Dit is echt zó enorm triest. Daar zijn ook nog geen woorden voor bedacht. Soms denk je dat mensen niet dieper kunnen zinken en dan gebeurt er zoiets.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
Tas: de enige manier waarop Lieke iets voor elkaar krijgt is om zich totaal te laten uitwonen.
Nix: wordt ze onderbetaald naar arbeid
Tas: ze wordt zwaar onderbetaald voor haar werk.
Tas: het is echt naar als je ouders voor je schamen?
Ik zou me hoofd gebruiken als dweil als ik ooit nog in een club zou komen.
Zijn dit de acties van BANNDJ tegen HL?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
----------------
Denk de column die Jaap voor Party heeft geschreven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef BarryK het volgende:
Helemaal mee eens!
Wat voor brief leest Nadia?
Dit komt zo dom over, ik kan me voorstellen dat Lieke niet kwaad wordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is echt zó enorm triest. Daar zijn ook nog geen woorden voor bedacht. Soms denk je dat mensen niet dieper kunnen zinken en dan gebeurt er zoiets.
Ik heb wat leuke pics voor je OTquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
----------------
How low can you sink.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is echt zó enorm triest. Daar zijn ook nog geen woorden voor bedacht. Soms denk je dat mensen niet dieper kunnen zinken en dan gebeurt er zoiets.
Yep, impressed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zijn dit de acties van BANNDJ tegen HL?![]()
Waar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wat leuke pics voor je OT
Jaap: je maakt me wel gek af en toe
[afbeelding]
gemist, kan je het kort vertellen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef riri het volgende:
Jaap moest eens weten hoe Nadia vanmiddag over hem sprak
Als het goed is staat dat straks ook in de Partyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef riri het volgende:
Nadis is heel slim, alleen ze wil teveel en te snel alles.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Nadia niet slimmer is hoor, dat zou voor het spel veel beter zijn. Dat zij samen met Jaap samenspannen tegen Huub en Lieke, voor het spel. De rest zou dan niet eens belangrijk meer zijn
Dat hoopt hij zelf ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub een alcoholverbod heeft totdat er een winnaar is.... Die gast is zoveel beter te pruimen nu....
Ik geef het een weekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef riri het volgende:
Als hij daar ook maar iets van verneemt hoe zei echt praat achter zijn rug....maakt ie haar kapot want hij haat vrouwen die zo doen....daar wil hij dan nooit meer mee omgaan
Nice ! Sarcasmequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
Dacht dat die bedtijden altijd zo super belangrijk waren?
Mensen wat ging die los die Nix he, hahahah
Ik kan het me voorstellen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja krijg het zelfde gevoel als 9/11.
Shocked and Impressed.
Hij is echt een looser.Wat een miscast zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
Dacht dat die bedtijden altijd zo super belangrijk waren?
Mensen wat ging die los die Nix he, hahahah
Ze zal nu een level hoger gaan, Jaap mag der nu zoenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
Nadia is weer aan het spelen met Jaap's gevoelens... Gutogutohgut ik hoop dat ie wijs genoeg is om die trut te doorzien
verdorie, ziet hij dat nu al in, ziet hij dat als een probleem?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Natas gilt weer harder dan ooit, omdat ze verbaal weggeredeneert wordt.
Jaap geeft aan dat Nada tussen Dennix en hem instaat.
Dus als hij er volgende week uitgaat, dat hij dan nog een jaar niet mag zuipenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub een alcoholverbod heeft totdat er een winnaar is.... Die gast is zoveel beter te pruimen nu....
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef riri het volgende:
dat dat gestookt (en gelieg) van denniks Jaap's ogen nou nog niet heeft geopendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:32 schreef riri het volgende:
Jaap...gatverdamme....dat doet je pijn????????????????
en als huub een vriend van jou was steek je hem een mes in zijn rug??????????
je liegt dat je erop staat alleen voor de camerabeelden en laat dennix nu nog stoken ook
Ik vind het prima...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus als hij er volgende week uitgaat, dat hij dan nog een jaar niet mag zuipen![]()
Dacht het niet, hij heeft van alle nieuwelingen in de eerste weken voor de meeste ophef gezorgdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is echt een looser.Wat een miscast zeg![]()
Tja. Wat mij betreft stond hij overal bij als een eersteklas lulletje rozewater.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:33 schreef STAP01 het volgende:
En waar was Dnix eigenlijk heel de tijd? Wat heeft hij nu eigenlijk gedaan? Ik dacht dat Huub hem zou slaan en dat hij hem helemaal gek zou maken binnen 1 minuut..........
Ze moet er niet aan denken om hem te kussen (walgde van um min of meer)quote:
Natasia, nou dat gaat Lieke nooit lukken hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:33 schreef BarryK het volgende:
Wat was dat geschreeuw?
ik heb alleen gehoord dat ze Jaap te lelijk vond om zelfs maar te zoenen.quote:
Idd BAN heeft het sowieso beter met Jaap voor gehad dan Huub ooit. Dennix: "probeer het naast je neer te leggen, wat hij ook zegt hij lult uit z'n nek.. hij denkt alleen aan zichzelf.. iedereen wist het al en nu weet jij het ook"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
Jaap ziet Nadia als zijn Cleopatra, dan komt Nix binnen dat hij genaaid is door Huub terwijl hij heel irritant chips zit te kauwen. In je fucking face, waar iedereen bij was.
[afbeelding]
Wat een etterbak zeg![]()
Brian, natasia en Amanda hebben nog meer gevoel bij jou gehad, zegt Nix.
Dan weet Jaap wel beter![]()
Belachelijk dat hun wel door mogen praten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:34 schreef farceman het volgende:
Nix het is ook voor jou 02.30!!!
Denkt hijzelf....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht het niet, hij heeft van alle nieuwelingen in de eerste weken voor de meeste ophef gezorgd![]()
Je weet toch dat populaire spelers privileges hebben...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:34 schreef farceman het volgende:
Nix het is ook voor jou 02.30!!!
Haha dacht het toch niet.Dat blijft nog steeds Jaap en Huub.Met Jaap bovenaan zittend in zijn blote reet naast het badquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht het niet, hij heeft van alle nieuwelingen in de eerste weken voor de meeste ophef gezorgd![]()
ik denk dat het op het scherm stondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
Jaan bonjoured nix de kamer uit.....
Huub in de rol van underdog was het begin van z`n populariteit. De afgelopen maanden is dat echter veranderd en Huub begon steeds minder te doen in het huis. Misschien is dat de hoofdreden dat de redaktie nu met een 6 tegen 2 situatie aankomt, zo dwingen ze hem weer in de underdog positie. Hoop echter wel dat ze wat origineels gaan plannen, want het 6 tegen 2 script hebben we al gehad in het verleden (met andere mensen)...quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
Dennis blijft maar herhalen dat Huub een leugenaar is.
En dat nadat Huub de waarheid heeft bloot gelegd in de slaapkamer.... Jaap weet wel beter.
Jaap kijkt zelfs een beetje vies naar Dennis, of niet
En dat alcoholverbod is er niet voor niets hè..... Dit even voor iedereen die denkt dat de redactie Huub eruit wil hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk.... in aardige vriendelijke woorden...quote:
Nee is zo, de anderen hadden altijd een aanloop/aanpassingsperiode nodig....quote:
Denniks probeert de boel nog te reanimeren, maar het is te laat. Jaap is lam gelegd door Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
Dennis blijft maar herhalen dat Huub een leugenaar is.
En dat nadat Huub de waarheid heeft bloot gelegd in de slaapkamer.... Jaap weet wel beter.
Jaap kijkt zelfs een beetje vies naar Dennis, of niet
Horloge is al niet meer kwijt, dus hij moet niet lullen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef BarryK het volgende:
Ohw Dennix zegt dat Huub een horloge moet gaan betalen, omdat z'n horloge kwijt is...
Volgens mij denken ze dat helemaal niet. Jaap had een kort redelijk gesprek met Huub, Natasia had een kort redelijk gesprek met Huub en Lieke en maakt weer grapjes met de laatste... vandaar dat Dennis nog maar eens wat probeert.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef scanman01 het volgende:
De 6 idioten denken vast dat ze de 1e slag hebben gewonnen?
( ik heb geen idee, want de streams staan al uit sinds een uur of 1)
Ze spelen huub uit nu.. ze hebben dat horloge al lang terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Horloge is al niet meer kwijt, dus hij moet niet lullen.![]()
Hij was al van plan erover te gaan zieken. Ik vind z'n slechte timing erg leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Horloge is al niet meer kwijt, dus hij moet niet lullen.![]()
Onzeker als de pest, en zichzelf beter proberen te doen lijken door andere voor lelijk uit te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb alleen gehoord dat ze Jaap te lelijk vond om zelfs maar te zoenen.
verder was ik er niet bij (gesprek Amanda en Nadia)
Ja, daar zit Huub enorm meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef BarryK het volgende:
Ohw Dennix zegt dat Huub een horloge moet gaan betalen, omdat z'n horloge kwijt is...
wat is dat voor vuillakkerij....hij heeft dat horloge allang terugquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef BarryK het volgende:
Inderdaad, en Huub gaf al aan dat ze het horloge in de stomerij had gevonden...quote:
Jaap, de eerste uren van Jaap waren heftiger dan Denniks tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee is zo, de anderen hadden altijd een aanloop/aanpassingsperiode nodig....
Hij lag al binnen een paar dagen te knokken met huub![]()
Maar wie veroorzaakte meer ophef volgens jou dan
Nee, LIeke IS de sterkste spelerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:38 schreef BarryK het volgende:
Natasia tegen Lieke: "Jij kiest de sterkste speler uit het huis" .. WHAHAHah
gebeurt vanacht niet, zal de redactie wel heel jammer vinden, KUTFLENSquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:42 schreef Prospera het volgende:
Streamlock![]()
Ze weten al dat er geknokt gaat worden tussen Huub&Nix.
In de chill hebben Huub en Lieke normaal met hem gepraat, niet confronterend.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks probeert de boel nog te reanimeren, maar het is te laat. Jaap is lam gelegd door Huub en Lieke.
Jaap heeft spijt van zijn keuze en is meteen op zijn plaats gezet door Huub en Lieke.
Dubbel genaaid, Denniks probeert nog te likken bij Jaap.
Triest, nietwaar. Op de rest had hij geen enkele invloed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:44 schreef HenrySpencer het volgende:
Dennis probeert nog even een tv-momentje te scoren?
Mijn goedkeuring heb jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:44 schreef Adothehague het volgende:
Teringzooi dennis fokt me helemaal op ik wil echt zn kop van zn romp trekken
Plaswekkertje...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Waarom geldt die o zo strikte bedtijd niet voor Nix?
Je hebt vanacht veel gemistquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef Adothehague het volgende:
Huub is zo weggepest op deze manier. Sylvia had niet moeten verlaten
Zal Dennis zelf doorhebben hoe hij enorm voor lul staat, al dagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Blijven proberen Dennis, desnoods met belachelijke gebaren.
[afbeelding]
Dat WAS de terror, Scanmanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Een prachtnacht. Lag eigenlijk wel voor de hand... zeker als Huub nuchter is. Dan staat hij samen met Lieke beresterk. Kom maar op met die terror![]()
Dat is het lagereschool niveau van de 6 stooges. 'Wat je zegt ben je zelluf'quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef BarryK het volgende:
Zei Brain nou: "wat je zegt ben je zelf wifebeater" tegen Huubwhahahah
Ik denk dat hij diep in zijn hart wel iets voelt, ja. Maar hij 'overlult' het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal Dennis zelf doorhebben hoe hij enorm voor lul staat, al dagen?
Mag niet. Daar heeft JdM wel voor gezorgd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:
Ik hoop dat The Fons ook kijkt en de aso-stekker er uit trekt.
opkroppen he, volgens mij was dat een issue van 5 maanden geledenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef BarryK het volgende:
Zei Brain nou: "wat je zegt ben je zelf wifebeater" tegen Huubwhahahah
Ik geniet ervan dat al Dennis zijn hitserige plannetjes in duigen zijn gevallen. Hij maakt zich nooit druk zegt ie, maar hier heeft hij echt bergen voor verzet - voor nul komma niets dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
Nou, dat Horloge-verhaal is dus hierbij ook al voorbij
En Huub lult ze alweer klem.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
stelde ook al niets voor (het had potentie, ondanks dat ik het niet fair vond dat het helemaal gestuurd is door de redactie m.b.v. sharon de hoerige kuthuishoudster)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
Heb jij het programma wel gevolgd de afgelopen 9 maanden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef Adothehague het volgende:
Huub is zo weggepest op deze manier. Sylvia had niet moeten verlaten
Een IQ verschil van zeker 20 punten. Zo gek is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub lult ze alweer klem.
Wat kan die vent lullen zeg.
Mooi moment om af te sluiten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub lult ze alweer klem.
Wat kan die vent lullen zeg.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik moet zeggen.. Mensen zeggen wel dat de gouden kooi zo'n ''flop'' is.. maar ik vind het een heel fascinerend programma waar je niet over raakt uitgepraat.. Zelfs op m'n werk wordt er over gepraat.. go, Johny!
Maar als er over gepraat wordt, is het wel op een negatieve manier, terwijl bij BigBrother 1 je eigenlijk alleen de eerste paar weken negatieve berichten had, maar dat werd na verloop van tijd positief.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik moet zeggen.. Mensen zeggen wel dat de gouden kooi zo'n ''flop'' is.. maar ik vind het een heel fascinerend programma waar je niet over raakt uitgepraat.. Zelfs op m'n werk wordt er over gepraat.. go, Johny!
jaap moet maar naar Cora gaan, want hij is verleden tijd.quote:
Dit is typisch Huub... net als die opmerking tegen Jaap dat sommige 3 eenheden te sterk worden... De febo gebruiken voor verwarring...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:51 schreef BarryK het volgende:
Huub geeft even aan tegen Dennix dat het wel vaker gebeurd dat niet iedereen dezelfde info heeft
Nee dat valt best mee met de negativiteit.. Tenminste het is verbeterd vergeleken met de eerste paar maanden van de gouden kooi..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar als er over gepraat wordt, is het wel op een negatieve manier, terwijl bij BigBrother 1 je eigenlijk alleen de eerste paar weken negatieve berichten had, maar dat werd na verloop van tijd positief.
maar een stuk minder boeiendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:54 schreef Day het volgende:
Even overschakelen naar Jaap en Nadia.....wat een rust!![]()
Wil ik ook eigenlijk niet, hoor. Ik hoop toch nog op een andere wending in het 'spel'. Het leukst zou het zijn als alle aso's worden vervangen door tamelijk brave en burgers als Huub en Lieke en kan de follow-up van de levens van Amanda tot Natasia naar SBSsixquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag niet. Daar heeft JdM wel voor gezorgd.
Het had zeker potentie, en Dennis wist dat ook. Hij zei vanmiddag "ik moet een goed plan bedenken"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
stelde ook al niets voor (het had potentie, ondanks dat ik het niet fair vond dat het helemaal gestuurd is door de redactie m.b.v. sharon de hoerige kuthuishoudster)
Er staat een leuk en positief stukje over DGK in nota bene de VPRO Gids.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:55 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Nee dat valt best mee met de negativiteit.. Tenminste het is verbeterd vergeleken met de eerste paar maanden van de gouden kooi..
Maar ik kan me er zo aan ergeren dat je hier op het forum mensen constant hoort zeuren over de gouden kooi, en wat voor een mislukte programma het is...Ik snap niet wat je hier op het forum doet als je zo over het programma denkt..![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Het had zeker potentie, en Dennis wist dat ook. Hij zei vanmiddag "ik moet een goed plan bedenken"
Oeps... vergeten..
Nou vertelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat een leuk en positief stukje over DGK in nota bene de VPRO Gids.
what's newquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef ToughLove het volgende:
Lieke lult Natasia eruit.
Dit is gewoon toneelspel..... Ik geloof hier helemaal niks van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:55 schreef rooie3 het volgende:
wat loopt nu Jaap door te janken zeg.
Hij zag Huub wel als vriend.
ja Jaap boontje komt om zijn loontje.
Ja doei, misschien moet ik een scan maken. De schrijver is eraan verslaafd geraakt en vindt het boeiend, om kort te gaan.quote:
da's het sowieso - Huub 1, Lieke 1, maakt 2 - jawelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Als het nog even doorgaat wordt het gewoon 2 - 0 voor H/L
zeker wetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef ToughLove het volgende:
Lieke lult Natasia eruit.
Ze werden gewoon naar bed gestuurd via de plasma. Waarom dat dan weer niet voor NAdia en Jaap geldtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef akveor het volgende:
Huub's heeft een alcohol verbod en er is meteen geen bedtijd meer?
Hmm.. Heb even gegoogled maar kan het niet vinden.. helaas..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja doei, misschien moet ik een scan maken. De schrijver is eraan verslaafd geraakt en vindt het boeiend, om kort te gaan.
Caps please.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja doei, misschien moet ik een scan maken. De schrijver is eraan verslaafd geraakt en vindt het boeiend, om kort te gaan.
Hmz, het artikel maakt wel vergelijkingen met een "apenkooi" waar de bewoners gedevolueerd zijn tot hun primaire gedrag etc etc. Dus hoe serieus de schrijver van dat artikel was durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
amanda en Huub speelden altijd GTST na, Janine en Ludo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef BarryK het volgende:
Waarom noemt natasia huub, ludo?
Positief?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar over verslaafd gesproken... volgens mij zijn de meesten dat hier ook wel![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar over verslaafd gesproken... volgens mij zijn de meesten dat hier ook wel![]()
Ohw dat, ik zocht er meer achterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
amanda en Huub speelden altijd GTST na, Janine en Ludo.
Zeg maar dat het vijandelijke leger uit elkaar geslagen is en niet weet of ze nog wel samen door willen gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Als het nog even doorgaat wordt het gewoon 2 - 0 voor H/L
Waren de bloemenblaadjes van Dennix weer niet genoeg actie voor jou? Die jongen heeft zo hard gewerkt, die mag weer 5 dagen uitrusten nu...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
Ik las dat ze naar bed gingen, kwam er toch nog terror![]()
Zakkenloperquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waren de bloemenblaadjes van Dennix weer niet genoeg actie voor jou? Die jongen heeft zo hard gewerkt, die mag weer 5 dagen uitrusten nu...
Ach ja, mensen met een eetstoornis zijn er goed in he... huppa neem nog wat pillen trut of ga ff lekker boven een wc hangenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:03 schreef riri het volgende:
alleen jij kan goed liegen nadia...dat weten we allemaal al lang
joh, gewoon lezen in de supermarkt . Net als de Party.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:59 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Hmm.. Heb even gegoogled maar kan het niet vinden.. helaas..
Zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
[..]
joh, gewoon lezen in de supermarkt . Net als de Party.
Leuk stuk deze week over Natasia.
Nee ik heb de streams vandaag niet aangehad en omdat ik las dat ze naar bed gingen dacht ik dat het ook de moeite niet wasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waren de bloemenblaadjes van Dennix weer niet genoeg actie voor jou? Die jongen heeft zo hard gewerkt, die mag weer 5 dagen uitrusten nu...
Erg jammer. Hoop dat ze in tv uitzending dit toneelspel wel ontmaskeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:05 schreef akveor het volgende:
En ook Natasia trapt erin....
Inderdaad, dat is zo fundamenteel voor de geloofwaardigheid (voor zover je daar nog op mag rekenen) van de redactie... en ook voor het verdere spelverloop ivm %jesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Erg jammer. Hoop dat ze in tv uitzending dit toneelspel wel ontmaskeren.
Jaap is degene die alliantie opzegd
Jaap wilde toch van Huub af wat loopt hij nu dan te janken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
Jaap is verdrietig dat Huub hem niet ziet als vriend, hij voelt zich genaaid.
Tegen Tas: hij is dan toch een betere speler dan ik en daar moet ik over nadenken.
[afbeelding]
Met een beetje knip en plakwerk wordt het allemaal Huub's schuldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:07 schreef farceman het volgende:
Erg jammer. Hoop dat ze in tv uitzending dit toneelspel wel ontmaskeren.
Jaap is degene die alliantie opzegd
Hij ziet in dat hij een fout heeft gemaakt, hij probeert het nu goed te maken door te zeggen dat Huub hem genaaid heeft etc.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap wilde toch van Huub af wat loopt hij nu dan te janken.
Hij liet Huub vallen domme domme Jaap.
Das tactisch vrij slim hoor, je moet je backup niet laten afhangen van zo een ongeleid projectielquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap wilde toch van Huub af wat loopt hij nu dan te janken.
Hij liet Huub vallen domme domme Jaap.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:10 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij ziet in dat hij een fout heeft gemaakt, hij probeert het nu goed te maken door te zeggen dat Huub hem genaaid heeft etc.
Je zag hem ook echt denken en denken toen iedereen Huub en Lieke pakte.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:10 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij ziet in dat hij een fout heeft gemaakt, hij probeert het nu goed te maken door te zeggen dat Huub hem genaaid heeft etc.
Ik vraag me dan af... Is Jaap echt zo'n psycho dat hij dan tegen zichzelf l*lt? Of zijn die woorden voor onze (de streamers) oren bestemd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:11 schreef BarryK het volgende:
"fucking hell ik haat me fucking zelf, niet normaal .. fucking niet normaal .. teringlijers" aldus Jaap...
Hoppa nog even naar de koelkast
Nee, niet stoppen jij !!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:12 schreef riri het volgende:
ik haat ik haat mezelf zegt ie nu...emotioneel is het een wrak,snap niet wat voor geschiften daar aan dat spel meedoen....en ik heb het idee dat ikzelf nog geschifter ben door er naar te kijken
misschien morgen nog...dan hou ik ermee op
Kan zijn maar loop dan nu niet zo te janken dat je Huub wel als vriend zag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Das tactisch vrij slim hoor, je moet je backup niet laten afhangen van zo een ongeleid projectiel![]()
Moooooooooooi!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:12 schreef Day het volgende:
Jaap gaat schransen. Zijn emotie is dus toch niet gespeeld.
Terror en ransJaap mogen (binnekort?) niet meer... emo Jaap welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan zijn maar loop dan nu niet zo te janken dat je Huub wel als vriend zag.
En Huub hem nu zo pijn heeft gedaan.
Dat is juist om de schade te beperken... hij moet het laten lijken (en hopen dat DAT op tv komt) of Huub heeft gebroken in de deal, en Huub Jaap gebruikte en Jaap oprecht was..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
waar lult jaap uberhaupt over, huub heeft aangegeven nog wel bevriend met hem te zijn, maar dat het tot een heel hechte vriendschap nooit echt is gekomen. daar is Jaap zelf de schuldige aan, meneer de tijfelaar/lafbekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze wilde toch niet meer omdat ze zich daarvoor schaamde en omdat Denniks hart bij Amanda ligt en ze zich gebruikt voelde?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef Prospera het volgende:
Gaat ze trekken of gaat ze niet trekken?
[afbeelding]
Kom on baby zegt Nix:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nada: hmm lekker![]()
Die drankrestricties in het verleden was natuurlijk niet voor niets. Maar inmiddels moet het duidelijk zijn dat zelfs 3 glazen te veel is voor Huub. Maar wat wil je, het zijn wel altijd van die grote (en tot de rand gevulde) Wodka-Martinisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
Duidelijk is wel dat huub-zonder drank- op de been is gebleven met z'n deerne. Zou er bij de redactie dan toch iemand met verstand rondlopen?
Ook een schaakmeester komt wel eens schaak te staan... Overigens laat ie zich alleen omver lullen door Huub. Het kan nog alle kanten op.... Eerder zei hij dat er tot maandag gewacht moest worden... waarom dat nu anders is me niet duidelijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:12 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ach ja, een echte schaakmeester ( MET mensenkennis) had vooraf dit moeten zien.
Hartelijk dankquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
Het artikel in de VPRO Gids
http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=238718
http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=238720
En vandaag nog zeggen dat ze niet meer met Denniks wil kloten in bed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
Waar kijk ik toch naar; die nada is echt zwakbegaafd. Een week in dat huis en al blow-jobs geven, maar wel Aerdenhouts articuleren. toch wel erg grappig allemaal
TOPquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
Dan is Stijn terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook een schaakmeester komt wel eens schaak te staan... Overigens laat ie zich alleen omver lullen door Huub. Het kan nog alle kanten op.... Eerder zei hij dat er tot maandag gewacht moest worden... waarom dat nu anders is me niet duidelijk...
2 uurquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
ah, die gaat weer een haf uurtje aftrekken
Dat deed hij bij Nena ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef BarryK het volgende:
[..]
Brainless laat Natasia even genieten door wat droogneuken...
Heb je de pagina al eens gerefreshed (opnieuw geladen)?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef pony_pak het volgende:
Hoi allemaal! Kan iemand mij uitleggen waarom mijn streams er zo brak uitzien, heel blokkerig enzo.
Zowel in IE als FF... deze gebruik ik http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Alternatieven?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
Nou, Jaap is idd flink genaaid! Niet door Huub maar door Nadia!!
Yep, er zijn toch ook andere sites waar je kan kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de pagina al eens gerefreshed (opnieuw geladen)?
En wat zeggen we dan met zn allen:!!!!!?:quote:
Ik heb vandaag vaak dat de verbinding niet goed werkt (via nowlive)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef pony_pak het volgende:
Hoi allemaal! Kan iemand mij uitleggen waarom mijn streams er zo brak uitzien, heel blokkerig enzo.
Zowel in IE als FF... deze gebruik ik http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Alternatieven?
http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:23 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Yep, er zijn toch ook andere sites waar je kan kijken![]()
Ja, kijk maar even hier: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:23 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Yep, er zijn toch ook andere sites waar je kan kijken![]()
Die doet helemaal niksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
ehhh. SUPRISEquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan met zn allen:!!!!!?:
Die van HiDiHo doen het prima.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:24 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vaak dat de verbinding niet goed werkt (via nowlive)
Ok, ik dan maar: Jaap die is genaaid ole ole...............Jaap die is genaaid ole ole...hiep hoi! Jaap die is genaaid, Jaap die is genaaid, ole! Jaap die is genaaid ole ole! SUKKEL!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan met zn allen:!!!!!?:
ah, moooooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ok, ik dan maar: Jaap die is genaaid ole ole...............Jaap die is genaaid ole ole...hiep hoi! Jaap die is genaaid, Jaap die is genaaid, ole! Jaap die is genaaid ole ole! SUKKEL!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ok, ik dan maar: Jaap die is genaaid ole ole...............Jaap die is genaaid ole ole...hiep hoi! Jaap die is genaaid, Jaap die is genaaid, ole! Jaap die is genaaid ole ole! SUKKEL!
Ja of ze zitten elkaar gewoon stomzinnig op te geilenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:27 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke kun je horen
Nadia en Dennix fluisteren er wat op los...elke avond weer....kunnen van alles bespreken zo
Ik hoorde de naam van Dnix zijn leider.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:28 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Ja of ze zitten elkaar gewoon stomzinnig op te geilen![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
Of, uitgetikt door Dark:
DGK in de media
Wat is er mis met hoog nederlands pratenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
Waar kijk ik toch naar; die nada is echt zwakbegaafd. Een week in dat huis en al blow-jobs geven, maar wel Aerdenhouts articuleren. toch wel erg grappig allemaal
Omdat ze daar platgespoten zijn....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoog nederlands praten![]()
En waarom denk je dat er in Aerdenhout geen psychoten rondlopen![]()
Welterusten wjquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:32 schreef willem-jozef het volgende:
Doordat er straks weer gepaald gaat worden, had ik net een binnenpretje over Brain die vanaf een soort steiger, leek het, onder de dekens amanda anaal nam. Dit soort retards zou toch eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden? Ongelooveloosss. Welterusten een ieder!
Aardbeien en frambozen proeven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:33 schreef Kimberleyy het volgende:
Nadia en Dennis gaan........
Place your bets.....![]()
Hij wil dat Huub vermoord wordtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
Of, uitgetikt door Dark:
DGK in de media
quote:
Ja, ofwel: stream 1, ofwel: in de verste hoek op stream 4.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:35 schreef Day het volgende:
Even voor mijn beeld; Nadia en Dennis liggen toch in het bed naast Huub en Lieke?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |