abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:57:28 #51
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_51450729
Tot nu toe nog maar 1. Amsterdam
pi_51456858
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Karrr het volgende:
Grrrmbl
Mijn mooie fiets is na 6 jaar trouwe dienst van mij ontvreemd
Kan helemaal met je meevoelen...

Persoonlijk vind ik dat fietsendieven (junks, gasten die ff vervoer nodig hebben, helers of wie dan ook een fiets steelt met welke reden dan ook) een nekschot ter velde dienen te krijgen. Hun kadaver mag dan blijven liggen om als waarschuwing te dienen voor andere potentiele fietsendieven...

* SevenWonders zijn fietsen zijn hem idd meerdere malen ontvreemdt.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_51457204
Je komt er nu pas achter dat fietsen stelen normaal is in Nederland?
Ook al kots ik op fietsenjatters
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_51457772
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je komt er nu pas achter dat fietsen stelen normaal is in Nederland?
Ook al kots ik op fietsenjatters
Zeg, hoe kom jij aan die 3 fietsen in je garage ?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_51459373
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:24 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Dat vind je omdat het zo is.
Dat dacht ik ook ja, maar ik zie hier vele reacties van lui die het wel normaal lijken te vinden
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:47:52 #56
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51459606
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja, maar ik zie hier vele reacties van lui die het wel normaal lijken te vinden
Idd, dat heb ik vaker, dat ogenschijnlijk normale mensen zeggen dat ze het normaal vinden om een fiets te jatten of te kopen van een junk. Zo iemand daalt dan serieus in mijn achting
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51459695
om de vraag te beantwoorden: ja
Leh-kùr
pi_51468426
Ja
pi_51468648
Fietsen stelen .

Mijn spullen zijn niet voor jou .
Geen referral hier.
pi_51468743
Goed topic!

check ook deze:
Fietsen jatten

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_51468775
quote:
Grrrmbl
Een of andere onverlaat heeft hem gestolen Ik had hem op dubbel slot staan!
Moge deze persoon ongeluk krijgen voor de rest van zijn zielige leven....
Vertel je deze droevige gebeurtenis tegen mensen.
Krijg je als reactie: jaa dat is logisch he in Nederland!!!
Sinds wanneer is het geaccepteerd dat mensen met hun poten aan andermans eigendom zitten???
Zielige personen...Ga werken en koop lekker zelf een fiets!!!
Mijn fiets die ik al zes jaar gebruikte (gedurende heel mijn middelbaar) is door een schurk ook schaamteloos ontvreemd . Het was wel echt een brolfiets en waarschijnlijk is hij er onmiddellijk mee verongelukt.

Ik snap dit niet, mag de politie bij ons geen misdaden uitlokken? Gewoon op verschillende druk bezochte plekken fietsen dumpen en de eerste die er mee weg wil aanpakken. Elke 15 minuten prijs!
pi_51469563
Als ik een fiets zie staan zonder sloten eromheen is 'ie weg. Maar dat is alleen omdat ik hem beter kan gebruiken dan een of andere junk die er ze shot van haalt.
pi_51469661
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:18 schreef Hagelkaas het volgende:
Als ik een fiets zie staan zonder sloten eromheen is 'ie weg. Maar dat is alleen omdat ik hem beter kan gebruiken dan een of andere junk die er ze shot van haalt.
Maar kan je hem ook beter gebruiken dan - ik zeg maar iets- de echte eigenaar?
pi_51469722
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:22 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Maar kan je hem ook beter gebruiken dan - ik zeg maar iets- de echte eigenaar?
Over het algemeen wel, denk ik zo. Bovendien, als je je fiets niet op slot zet is het gewoon je eigen dikke schuld, als ik hem laat staan pakt een junk of turk hem wel, dat is het probleem niet. En zoals ik al zei, dan kan ik hem wel beter gebruiken..
pi_51469853
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:24 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Over het algemeen wel, denk ik zo. Bovendien, als je je fiets niet op slot zet is het gewoon je eigen dikke schuld, als ik hem laat staan pakt een junk of turk hem wel, dat is het probleem niet. En zoals ik al zei, dan kan ik hem wel beter gebruiken..
Dus als iets niet op en top beveiligd is (ik rijd nu zelf met een fiets die goedkoper is dan mijn slot ) mag je het proberen stelen. Stelen is altijd fout, en je doet er altijd een ander last mee aan. Normen en waarden, waar zijn ze? Misschien zou de volgende regering eens uit SGP, CU en CDA of zo moeten bestaan.
pi_51470301
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Dus als iets niet op en top beveiligd is (ik rijd nu zelf met een fiets die goedkoper is dan mijn slot ) mag je het proberen stelen. Stelen is altijd fout, en je doet er altijd een ander last mee aan. Normen en waarden, waar zijn ze? Misschien zou de volgende regering eens uit SGP, CU en CDA of zo moeten bestaan.
Het hoeft niet op en top beveiligd te zijn. Maar als een fiets HELEMAAL NIET op slot staan neem ik hem gewoon mee. Eigen schuld. Als er gewoon een ringslotje omheen zit, doe ik geen moeite. Dan is het ook lullig!
pi_51472220
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Het hoeft niet op en top beveiligd te zijn. Maar als een fiets HELEMAAL NIET op slot staan neem ik hem gewoon mee. Eigen schuld. Als er gewoon een ringslotje omheen zit, doe ik geen moeite. Dan is het ook lullig!
Daar heb jij niet over te beslissen. Jouw schuld. Moest je betrapt worden (wat niet zal gebeuren) dan hoor je gestraft te zijn.
pi_51473090
Hier in Limburg is het schijnbaar niet normaal. Fiets redelijk vaak buiten met sleutel in het slot.
Maar is nog nooit gestolen
pi_51473608
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Boschkabouter het volgende:
Hier in Limburg is het schijnbaar niet normaal. Fiets redelijk vaak buiten met sleutel in het slot.
Maar is nog nooit gestolen
En wat is het geheim?
pi_51473617
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Mijn fiets die ik al zes jaar gebruikte (gedurende heel mijn middelbaar) is door een schurk ook schaamteloos ontvreemd . Het was wel echt een brolfiets en waarschijnlijk is hij er onmiddellijk mee verongelukt.

Ik snap dit niet, mag de politie bij ons geen misdaden uitlokken? Gewoon op verschillende druk bezochte plekken fietsen dumpen en de eerste die er mee weg wil aanpakken. Elke 15 minuten prijs!
Ben jij even goed op de hoogte.

Tenzij je naam slaat op het feit dat je in België woont.
Geen referral hier.
  zondag 15 juli 2007 @ 00:31:15 #71
173589 Shnees
gemolken geitjes!!
  zondag 15 juli 2007 @ 00:41:31 #72
157229 Boschkabouter
Met puntmuts.
pi_51478235
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

En wat is het geheim?
De fiets is in dermate slechte staat dat de kans reëel is dat de dief zijn nek breekt of overreden wordt wegens het niet goed functioneren van bepaalde onderdelen zoals remmen, versnellingen, verlichting.
Ook zijn de banden niet bepaald luchtdicht, de ketting is verroest, alles piept en het zadel is van dermate kwaliteit dat de vering hiervan bij verkeerd gebruik mogelijk voor ongewenste anale penetratie kan leiden.

Met andere woorden: Als die gestolen zou worden zal ik er geen traan om laten. Maar volgens mij wilt geen enkele dief die.
pi_51479251
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef Shnees het volgende:
http://youtube.com/watch?v=pJeF0DoQXcg

oplossing?
"Je kan wel met 6 man in 1 cel, dat is heus niet zo heel verschrikkelijk."
Meesterlijk!
Gå och dö. Weet je wat jij bent? Een Supportslet.
  zondag 15 juli 2007 @ 02:11:55 #74
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_51480016
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:32:47 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_51480060
quote:
Grrrmbl
Een of andere onverlaat heeft hem gestolen Ik had hem op dubbel slot staan!
Moge deze persoon ongeluk krijgen voor de rest van zijn zielige leven....

Vertel je deze droevige gebeurtenis tegen mensen.
Krijg je als reactie: jaa dat is logisch he in Nederland!!!

Sinds wanneer is het geaccepteerd dat mensen met hun poten aan andermans eigendom zitten???
Zielige personen...Ga werken en koop lekker zelf een fiets!!!
Ik heb een familielid die geld zat heeft maar die zei
ach als iemand iets wil stelen van mij dan zullen zij het wel meer nodig hebben dan ik
ik wens ze er geluk mee
en gek genoeg er wordt daar nooit iets gestolen
zie je! Je riep het zelf op...lees the secret bwehehehehe
eh geintjuh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')