quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef mighty_myte het volgende:
succes ermee!
ik ben wel weer eens toe aan een succesverhaal in r&p, dus doe je best - ook voor mij!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef mighty_myte het volgende:
succes ermee!
ik ben wel weer eens toe aan een succesverhaal in r&p, dus doe je best - ook voor mij!
Dus hij is een echte player?quote:
Lekker op tijd. Het topique is overledenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
tvp
gut noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef bksl het volgende:
Nu ben ik vastbesloten haar morgen te vragen of ze even meeloopt naar een andere ruimte om haar alleen even te leren kennen. Ik weet namelijk nog niet eens hoe ze heet. We hebben elkaar denk ik
Nee joh dit wordt vet spannendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Het topique is overleden
Oepsverkeerde topic
![]()
Beidenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef bksl het volgende:
Zou het puur uit eigen belang zijn of zijn dit compassievolle mensen?![]()
...dan zou ik eerder vragen of ze zin heeft om na het werk wat mee te gaan drinken. Tijdens het werk in de pauze is het behoorlijk zakelijk en heb je een opgelaten gevoel als er collega's in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef bksl het volgende:
Ik denk in ieder geval dat ik haar mee ga vragen voor iets te eten ofzo ja in de pauze.
Ik wilde het niet zeggen en ook niet meteen ongeduldig wezen, MAAR je haalt de woorden uit mijn mond.quote:
ik moest aan Saw denken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef piere het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe je het nou gaat aanpakken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef Heldopsokken het volgende:
Gewoon een keer zeggen:
Ik vind het erg gezellig dat je elke keer hoi zegt maar ik ben ook wel benieuwd wie er elke dag hoi zegt.
Hoe heet je?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef SlimShady het volgende:
jij bent zwak. ga er gewoon naar toe man.
Ook met pa erbij. Het is nou niet zo dat je direct gaat vragen of ze wil neuken toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef SlimShady het volgende:
jij bent zwak. ga er gewoon naar toe man.
haha dat zou een vreemde actie zijn jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef ook_gek het volgende:
wtf ben je dan van plan. Je nummer aan haar pa geven?
Als je dat doet ben je de beste![]()
doe het als je blieft. Doe het voor mij![]()
En voor mij!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef ook_gek het volgende:
wtf ben je dan van plan. Je nummer aan haar pa geven?
Als je dat doet ben je de beste![]()
doe het als je blieft. Doe het voor mij![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef Binnetie het volgende:
dacht ik al..quote:Geslacht: Man
- "Hallo, met Sjon"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Ulreazj het volgende:
Gegevens opvragen bij de baas of wie daar ook voor kan zorgen. En dan keer bellen. Zal zeer spontaan en leuk overkomen. Mits de pa niet in de weg zit.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
- "Hallo, met Sjon"
x "Ja, uhm, eh, goedenavond, u spreekt met bksl, is uw dochter misschien thuis?
- "Wie ben je en wat mot je van d'r"
x "Nou, ik werk bij u, en ik zag uw dochter daar langslopen, en ze keek me steeds aan.
- "Wacht s effu, bksl?, Ben jij die gast die d'r de hele tijd zo geil aan zat te staren? Jij vieze vuile ransaap, m'n dochter is goddomme net 15, bezig met haar eerste baantje, lekker veilig bij papa op de zaak en nu durft ze niet meer omdat ze steeds zo vunzig werd begluurd... Hoe oud ben jij, schurftige pedo. Als ik je morgen op de zaak zie zal ik je eens even te grazen nemen...
TUUT-TUUT-TUUT![]()
Ja of ze vind je een creepquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Ulreazj het volgende:
Gegevens opvragen bij de baas of wie daar ook voor kan zorgen. En dan keer bellen. Zal zeer spontaan en leuk overkomen. Mits de pa niet in de weg zit.
hahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
- "Hallo, met Sjon"
x "Ja, uhm, eh, goedenavond, u spreekt met bksl, is uw dochter misschien thuis?
- "Wie ben je en wat mot je van d'r"
x "Nou, ik werk bij u, en ik zag uw dochter daar langslopen, en ze keek me steeds aan.
- "Wacht s effu, bksl?, Ben jij die gast die d'r de hele tijd zo geil aan zat te staren? Jij vieze vuile ransaap, m'n dochter is goddomme net 15, bezig met haar eerste baantje, lekker veilig bij papa op de zaak en nu durft ze niet meer omdat ze steeds zo vunzig werd begluurd... Hoe oud ben jij, schurftige pedo. Als ik je morgen op de zaak zie zal ik je eens even te grazen nemen...
TUUT-TUUT-TUUT![]()
Ja het kan beide zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of ze vind je een creep![]()
Hmmm met een beetje geluk komt ze in de vakantie nog eens terug om te werken![]()
Prille liefde in de kiem gesmoord. Zo bruut afgekapt als een aan draadjes hangend ledemaat in een vluchtelingenkamp in Darfur.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef bksl het volgende:
Als ik nu echt verliefd zou zijn dan zou het nog een optie zijn maar zo ver is het natuurlijk niet na een beetje naar elkaar kijken en hoi zeggen.
Maar ze was zo leuk!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij (valse-) hoop verstrekker!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:27 schreef ook_gek het volgende:
als ook die man er niet is kan het zijn dat ze met het gezin op vakantie zijn![]()
ze is met haar ouders op vakantie en komt na de vakantie weer een paar dagen werken op zekerquote:
Jeuzus hee wat ben jij een slijmbalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef Binnetie het volgende:
Pap anders wat met die pa aan... ga met hem lunchen ofzo. Als hij over iets begint wat hij bijv nog moet doen (bijv. zijn auto wassen), biedt het aan om dat te doen.
Goedemorgen Vivi,quote:
Ja dat is de voornaamste reden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Lothario het volgende:
Haha, wat een grap... het gewoonlijke geenlefsyndroom
Zit je nu te liegen dat je 21 bent of ben je dit echt van planquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:21 schreef bksl het volgende:
Dan geef ik direct een briefje aan haar met mijn email / telefoonnummer.
dat je nog geen propje naar zijn of haar hoofd gegooid heeft met die gegevensquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:21 schreef bksl het volgende:
Dan geef ik direct een briefje aan haar met mijn email / telefoonnummer.
sjongejonge, wat ben jij een mietje zeg!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:52 schreef bksl het volgende:
hahahaha dit topic begint nu een ' onzin' topic te worden op deze manier.
Naja we zien wel wat er nog gebeurt.
Ik denk iig dat via papa in contact komen geen geweldige optie is![]()
niet de voornaamste: de enige!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef bksl het volgende:
[..]
Ja dat is de voornaamste reden.
Het punt is wel dat de situatie ook wel heel lastig was.
je hoeft niks te verantwoorden naar ons hoor. ik heb er geen last van als jij niets doet. het is alleen zo jammer voor jezelf.quote:Ik ben 'zelfs' een keer naar haar toegegaan toen ik haar zag zitten om het gesprek te houden maar toen ik het kamertje binnenkwam zaten haar vader (en wat andere kerels) er ook.
Toen verzon ik maar snel een smoes toen ze me allemaal vragend aankeken wat ik kwam doen.
In ieder geval is dit zeker niet helemaal goed te praten maar kan ik deels wel verantwoorden waarom ik er te weinig aan heb gedaan.
waarom? wat is daar onbeleefd aan? vroeger moest iedereen via ouders contact opnemen en meisjes mee uitvragen.quote:-> die verekte pa is nooit meer dan 60 cm van haar verwijderd geweest en daar zal ze zelf misschien dus ook wel last van hebben gehad.
Als ze nog een keertje terugkomen voor wat dan ook geef ik haar iig een briefje met mn nummer erop ongeacht of paps er bij is of niet.
Toch zegt iets in mij dat dit aso is / onbeleefd maar ja.![]()
Nee zeg, dat moet hij tegen die meid zeggen en niet tegen haar vaderquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef punchdrunk het volgende:
als je nu een beetje trots in je donder hebt loop je naar die pa toe en vertel je hem gewoon dat je zijn dochter een hele leuke meid vond en dat je een kaartje voor haar hebt. in dat kaartje vraag je haar natuurlijk om eens kennis te maken op een gezellig terrasje.
die meid is al gevlogen, sherlock.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef doshi het volgende:
[..]
Nee zeg, dat moet hij tegen die meid zeggen en niet tegen haar vader![]()
Ik snap de rol van die vader in het verhaal zoiezo niet, je kan toch gewoon met haar kletsen als haar vader erbij is? Vraag haar gewoon om in de pauze samen te eten ofzo, dan gaat pa er echt niet bijzitten.
Inderdaad, het is haar vriendquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het is haar vader helemaal niet.![]()
OMGquote:
er staat P8 in je avatarquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef partyyboyy het volgende:
Nu maar ander neukvoer zoeken op je werk dan
Zo kun je t ook zienquote:
Je bent dus niet al te groot geschapenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef Lothario het volgende:
Nou, nu jij haar hebt laten vliegen neem ik haar wel, zo gebeurd.... het doet geen pijn !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |