quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef FootballPlayer het volgende:
[afbeelding]
Was hij bij jullie ook altijd zo vrolijk?
die komt niet meer terug ga daar maar van uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop stiekem dat Perez terug komt als Ten Cate weg is.
Met Suarez lijkt het mij dat ze steeds meer streven naar een 4-4-2. Indien ze Nilsson halen kan ik me nog iets voorstellen bij een 4-3-3 systeem, maar Suarez zie ik daar echt niet als een verkapte linksbuiten in spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef BoNi het volgende:
Waar zou (een speler als) Suarez moeten gaan voetballen, of wordt het dan echt 4-4-2...?
Sneijderquote:
Precies, Suarez aantrekken betekent of 4-4-2 of wederom een overduidelijk falen van het scoutingorgaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met Suarez lijkt het mij dat ze steeds meer streven naar een 4-4-2. Indien ze Nilsson halen kan ik me nog iets voorstellen bij een 4-3-3 systeem, maar Suarez zie ik daar echt niet als een verkapte linksbuiten in spelen.
Suarez kan je het best gebruiken als je hem een vrije rol om de andere spits geeft in een 4-4-2 systeem..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef BoNi het volgende:
Waar zou (een speler als) Suarez moeten gaan voetballen, of wordt het dan echt 4-4-2...?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Sneijderdie kan heel zn leven blijven wachten op een mooie club. Die eindigt net als van vdVaart bij een of andere middelmatige uefacup ploeg
Klinkt als een Babel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Suarez kan je het best gebruiken als je hem een vrije rol om de andere spits geeft in een 4-4-2 systeem..
Gooi je hem op vast op de vleugel dan heeft ie veel balverlies. Suarez heeft ruimte nodig.
hij heeft wel meer rendement dan babel, bovendien kan ie lekker pingelen in de 16. levert enorm gevaarlijke momenten op.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Sneijderdie kan heel zn leven blijven wachten op een mooie club. Die eindigt net als van vdVaart bij een of andere middelmatige uefacup ploeg
Ik zou in dat geval wel wat backup aanschaffen: om de wedstrijd mis je er een door een schorsing of een blessure.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
Suarez,Huntelaar,Leonardo. Wat een strontvervelende voorhoede zou dat zijn! (voor de tegenstander dan hé)
Liever Suarez dan Nilsson. Het liefst geen van beiden.
Na dit seizoen als hij de titel weer is misgelopen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop stiekem dat Perez terug komt als Ten Cate weg is.
Ja, dat moet dus nu gebeuren met Babel bij Liverpoolquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Suarez kan je het best gebruiken als je hem een vrije rol om de andere spits geeft in een 4-4-2 systeem..
Gooi je hem op vast op de vleugel dan heeft ie veel balverlies. Suarez heeft ruimte en vrijheid nodig.
Kut man, Bob Peters heeft niet voor Ajax gekozenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval wel wat backup aanschaffen: om de wedstrijd mis je er een door een schorsing of een blessure.
Wie, Perez of Ten Cate?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Na dit seizoen als hij de titel weer is misgelopen?
Maar hij komt nog wel hoor.quote:FC Groningen heeft een officieel bod van Ajax op hun aanvaller Luis Suárez afgewezen. Per fax heeft de Groningse club de Amsterdammers laten weten de Uruguayaan niet kwijt te willen.
Martin van Geel, technisch directeur bij Ajax, wil het er echter niet bij laten zitten en is van plan om de zaakwaarnemer van Suárez op de hoogte te stellen van de Amsterdamse interesse.
FC Groningen-directeur Hans Nijland heeft al aangekondigd om bij een nieuwe poging van Ajax opnieuw dwars te gaan liggen: "Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daar geen toestemming voor geven. Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas twintig jaar en heeft nog een vierjarig contract bij ons. Wij zijn een ambitieuze club en in het realiseren van onze plannen hebben we Suárez komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt."
De Groningers hoeven de aanvaller uit financiële overwegingen niet van de hand te doen en waren daarnaast ook absoluut niet te spreken over het bod uit Amsterdam: "Ik las in de Voetbal International dat Van Geel tegen Wesley Sneijder heeft gezegd dat het bod van Valencia een belediging was voor zowel de speler als de club. Datzelfde wil ik nu zeggen over het bod van Ajax op Suárez. Maar welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |