heb je teruggemaild en om uitleg gevraagd?quote:
Ik zou ook hem ook spijt laten hebben ja, als ik zo'n mailtje kreeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb je teruggemaild en om uitleg gevraagd?
volgens mij is dit een zéér onprofessionele manier om je te laten weten dat ze niet me je in zee willen.
als dat zou is, en di mail zou naar mij gestuurd zijn, dan had hij het zwaar gehad..
nou ja zeg, mijn bestelling was voor 5 euro minder en ik krijg het niet? belachelijk zegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef SHE het volgende:
[..]
I aim to please![]()
Ik heb mijn 25 euro order overigens snel binnengehad, geen problemen, no questions asked.
Dit was mijn bevestiging:[knip]
Ze heeft vandaag zo'n 40¤ uitgegeven voor 1 tasje... en die heeft waarschijnlijk dezelfde twijfelachtige kwaliteit dan die van deze tassenboer.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, als ze de tassen ECHT willen hebben regelt ze die bankoverschrijving wel
Stop ze dicht met polenta ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb heel veel producten van Lush in mijn badkamer, dat ruikt zo verschrikkelijk heftig dat het zelfs de lavender heaven van Gamila overheerst.
Er zitten wel geurgaatjes in de doos
Wij hadden een bestelling van net geen 20 euro en we kregen hetzelfde berichtje !!quote:
Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan en nog steeds niet in huis...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb zaterdagavond besteld en had het woensdag in huis. Zag er allemaal erg netjes uit.
Ik heb nog geen geld gezien. iemand geinteresseerd in een mobiel telefoonnummer van deze eikel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Wij hadden een bestelling van net geen 20 euro en we kregen hetzelfde berichtje !!
Vond het wel vaag. NU vier dagen na die mail staat het geld weer op de rekening want we hadden het al over gemaakt, dus wat dat betreft is het wel netjes zaken doen.
Iets meer info had alleen wel netjes geweest...![]()
Autistische fixatie denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat moet je met zoveel tassen?
Dat is juist goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef maok het volgende:
[..]
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is juist goed.
Anders komen die toch maar in de prostitutie terecht
Ik heb een piemol. En wat voor 1!quote:
De bovenste heb ik besteld in het bruin, en kreeg een mailtje dat de bestelling gister op de post is gegaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:20 schreef debby1973 het volgende:
Ik vind er ook een heleboel erg lelijk maar deze vind ik wel mooi/leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen als zijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb een piemol. En wat voor 1!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog nooit zoveel tassen bij elkaar gezien waarmee ik nog niet dood gevonden wil worden.
Maargoed, misschien kijk ik niet goed.![]()
Ze zijn binnen, ben er erg blij meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
De bovenste heb ik besteld in het bruin, en kreeg een mailtje dat de bestelling gister op de post is gegaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |