zei dat Fagner verdedigend constant en offensief een sensatie was. Ook Achenteh mag wat mij betreft snel bij de selectie komen.
Van wat ik gehoord heb, is Fagner defensief nog minder dan Kromkamp. Offensief schijnt hij echter inderdaad erg goed te zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 20:16:31 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51441180
3 aanvallers is leuk, maar Koné en Farfan trekken beide naar binnen dus dat gaat lekker druk worden in het centrum bij Lazovic
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51442308
Ik zou Ibi aanvoerder maken.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51442480
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zou Ibi aanvoerder maken.
Die is toch 30 wedstrijden per seizoen geblesseerd.
pi_51443749
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:12 schreef Daemician het volgende:

Van wat ik gehoord heb, is Fagner defensief nog minder dan Kromkamp. Offensief schijnt hij echter inderdaad erg goed te zijn.
Hoe hij defensief was, kan ik zelf niet echt zeggen. Maar ik heb hem wel een wedstrijd zien spelen, waar hij goed dreigend naar voren was. In de helft dat hij aan de kant speelde waar ik stond was er verdedigend weinig te doen aan PSV A1 kant.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_51448432
PSV
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_51450053
Stel je eigenlijk voor dat Gomes straks een blessure oploopt...Dat in combinatie met toch al niet zon geweldige verdediging
Patat Friet
pi_51452021
Wat zijn jullie negatief zeg.

PSV wordt kampioen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 juli 2007 @ 01:43:23 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51452080
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:41 schreef FootballPlayer het volgende:

PSV wordt kampioen!
gek hè, je raakt één van de beste verdedigers die in Europa rond loopt kwijt en PSV gaat het intern oplossen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51452229
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gek hè, je raakt één van de beste verdedigers die in Europa rond loopt kwijt en PSV gaat het intern oplossen
Ja je kunt niet altijd topverdedigers hebben, als je ieder jaar een betere selectie zou krijgen zouden we nu onderhand de beste ploeg ter wereld hebben. We gaan nu sowieso aanvallender spelen dus er komt minder druk op de verdediging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 juli 2007 @ 01:52:02 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51452294
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:49 schreef FootballPlayer het volgende:

[..]

Ja je kunt niet altijd topverdedigers hebben, als je ieder jaar een betere selectie zou krijgen zouden we nu onderhand de beste ploeg ter wereld hebben. We gaan nu sowieso aanvallender spelen dus er komt minder druk op de verdediging.
juist bij het gevaal van counters dien je een goede verdediging te hebben. Ik heb in het verleden gezien hoe Addo met counters omgaat, dan eindigd hij naast de goal
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 juli 2007 @ 01:52:55 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51452318
Vorig seizoen hebben we gemertk wat een te smalle selectie aanvallers betekent.... dat mocht niet meer gebeuren sprak de technische leiding uit.... en doen we hetzelfde in de verdediging
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51452416
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

juist bij het gevaal van counters dien je een goede verdediging te hebben. Ik heb in het verleden gezien hoe Addo met counters omgaat, dan eindigd hij naast de goal
haha je neemt hem die onbeholpen valpartij tegen Bordeaux nog kwalijk? Alex maakte die wedstrijd trouwens ook nog een blunder, dus dat was sowieso een wedstrijd om te vergeten.

Het punt dat je maakt, ben ik het wel mee eens overigens. D'r had wel een goede centrale verdediger gehaald mogen worden.
pi_51452453
Ik gok dat Van der Leegte een basisplaats krijgt.
pi_51452572
We zullen zien, als we morgen van Wilhelmina '08 verliezen weten we i.i.g. hoe laat het is.
pi_51452596
quote:
Aanval PSV was achilleshiel, nu pronkjuweel
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Het nieuwe PSV speelt met drie man voorin. De komst van de aanvallers Danko Lazovic en Kenneth Perez stelt trainer Ronald Koeman in staat 4-3-3 te spelen, het systeem van zijn voorkeur.

Danko Lazovic ,deelt handtekeningen uit aan de fans. FOTO ANP
De landskampioen zal de voorbereiding gebruiken om de juiste balans in haar elftal te zoeken.

De keuze voor drie spitsen betekent een belangrijke breuk met het afgelopen seizoen. In de periode dat PSV zo ongenaakbaar was (ruwweg oktober tot en met december) speelden de Eindhovenaren met twee aanvallers: Arouna Koné en Jefferson Farfán.

De numerieke uitbreiding van de aanval zegt veel over het herwonnen offensieve vertrouwen binnen PSV. Het afgelopen seizoen had het nauwelijks alternatieven voor Koné en Farfán, waardoor de voorhoede uiteindelijk het zorgenkindje van de ploeg werd.

Van achilleshiel is de voorste lijn echter uitgegroeid tot het pronkjuweel. Voorin combineren de Brabanders scorend vermogen (Farfán, Lazovic), voorbereidend vermogen (Perez, Koné), loopvermogen (Koné, Lazovic), routine (Perez), kracht (Koné) en aankomend talent (Jonathan Reis). ,,We hebben vooral in de aanval goed geïnvesteerd,’’ meent Koeman. ,,Het is duidelijk dat je dit soort aanvallers niet haalt om te zitten, maar om te voetballen. Misschien kunnen ze soms zelfs wel alle vier tegelijk spelen.’’

Met de vier topspitsen plus supertalent Jonathan Reis is niet eens al het offensieve geweld in de selectie genoemd. Ook de middenvelders Afellay, Aissati, Bakkal en Mendez hebben veel drang naar voren. ,,Er komt wel een hoop voetbal bij, daarin willen we ons ook verbeteren ten opzichte van vorig seizoen,’’ zegt de oefenmeester.

Duidelijk is dat Koeman de komende maanden meer dan vorig seizoen pijnlijke keuzes zal moeten maken. Behalve Reis zal geen van de aanvallers snel genoegen nemen met een plekje op de bank. Ook Aissati is naar Eindhoven teruggekomen om te spelen.

,,Niemand hoeft van mij met een lachend gezicht op de bank te gaan zitten,’’ zegt Koeman. ,,Zolang het maar met respect gebeurt.’’ De komende weken wil Koeman uitzoeken welk middenveld het beste bij zijn driemans-voorhoede past. Hij zal daarbij vooral kijken naar het juiste verdedigende blok achter zoveel aanvallend geweld. ,,Ik wil daar nu niet teveel over zeggen. Daar is de voorbereiding voor.’’

Bij PSV zijn ze in elk geval dik tevreden met de samenstelling van de selectie, al is er geen enkele garantie dat álle spelers in Eindhoven zullen blijven. Er zal ongetwijfeld nog belangstelling komen voor Koné en/óf Farfán. In Portugal gonst het van de geruchten rond Manuel da Costa, maar bij PSV weten ze van niets.

,,Als er nu jongens weggaan, zal daar een aardig bedrag tegenover staan,’’ berust Koeman. ,,En we hebben nu ook voorin zoveel mogelijkheden dat we niet direct in paniek hoeven te raken als er een aanvaller weg zou gaan.’’

PSV begint vanavond (18.00 uur) zijn oefencampagne in Weert met een wedstrijd tegen Wilhelmina’08. Maandag gaat de selectie op trainingskamp in Oisterwijk.

De échte test volgt begin augustus als PSV in Moskou deelneemt aan een internationaal toernooi, waarvoor ook AC Milan en Real Madrid zijn uitgenodigd.
pi_51452706
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:41 schreef FootballPlayer het volgende:

PSV wordt kampioen!
PSV +
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51453030
Alcides---Da Costa---Salcido---Sun Xiang

Onze verdediging tijdens de rampwedstrijd van afgelopen seizoen.

Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 juli 2007 @ 02:32:58 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51453073
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:30 schreef FootballPlayer het volgende:
Alcides---Da Costa---Salcido---Sun Xiang

Onze verdediging tijdens de rampwedstrijd van afgelopen seizoen.

nou een vergelijkbare verdediging is nu ook niet ondenkbaar.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51453090
Gelukkig is Tardelli opgerot, die kerel kan echt niet voetballen. Dit doet me trouwens denken aan destijds tegen Liverpool dat nadat er iemand uitgegleden was hij nog vol over die bal flikkerde.
pi_51453383
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou een vergelijkbare verdediging is nu ook niet ondenkbaar.
Verdediging tegen 1-0 Arsenal:

Kromkamp---Alex---Da Costa---Salcido

Verdediging tegen 1-1 Arsenal:

Fehér---Alex---Salcido---Sun Xiang

Achja, laten we maar hopen dat Addo blijft spelen zoals tegen FC Twente, dan zijn we in de eredivisie nog wel veilig, voor de Champions League zie ik het somber in... maar er is een kleine kans dat Alex toch blijft.
pi_51456508
PSV
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:36:15 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51456669
Wat een kabouter hebben jullie toch als coach, noemt 'ie AZ favoriet voor de titel...
pi_51456697
De rugnummers voor 2007/2008:
1. Gomes
2. Jan Kromkamp
3. Carlos Salcido
4. Manuel Da Costa
5. Mike Zonneveld
6. Timmy Simons
7. Mika Väyrynen
8. Edison Méndez
9. Danko Lazovic
10. Arouna Koné
11. Kenneth Perez
13. Alcides
14. Slobodan Rajković
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
17. Jeferson Farfán
18. Eric Addo
19. Jonathan Reis
20. Ibrahim Afellay
21. Bas Roorda
22. Csaba Féher
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal
29. Género Zeefuik
31 Ruud Boffin
pi_51456703
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:34 schreef FootballPlayer het volgende:
Gelukkig is Tardelli opgerot, die kerel kan echt niet voetballen. Dit doet me trouwens denken aan destijds tegen Liverpool dat nadat er iemand uitgegleden was hij nog vol over die bal flikkerde.
Briljant was dat ja, die gast was echt slecht
Patat Friet
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:40:27 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51456753
Farfan 17? Is dat een favoriet nummer van 'm, of wordt er nog een vertrek verwacht?
pi_51456774
Volgens Koeman kunnen van der Leegte en Simons ook samen spelen
En staan Aissati en Bakkal achter Afellay in de pikorde.

Slechte zaak
pi_51456775
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:40 schreef twi het volgende:
Farfan 17? Is dat een favoriet nummer van 'm, of wordt er nog een vertrek verwacht?
Dat nummer heeft hij altijd gehad
pi_51456793
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:40 schreef twi het volgende:
Dat nummer heeft hij al vanaf het begin
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:49:23 #72
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51456948
PSV
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_51457424
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:36 schreef twi het volgende:
Wat een kabouter hebben jullie toch als coach, noemt 'ie AZ favoriet voor de titel...
wie dan ajax?
pi_51457697
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens Koeman kunnen van der Leegte en Simons ook samen spelen
Hopelijk bedoelt hij daarmee dat hij het geen type Simons vindt en je dus met twee verschillende soorten middenvelders te maken hebt...hopelijk
Patat Friet
pi_51458873
Dat Suarez zijn neus ophaalde voor PSV en nu met rechtszaken dreigt om naar Ajax te kunnen zegt overigens ook wel wat over hoe groot de aantrekkingskracht van PSV op talenten is .

Een tvp geheel in stijl
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:16:00 #76
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51458894
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat Suarez zijn neus ophaalde voor PSV en nu met rechtszaken dreigt om naar Ajax te kunnen zegt overigens ook wel wat over hoe groot de aantrekkingskracht van PSV op talenten is .

Een tvp geheel in stijl
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51458921
quote:

Een tvp geheel in stijl
Terwijl ajax al jaren niet meer presteert, raar he?
pi_51459044
Ooh, pascal, maak nog zo'n guitige, pijnlijke opmerking over Ajax. Je kan het best!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:22:34 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51459058
Suarez zou zijn neus ook ophalen voor Ajax wanneer Babel niet net was vertrokken. Suarez zou bij PSV geen zekere basisplaats hebben, aangezien PSV gewoon over betere aanvallers beschikt op zijn positie. Ajax heeft dat na het vertrek van Babel niet meer.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:27:20 #80
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51459167
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooh, pascal, maak nog zo'n guitige, pijnlijke opmerking over Ajax. Je kan het best!
Hap toch niet altijd zo BS, je lijkt wel een vis.
pi_51459263
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hap toch niet altijd zo BS, je lijkt wel een vis.
Maar ze zijn echt grappig! En origineel! En nooit hetzelfde! En nooit het enige wat pascal in een topic post! Endezo.
pi_51459267
Hoe lang is Lazovic eigenlijk?
pi_51459291
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar ze zijn echt grappig! En origineel! En nooit hetzelfde! En nooit het enige wat pascal in een topic post! Endezo.
Wat moet hij dan zeggen? Dat PSV een betere voorhoede dan Ajax heeft?
pi_51459724
quote:

[..]

Je bent gewoon jaloers
Patat Friet
pi_51460203
quote:

[..]

Whehe!
pi_51461140
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:32 schreef FootballPlayer het volgende:

[..]

Wat moet hij dan zeggen? Dat PSV een betere voorhoede dan Ajax heeft?
PSV heeft misschien wel de beste voorhoede van de eredivisie ja.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:58:15 #87
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51461236
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

PSV heeft misschien wel de beste voorhoede van de eredivisie ja.
Als je Farfan, Kone, Lazovic, Perez en Reis als keuzemogelijkheden in je voorhoede hebt dan kun je wel stellen dat PSV de beste voorhoede van de Eredivisie heeft denk ik ja.
pi_51461277
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:58 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als je Farfan, Kone, Lazovic, Perez en Reis als keuzemogelijkheden in je voorhoede hebt dan kun je wel stellen dat PSV de beste voorhoede van de Eredivisie heeft denk ik ja.
Koné bewijst al 2 seizoenen dat hij geen top is en van Lazovic en Reis moet je ook maar afwachten wat ze doen. Alleen Farfan en Perez hebben afdoende bewezen dat ze topspelers zijn op eredivisie niveau.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51461473
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Koné bewijst al 2 seizoenen dat hij geen top is en van Lazovic en Reis moet je ook maar afwachten wat ze doen. Alleen Farfan en Perez hebben afdoende bewezen dat ze topspelers zijn op eredivisie niveau.
Maar vergeleken met de andere ploegen in de eredivisie, heeft PSV wel de beste voorhoede.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:32:47 #90
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_51462052
quote:

[..]

Duidelijk een portrettering van afgunst, frustratie en jaloezie...

PS. Bedankt voor Perez en die vele extra miljoenen uit de Champions League! Het enige wat Ajax lijkt te kunnen: concurrenten er beter op maken.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:33:26 #91
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_51462072
dubbelpost
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_51462134
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Koné is top eredivisie. Of hij goed genoeg is voor een basisplaats bij PSV is een tweede.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51462199
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
ach zielige snuiter
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 juli 2007 @ 15:39:57 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51462228
quote:

Een tvp geheel in stijl
volgens mij heeft PSV over het algemeen een streepje voor gehad bij talenten uit het land, jongens als Robben, Hofland en van Bommel kozen allemaal voor PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51462237
quote:

[..]

gelukkig ben jij wel orgineel he
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:35:33 #96
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51463665
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij heeft PSV over het algemeen een streepje voor gehad bij talenten uit het land, jongens als Robben, Hofland en van Bommel kozen allemaal voor PSV
Maar ja toen zat Ronald Koeman er nog niet. Lijkt me niet echt een trainer die de voorkeur geeft aan de jeugd (zie Aissati en Bakkal).
pi_51464048
quote:
Ronald Koeman richt blik op toekomst
door Mike Verweij
Eindhoven - Met een grote glimlach zette Ronald Koeman vrijdag een streep onder het recente, rumoerige verleden. Na de eerste trainingsweek van PSV werd duidelijk dat de hoogoplopende ruzie met toenmalig voorzitter Frits Schuitema, die hem in mei dreigde te ontslaan, maar Koeman na het onverwachte landskampioenschap weer in de armen sloot, bij de trainer geen littekens heeft achtergelaten.
Ronald Koeman: "We kunnen aanvallend alle kanten op."

"Ik ben er ook niet bang voor dat ik na een aantal nederlagen alsnog zal worden weggestuurd. Met het vertrek van Phillip Cocu en Alex leveren we qua kwaliteit en ervaring natuurlijk veel in, maar met alle aankopen die zijn gedaan, verwacht ik dat we er in totaal op vooruit zijn gegaan", ventileerde hij zijn zonnige blik op de toekomst. "AZ is titelfavoriet, maar het zal een spannend jaar worden."

"Zeker in aanvallend opzicht zijn we door de komst van Danko Lazovic, Kenneth Perez en Jonathan Reis behoorlijk sterker geworden", vond de coach, die aangaf - nationaal - met drie spitsen te willen opereren. " Misschien soms zelfs met vier." Hij betreurde het dat de transfer van het Mexicaanse supertalent José Andres Guardado geen doorgang vond, maar zag een lichtpuntje. "Gezien de financiële situatie van PSV was het Guardado óf Perez. Mijn ideaalplaatje was Guardado én Perez, omdat het twee verschillende types zijn. Maar ik ben heel blij met het aantrekken van Kenneth. Niet alleen kwalitatief, maar ook als persoon voegt hij - met zijn routine - iets toe." Dat Perez bij Ajax begon te muiten toen hij niet speelde, is bekend. "Maar ik heb ook wel eens dingen gedaan waar ik achteraf spijt van had. Kenneth is geen lachende bankzitter, nee. Maar ik denk niet dat dit bij ons een probleem is", stipte hij het verschil tussen Amsterdam en Eindhoven aan.

Daarnaar gevraagd had hij - vooral als broer van Erwin - ook een mening over de koopwoede in De Kuip. "Ik dacht: zó! Erwin heeft er een punt achter gezet en er worden een paar Nederlandse jongens aangetrokken. Niet de minste en ook niet de goedkoopste. Ik vind dat wel verbazingwekkend. We zullen zien of Feyenoord een elftal heeft dat gaat meedoen om de titel, maar ik verwacht van wel."
pi_51464233
Jammer geen Guardado, zie net Argentinie - Mexico
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:00:50 #99
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51464357
Zeker jammer dat Koetjeboe niet gewoon 4-4-2 gaat spelen met een punt voorin en een punt naar achteren en 2 opkomende middenvelders op de flanken.

Ik zou het doodzonde vinden als hij Affelay en Aisatti gaat gebruiken als bankzitters.

Mendéz en Culina mogen wat mij betreft bankzitters worden en dan een opstelling als deze:

---------------------------------Gomes---------------------------

Kromkamp-----Da Costa/Addo-----Salcido/Rajkovic-----Zonneveld/Salcido

---------------------------------Simons---------------------------

Affelay---------------------Aisatti------------------------Perez

--------------Farfán---------------------Koné/Lazovic----------
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:02:50 #100
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51464395
Geen 3 spitsen (Farfan, Lazovic, Perez) en 3 middenvelders (Affelay, SImons, Aisatti) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')