En op die lijst staat de O2 niet...quote:Ticketmaster's policy is that the cardholder must be present when collecting tickets left for collection at the venue. This is necessary for reasons of fraud prevention. In some cases it may be possible for the cardholder to give the person collecting the tickets a Letter of Authorisation to pass to the venue allowing them to collect the tickets on their behalf. Please view the attached list.
Is geen probleem hoor,gewoon je bevestiging uitprinten,CC mee en klaar!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:09 schreef hmmmz het volgende:
^ Creditcard krijg ik wel mee. Ik ga namelijk met m'n moeder. Kon niemand meekrijgen en mocht niet alleen gaan dus heeft m'n moeder zich opgeofferd. Maar ik hoop niet dat ze dan moeilijk gaan doen over de naam die op de creditcard staat en de naam in m'n paspoort
Aha, erg mooi: bedankt voor de info.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef AnnaStesia het volgende:
Ja dat geldt ook voor de reguliere shows,bij de ingang van de O2 zijn aan de linkerkant gelijk bij binnenkomst de box offices,daar kun je je kaartjes ophalen.
Kleine tip...waarom worden jullie geen lid van het nederlandse Princeforum?
Daar kun je deze info en nog veeeeeeel meer vinden
De link staat in mijn onderschrift![]()
Dan moet je je wel ff registreren hoor,dan heb je toegang tot het leden gedeelte,meer info dus!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Aha, erg mooi: bedankt voor de info.
En ik ga gelijk 's ff kijken op die site![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |