Stewart Downing van Middlesbrough.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:13 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik wil geen Suarez. Ik wil een échte linksbuiten, verdomme. Ook al zijn ze bijna uitgestorven, ze bestaan heus nog wel.
Loepzuiver de tweede ring in die ballen ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
En die hebben jullie zojuist weggepest naar Spanje.![]()
Ik wil nog steeds graat een opvolger voor Grygera.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef toma het volgende:
we hebben geen verdedigers nodig. Aanvallers moeten er komen.
gewoon dat jochie gek maken en groningen doet hem zo van de hand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Ajax doet precies hetzelfde.
Kan je gewoon met Verthongen intern oplossen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds graat een opvolger voor Grygera.
Ja, gevolgd door de mededeling: "Ik laat alle opties open"quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Laat me raden: een arrogante lach?
Of Nijland biedt hem uit rancune aan andere clubs aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
gewoon dat jochie gek maken en groningen doet hem zo van de hand.![]()
Die hem dan voor weinig geld weg halen omdat ie toch weg wilquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of Nijland biedt hem uit rancune aan andere clubs aan.
Eerder andersom. Eerst de opmerking "ik laat alle opties open" gevolgd door een arrogante/genoegzame grinnik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, gevolgd door de mededeling: "Ik laat alle opties open"![]()
Sorry, moest even hard lachen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die hem op Makaay vind lijken?
Real Madrid heeft altijd interesse in iedereen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
De lach op Ned 3 na de vraag over Real Madrid op het gezicht van Sneijder beviel me niet.
Ik hoop echt dat hij blijft.
haha wat was dat ernstigquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef StarGazer het volgende:
Zullen we hem een afscheidcadeautje geven in de vorm van de teksten die wij op z'n site hebben gepleurd?Ik heb ze nog wel in een textbestandje staan
Soort AZ dus?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:58 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Real Madrid heeft altijd interesse in iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |