Naar de maanquote:Op zondag 15 juli 2007 11:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik kreeg een mailtje terug.
Goedenavond,
Hartelijk dank voor u bestelling bij Trendtas.nl
Wij sturen u bestelling naar de maan. U kunt u bestelling daar op werkdagen afhalen.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Oosterhout
Pas maar op hoor, als ze de tassen ECHT willen hebben regelt ze die bankoverschrijving welquote:Op zondag 15 juli 2007 23:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn vrouw deze website laten bekijken... begint ze de winkelmand meteen vol te gooien, en dan blijkt dat betaling alleen via bankoverschrijving kan en niet met een credit card... erg onhandig! (maar ik ben er stiekum wel blij om, want ik vind dat ze al genoeg tassen heeft)
De kosten voor een internationale bankoverschrijving vanuit Noorwegen zijn hoger dan wat ze aan tassen had uitgezocht, dan is het opeens minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, als ze de tassen ECHT willen hebben regelt ze die bankoverschrijving wel
Sorry, dat had ik niet in de gatenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
De kosten voor een internationale bankoverschrijving vanuit Noorwegen zijn hoger dan wat ze aan tassen had uitgezocht, dan is het opeens minder aantrekkelijk.
Voor haar selectie was het ergens tussen de 7 en 8¤, maar da's dus internationale post. Ik vond het heel erg meevallen, binnenlands betaal ik al meer voor kleine pakketjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik niet in de gaten![]()
Wat zijn de verzendkosten van die site eigenlijk? Ik kon het zo gauw niet vinden (maar ik kijk dan ook wel vaker met mijn neus).
ja, en dan alleen af te halen op werkdagen, terwijl ik daar alleen maar in het weekend naar toe kanquote:
Nou moequote:Goedenmorgen,
U bestelling geeft geen aanleiding om een samenwerking aan te gaan. Mocht ik dit verkeerd hebben ingeschat dan graag telefonisch contact op nemen.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Oosterhout
Volgens mij had ze 8 gewone tassen gekocht en 2 reistassen, of ik moet het verkeerd begrepen hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie nu pas dat het een groothandel is. Die zal waarschijnlijk niet aan particulieren leveren.
Rest de vraag: hoeveel tassen heeft SHE in godsnaam gekocht!?![]()
![]()
"Niet minder dan 673 actieve delen komen dan ook tot progressieve ontwikkeling, wat de zeep dusdanig speciaal en waardevol maakt."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:15 schreef SHE het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn heilige zeep![]()
noujaa zeg, wat lomp?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef innepin het volgende:
Ik kreeg ook een mailtje van martijn van oosterhout na 4 tassen besteld te hebben...
[..]
Nou moe
Nou heb ik dus maar gebeld om te vragen waar dat op slaat. Kennelijk is het niet interessant genoeg, een bestelling van 20 euro. Dus heeft ie geen zin om t op te sturen. Maar ik heb wel al geld overgemaakt. "ja, dat krijg je dan wel terug ja...." Ik geloof er niks van, als het eind vd week nog niet op m'n rekening staat ga ik es kijken wat ik daarmee moet. Ik vroeg nog, wanneer is een bestelling dan wel interessant? "Ja, dat hangt van een heleboel factoren af, locatie, aantal, enzo..." pffft.
Klotezooi
heb je teruggemaild en om uitleg gevraagd?quote:
Ik zou ook hem ook spijt laten hebben ja, als ik zo'n mailtje kreeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb je teruggemaild en om uitleg gevraagd?
volgens mij is dit een zéér onprofessionele manier om je te laten weten dat ze niet me je in zee willen.
als dat zou is, en di mail zou naar mij gestuurd zijn, dan had hij het zwaar gehad..
nou ja zeg, mijn bestelling was voor 5 euro minder en ik krijg het niet? belachelijk zegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef SHE het volgende:
[..]
I aim to please![]()
Ik heb mijn 25 euro order overigens snel binnengehad, geen problemen, no questions asked.
Dit was mijn bevestiging:[knip]
Ze heeft vandaag zo'n 40¤ uitgegeven voor 1 tasje... en die heeft waarschijnlijk dezelfde twijfelachtige kwaliteit dan die van deze tassenboer.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, als ze de tassen ECHT willen hebben regelt ze die bankoverschrijving wel
Stop ze dicht met polenta ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb heel veel producten van Lush in mijn badkamer, dat ruikt zo verschrikkelijk heftig dat het zelfs de lavender heaven van Gamila overheerst.
Er zitten wel geurgaatjes in de doos
Wij hadden een bestelling van net geen 20 euro en we kregen hetzelfde berichtje !!quote:
Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan en nog steeds niet in huis...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb zaterdagavond besteld en had het woensdag in huis. Zag er allemaal erg netjes uit.
Ik heb nog geen geld gezien. iemand geinteresseerd in een mobiel telefoonnummer van deze eikel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Wij hadden een bestelling van net geen 20 euro en we kregen hetzelfde berichtje !!
Vond het wel vaag. NU vier dagen na die mail staat het geld weer op de rekening want we hadden het al over gemaakt, dus wat dat betreft is het wel netjes zaken doen.
Iets meer info had alleen wel netjes geweest...![]()
Autistische fixatie denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat moet je met zoveel tassen?
Dat is juist goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef maok het volgende:
[..]
Kindertjes in donkere vochtige kelders die 20 uur per dag moeten werken ofzo. Iets anders kan ik niet bekenken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is juist goed.
Anders komen die toch maar in de prostitutie terecht
Ik heb een piemol. En wat voor 1!quote:
De bovenste heb ik besteld in het bruin, en kreeg een mailtje dat de bestelling gister op de post is gegaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:20 schreef debby1973 het volgende:
Ik vind er ook een heleboel erg lelijk maar deze vind ik wel mooi/leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen als zijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb een piemol. En wat voor 1!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog nooit zoveel tassen bij elkaar gezien waarmee ik nog niet dood gevonden wil worden.
Maargoed, misschien kijk ik niet goed.![]()
Ze zijn binnen, ben er erg blij meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
De bovenste heb ik besteld in het bruin, en kreeg een mailtje dat de bestelling gister op de post is gegaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |