Kan helemaal met je meevoelen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Karrr het volgende:
Grrrmbl![]()
![]()
Mijn mooie fiets is na 6 jaar trouwe dienst van mij ontvreemd![]()
Zeg, hoe kom jij aan die 3 fietsen in je garagequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je komt er nu pas achter dat fietsen stelen normaal is in Nederland?
Ook al kots ik op fietsenjatters
Dat dacht ik ook ja, maar ik zie hier vele reacties van lui die het wel normaal lijken te vindenquote:
Idd, dat heb ik vaker, dat ogenschijnlijk normale mensen zeggen dat ze het normaal vinden om een fiets te jatten of te kopen van een junk. Zo iemand daalt dan serieus in mijn achtingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar ik zie hier vele reacties van lui die het wel normaal lijken te vinden
Mijn fiets die ik al zes jaar gebruikte (gedurende heel mijn middelbaar) is door een schurk ook schaamteloos ontvreemd .quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Karrr het volgende:
Grrrmbl![]()
![]()
Een of andere onverlaat heeft hem gestolenIk had hem op dubbel slot staan!
Moge deze persoon ongeluk krijgen voor de rest van zijn zielige leven....![]()
Vertel je deze droevige gebeurtenis tegen mensen.
Krijg je als reactie: jaa dat is logisch he in Nederland!!!
Sinds wanneer is het geaccepteerd dat mensen met hun poten aan andermans eigendom zitten???![]()
Zielige personen...Ga werken en koop lekker zelf een fiets!!!![]()
Maar kan je hem ook beter gebruiken dan - ik zeg maar iets- de echte eigenaar?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:18 schreef Hagelkaas het volgende:
Als ik een fiets zie staan zonder sloten eromheen is 'ie weg. Maar dat is alleen omdat ik hem beter kan gebruiken dan een of andere junk die er ze shot van haalt.
Over het algemeen wel, denk ik zo. Bovendien, als je je fiets niet op slot zet is het gewoon je eigen dikke schuld, als ik hem laat staan pakt een junk of turk hem wel, dat is het probleem niet. En zoals ik al zei, dan kan ik hem wel beter gebruiken..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:22 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Maar kan je hem ook beter gebruiken dan - ik zeg maar iets- de echte eigenaar?![]()
Dus als iets niet op en top beveiligd is (ik rijd nu zelf met een fiets die goedkoper is dan mijn slotquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, denk ik zo. Bovendien, als je je fiets niet op slot zet is het gewoon je eigen dikke schuld, als ik hem laat staan pakt een junk of turk hem wel, dat is het probleem niet. En zoals ik al zei, dan kan ik hem wel beter gebruiken..
Het hoeft niet op en top beveiligd te zijn. Maar als een fiets HELEMAAL NIET op slot staan neem ik hem gewoon mee. Eigen schuld. Als er gewoon een ringslotje omheen zit, doe ik geen moeite. Dan is het ook lullig!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Dus als iets niet op en top beveiligd is (ik rijd nu zelf met een fiets die goedkoper is dan mijn slot) mag je het proberen stelen. Stelen is altijd fout, en je doet er altijd een ander last mee aan.
Normen en waarden, waar zijn ze? Misschien zou de volgende regering eens uit SGP, CU en CDA of zo moeten bestaan.
![]()
Daar heb jij niet over te beslissen. Jouw schuld. Moest je betrapt worden (wat niet zal gebeuren) dan hoor je gestraft te zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Het hoeft niet op en top beveiligd te zijn. Maar als een fiets HELEMAAL NIET op slot staan neem ik hem gewoon mee. Eigen schuld. Als er gewoon een ringslotje omheen zit, doe ik geen moeite. Dan is het ook lullig!
En wat is het geheim?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Boschkabouter het volgende:
Hier in Limburg is het schijnbaar niet normaal. Fiets redelijk vaak buiten met sleutel in het slot.
Maar is nog nooit gestolen
Ben jij even goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Mijn fiets die ik al zes jaar gebruikte (gedurende heel mijn middelbaar) is door een schurk ook schaamteloos ontvreemd .Het was wel echt een brolfiets en waarschijnlijk is hij er onmiddellijk mee verongelukt.
![]()
Ik snap dit niet, mag de politie bij ons geen misdaden uitlokken? Gewoon op verschillende druk bezochte plekken fietsen dumpen en de eerste die er mee weg wil aanpakken. Elke 15 minuten prijs!![]()
![]()
De fiets is in dermate slechte staat dat de kans reëel is dat de dief zijn nek breekt of overreden wordt wegens het niet goed functioneren van bepaalde onderdelen zoals remmen, versnellingen, verlichting.quote:
"Je kan wel met 6 man in 1 cel, dat is heus niet zo heel verschrikkelijk."quote:Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef Shnees het volgende:
http://youtube.com/watch?v=pJeF0DoQXcg
oplossing?
Ik heb een familielid die geld zat heeft maar die zeiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Karrr het volgende:
Grrrmbl![]()
![]()
Een of andere onverlaat heeft hem gestolenIk had hem op dubbel slot staan!
Moge deze persoon ongeluk krijgen voor de rest van zijn zielige leven....![]()
Vertel je deze droevige gebeurtenis tegen mensen.
Krijg je als reactie: jaa dat is logisch he in Nederland!!!
Sinds wanneer is het geaccepteerd dat mensen met hun poten aan andermans eigendom zitten???![]()
Zielige personen...Ga werken en koop lekker zelf een fiets!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |