Je kunt gewoon zelf dan even op buienradar.nl even kijken waar de regen uithangtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:46 schreef r1_NL het volgende:
Beste weerkundigen ;-)
Ik wil vanavond (tussen 7 en 9) een stukje met mijn vriendin weg op de motor. Nou zou het fijn zijn als het weer een beetje meezit. Nu zie ik op weeronline dat er voor vanavond regen voorspelt is (regio wageningen/arnhem). Maar zodra ik naar buiten kijk en op buienradar, zie ik nóg geen regen aankomen. Durft iemand van jullie te voorspellen wanneer de eerste regendruppels ongeveer gaan vallen?
Bij voorbaat dank!
Whahaha laat mequote:
Op deze kaartjes is Nederland gewoon de hotspot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef i2Them2 het volgende:
Toch leuke kaartjes voor zondagmiddag. Kansjes op windhozen, maar ook supercell's en tornado's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd. De specifieke plek en tijd is bijna niet te voorspellen. Toch is er nu wel te zien dat er potentieel is en op welke plek dat ongeveer is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op deze kaartjes is Nederland gewoon de hotspot.
Helaas is de timing van onweersbuien/-systemen zo moeilijk dat slechts 12 tot 24 uur van te voren een redelijke voorspelling gedaan kan worden. Eigenlijk pas als de eerste tekenen ervan zichtbaar zijn.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:50 schreef DemonRage het volgende:
Als reactie op Speedy's bericht op WW...
Ik voorspel een beetje wateroverlast in Friesland:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nogal jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:51 schreef Party_P het volgende:
Haha, sjezus dit gaat nergens overhahaahahha
[afbeelding]
Regenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na een beetje regen vanochtend werd 't dan toch nog een prettige dag.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef DemonRage het volgende:
Het is iig goed weer voor het ballonvaartevenement hier in Eindhoven...
* DemonRage ziet al kikkers overvliegen:
[afbeelding]
Gaafquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef DemonRage het volgende:
Het is iig goed weer voor het ballonvaartevenement hier in Eindhoven...
* DemonRage ziet al kikkers overvliegen:
[afbeelding]
en pauwen...
[afbeelding]
Gewoon pal boven ons huis langs... een show in de achtertuin dus.
Aha okequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanmorgen rond negenen wat regen en daarna rond twaalven nog een keer.
Het was ook zeker perfect weertjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Zo, dit was nou de perfecte dag om naar Walibi te gaan! Lekkere temperatuur, regelmatig maar niet altijd zon (ben toch nog wel verbrand) en het was niet druk!.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef IedeK. het volgende:
Tot Zondag allemaal, maar eens kijken of ik vanuit de lucht nog wat mooie weerfoto's kan maken morgen en overmorgen.
Idd. Dat gebied blijft voor lange tijd hier recht boven hangenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik de Cape waardes zie kan het idd in het noorden feest worden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier precies hetzelfde. Laat het dan maar gewoon regenen de hele dag in plaats van dat smerige vochtige weer zonder een straaltje zonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:45 schreef Againzender het volgende:
Nou, hier alweer bewolking, en als het een beetje tegenzit wordt het morgen in het westen gewoon bewolkt miezerweer
hoezo hoge luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:32 schreef pfaf het volgende:
In Twente regent het nu. Sputtertjes, maargoed het is regen..
Kut, dat zou ik ook nog doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef highway101 het volgende:
* rijdt nu naar het WKC om een ventilator te kopen
* 26,6 graden binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |