quote:
SPAM!quote:Opdonderdag 12 juli 2007 19:32schreef Razor21 het volgende:
En dan het bewijs :Bose stuurt advocaat op mij af ivm domeinnaamdat het ECHT is.
Heb het godver net ook op mijn site gezet :www.u-music.nl
Nee zit nu bijna op 10.000 postsquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef whoops het volgende:
Maak een kloon aan.
Oh dacht dat ik hem in Relaties & Psyschologie had gepostquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Anders ga je ff zielig zitten wezen.
Ja, dus dan blijf je met dit account kutten zoals je altijd doet (blijkbaar), en de kloon gebruik je voor de serieuzere zooi...quote:
Achteraf heb ik daar ook heel hard om gelachen......quote:
quote:
Sandstorm is irritantquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:55 schreef Poeke het volgende:
Gewoon stug doorgaan denk ik. -sandstorm- houdt het ook nog steeds vol ondanks de vele opmermingen over of hij nog een jaarmix wil maken![]()
Ziet er mooi uit he...vooral die adsense reclame:')quote:
klik..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit he...vooral die adsense reclame:')![]()
alle kleine beetjes helpen
typkanker?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:15 schreef wise het volgende:
gaat es bungyjumpen zonder tea
geen typkanker, das zijn onderschriftquote:
Jajaja ik weet hetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef longinus het volgende:
Had jij niet ooit eens een willekeurig email adres in je profiel gezet zodat je je account kwijt was?
Er moet toch iemand zijn geweest die je geloofde, anders had je nu dit account niet meer
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb nergens last van
LOL, nu snap ik waarom je familie je verlaten heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geloof er niks van
Neem je ootje in de maling.
Leg ene knoop in een ei.
Dat topic had je alleen gemaakt om bij razor21in de smaak te vallen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Pragmatisch het volgende:
gozer ik snap je probleem check mijn topic ik heb het ook geen topic kunnen openen zonder normale reactie
Twee aandachtshoeren?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Pragmatisch het volgende:
gozer ik snap je probleem check mijn topic ik heb het ook geen topic kunnen openen zonder normale reactie
Ben jij niet die van die jaarmix?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb nergens last van
Ja, volgens mij is het die DJ. Klopt dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben jij niet die van die jaarmix?
AANDACHTHOERALERT!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:35 schreef Razor21 het volgende:
Hoelang moet het duren voordat ik eens op de Frontpage kom :
Nieuwssubmit :
Bose koopt domeinnaam van Razor21 12 jul 2007 19:07 In wachtrij
![]()
Hey, jij bent toch die DJ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb nergens last van
Ach hebben we het kind van de melkboer ook weer..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
Goffedomme, echt. Ik kijk een paar maand slechts sporadisch op t forum en ja hoor, heb je weer die stomme aandachtshoer razor21 die toen zijn account kwijt was. Weheh, stomme broodmongool dat je er rond loopt.
we zijn niet allemaal familie van jouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:12 schreef retteketet het volgende:
En ze leefden nog kort en misvormd
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ach hebben we het kind van de 3de neger melkboer van 3steden verder ook weer..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |