jaap moet maar naar Cora gaan, want hij is verleden tijd.quote:
Dit is typisch Huub... net als die opmerking tegen Jaap dat sommige 3 eenheden te sterk worden... De febo gebruiken voor verwarring...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:51 schreef BarryK het volgende:
Huub geeft even aan tegen Dennix dat het wel vaker gebeurd dat niet iedereen dezelfde info heeft
Nee dat valt best mee met de negativiteit.. Tenminste het is verbeterd vergeleken met de eerste paar maanden van de gouden kooi..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar als er over gepraat wordt, is het wel op een negatieve manier, terwijl bij BigBrother 1 je eigenlijk alleen de eerste paar weken negatieve berichten had, maar dat werd na verloop van tijd positief.
maar een stuk minder boeiendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:54 schreef Day het volgende:
Even overschakelen naar Jaap en Nadia.....wat een rust!![]()
Wil ik ook eigenlijk niet, hoor. Ik hoop toch nog op een andere wending in het 'spel'. Het leukst zou het zijn als alle aso's worden vervangen door tamelijk brave en burgers als Huub en Lieke en kan de follow-up van de levens van Amanda tot Natasia naar SBSsixquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag niet. Daar heeft JdM wel voor gezorgd.
Het had zeker potentie, en Dennis wist dat ook. Hij zei vanmiddag "ik moet een goed plan bedenken"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
stelde ook al niets voor (het had potentie, ondanks dat ik het niet fair vond dat het helemaal gestuurd is door de redactie m.b.v. sharon de hoerige kuthuishoudster)
Er staat een leuk en positief stukje over DGK in nota bene de VPRO Gids.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:55 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Nee dat valt best mee met de negativiteit.. Tenminste het is verbeterd vergeleken met de eerste paar maanden van de gouden kooi..
Maar ik kan me er zo aan ergeren dat je hier op het forum mensen constant hoort zeuren over de gouden kooi, en wat voor een mislukte programma het is...Ik snap niet wat je hier op het forum doet als je zo over het programma denkt..![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Het had zeker potentie, en Dennis wist dat ook. Hij zei vanmiddag "ik moet een goed plan bedenken"
Oeps... vergeten..
Nou vertelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat een leuk en positief stukje over DGK in nota bene de VPRO Gids.
what's newquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef ToughLove het volgende:
Lieke lult Natasia eruit.
Dit is gewoon toneelspel..... Ik geloof hier helemaal niks van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:55 schreef rooie3 het volgende:
wat loopt nu Jaap door te janken zeg.
Hij zag Huub wel als vriend.
ja Jaap boontje komt om zijn loontje.
Ja doei, misschien moet ik een scan maken. De schrijver is eraan verslaafd geraakt en vindt het boeiend, om kort te gaan.quote:
da's het sowieso - Huub 1, Lieke 1, maakt 2 - jawelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Als het nog even doorgaat wordt het gewoon 2 - 0 voor H/L
zeker wetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef ToughLove het volgende:
Lieke lult Natasia eruit.
Ze werden gewoon naar bed gestuurd via de plasma. Waarom dat dan weer niet voor NAdia en Jaap geldtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef akveor het volgende:
Huub's heeft een alcohol verbod en er is meteen geen bedtijd meer?
Hmm.. Heb even gegoogled maar kan het niet vinden.. helaas..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja doei, misschien moet ik een scan maken. De schrijver is eraan verslaafd geraakt en vindt het boeiend, om kort te gaan.
Caps please.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja doei, misschien moet ik een scan maken. De schrijver is eraan verslaafd geraakt en vindt het boeiend, om kort te gaan.
Hmz, het artikel maakt wel vergelijkingen met een "apenkooi" waar de bewoners gedevolueerd zijn tot hun primaire gedrag etc etc. Dus hoe serieus de schrijver van dat artikel was durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
amanda en Huub speelden altijd GTST na, Janine en Ludo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef BarryK het volgende:
Waarom noemt natasia huub, ludo?
Positief?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar over verslaafd gesproken... volgens mij zijn de meesten dat hier ook wel![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar over verslaafd gesproken... volgens mij zijn de meesten dat hier ook wel![]()
Ohw dat, ik zocht er meer achterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
amanda en Huub speelden altijd GTST na, Janine en Ludo.
Zeg maar dat het vijandelijke leger uit elkaar geslagen is en niet weet of ze nog wel samen door willen gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Als het nog even doorgaat wordt het gewoon 2 - 0 voor H/L
Waren de bloemenblaadjes van Dennix weer niet genoeg actie voor jou? Die jongen heeft zo hard gewerkt, die mag weer 5 dagen uitrusten nu...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
Ik las dat ze naar bed gingen, kwam er toch nog terror![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |