Daarom misschien?quote:een arelaxt spacende baas paasde mij vandaag een dikke deuker in me 180er
vol naar de peet want dat is voor zeker 300 ballaas aan kapot
ik heb die mannetje wel geklapt met paar homies maar hij gaat die deuker niet lappen
omdat die gast heb geen geld
ik snap die shit wel hoor, rep;sect yoquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef rene29 het volgende:
Uit een (gesloten) topic van jou:
(dit is de OP trouwens....)
[..]
Daarom misschien?
Denk je echt dat er iemand is die deze OP:
A. snapt?
B. serieus reageert op zulke bagger?
?? Hahaquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Je opent alleen topics met normale reacties dus.
respect voor deze baasquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik snap die shit wel hoor, rep;sect yo
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat dit sarcastisch bedoelt is...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik snap die shit wel hoor, rep;sect yo
hoe kom jij aan die foto dat is youssuf van kanaleneilandquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef LijpeTurk het volgende:
[afbeelding]
youssef spaced hem gek, wholla
Dus je begrijpt dat als je je hoofd stoot aan de straat steen, dat dat pijn doet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:33 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
zeker je moet respect hebben voor mensen die de straat begrijpen!
Dit moet een kloon zijn, anders errug zielug....quote:Vandaag zijn al die pleintje en die wegen geblokkert voor deze koningingendag, allemaal zwervers die spulletjes verkopen. En daar moet ik dan voor shilen en uit die weg Deze moet verboden worden al die overlast van die verkopers op deze kleedjes Moet ik omrijden voor die fakers
Geen commentaar.quote:ja allemaal mensen die mijn 180er niet boeken!!! wat is mis dan ja die moto maakt veel geluid en gaat te hard, slaat toch nergens op ziet er goed uit toch? snap echt niet die mensen deze niet digge! en mag ook niet meer op rijden van politie iedereen probeert te naaien
btw dit is m de oranje uit dit filmpje is goe toch zie dit goed uit:
En ik ben niet de eerste die hem een ban toewenst!quote:Irritant mannetje is dat.
vader van die wijf
180cc niet boeken
Ghallo, ikke Pragmatischehhh hebbe Gilera Roenner 180cc en boek iedereen jeweet.
Misschgien iets mindoer schnel met met pizzabak achterop maar toch schnel pizza gelevert met spezial 180cc jetweet.
Misschien toch ook toekoemst idee berzorg ook schoarmoa. Eventueel met knofloaksauz.
In vrije oerjtes ik rij alleen achterwiel en boek iedereen op 100, 110, 120 kom maar op.
SUKKEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |