Daarvoor wordt je tegenwoordig naar die Johan veldjes verwezen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef tong80 het volgende:
Gewoon straatvoetballen kan nergens meer
Dat dus. Altijd was ik op straat te vinden. Geweldige tijd!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles, echt ALLES komt bekend voor![]()
Die goeie ouwe onbezorgde tijd, waar ben je toch naartoe
Jaaah! Dat deden wij ook idd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
*knip*
- Huttenbouwen (kreeg je van de initiatiefnemer een pasje dat je de hut mocht betreden)
Klopt. Hier is het ook allemaal steeds minder. Vroeger was ik altijd op straat te vinden. Als ik nu hier kijk, zie ik nog wel kinderen spelen, maar lang niet zoveel als in mijn tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Jaaah! Dat deden wij ook idd!
Verbeeld ik me het of spelen kinderen tegenwoordig niet meer zo veel op straat?
Die deden wij ook allemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh ja memories
- overlopertje in alle varianten ( kleuren, eten, dagen )
- pakkertjegewoon keihard rennen en degene die em was moest iemand vangen en hem meesleuren naar de "gevangenis" onder het klimrek
- de nachtwacht, maar alleen als het donker was natuurlijk
- elastieken
- touwtjespringen
- verstoppertje
- buskruit
- stand in de mand
- lummelen
- circusje spelen
- lolobal en eenwieler wedstrijden
- vader en moedertje spelen
- spoorzoekertje met heeeeel veel pijlen en opdrachten
- televisietikkertje ( tikkertje, waarbij je niet getikt mocht worden als je de naam van een tv programma riep wat nog niet gezegd was. Iedereen riep altijd goede tijden bij ons)
ect
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |