Dat WAS de terror, Scanmanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Een prachtnacht. Lag eigenlijk wel voor de hand... zeker als Huub nuchter is. Dan staat hij samen met Lieke beresterk. Kom maar op met die terror![]()
Dat is het lagereschool niveau van de 6 stooges. 'Wat je zegt ben je zelluf'quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef BarryK het volgende:
Zei Brain nou: "wat je zegt ben je zelf wifebeater" tegen Huubwhahahah
Ik denk dat hij diep in zijn hart wel iets voelt, ja. Maar hij 'overlult' het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal Dennis zelf doorhebben hoe hij enorm voor lul staat, al dagen?
Mag niet. Daar heeft JdM wel voor gezorgd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:
Ik hoop dat The Fons ook kijkt en de aso-stekker er uit trekt.
opkroppen he, volgens mij was dat een issue van 5 maanden geledenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef BarryK het volgende:
Zei Brain nou: "wat je zegt ben je zelf wifebeater" tegen Huubwhahahah
Ik geniet ervan dat al Dennis zijn hitserige plannetjes in duigen zijn gevallen. Hij maakt zich nooit druk zegt ie, maar hier heeft hij echt bergen voor verzet - voor nul komma niets dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
Nou, dat Horloge-verhaal is dus hierbij ook al voorbij
En Huub lult ze alweer klem.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
stelde ook al niets voor (het had potentie, ondanks dat ik het niet fair vond dat het helemaal gestuurd is door de redactie m.b.v. sharon de hoerige kuthuishoudster)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
Heb jij het programma wel gevolgd de afgelopen 9 maanden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef Adothehague het volgende:
Huub is zo weggepest op deze manier. Sylvia had niet moeten verlaten
Een IQ verschil van zeker 20 punten. Zo gek is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub lult ze alweer klem.
Wat kan die vent lullen zeg.
Mooi moment om af te sluiten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub lult ze alweer klem.
Wat kan die vent lullen zeg.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik moet zeggen.. Mensen zeggen wel dat de gouden kooi zo'n ''flop'' is.. maar ik vind het een heel fascinerend programma waar je niet over raakt uitgepraat.. Zelfs op m'n werk wordt er over gepraat.. go, Johny!
Maar als er over gepraat wordt, is het wel op een negatieve manier, terwijl bij BigBrother 1 je eigenlijk alleen de eerste paar weken negatieve berichten had, maar dat werd na verloop van tijd positief.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik moet zeggen.. Mensen zeggen wel dat de gouden kooi zo'n ''flop'' is.. maar ik vind het een heel fascinerend programma waar je niet over raakt uitgepraat.. Zelfs op m'n werk wordt er over gepraat.. go, Johny!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |