Ach.quote:
Die Benayoun komt uit onze jeugdopleiding lees ik net.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef devv05 het volgende:
Babel en die andere knakker lijken zo wel loverboys van die gast in het midden.
Ik verwacht 18 ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef sjimz het volgende:
Hoe hoog zal het bod zijn, en wat is een acceptabel bod?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die Benayoun komt uit onze jeugdopleiding lees ik net.![]()
quote:Benayoun started his career aged 9 with Hapoel Be'er Sheva. To attend training he regularly hitchhiked the 60km roundtrip with his father.[1] After making a name for himself, he was scouted by Ajax Amsterdam. They invited the 15 year old Benayoun and his family to the Netherlands. By his 16th birthday, he was the Ajax youth team's highest scorer and best player, and Ajax duly offered Benayoun a 4-year professional contract.[2] However, Benayoun and his family hadn't settled very well in Amsterdam, and so he turned his back on the contract and returned to Israel after just 8 months.
Heeft inderdaad een tijdje in Ajax 2 rondgelopen, maar kreeg last van heimwee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die Benayoun komt uit onze jeugdopleiding lees ik net.![]()
Dat bepaalt BonJovi wel he!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:03 schreef Radegast het volgende:
Dan moet Defour wel eerst naar de kapper, want dat ziet er echt niet uit nu.
25 miljoen ??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef sjimz het volgende:
, en wat is een acceptabel bod?
Minstens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
25 miljoen ??
er heerst gekte op de transfermakt..
25 miljoen wordt nooit betaald, dus dan is Sneijder weer pissed. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
25 miljoen ??
er heerst gekte op de transfermakt..
Hehehe right...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
25 miljoen wordt nooit betaald, dus dan is Sneijder weer pissed. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.
Denk jij dat Valencia na een bod van 12 miljoen ineens 25 neer gaat leggen? Ik denk het niet, en ik denk dat er vanaf 15 miljoen echt wat onderhandeld gaat worden over doorverkoopclausules en prestatiebonussen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef BB-boy het volgende:
Hehehe right...
Voor 15 miljoen kunnen ze een adios krijgen van Ajax. Daar verkopen ze hem echt niet voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Denk jij dat Valencia na een bod van 12 miljoen ineens 25 neer gaat leggen? Ik denk het niet, en ik denk dat er vanaf 15 miljoen echt wat onderhandeld gaat worden over doorverkoopclausules en prestatiebonussen.
Het gaat nog gekker worden? Ik vind het tot nu al vrij geschift hoor bijj nogal veel transfers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is nu nog relatief rustig op de transfermarkt, de echte gekte moet nog losbreken.
Ik heb niet het idee dat Ajax hem daarvoor weg doet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.
Verwacht ik ook, zeker gezien de transfer van Babel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Ajax hem daarvoor weg doet.
V Geel geeft toch wel duidelijk gemaakt hoofdprijzen voor spelers te willen hebben.
Zal eerder 20+ worden denk ik..
Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor.
Het is wel makkelijk wijzen ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Verwacht ik ook, zeker gezien de transfer van Babel.
Nog veeeeeel gekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het gaat nog gekker worden? Ik vind het tot nu al vrij geschift hoor bijj nogal veel transfers.
Dan maar transfervrij weg...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog maar één jaar contract.
Precies. Sneijder wil dus weg voor die `beloofde` 17 mil.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
25 miljoen wordt nooit betaald, dus dan is Sneijder weer pissed. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.
De NOS scoopte de transfer van Makaayquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Longmen het volgende:
T staat verder overigens (nog) nergens, dus misschien moeten we een slag om de arm houden...
Alhoewel de NOS meestal wel betrouwbaar is...
ze scoopten ook als één van de eerste Babel, het nieuwe bod op Perez, de Cler naar 010, etc.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
De NOS scoopte de transfer van MakaayAlleen wel een paar weken te vroeg
![]()
Verder scoopen ze zelden, dus als ze het doen is het vaak wel betrouwbaar. Ze kunnen er niet te vaak naast zitten als nieuwsdienst van de publieke omroep.
Hij is gewaarschuwd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Als Sneijder naar Spanje wilt gaan, steek ik gewoon zijn banden lek. Of als hij dan met de trein naar schiphol gaat, bel ik voor een bommelding zodat alle vluchten worden gecancelt ofzo.
Wesley gaat niet weg.![]()
Er is alleen een aanzienlijk hoger bod gedaan, aldus NOS.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef jna het volgende:
Het bod is toch alleen hoger geworden of heeft Ajax het ook al geaccepteerd volgens hun?
Ja het was ook belachelijk laag de eerste keer dus niks aan het handje nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is alleen een aanzienlijk hoger bod gedaan, aldus NOS.
Ze weten dat het bod aanzienlijk hoger is, maar een concreet bedrag weten ze niet. Dat vind ik dus apart...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is alleen een aanzienlijk hoger bod gedaan, aldus NOS.
Denk aan je Signature..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Valencia mag 25 miljoen betalen en anders lekker optyfen.
Clubs zijn geen mensen he?quote:
op z'n 15 naar Nederland gehaald...... ik geloof dat jullie vonden dat dat niet kon! Iemand op die leeftijd al weghalen bij zn club in het buitenlandquote:
geen speler die nog met die belofte zal bijtekenen........ is dat het waard?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:54 schreef M0NTANA het volgende:
Niets is belangrijker dan de club, als Ajax hem aan zijn contract wil houden, heeft hij pech.
Heeft Babel ook gezegd. Zulke teksten zijn niks waard.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Sneijder heeft ook gezegd dat hij eerst kampioen met Ajax wilde worden. Dat noem ik ook een belofte.
Dat probleem kan Ajax ook nog wel gaan krijgen bij bijvoorbeeld Grunn en Heerenveen. Nu men weet dat ze net 18 miljoen gecashed hebben, zullen ze ook automatisch meer gaan vragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef Radegast het volgende:
Porto vraagt 25 miljoen euro voor Lucho aan Valencia. Ook maar 25 miljoen vragen voor Sneijder dan...
Ach in het noorden vragen ze sowieso belachelijk hoge bedragen. Ze hebben het daar allemaal in hun bol gekregen. Lekker ergens anders gaan shoppen dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat probleem kan Ajax ook nog wel gaan krijgen bij Grunn en Heerenveen. Nu men weet dat ze net 18 miljoen gecashed hebben, zullen ze ook automatisch meer gaan vragen.
De NOS meldde het dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:46 schreef M0NTANA het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan, dat Valencia weer achter Sneijder aanzit? Want volgens mij gaan ze voor die Argentijn van FC Porto, Lucho Gonzales. Want alleen Amedeo Carboni wilde hem echt hebben en die zit niet meer bij Valencia.
En hij zal Ajax hetzelfde flikken als er een buitenlandse club komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax moet hier niet aan mee werken imo
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef DouweEgbert het volgende:
Wel vreemd is dat geen enkele site het vermeld. Alleen bij het sportjournaal.
Het is een leuke voetballer, maar ik denk om eerlijk te zijn dat hij het als linksbuiten bij Ajax niet gaat maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneijder voor minder dan 30 miljoen laten vertrekken is een lachertje.
En Suarez mag van mij komen, mits hij die maniertjes van hem afleert.
Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is een leuke voetballer, maar ik denk om eerlijk te zijn dat hij het als linksbuiten bij Ajax niet gaat maken.
Het lijkt wel een componistquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.
Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.
Koné kopen? 17 miljoen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.
Ik wacht ook nog even verder af. Feit is wel dat er in de aanval versterking moet komen. Achterin en op het middenveld staat het als een huis, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.
quote:14/7/2007 - 'Zaakwaarnemer Xabi Prieto praat maandag met Ajax'
(Gepost door RvN)
BRON: El Correo Digital
De zaakwaarnemer van Xabi Prieto heeft tegenover de Spaanse krant AS laten weten maandag met Ajax te praten over een mogelijke transfer. Ajax zou al een bod van 2,5 miljoen euro hebben gedaan. Real Sociedad wil de speler graag verkopen om nog een behoorlijke transfersom te kunnen vangen. Om die reden zou de club de vraagprijs inmiddels verlaagd hebben van 6 naar 5 miljoen euro. Ajax heeft concurrentie van Athletic Bilbao. De nieuwe president van die club heeft Xabi Prieto als een van zijn beloften gebruikt in zijn strijd om de verkiezing als president. Hij schermt er dan ook mee dat Xabi Prieto's eerste keus Athletic zou zijn. Athletic kan vooralsnog echter niet tot een akkoord komen over de transfersom.
Staat nu ook op trouw.nl en nu.nlquote:
quote:Valencia zoekt opnieuw toenadering tot Sneijder
AMSTERDAM (ANP) - De Spaanse topclub Valencia heeft een transfer van Wesley Sneijder nog altijd niet uit het hoofd gezet. Vertegenwoordigers van de club willen volgende week opnieuw met Ajax in gesprek.
Ook enkele weken geleden meldde de club zich al voor de middenvelder, maar toen schoof Ajax het bod van Valencia terzijde. Valencia zou nu een hoger bedrag voor de international in gedachten hebben.
Sneijder heeft de laatste weken meermaals laten weten dat hij graag op een hoger niveau wil spelen. Tijdens de oefentrip van het Nederlands elftal toonde hij zich teleurgesteld over de afgeketste overgang naar Valencia.
Tja hier kan Ajax natuurlijk vrij weinig aan doen dat iemand zo reageert. Moet Ajax dan nu zeggen, nee zo willen we het ook niet? Suarez kan zich denk ik niet meer vertonen in Groningen dit gedaanhebbende. Het best lijkt me om hem gewoon te kopen voor 6miljoen ofzo dan is iedereen blij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Suárez via de rechter naar Ajax
door onze Telesportredactie
ZEIST - Luis Suárez (20) heeft zijn zinnen op Ajax gezet. En de aanvaller is bereid ver te gaan om zijn droomtransfer te realiseren. Omdat FC Groningen met de Amsterdammers weigert te onderhandelen over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis van de Uruguayaan, diende Suárez' advocaat Jan Kabalt gisteren bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in. Suárez vraagt daarin om ontbinding van zijn contract. "Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven", bevestigt Kabalt de stap van de Zuid-Amerikaan.
Luis Suárez
Er is Suárez zo veel aangelegen om in de Amsterdam ArenA de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel te worden, dat hij frontaal in de aanval gaat tegen FC Groningen. Zijn huidige werkgever vindt een overgang naar Ajax op voorhand onbespreekbaar. Bij de bekerwinnaar kan Suárez een vijfjarig contract tekenen en drie tot vier keer zo veel verdienen als in het noorden. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een x-bedrag.
![]()
Mwah, wat betreft Ajax wel hoor. Ze hebben korte lijntjes met Ajax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:26 schreef Damzkieee het volgende:
Telegraaf is trouwens niet wat je zegt een betrouwbare bron, maar goed.
Inderdaad, dit soort perikelen zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:28 schreef twi het volgende:
Handen afhalen en op zoek naar de volgende speler.
Zijn droom is de spaanse competitie, dus als er een grote spaanse club komt volgend seizoen....... Tsja..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Positief dat die jongen zo graag in ons mooie shirt wil spelen, maar wat ie bij Groningen nu flikt, kan ie straks bij ons ook flikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |