(There 'Il Never Be) Another Like Me bedoel jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef Yuin het volgende:
De nieuwe site van prince, die voor zijn nieuwe album wat in januari uit gaat komen (dus mogen ze op mee schieten) is trouwens:
http://www.lotusflow3r.com/
Ben voornamelijk fan van het tweede nummer (another one like me) van zijn gloedje nieuwe album
Good Love? Ik hoor het niet echt, misschien een beetje in de coupletten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:12 schreef hmmmz het volgende:
[..]
(There 'Il Never Be) Another Like Me bedoel je![]()
erg lekker nummer idd, vind het een beetje op good love lijken
persoonlijk kijk ik meer uit naar het crimson and clover / colonized mind album
quote:They call it Sexolocation.
An Italian man once sung “the moon, she is so beautiful…” In response, Prince fucked it. Nobody knows how this happened, nobody even has a theory.
Wat een ontzettend zeikwijf is dat mannetje toch af en toe!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef Funksoldier het volgende:
housequake.com gesloten na wederom gezeik met Prince...![]()
EENS!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat een ontzettend zeikwijf is dat mannetje toch af en toe!
heel m'n dag verpestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef Funksoldier het volgende:
housequake.com gesloten na wederom gezeik met Prince...![]()
Ja mooi is dat he!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vond op Demonoid nog een paar oude concerten, o.a. Heerenveen 1990 (been there) en Gent 1995 (been there too). Mooi dat Prince nog niet op BT-sites en usenet kan komen
Die ligt er ook al 4 dagen.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef hmmmz het volgende:
waarschijnlijk bedoelt warpozio dat er een krantenknipsel ligt waar je op kan klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |