* dubidub proestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
http://www.trendtas.nl/index.php?act=viewProd&productId=239
Oh jawel; ik pistte zowat in mijn broek toen ik 'm zag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef MUUS het volgende:
Pfff, die tassen van yvonne en SHE trek ik dan weer echt niet.
Butt-ugly!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
http://www.trendtas.nl/index.php?act=viewProd&productId=239
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh jawel; ik pistte zowat in mijn broek toen ik 'm zag.
Dan moet ik 'm natuurlijk hebben![]()
Geen leugen, geen lul. Geen geld ook, 5 Euro. Maar om nu alleen vanwege dat feit een tas te kopen die het net niet is. Neuh. Daar ga ik toch niet mee lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef SHE het volgende:
Elke vrouw die beweert dat ze hier niet minstens 2 tassen kan vinden die haar blij maakt, die liegt, of heeft een piemel.
wat verwacht je voor 5 euro?
maar goed, ik vind slavernij tassen geen enkel probleem; op vakantie neem ik ze ook zonder gene mee![]()
sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef SHE het volgende:
Appel; ga eens even een paar deuren verderop vervelen
Waarom verontschuldigen? Ze zei het toch zelf.quote:
Omdat ze qua kleur of etiketje zo leuk bij je badparels passen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef MUUS het volgende:
Van de week kwam ik thuis met zes flessen douchegel. Waarom zes flessen?
Ik heb niets met tassen. Ik heb 1 tas waar ik al mijn zooi in kwijt kan. Hoe doe je dat dan? Als je iedere dag een andere tas gebruikt, hevel je dan iedere keer alle spullen over? Wat een gedoe. En die tasjes met zo'n kort hengsel die dan zo achterlijk onder je schouder geknepen wordt, lijken me al helemaal niet praktisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef SHE het volgende:
Elke vrouw die beweert dat ze hier niet minstens 2 tassen kan vinden die haar blij maakt, die liegt, of heeft een piemel.
Ik gebruik ook maar 1 tas hoor; waar ik bloed, zweet en tranen voor heb moeten offeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb niets met tassen. Ik heb 1 tas waar ik al mijn zooi in kwijt kan. Hoe doe je dat dan? Als je iedere dag een andere tas gebruikt, hevel je dan iedere keer alle spullen over? Wat een gedoe. En die tasjes met zo'n kort hengsel die dan zo achterlijk onder je schouder geknepen wordt, lijken me al helemaal niet praktisch.
Ik heb ook maar 4 paar schoenen. Ik heb geen piemel.
Oh, dus je koopt tientallen tassen om er enkel naar te kijken. Oke, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruik ook maar 1 tas hoor; waar ik bloed, zweet en tranen voor heb moeten offeren.
De rest is 'just in case'
Ik weet niet wat het is; ik doe dat ook met kleding. IK koop gewoon alles; voor het geval ik het ooit, in de toekomst, misschien een keer, nodig heb.
Die 6 flessen waren natuurlijk absolute noodzaak!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef MUUS het volgende:
Oh nee, ik doe niet aan 'voor het geval dat'. Ik gebruik alles en ik heb geen absurde hoeveelheden.
Maar ik gebruik het wel allemaal op én het was niet duur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Die 6 flessen waren natuurlijk absolute noodzaak!
De MUUSjes zitten vanavond blinkend aan tafel![]()
Oh maar zo bedoelde ik het niet; dit is natuurlijk geen fashion.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Ik werk nog immer in fashion en voor mij hoeft er ook niet per se een label aan te hangen. Maar ik vind plastic simpelweg niet zo fantastic. En no offence, maar bij het zien van het assortiment van deze site, krijg ik de synthetische geur amper uit mijn neus.
Allemaal ballast. Ik zal er verder geen R&P topic van maken. Geniet van je tasjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:49 schreef SHE het volgende:
Dit is; verzamelwoede, just in case-sjes en prullerij.
Maar goed, het is gewoon een tik hoor, ik doe dit ook met sieraden..terwijl ik behalve een paar erfstukjes nooit sieraden draag.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:49 schreef SHE het volgende:
Oh maar zo bedoelde ik het niet; dit is natuurlijk geen fashion.
Dit is; verzamelwoede, just in case-sjes en prullerij.
Maar goed, het is gewoon een tik hoor, ik doe dit ook met sieraden..terwijl ik behalve een paar erfstukjes nooit sieraden draag.
Ik klik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:55 schreef SHE het volgende:
Omdat ik soms echt lief ben, wilde ik jullie deze krankzinnige tip niet onthouden.
In mijn zoektocht naar tassen, tassen en nog meer tassen; die ik net als slippers en hakken verzamel. stuitte ik op een groothandel : www.trendtas.nl
Ik dacht eerst dat ik niet helemaal jofel geworden was, omdat sommige prijzen echt belachelijk laag zijn.
Maarrr; het klopt dus
Ik heb ze binnen 3 dagen thuis gehad![]()
Ze zijn nog mooi ook
Ok, het is geen merkspul, maar who gives a damn! Je kunt namelijk nooit genoeg tassen hebben
Ja, nou, dat dus. Maar vróeger, mên, wat had ik een crap.quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ken je van die euro winkels? Daar ren ik altijd heel enthousiast in, een uur lang hou ik vanalles in mijn handen en dan denk ik: "WTF moet ik hiermee?"
En ga ik met lege handen weer naar buiten.
Maar die adrenaline, man, daar doe ik het voor..
Ik heb gisteren bij mijn kapper een stuk zeep gekochtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus. Maar vróeger, mên, wat had ik een crap.. Hoe dat allemaal in het kamertje bij mijn ouders paste weet ik nu nog niet.
. Bergen met tassen en schoenen en een potten met crème en shit waar zelfs een sharpei nog mee glad getrokken kon worden.
Nu denk ik na over geld.. En troep in huis.
. En overvolle kasten waar ik niks in kan vinden.
. Vroeger was veel tof, maar nu doe ik dansjes als ik een vuilniszak met troep kan weggooien.
.
Ken je van die euro winkels? Daar ren ik altijd heel enthousiast in, een uur lang hou ik vanalles in mijn handen en dan denk ik: "WTF moet ik hiermee?"
En ga ik met lege handen weer naar buiten.
Maar die adrenaline, man, daar doe ik het voor..
Die lachende non op die site.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
http://www.gamilasoap.com/index_2.tpl
en die 'non' maar stiekem in haar vuistje lachen, om al die goedgelovige suckersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die lachende non op die site..
"Muhahahahaaaaaaa, 20 euro voor een stukkie zeep en omdat ik leuk lach trappen jullie er allemaal in, motherfuckeeeeeers!"
nou, nee hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:15 schreef SHE het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn heilige zeep![]()
Ja, maar daar kom ik nooit. Te drukke en smalle winkels met een specifiek publiek (jou uitgezonderd)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef MUUS het volgende:
Ken je van die euro winkels?
Whaha briljante marketing. Al die vrouwen hoeven niet daadwerkelijk zelf actief hun leven te veranderen, maar kopen nu een stukje zeep. Wat kan het leven toch eenvoudig zijn in onze consumptie-maatschappij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef SHE het volgende:
' how a soap can change your world '
ken je dat niet in andere winkels dan? ik kan ook echt in de stad rondlopen, ervan overtuigd dat ik van alles nodig heb en moet hebben, vind alles mooi, ben over alles enthousiast maar als puntje bij paaltje komt weet ik dat het nergens op slaat en koop ik alleen wat ik wel nodig vindquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik nooit. Te drukke en smalle winkels met een specifiek publiek (jou uitgezonderd)
Jawel, dat kan ik wel hebben bij de drogist. Mascara, cremepje hier, cremepje daarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken je dat niet in andere winkels dan? ik kan ook echt in de stad rondlopen, ervan overtuigd dat ik van alles nodig heb en moet hebben, vind alles mooi, ben over alles enthousiast maar als puntje bij paaltje komt weet ik dat het nergens op slaat en koop ik alleen wat ik wel nodig vind
ok soms niet hoor, dan moet je gewoon even los met kopen![]()
ja de drogist bijvoorbeeld, een vertrouwde valkuil van mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel, dat kan ik wel hebben bij de drogist. Mascara, cremepje hier, cremepje daar
Ik heb heel veel producten van Lush in mijn badkamer, dat ruikt zo verschrikkelijk heftig dat het zelfs de lavender heaven van Gamila overheerst.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:24 schreef Greys het volgende:
Het staat wel sjeik in je badkamer, zo'n zeep in zo'n doosje, het geeft wel een luxe gevoel
SHE, het voordeel van dattie stinkt is dit: dan ga je hem niet gebruiken en blijft hij mooi luxe-zeperig liggen in dat doosje. Heb je er langer eh.... plezier van. Of meurt nu ook je hele badkamer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |