ik dacht dat zlatan tussen de 16 en 17 milj. weg ging.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef Mindstate het volgende:
Om nog ff op vorige topic terug te komen: Zlatan ging toch niet eens voor 19 miljoen weg? Ik denk dat Babel de grootste verkoop is van Ajax?
Babel is de grootste verkoop uit eigen jeugd, Overmars daarbuitenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef Mindstate het volgende:
Om nog ff op vorige topic terug te komen: Zlatan ging toch niet eens voor 19 miljoen weg? Ik denk dat Babel de grootste verkoop is van Ajax?
Ja en volgens mij heeft Juventus net de laatste termijn betaaldquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat zlatan tussen de 16 en 17 milj. weg ging.
Nee hoor. Overmars ging voor 15 miljoen gulden weg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Babel is de grootste verkoop uit eigen jeugd, Overmars daarbuiten
Ja, van Arsenal naar Barca jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Ik had toch echt op de NOS gezien dat het 40 miljoen was WTF
Chivu was toch ook 18 miljoen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef Mindstate het volgende:
Sinds wanneer laat Ajax spelers gaan die dan nog 1 jaar onder contract staan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
En Sneijder, blijft daarna nog maar een jaartje als je slim bent. Kun je gratis de Arena uit en kun je vanwege die transfervrije status de clubs uitkiezen.
ok bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, van Arsenal naar Barca ja![]()
Niet van Ajax naar Arsenal.
Veel te duur die Suarez.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Urquhart het volgende:
Suarez heeft meer potentie, maar het is niet het type speler waar we naar op zoek zijn.
Belachelijk hoog bedrag eigenlijk. Zeker omdat t al weer jaren geleden is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, van Arsenal naar Barca ja![]()
Niet van Ajax naar Arsenal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |