* dubidub proestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
http://www.trendtas.nl/index.php?act=viewProd&productId=239
Oh jawel; ik pistte zowat in mijn broek toen ik 'm zag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef MUUS het volgende:
Pfff, die tassen van yvonne en SHE trek ik dan weer echt niet.
Butt-ugly!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
http://www.trendtas.nl/index.php?act=viewProd&productId=239
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh jawel; ik pistte zowat in mijn broek toen ik 'm zag.
Dan moet ik 'm natuurlijk hebben![]()
Geen leugen, geen lul. Geen geld ook, 5 Euro. Maar om nu alleen vanwege dat feit een tas te kopen die het net niet is. Neuh. Daar ga ik toch niet mee lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef SHE het volgende:
Elke vrouw die beweert dat ze hier niet minstens 2 tassen kan vinden die haar blij maakt, die liegt, of heeft een piemel.
wat verwacht je voor 5 euro?
maar goed, ik vind slavernij tassen geen enkel probleem; op vakantie neem ik ze ook zonder gene mee![]()
sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef SHE het volgende:
Appel; ga eens even een paar deuren verderop vervelen
Waarom verontschuldigen? Ze zei het toch zelf.quote:
Omdat ze qua kleur of etiketje zo leuk bij je badparels passen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef MUUS het volgende:
Van de week kwam ik thuis met zes flessen douchegel. Waarom zes flessen?
Ik heb niets met tassen. Ik heb 1 tas waar ik al mijn zooi in kwijt kan. Hoe doe je dat dan? Als je iedere dag een andere tas gebruikt, hevel je dan iedere keer alle spullen over? Wat een gedoe. En die tasjes met zo'n kort hengsel die dan zo achterlijk onder je schouder geknepen wordt, lijken me al helemaal niet praktisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef SHE het volgende:
Elke vrouw die beweert dat ze hier niet minstens 2 tassen kan vinden die haar blij maakt, die liegt, of heeft een piemel.
Ik gebruik ook maar 1 tas hoor; waar ik bloed, zweet en tranen voor heb moeten offeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb niets met tassen. Ik heb 1 tas waar ik al mijn zooi in kwijt kan. Hoe doe je dat dan? Als je iedere dag een andere tas gebruikt, hevel je dan iedere keer alle spullen over? Wat een gedoe. En die tasjes met zo'n kort hengsel die dan zo achterlijk onder je schouder geknepen wordt, lijken me al helemaal niet praktisch.
Ik heb ook maar 4 paar schoenen. Ik heb geen piemel.
Oh, dus je koopt tientallen tassen om er enkel naar te kijken. Oke, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruik ook maar 1 tas hoor; waar ik bloed, zweet en tranen voor heb moeten offeren.
De rest is 'just in case'
Ik weet niet wat het is; ik doe dat ook met kleding. IK koop gewoon alles; voor het geval ik het ooit, in de toekomst, misschien een keer, nodig heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |