volgende week Brennan Heart en Noisecontrollers Live bij Indexquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:27 schreef Pelgrim het volgende:
Vanavond Brennan Heart in de Hoeve. Hopelijk wordt het een beetje druk enzo.
Lang niet meer geweest daar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:27 schreef Pelgrim het volgende:
Vanavond Brennan Heart in de Hoeve. Hopelijk wordt het een beetje druk enzo.
volgende week zat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week Brennan Heart en Noisecontrollers Live bij Index![]()
![]()
Ik was ook naar Timeout geweest flink staan zagen daar op die fijne dansvloer ging echt prachtig los met the prophet en die resident met keiharde plaatjesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Houniet het volgende:
oke, ik ga mijn muntjes opmaken die ik over heb van de Time Out:
The Prophet dus![]()
ik zal wel weer ruzie krijgen met Jumpers
en natuurlijk Trilok & Chiren, als die net zo gruwelijk draaien als vorige week bij New York, dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
4 augustus gaat het helemaal los met de Donkey Rollers![]()
yep, volgende week zaterdagquote:
dat meen jequote:Op zondag 22 juli 2007 05:19 schreef Sethje het volgende:
Ik was ook naar Timeout geweest flink staan zagen daar op die fijne dansvloer ging echt prachtig los met the prophet en die resident met keiharde plaatjes![]()
Niet eensquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je
ik vond hem in de eerste 20 minuten beetje tegenvallen. later ging het lekker los
ik heb trouwens niet eens ruzie gehad.
erg vette plaat, heb hem net binnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zany_Meets_The_Beholder_-_Annihilating-(FUSION039-5)-Vinyl-2007-HB
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaamquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je
ik vond hem in de eerste 20 minuten beetje tegenvallen. later ging het lekker los
ik heb trouwens niet eens ruzie gehad.
Je hebt PMquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaam
woesah. precies wat je zegt, alleen ben vaak te lui om dat allemaal uit te typen. en ik ken niet alle nummers bij naamquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaam
Dus DJ's die met CD's draaien moeten altijd eerst de vinyl kopen, die opnemen naar hun PC en dat op CD branden?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardstyleplaten die op op cd-single uitkomen zijn op 1 hand te tellen!
Track zoeken op 't i-net en branden, das 't enige wat je kunt doen
Nope, dit zijn wel mogelijkheden om te doen. Maar wat ze van cd draaien krijgen ze meestal van de andere dj's waaronder dus veel promo's en daarna denk ik ook wel de officiele release ofzo...quote:Op zondag 22 juli 2007 18:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Dus DJ's die met CD's draaien moeten altijd eerst de vinyl kopen, die opnemen naar hun PC en dat op CD branden?Ik dacht eigenlijk dat de meeste vinyls ook wel op CD uitkwamen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardstyleplaten die op op cd-single uitkomen zijn op 1 hand te tellen!
Track zoeken op 't i-net en branden, das 't enige wat je kunt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |