juist met die ouwe lullen erbij ben je the man als je 'de chica van het werk' scoort.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef dawg het volgende:
Ze flirt in elk geval wel met je, zo te lezen. En schijt aan die ouwe lullen die erbij zitten. Maak gewoon een praatje, beetje casual, en vraag als je weer gaat of ze zin heeft om onder het genot van een drankje jullie babbeltje eens voort te zetten. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.
"P.S. I like your tits in that top".quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Crack_david het volgende:
Heb je geen mail op het werk?
hij weet haar naam niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Crack_david het volgende:
Heb je geen mail op het werk?
hehe als het positief is welquote:ga d'rvoor, ben benieuwd naar je updates die je uiteraard niet gaat vergeten te melden. Alhier.
je moet haar niet naar een andere kamer lokken om haar effe te playen ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef bksl het volgende:
hehe als het positief is wel
Maar heeft iemand nog tips? Als ik haar morgen bv weer zie (hopelijk) en ze komt een map halen met haar vader (dat denk ik namelijk), moet ik dan bv een gebaar maken of ze dalijk even met me meekomt?
Of hebben jullie een beter idee?
Ik ben een aardige n00b op het gebied van flirten / daten / uitvragen en dat soort dingen maar ik wil het wel proberen deze maal.
Met die andere mensen erbij is het geen optie eigenlijk want daar voel ik me te ongemakkelijk bij.
tips?
Goed punt aangehaald daar ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
je moet haar niet naar een andere kamer lokken om haar effe te playen ofzo.
dan laat je zien dat je gewillig bent en dat stoot vrouwen enorm af.
hou het casual en vraag of ze ook een bakkie koffie wil en hoe ze heet.
Mwa, niet eens daarom. Waarom zou je zo sneaky moeten doen? Ik heb een tijd terug ook een collegatje zo op de afdeling gevraagd of ze mee wilde wat gaan drinken na werktijd. Niemand die raar opkeek hoor. Overigens was het erg gezellig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
juist met die ouwe lullen erbij ben je the man als je 'de chica van het werk' scoort.![]()
- Glimlachenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef bksl het volgende:
[..]
hehe als het positief is wel
Maar heeft iemand nog tips? Als ik haar morgen bv weer zie (hopelijk) en ze komt een map halen met haar vader (dat denk ik namelijk), moet ik dan bv een gebaar maken of ze dalijk even met me meekomt?
Of hebben jullie een beter idee?
Ik ben een aardige n00b op het gebied van flirten / daten / uitvragen en dat soort dingen maar ik wil het wel proberen deze maal.
Met die andere mensen erbij is het geen optie eigenlijk want daar voel ik me te ongemakkelijk bij.
tips?
Hoi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef Heldopsokken het volgende:
Gewoon een keer zeggen:
Ik vind het erg gezellig dat je elke keer hoi zegt maar ik ben ook wel benieuwd wie er elke dag hoi zegt.
Hoe heet je?![]()
Wil je melk of suiker in je koffiequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heet Papierversniperraar [afbeelding]
Alleen melk asjeblieftquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Wil je melk of suiker in je koffie![]()
asl?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:24 schreef Vector_SLD het volgende:
Als je vraagt of ze even alleen meekomt naar een kamertje denk ik dat ze gillend wegloopt.
ja, want jij hebt ook zoveel zicht op de situatie na het lezen van de OPquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:18 schreef dude_flipper12 het volgende:
Als je het mij vraagt ziet het er wel positief voor je uit.
Iedere keer dat je binnenkomtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef Skorpija het volgende:
Briefje op d'r bureau leggen met zoiets:
Iedere keer dat je binnen komt lopen wordt ik gevangen door je ogen.
Je lijkt me een leuke meid om beter te leren kennen.
Mailen?
<insert mail adres>
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iedere keer dat je binnenkomt
word ik gevangen door je ogen
ik fantaseer dan over je
jij, voorovergebogen...
wil je een keer met me mailen?
Dan gaan we daarna over tot strelen
Totdat ik je zo hard zal neuken,
dat je kut er een week van uit moet deuken...wedden dat ze hapt?
vrouwen houden van poezie
![]()
ben jij een vrouwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou d'r kop wel willen zien
maargoed..
TS, heeft ze geen mail account op het werk ofzo?dat je daarheen kan mailen?
Of anders netwerk-berichtje zien te versturen als je weet wat haar loginnaam is enzo? [/nerd]
vrij gezel?quote:
Alleenstand, geen relatie zeg maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrij? neen, zit op 't werk
maar heb wel een gezel ja![]()
ja ik had het gezien maar hoopte anders. Een man mag ook dromen hebben zeg ik maar altijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg net: ik heb een gezelwat dus betekent dat ik geen vrijgezel ben
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef mighty_myte het volgende:
succes ermee!
ik ben wel weer eens toe aan een succesverhaal in r&p, dus doe je best - ook voor mij!
je houdt wel van vrouwen die denken als 'n man?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik had het gezien maar hoopte anders. Een man mag ook dromen hebben zeg ik maar altijd![]()
Charmeur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik had het gezien maar hoopte anders. Een man mag ook dromen hebben zeg ik maar altijd![]()
Tot op zekere hoogte wel ja. Niet dat ze opeens in mannen kleren gaan lopen. Heb liever strakke truitjes en korte rokjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je houdt wel van vrouwen die denken als 'n man?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef Heldopsokken het volgende:
Gewoon een keer zeggen:
Ik vind het erg gezellig dat je elke keer hoi zegt maar ik ben ook wel benieuwd wie er elke dag hoi zegt.
Hoe heet je?![]()
Iewquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef Skorpija het volgende:
Briefje op d'r bureau leggen met zoiets:
Iedere keer dat je binnen komt lopen wordt ik gevangen door je ogen.
Je lijkt me een leuke meid om beter te leren kennen.
Mailen?
<insert mail adres>
Waarschijnlijk wel , met man en zoontjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:23 schreef ook_gek het volgende:
TS let op,
Hoi Vivi ga je nog iets leuks doen het weekend?
groetjes,
ook_gek
Hoi Vivi,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel , met man en zoontje
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef SlimShady het volgende:
je moet sowieso niet op haar wachten. jij moet naar haar toe gaan.
bied haar een roos aan en vraag 'accepteer je deze roos?'.
zo ja, 'wil je een keer met me koffiën?'.
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef SlimShady het volgende:
je moet sowieso niet op haar wachten. jij moet naar haar toe gaan.
bied haar een roos aan en vraag 'accepteer je deze roos?'.
zo ja, 'wil je een keer met me koffiën?'.
Ja vastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
en als je het echt goed wilt doen neem je een fles wijn mee en vraag je niet of ze zin in koffie heeft maar in een wijntje![]()
![]()
Oja en kaarsjes met rozenblaadjes op je bureau doen het ook goed bij de vrouwtjes![]()
![]()
bij mij in de kroeg is het van: Hoi,. neucken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef ook_gek het volgende:
kijken jullie allemaal films of zo en hebben in het echt nog nooit een vrouw versierd. Als je aan komt met mijn en rozen blaadjes denkt ze dat je 1 van de los lopende TBS patienten bent![]()
Zonder geld naar haar te gooien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bij mij in de kroeg is het van: Hoi,. neucken?
zeker wel!quote:
zeker! maar niet op het werk. en helemaal niet met wijn op het werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
zeker wel!
en dan kun je het nog beter doen door een gitaar mee te nemen en een liedje voor haar te spelen.
Wat zal ze smelten als een ijsje in de zon![]()
dat heeft het zelfde effect als dat je 75 euro neer legt en zegt van. Dat kost je toch per uur? Vanavond 19uur bij mij thuisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
zeker wel!
en dan kun je het nog beter doen door een gitaar mee te nemen en een liedje voor haar te spelen.
Wat zal ze smelten als een ijsje in de zon![]()
Jawel gek!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zeker! maar niet op het werk. en helemaal niet met wijn op het werk! omg
.
dat ook, maar als ik zo'n brief zou vinden op mijn bureau, zou ik denken aan een stalker...quote:
Ja, stuur een message naar alle PC's met de vraag of die meid met blauwe ogen en blond haar (of whatever) zin heeft om kennis te maken.. !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou d'r kop wel willen zien
maargoed..
TS, heeft ze geen mail account op het werk ofzo?dat je daarheen kan mailen?
Of anders netwerk-berichtje zien te versturen als je weet wat haar loginnaam is enzo? [/nerd]
Neuh man, ik gooi altijd een 2 euro munt kenkerhard tegen haar hoofd aan.quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef ook_gek het volgende:
kijken jullie allemaal films of zo en hebben in het echt nog nooit een vrouw versierd. Als je aan komt met mijn en rozen blaadjes denkt ze dat je 1 van de los lopende TBS patienten bent![]()
Nee man, hij heeft haar toch al vet lang aangekeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:33 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon aanspreken.
De enige drempel is je gebrek aan zelfvertrouwen
dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft haar toch al vet lang aangekeken.
Ojaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft haar toch al vet lang aangekeken.
succes ermee!
ik ben wel weer eens toe aan een succesverhaal in r&p, dus doe je best - ook voor mij!
succes ermee!
Dus hij is een echte player?quote:
Lekker op tijd. Het topique is overledenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
tvp
gut noem je dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef bksl het volgende:
Nu ben ik vastbesloten haar morgen te vragen of ze even meeloopt naar een andere ruimte om haar alleen even te leren kennen. Ik weet namelijk nog niet eens hoe ze heet. We hebben elkaar denk ik
Nee joh dit wordt vet spannendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Het topique is overleden
Oepsverkeerde topic
![]()
Beidenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef bksl het volgende:
Zou het puur uit eigen belang zijn of zijn dit compassievolle mensen?![]()
...dan zou ik eerder vragen of ze zin heeft om na het werk wat mee te gaan drinken. Tijdens het werk in de pauze is het behoorlijk zakelijk en heb je een opgelaten gevoel als er collega's in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef bksl het volgende:
Ik denk in ieder geval dat ik haar mee ga vragen voor iets te eten ofzo ja in de pauze.
Ik wilde het niet zeggen en ook niet meteen ongeduldig wezen, MAAR je haalt de woorden uit mijn mond.quote:
ik moest aan Saw denken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef piere het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe je het nou gaat aanpakken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef Heldopsokken het volgende:
Gewoon een keer zeggen:
Hoe heet je?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef SlimShady het volgende:
jij bent zwak. ga er gewoon naar toe man.
Ook met pa erbij. Het is nou niet zo dat je direct gaat vragen of ze wil neuken toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef SlimShady het volgende:
jij bent zwak. ga er gewoon naar toe man.
haha dat zou een vreemde actie zijn jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef ook_gek het volgende:
wtf ben je dan van plan. Je nummer aan haar pa geven?
Als je dat doet ben je de beste![]()
doe het als je blieft. Doe het voor mij![]()
En voor mij!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef ook_gek het volgende:
wtf ben je dan van plan. Je nummer aan haar pa geven?
Als je dat doet ben je de beste![]()
doe het als je blieft. Doe het voor mij![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef Binnetie het volgende:
dacht ik al..quote:Geslacht: Man
- "Hallo, met Sjon"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Ulreazj het volgende:
Gegevens opvragen bij de baas of wie daar ook voor kan zorgen. En dan keer bellen. Zal zeer spontaan en leuk overkomen. Mits de pa niet in de weg zit.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
- "Hallo, met Sjon"
x "Ja, uhm, eh, goedenavond, u spreekt met bksl, is uw dochter misschien thuis?
- "Wie ben je en wat mot je van d'r"
x "Nou, ik werk bij u, en ik zag uw dochter daar langslopen, en ze keek me steeds aan.
- "Wacht s effu, bksl?, Ben jij die gast die d'r de hele tijd zo geil aan zat te staren? Jij vieze vuile ransaap, m'n dochter is goddomme net 15, bezig met haar eerste baantje, lekker veilig bij papa op de zaak en nu durft ze niet meer omdat ze steeds zo vunzig werd begluurd... Hoe oud ben jij, schurftige pedo. Als ik je morgen op de zaak zie zal ik je eens even te grazen nemen...
TUUT-TUUT-TUUT![]()
Ja of ze vind je een creepquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Ulreazj het volgende:
Gegevens opvragen bij de baas of wie daar ook voor kan zorgen. En dan keer bellen. Zal zeer spontaan en leuk overkomen. Mits de pa niet in de weg zit.
hahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
- "Hallo, met Sjon"
x "Ja, uhm, eh, goedenavond, u spreekt met bksl, is uw dochter misschien thuis?
- "Wie ben je en wat mot je van d'r"
x "Nou, ik werk bij u, en ik zag uw dochter daar langslopen, en ze keek me steeds aan.
- "Wacht s effu, bksl?, Ben jij die gast die d'r de hele tijd zo geil aan zat te staren? Jij vieze vuile ransaap, m'n dochter is goddomme net 15, bezig met haar eerste baantje, lekker veilig bij papa op de zaak en nu durft ze niet meer omdat ze steeds zo vunzig werd begluurd... Hoe oud ben jij, schurftige pedo. Als ik je morgen op de zaak zie zal ik je eens even te grazen nemen...
TUUT-TUUT-TUUT![]()
Ja het kan beide zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of ze vind je een creep![]()
Hmmm met een beetje geluk komt ze in de vakantie nog eens terug om te werken![]()
Prille liefde in de kiem gesmoord. Zo bruut afgekapt als een aan draadjes hangend ledemaat in een vluchtelingenkamp in Darfur.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef bksl het volgende:
Als ik nu echt verliefd zou zijn dan zou het nog een optie zijn maar zo ver is het natuurlijk niet na een beetje naar elkaar kijken en hoi zeggen.
Maar ze was zo leuk!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij (valse-) hoop verstrekker!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:27 schreef ook_gek het volgende:
als ook die man er niet is kan het zijn dat ze met het gezin op vakantie zijn![]()
ze is met haar ouders op vakantie en komt na de vakantie weer een paar dagen werken op zekerquote:
Jeuzus hee wat ben jij een slijmbalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef Binnetie het volgende:
Pap anders wat met die pa aan... ga met hem lunchen ofzo. Als hij over iets begint wat hij bijv nog moet doen (bijv. zijn auto wassen), biedt het aan om dat te doen.
Goedemorgen Vivi,quote:
Ja dat is de voornaamste reden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Lothario het volgende:
Haha, wat een grap... het gewoonlijke geenlefsyndroom
Zit je nu te liegen dat je 21 bent of ben je dit echt van planquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:21 schreef bksl het volgende:
Dan geef ik direct een briefje aan haar met mijn email / telefoonnummer.
dat je nog geen propje naar zijn of haar hoofd gegooid heeft met die gegevensquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:21 schreef bksl het volgende:
Dan geef ik direct een briefje aan haar met mijn email / telefoonnummer.
sjongejonge, wat ben jij een mietje zeg!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:52 schreef bksl het volgende:
hahahaha dit topic begint nu een ' onzin' topic te worden op deze manier.
Naja we zien wel wat er nog gebeurt.
Ik denk iig dat via papa in contact komen geen geweldige optie is![]()
niet de voornaamste: de enige!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef bksl het volgende:
[..]
Ja dat is de voornaamste reden.
Het punt is wel dat de situatie ook wel heel lastig was.
je hoeft niks te verantwoorden naar ons hoor. ik heb er geen last van als jij niets doet. het is alleen zo jammer voor jezelf.quote:Ik ben 'zelfs' een keer naar haar toegegaan toen ik haar zag zitten om het gesprek te houden maar toen ik het kamertje binnenkwam zaten haar vader (en wat andere kerels) er ook.
Toen verzon ik maar snel een smoes toen ze me allemaal vragend aankeken wat ik kwam doen.
In ieder geval is dit zeker niet helemaal goed te praten maar kan ik deels wel verantwoorden waarom ik er te weinig aan heb gedaan.
waarom? wat is daar onbeleefd aan? vroeger moest iedereen via ouders contact opnemen en meisjes mee uitvragen.quote:-> die verekte pa is nooit meer dan 60 cm van haar verwijderd geweest en daar zal ze zelf misschien dus ook wel last van hebben gehad.
Als ze nog een keertje terugkomen voor wat dan ook geef ik haar iig een briefje met mn nummer erop ongeacht of paps er bij is of niet.
Toch zegt iets in mij dat dit aso is / onbeleefd maar ja.![]()
Nee zeg, dat moet hij tegen die meid zeggen en niet tegen haar vaderquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef punchdrunk het volgende:
als je nu een beetje trots in je donder hebt loop je naar die pa toe en vertel je hem gewoon dat je zijn dochter een hele leuke meid vond en dat je een kaartje voor haar hebt. in dat kaartje vraag je haar natuurlijk om eens kennis te maken op een gezellig terrasje.
die meid is al gevlogen, sherlock.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef doshi het volgende:
[..]
Nee zeg, dat moet hij tegen die meid zeggen en niet tegen haar vader![]()
Ik snap de rol van die vader in het verhaal zoiezo niet, je kan toch gewoon met haar kletsen als haar vader erbij is? Vraag haar gewoon om in de pauze samen te eten ofzo, dan gaat pa er echt niet bijzitten.
Inderdaad, het is haar vriendquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het is haar vader helemaal niet.![]()
OMGquote:
er staat P8 in je avatarquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef partyyboyy het volgende:
Nu maar ander neukvoer zoeken op je werk dan
Zo kun je t ook zienquote:
Je bent dus niet al te groot geschapenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef Lothario het volgende:
Nou, nu jij haar hebt laten vliegen neem ik haar wel, zo gebeurd.... het doet geen pijn !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |