Welk punt probeer je te maken?quote:
Ik ben een Vlaming.quote:Tenzij je naam slaat op het feit dat je in België woont.
Mja, de eerste fiets die ze van mij gejat hebben zag er eigenlijk echt als een sterke herenfiets uit, waar niks mis mee was (terwijl het stuur er zelfs al eens was afgevallen al fietsendquote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
De fiets is in dermate slechte staat dat de kans reëel is dat de dief zijn nek breekt of overreden wordt wegens het niet goed functioneren van bepaalde onderdelen zoals remmen, versnellingen, verlichting.
Ook zijn de banden niet bepaald luchtdicht, de ketting is verroest, alles piept en het zadel is van dermate kwaliteit dat de vering hiervan bij verkeerd gebruik mogelijk voor ongewenste anale penetratie kan leiden.
Met andere woorden: Als die gestolen zou worden zal ik er geen traan om laten. Maar volgens mij wilt geen enkele dief die.
In Nederland wordt dit al een tijdje gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:51 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Welk punt probeer je te maken?
[..]
Ik ben een Vlaming.![]()
* bashtquote:Op zondag 15 juli 2007 09:25 schreef fathank het volgende:
Ik ben zojuist thuis gekomen op een gestolen fiets, anders had ik moeten lopen
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:25 schreef fathank het volgende:
Dat wist ik niet. Mooi, dat moeten wij dan overnemen.quote:In Nederland wordt dit al een tijdje gedaan.
Met lok-fietsen, maar ook bijvoorbeeld lok-laptops in auto's, etc
Schande.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:25 schreef fathank het volgende:
Moet ie zn fiets maar op slot zetten midden in de stad om 9 uur 's ochtends...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:00 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Mooi, dat moeten wij dan overnemen.![]()
[..]
Schande.En wat moet de persoon daarvan denken die mooi voor die fiets betaald heeft?
Het verval van waarden heeft al menig rijk om zeep geholpen.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ondanks dat er al tig fietsen van mij zijn gestolen weiger ik er een zelf of te laten stelen.
Junkiestreken zijn dat.![]()
Hij moet helemaal niks. Jij moest er met je poten af blijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ie zn fiets maar op slot zetten midden in de stad om 9 uur 's ochtends...
noobquote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Stond ik net bij de Jan Linders staat er een fiets onafgesloten zo een ouwe heren fiets
Ik heb er toevallig een nodig
Maar jammer genoeg was ik al met me eigen fiets
Anders had ik het wel gedaan denk ik
Als jij een briefje van 50 vind op straat, laat je het dan ook liggen?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:11 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niks. Jij moest er met je poten af blijven.![]()
Dat is niet hetzelfde. Dat briefje is daar niet met opzet gelegd door de rechtmatige eigenaar die het straks weer komt ophalen.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij een briefje van 50 vind op straat, laat je het dan ook liggen?
Voor het slachtoffer is het niet hetzelfde, maar voor mij wel. Ik vind wat, en wat ik vind mag ik houden.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde. Dat briefje is daar niet met opzet gelegd door de rechtmatige eigenaar die het straks weer komt ophalen.
Ik schrik echt van de reacties hier. Heeft er niemand nog een beetje eergevoel?![]()
Uhh, na het op stap gaan misschien? Ik heb ook nooit zin om dan te lopen dus..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Karrr het volgende:
Sinds wanneer is het geaccepteerd dat mensen met hun poten aan andermans eigendom zitten???![]()
Zielige personen...Ga werken en koop lekker zelf een fiets!!!![]()
Leen jij ook zonder te vragen?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:22 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Uhh, na het op stap gaan misschien? Ik heb ook nooit zin om dan te lopen dus..![]()
Tis niet echt stelen, meer lenen.
U kan zich niet in een ander zijn plaats stellen?quote:Voor het slachtoffer is het niet hetzelfde, maar voor mij wel. Ik vind wat, en wat ik vind mag ik houden.
Soms, maar nu niet meer zo... Want vaak is een stukje lopen (10 minuten thuis tot de stadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Leen jij ook zonder te vragen?
En hoe is dat lenen, wanneer geef je de fiets terug?
"stoppen met hem te stelen" is niet "teruggeven"![]()
Het is een kwestie van geven en nemen in het levenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Leen jij ook zonder te vragen?
En hoe is dat lenen, wanneer geef je de fiets terug?
"stoppen met hem te stelen" is niet "teruggeven"![]()
[..]
U kan zich niet in een ander zijn plaats stellen?![]()
Fietsendieven buiten!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |