Denk aan je Signature..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Valencia mag 25 miljoen betalen en anders lekker optyfen.
Clubs zijn geen mensen he?quote:
op z'n 15 naar Nederland gehaald...... ik geloof dat jullie vonden dat dat niet kon! Iemand op die leeftijd al weghalen bij zn club in het buitenlandquote:
geen speler die nog met die belofte zal bijtekenen........ is dat het waard?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:54 schreef M0NTANA het volgende:
Niets is belangrijker dan de club, als Ajax hem aan zijn contract wil houden, heeft hij pech.
Heeft Babel ook gezegd. Zulke teksten zijn niks waard.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Sneijder heeft ook gezegd dat hij eerst kampioen met Ajax wilde worden. Dat noem ik ook een belofte.
Dat probleem kan Ajax ook nog wel gaan krijgen bij bijvoorbeeld Grunn en Heerenveen. Nu men weet dat ze net 18 miljoen gecashed hebben, zullen ze ook automatisch meer gaan vragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef Radegast het volgende:
Porto vraagt 25 miljoen euro voor Lucho aan Valencia. Ook maar 25 miljoen vragen voor Sneijder dan...
Ach in het noorden vragen ze sowieso belachelijk hoge bedragen. Ze hebben het daar allemaal in hun bol gekregen. Lekker ergens anders gaan shoppen dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat probleem kan Ajax ook nog wel gaan krijgen bij Grunn en Heerenveen. Nu men weet dat ze net 18 miljoen gecashed hebben, zullen ze ook automatisch meer gaan vragen.
De NOS meldde het dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:46 schreef M0NTANA het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan, dat Valencia weer achter Sneijder aanzit? Want volgens mij gaan ze voor die Argentijn van FC Porto, Lucho Gonzales. Want alleen Amedeo Carboni wilde hem echt hebben en die zit niet meer bij Valencia.
En hij zal Ajax hetzelfde flikken als er een buitenlandse club komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax moet hier niet aan mee werken imo
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef DouweEgbert het volgende:
Wel vreemd is dat geen enkele site het vermeld. Alleen bij het sportjournaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |