Sinds de middeleeuwen. Er wordt altijd gejat. Een extra slot en je fiets ergens aan vast maken, dat wil wel helpen (en niet vastmaken aan alleen je voorwiel).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Karrr het volgende:
Sinds wanneer is het geaccepteerd dat mensen met hun poten aan andermans eigendom zitten???![]()
Zielige personen...Ga werken en koop lekker zelf een fiets!!!![]()
Dank je voor het in stand houden van de fietsen diefstal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef BobRooney het volgende:
Jij mag alleen een fiets jatten, als jou fiets ook gejat is.
Dus nu mag jij er 1 terugjatten. Zo werkt het al jaren toch?
Die kwantitieve prestatiecontracten met de politie waren het werk van de LPF, VVD en CDA.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Sinds de dames agent, de helden van de samenleving, door linkse polderpolitiek 'andere prioriteiten' hebben. Dus quota-geld moeten ophoesten.
Selectief geheugen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die kwantitieve prestatiecontracten met de politie waren het werk van de LPF, VVD en CDA.
Denk na voor je wat zegt, rechtse borrelbraller
Hessing (LPF), Donner en Remkes....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Selectief geheugen.
Wat zei je ook weer?
ja, alle problemen in dit land zijn veroorzaakt door linkse politiek.. NOTquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Selectief geheugen.
Wat zei je ook weer?
neeeeee want als iedereen dat zou doen wordt het heel normaal om een auto te stelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef tvvanham2002 het volgende:
Weet je wat jij moet doen?
Even een auto kopen.
Of een fietsverzekering.
Wel allemaal eerlijk gekocht?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef PeZu het volgende:
om 1 of andere reden staan hier 8 fietsen in de schuur_!
1 is eerlijk gekocht, 2 heb ik er eerlijk gekregen de rest ook dmv mensen die met hun wauze koek hasses hun fiets vergetenquote:
20 jaar in een dorp, nul fietsen gejat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef philana het volgende:
Ik heb 7 jaar in r'dam gewoond.. daar zijn 9 fietsen van mij gejat.. en woon nu een jaartje in utrecht en ik ben er alweer 2 kwijt.. en ja! ik heb goede sloten en zet ze aan palen.. slot door frame.. niet door wiel..
heb gewoon pech.. in Nederland.
Ik hoop voor je dat je geen auto hebt die je wel eens parkeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef kasteelheer het volgende:
Wat je op de openbare weg vindt mag je houden.
Ik heb 6 fietsenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef PeZu het volgende:
om 1 of andere reden staan hier 8 fietsen in de schuur_!
Noorwegenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef RadioSlut het volgende:
Verhuis naar Noorwegen,
Daar kun je je fiets neerzetten (uiteraard niet op slot zetten) en als je terugkomt staat ie er nog steeds.
dan nog is het veelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb 6 fietsen
(maar die staan verdeeld over 2 plaatsen)
neequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:20 schreef sjeppert het volgende:
[..]
dan nog is het veel
heb je geen problemen met het kiezen van een fiets van dag tot dag
Geen enkel probleemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:20 schreef sjeppert het volgende:
[..]
dan nog is het veel
heb je geen problemen met het kiezen van een fiets van dag tot dag
Boerenkutpaupersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
[..]
20 jaar in een dorp, nul fietsen gejat.
6 jaar in Breda... 1 fiets gejat.
Dorpen. Breda
. Brabant
. Randstad
.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef BobRooney het volgende:
Jij mag alleen een fiets jatten, als jou fiets ook gejat is.
Dus nu mag jij er 1 terugjatten. Zo werkt het al jaren toch?
Tip:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijne ook ouwe
Tijdje geleden
Moet nog steeds eentje terug jatten
Maar al die fietsen zijn steeds afgesloten
En echt handig ben ik niet dus zo een pauper slot krijg ik niet zo snel open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |