Samequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan het trouwens nergens vinden op pvda.nl, linkje?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan het trouwens nergens vinden op pvda.nl, linkje?
een VVD er op een PvdA sitequote:
Arbeiderquote:
Dangel is een beetje gefrustreerd dat zij de die ze had kansen niet gegrepen heeft... Dat soort mensen wordt al snel lid van de SP of de FNP....quote:
Laten we elkaar hier niet op politieke voorkeuren gaan aanpakken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dangel is een beetje gefrustreerd dat zij de die ze had kansen niet gegrepen heeft... Dat soort mensen wordt al snel lid van de SP of de FNP....
Zeg dat ook even tegen die krasser.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we elkaar hier niet op politieke voorkeuren gaan aanpakken..
Het kwam niet geloofwaardig over. Leuk geprobeerd, punt niet gemaakt, hypothese verworpen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:03 schreef Profesor het volgende:
Nep
![]()
Ik was met een collega aan het kijken hoe geloofwaardig PvdA nog is en wat het verwachtingspatroon is.
(oftewel: hoe serieus kun je ze nemen als totale onzin nog geloofwaardig overkomt als een PvdA standpunt)
Dat was het eigenlijke punt van dit topic.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Het kwam niet geloofwaardig over. Leuk geprobeerd, punt niet gemaakt, hypothese verworpen.
..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat een idioot!
We slaan met z'n allen wel een beetje door hoor. Binnenkort ga je al op de bon als je een scheet laat![]()
en dan konden jullie niks beters bedenken dan F1 ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:03 schreef Profesor het volgende:
Nep
![]()
Ik was met een collega aan het kijken hoe geloofwaardig PvdA nog is en wat het verwachtingspatroon is.
(oftewel: hoe serieus kun je ze nemen als totale onzin nog geloofwaardig overkomt als een PvdA standpunt)
Bareuh...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:15 schreef Profesor het volgende:
PvdA wil europees verbod op Formule 1
bron: PvdA.nl
[
Je test nu alleen hoe makkelijk mensen zaken als waar aannemen. Net zoals bij het bericht over de mishandeling van een zwangere vrouw door een vijftal vrouwen. Dat bleek de zwangere vrouw te hebben verzonnen om hen een hak te zetten. Het is te makkelijk om mensen iets te doen laten geloven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:03 schreef Profesor het volgende:
Nep
![]()
tja, zon voorstel is van die meeste gasten toch wel te verwachten.. niet alleen pvdaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:03 schreef Profesor het volgende:
Nep
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |