Daar ben ik ook bang voor, zul je zien dat hij net als hij op dreef is weer een tik krijgt oidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Leonardo als hij een tijdje fit is weer zijn knie verdraait.
Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als de mul daar ook binnen een jaar weg is vanwege de harde sfeer.
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.
En jij bent 1 van die insiders?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.
Welke insiders dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.
Staat nu weer op straat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef PyTh het volgende:
De dochter van Ten Cate?
Bronquote:Ajax brengt bod uit op Aquilani
vrijdag 13 juli, door ronaldinho, Rome, 14:31u, LGdS
Ajax heeft een bod van 3 miljoen euro uitgebracht op Alberto Aquilani van AS Roma, zo meldt La Gazzeta dello Sport vrijdag. De 23-jarige Italiaanse middenvelder, tevens jeugdproduct van AS Roma, zou worden gezien als dé opvolger van Wesley Sneijder die waarschijnlijk nog één seizoen in Amsterdam te bewonderen is.
Aquilani, een van de spelmakers van Jong Italië op het EK-21 in Nederland, laat aan de krant weten dat hij een eventuele overgang naar Amsterdam wel ziet zitten. Bij de nummer twee van Italië bezit hij geen vaste basisplaats.
Of AS Roma akkoord gaat met het bod is nog onbekend.
Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
Zal wel weer een broodje aap verhaal zijn.
Dat is gewoon de nickname van die gozer van ajaxshowtime.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.
Denk ik ook. snap ook niet waarom Italiaanse jongeren naar NL zouden gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
echt nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nickname van die gozer van ajaxshowtime.
Hoe vaak moet het nog worden gezegd dat er 2 soorten berichten worden gepost op AjaxShowtime? Door de redactie zelf én de leden. En aan dat laatste hoef ik niets toe te voegen dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Echt waar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is echt Ronaldinho hoor.
Fuk. dat meen je niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een klaplopers! Ik vraag me dan af wat die lampen eerst boden dan, wat botswagenmuntjes ofzo? 1.7 miljoen is toch niks voor Perez.quote:Transfersom Perez 1,7 miljoen euro
Vrijdag maakt De Telegraaf bekend dat Ajax en PSV akkoor zijn gegaan met een tranfersom voor 1,7 miljoen euro voor Kenneth Perez. Het cancelen van de tranfers van Andre Guardado gaf de doorslag.
Perez heeft overigens zelf nog water bij de wijn gedaan om de transfer rond te maken. 'Dat zou heel goed kunnen', antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies.
Die vergeet ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je vergeet Palladino, Pazzini en Chiellini! Aquilani is goed maar hij moet nog enorm veel leren, zoals meer afspelen en beter lopen!
Originaliteit +1quote:
Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet. Maar tegen Engeland (de enige wedstrijd van Italie die ik in het stadion gezien heb) vond ik hem op Rossina na de beste speler aan de kant van Italië.
Is toch al gekocht door een Franse club?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef steve-urkel het volgende:
Spits van jong belgie.. miraillas is wel ajax materiaal vind ik
Volgens mij kwam Rossi erin voor Palladino. Aquilani scoorde de 2-2 vanaf een meter of 25 meter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!![]()
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we al nieuwe spelers?
Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.quote:
Staat niks op sport.be hoor?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.
Bron: sport.be.
jij neemt het zo serieus hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.
En dit geloof jijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.
Bron: sport.be.
Wat denk je zelf...?quote:
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met al die PSV´ers daalt het niveau zichtbaar...
Dacht dat Zizou nog een jaartje zou tekenen bij Amsterdam, stond gisteren op sport.bequote:
Welk voetbal in eindhoven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.![]()
Maar je hebt wel elk jaar een feestje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.![]()
Alsof dat opweegt tegen die 17 doodsaaie wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar je hebt wel elk jaar een feestje.
Liever 17 oersaaie wedstrijden en dan kampioen, dan geen kampioen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alsof dat opweegt tegen die 17 doodsaaie wedstrijden.
Honderd procent niet mee eens, voor mij is het voetbal belangrijker dan een prijsje!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever 17 oersaaie wedstrijden en dan kampioen, dan geen kampioen.
Klinkt als een gloryhuter....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja dat lijk me wel ja. 17 oersaaie wedstrijden een geen kampioen is helemaal waardeloos.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hebben we toch al gedaan met die 5-1?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
Laten jullie dit seizoen dan maar eens zien hoe het wel moet met dat geweldig mooie voetbal van jullie![]()
Speel liever een jaar zo kut als PSV, als we dan maar weer eens kampioen worden. Resultaat boven alles!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
Laten jullie dit seizoen dan maar eens zien hoe het wel moet met dat geweldig mooie voetbal van jullie![]()
Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speel liever een jaar zo kut als PSV, als we dan maar weer eens kampioen worden. Resultaat boven alles!
Alsof iemand over tien jaar nog weet hoe je kampioen geworden bent, het gaat puur om de titel op zich.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?
Het waren 16 doodsaaie wedstrijden en een oorwassing...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alsof dat opweegt tegen die 17 doodsaaie wedstrijden.
Ja dat zou ik heel kut vinden, voor mij is het simpel ik wil trots zijn op het team qua spel en inzet de prestaties in de vorm van prijzen zijn heel erg leuk maar niet als het niet verdient is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof iemand over tien jaar nog weet hoe je kampioen geworden bent, het gaat puur om de titel op zich.
Heel seizoen kut spelen en mazzel hebben, maar toch de CL winnen, zou je dat kut vinden?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef BB-boy het volgende:
Ik verlang ook terug naar de gloriejaren onder koeman!!
Dat jullie als ajacieden je kapot ergeren aan het spel van PSV kan ik me voorstellen als je iedere keer maar weer afgetroeft wordt als het op hoofdprijzen aankomt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?
Ik denk het wel. Cocu wilde nog wel een jaartje op een wat lager niveau ballen. Goede kans dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef Messenga het volgende:
Goed. Gearriveerde namen. Weten we dan ook nog Cocu te verleiden voor nog een jaar eredivisie? wat denken jullie DD en PytH?
Boeiend, ben echt niet trots op een Ajax adt mooier speelt dan de kampioen, maar niks wint. Dan maar liever kut voetballen en prijzen pakken, fuck het mooie voetbal, dat is slechts bijzaak.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dat zou ik heel kut vinden, voor mij is het simpel ik wil trots zijn op het team qua spel en inzet de prestaties in de vorm van prijzen zijn heel erg leuk maar niet als het niet verdient is.
Je bedoeld dat hij dan de sterren van de hemel speelt in een clash AJAX - PSV die dan meer lijkt op de wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord dit seizoen? En in Eindhoven. Dat zie ik wel zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Cocu wilde nog wel een jaartje op een wat lager niveau ballen. Goede kans dus.
Sorry, die was té gemakkelijk...
Als je je ogen zou gebruiken zou je lezen dat het me geen fuck boeit of jullie die prijs hebben gepakt of niet, en dat ik zelfs nog zeg dat PSV zich van hun beste kant heeft laten zien in de laatste wedstrijd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat jullie als ajacieden je kapot ergeren aan het spel van PSV kan ik me voorstellen als je iedere keer maar weer afgetroeft wordt als het op hoofdprijzen aankomt.
Net of ajax de afgelopen jaren zo'n geweldig voetbal gespeeld heeft dan?
Ik vind dat persoonlijk heel erg meevallen, zo mooi en geweldig is het helemaal niet.
Nee dat bedoelde ik niet. Bij nader inzien denk ik ook niet dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je bedoeld dat hij dan de sterren van de hemel speelt in een clash AJAX - PSV die dan meer lijkt op de wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord dit seizoen? En in Eindhoven. Dat zie ik wel zitten.
Dan hoop ik voor jou dat er snel een Abramovic opstaat die een geld injectie inpompt bij Ajax om een aantal toppers hierheen te halen en de CL te gaan winnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, ben echt niet trots op een Ajax adt mooier speelt dan de kampioen, maar niks wint. Dan maar liever kut voetballen en prijzen pakken, fuck het mooie voetbal, dat is slechts bijzaak.
Het gaat om de intentiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:
Net of ajax de afgelopen jaren zo'n geweldig voetbal gespeeld heeft dan?
Ik vind dat persoonlijk heel erg meevallen, zo mooi en geweldig is het helemaal niet.
Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. Bij nader inzien denk ik ook niet dat het gaat lukken.
Heb je vertrouwen in het nieuwe seizoen trouwens?
Staat hem niet verkeerd..quote:
Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staat hem niet verkeerd..![]()
Dat ringbaardje van Rafa lijkt nergens op.![]()
Dat is moeilijk te zeggen. Mijn hoop is helemaal gevestigd op de aankopen die van Geel gaat doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.
Wat denk jij van komend Ajax-Seizoen?
Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ja ik erger mij kapot aan PSV en haar defensieve voetbal, dat het werkt is iets heel anders en dat kun je succesvol noemen. Ajax probeert in ieder geval elke wedstrijd leuk te spelen en zelfs van de klungel wedstrijden van Ajax kan ik genieten dat ze een voorsprong weggeven en dan toch nog 1 doelpuntje weten te maken waardoor ze winnen, dát is voetbal!
kom eerst maar eens met een vracht geld aanzetten, wij halen geen karren uit de schuur als er helemaal niets zeker is. We zijn PSV niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.
Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen. Mijn hoop is helemaal gevestigd op de aankopen die van Geel gaat doen.
De technisch directeur moet op zoek naar een compleet nieuwe aanval, maar is ervan overtuigd daarin te slagen. ''Let maar op,'' aldus Van Geel.
Ik let heel goed op en ik ben heel erg benieuwd naar welke spelers Van Geel in gedachten heeft. Een echte testcase voor Van Geel, is hij in staat om nieuwe spelers in te passen die ook daadwerkelijk in te passen zijn? ik hoop het.
Ik wil hem wel helpen; Kanu en Nilsson de rest moet die zelf doen.
De verkoop van met name Babel en De Mul voor zoveel geld is alleen maar goed voor Ajax. Ik vind Delorge serieus ook een goede speler maar weet nog niet of hij het niveau Ajax aankan. Als Sneijder blijft, doe je goede zaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.
Wat denk jij van komend Ajax-Seizoen?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.
Wie denkt dat hij goed is dan? Ik iig niet en Van Geel ook niet. Dat er alleen wat Franse middenmotors en degradatie kandidaten interesse hebben in Nilsson zegt genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.
PSV heeft niet vaker gescoord, Gomes heeft er meer gehouden!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?
Het zogenaamde verdedigende voetbal van PSV is zwaar overtrokken, omdat er weinig tegengoals vallen wil het niet per definitie zeggen dat je alleen maar wordt verdedigd.
Genoeg mensen die zijn komst zouden appricieren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wie denkt dat hij goed is dan? Ik iig niet en Van Geel ook niet. Dat er alleen wat Franse middenmotors en degradatie kandidaten interesse hebben in Nilsson zegt genoeg.
Die zijn gek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zijn komst zouden appricieren.
Daarom zei ik net al, 4-3-3 is niet heilig meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De verkoop van met name Babel en De Mul voor zoveel geld is alleen maar goed voor Ajax. Ik vind Delorge serieus ook een goede speler maar weet nog niet of hij het niveau Ajax aankan. Als Sneijder blijft, doe je goede zaken.
Het meest 'bevreesd' ben ik voor de vervangers voor de vertrokken spelers. Ajax heeft nu veel geld maar ik ben erg benieuwd of daar adequate spelers voor gekocht kunnen worden. De specifieke speelstijl van Ajax en ook de manier van werken en de bijbehorende druk vergt vaak toch wat aanpassing en ik weet niet of je dat gaat hebben als team met ook 3 andere ploegen met een goede selectie. Wanneer er 4-3-3 op zijn Ajax' gespeeld gaat worden, moet je op zoek naar twee echte buitenspelers die ook buitenom gaan, achterlijn halen en voorgeven. Mitea kan dat denk ik, maar die is te wisselvallig en fragiel. Op rechts heb je met Kennedy toch meer een speler à la Perez: goede traptechniek, goed 'oog', maar niet snel en zonder passeeractie. Ik zie hem beter renderen op de plaats van Sneijder.
Kortom: als Sneijder blijft, Stam aan minstens 28 wedstrijden komt, Huntelaar geen blessure/lange schorsing krijgt en er twee goede buitenspelers komen, is Ajax voor mij dé kandidaat voor de titel.
Omdat er veel doelpunten (vaak meer dan Ajax) worden gescoord, wil het niet per definitie zeggen dat PSV niet verdedigend (dus aanvallend) speelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?
Het zogenaamde verdedigende voetbal van PSV is zwaar overtrokken, omdat er weinig tegengoals vallen wil het niet per definitie zeggen dat je alleen maar wordt verdedigd.
Ik heb ook alleen die goede momenten van Nilsson gezien bij de wedstrijden of op het internet. Heb hem zelden in 'slechte' wedstrijden van Heerenveen het verschil zien maken dus ik kan niet helemaal zeggen of het een goede aankoop zou zijn, maar ik vind wel dat hij zeker de potentie heeft om een goede speler te worden en dat Ajax wat scouts op hem af moeten sturen. Het is een speler waar vooral Huntelaar veel plezier aan kan gaan beleven met zijn steekballen of voorzetten, totaal anders dan dat Babel naast hem speelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
PSV heeft niet vaker gescoord, Gomes heeft er meer gehouden!
quote:2006-2007
PSV 75
Ajax 84
2005-2006
PSV 71
Ajax 66
2004-2005
PSV 89
Ajax 74
2003-2004
PSV 92
Ajax 79