Goed gezegdquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Met een beetje mazzel komen we trouwens verder dan Feyenoord.
Ja waarschijnlijk wel, maar ander werk is nu even geen prioriteit. Eerst even genoeg ervaring op doen op deze manier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goed nieuws, maar werk genoeg te vinden als je wilt
waarom niet, dadelijk zeggen ze in september doei en sta je weer met lege handenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar ander werk is nu even geen prioriteit. Eerst even genoeg ervaring op doen op deze manier.
Prive-redenen, laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom niet, dadelijk zeggen ze in september doei en sta je weer met lege handen![]()
kampers en negersquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
http://www.vv-wke.nl/elisa/teams.php
De woonwagenhelden!
Alles went.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef Eilanden het volgende:
kheb hier nu een nieuw keyboard (wireless), maar het is nog wel effe wennen... de toetsen zijn iets zachter en ik typ regelmatig msi ism mis
Ja het is echt rustig de laatste tijdquote:
ander werk zoeken kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prive-redenen, laten we het daar op houden
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef appelsientje het volgende:
SCH komt ook niet meer zo vaak langs...
Op dit moment is solliciteren gewoon niet aan de orde. punt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ander werk zoeken kan toch geen kwaad?
Dat is Ajax stom is, is toch geen mening maar een feit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi, heb ook ff een minuutje over voor ik mn bed induik
Wisten jullie al dat ik Ajax stom vind????
nee maar ik ben blij dat te horenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi, heb ook ff een minuutje over voor ik mn bed induik
Wisten jullie al dat ik Ajax stom vind????
doe VoreG de groeten of hoeft hij niet te werken??quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Haha, dat issie al geloof ik. Ik ga in een 4sterren hotel int centrum en van de zon genieten met mn
Is dat ook goed?
Ja hoor, zolang jij gelukkig bent is alles goed natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Haha, dat issie al geloof ik. Ik ga in een 4sterren hotel int centrum en van de zon genieten met mn
Is dat ook goed?
Zullen we zaterdagmiddag zwaaien dan? Zijn wij in de buurtquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Is dat ook goed?
Begint dat hotel met een P of een N ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Is dat ook goed?
Beter dan NH vind ik. Als we bij mijn bedrijf buitenlandse collega´s over krijgen, dan stoppen we die meestal ook in Park Plaza. Lekker dicht bij het centrum, alhoewel dat nu een bouwput isquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef clauwheee het volgende:
Park PlazaIst wat?
Oe, zijn jullie ook in Utreg dan Bluezzie???
Vredenburg, met voor de komende twee jaar onze eigen Berlijnse muurquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Waar is het een bouwput ai?
jyullie gaan niet naar IKEA he?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we zaterdagmiddag zwaaien dan? Zijn wij in de buurt
Wat wil je vragen? Ze is 90?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Groel?
Nee, daar hoef ik niet voor naar Utreg gekkiequote:
ik heb geen idee waar je vandaan komt en wat jullie dichtsbijzijnde ikea isquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, daar hoef ik niet voor naar Utreg gekkie
Verjaardag dinnetje
@ Groel, wrom zeg je moi, en zo ja, wat betekend het?
Na ong.40 jaar in Utreg rondgelopen te hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen idee waar je vandaan komt en wat jullie dichtsbijzijnde ikea ismaar ik ben dus IKEA Utrecht te spotten
(wel op het externe talon
)
We spijkeren je wel bij kindquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
lit bloemendaal dicht bij Haarlem? wist ik nieteens! mn topokennis is slecht
Ik woon in de hemel op aardequote:
maar je ziet vanaf het dorp die stink snelweg niet meerquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef tong80 het volgende:
Wij hebben zo'n muur rond Bommel. Je ziet vanaf de snelweg ons mooie stadje niet meer
Ze zijn nu bezig om de muur weg te halen gelukkig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je ziet vanaf het dorp die stink snelweg niet meer
door de betuwe ligt ook zo'n hele dure muur
Jij wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik woon in de hemel op aarde
Op een wolk.
Ik wentel mij in de zon van geluk.![]()
![]()
niet mooi inderdaad, hopelijk maken ze er wat fatsoenlijks van deze keer.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, de vredenburgt moet vallen
Nooit mooi gevonden.. maar afwachten hoe het nu gaat worden.
hier ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik woon in de hemel op aarde
Op een wolk.
Ik wentel mij in de zon van geluk.![]()
![]()
Nee, echt, het is te doen hiero
Je negert me...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En aan de andere kant van Bloemendaal is het bos, de duinen Bloemendaal strand en Zandvoort
Beter dan negerenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet mooi inderdaad, hopelijk maken ze er wat fatsoenlijks van deze keer.....
Welk gebouw is dit ?quote:
dat wordt het nieuwe Vredenburg enzoquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:57 schreef RayMania het volgende:
Hoi en doei.
Ja, toch maar nietquote:
Wat mot jij in HOOLS?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:31 schreef mitt het volgende:
Nu ook niet meer.
ga jij maar Hools nummer 1 lezenquote:
Wat heeft HOOLS 1 met mijn vraag te makenquote:
Kaap ook.... wat wil je ermee zeggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:36 schreef RayMania het volgende:
mitt is in een ver verleden zelfs mod geweest hier dndiek, wist je dat?.
Klinkt als een sneerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n naam stond voor het forum, daar was ook wel alles mee gezegd.
In die tijd was Vaduz nog een klein newbie konijntje manquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaap ook.... wat wil je ermee zeggen?
ja hij was niet vaak genoeg online om iets fout te kunnen doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
kaap deed het trouwens wel okay, in die tijd dat hij mod was.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef mitt het volgende:
[..]
In die tijd was Vaduz nog een klein newbie konijntje man![]()
Leuk terrein, te doen met de trein (als je een trein terug hebt). Alleen is Meerssen geen NS maar een Veolia station (zijn gewoon NS ticketsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De man van de onderkant van ons land komt binnen. M'n club moet voor de KNVB-beker naar Meerssen, weet je daar wat van?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef lookinforyou het volgende:
Goedemorgen vanuıt een erg zonnıg en heeel erg warm Turkıje![]()
Het is verschrikkelijk gezellig hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wij krijgen hier ook eindelijk een lekker weekend![]()
Beetje gezellig daar ??
Klinkt als een gezellige vakantiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef lookinforyou het volgende:
дщщлштащкнщг
[..]
Het is verschrikkelijk gezellig hier
Justin is al bijna zwart en zijn haren zijn spierwit geworden
Leuke kennissen opgedaan hier
De avonden zijn super
De nachten kort
Dus helemaal toppie hier
Fijn dat jullie ook eindelijk mooi weer krijgen
Moet ook wel want wij komen dinsdag terug![]()
En ik wordt gek van dit toetsenbord
Geen punten geen komma s op te vinden of ze werken niet
Ik ben mijn mp3 ff aan het opladen via de pc dus dacht kom ff dag zeggen hier
dat mooie weer neem ik zeker mee maar het hoeft geen 40 graden te zijn toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige vakantiezoals een vakantie hoort te zijn.. zoals je merkt is het nogal rustig hier
maar goed... dus dinsdag weer terug.. neem ff wat mooi weer mee.. zodat het hier ook mooi blijft
Veel plezier nog in ieder geval!!
nou het gaat hier 33 graden worden... maar wel met regen (dus super benauwd....) Maar dat hoort erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
dat mooie weer neem ik zeker mee maar het hoeft geen 40 graden te zijn toch?
En bedankt
Duurt wel erg lang hier voordat de boel weer is opgeladen
Justin heeft hier veel vriendjes van allerlei nationaliteitenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nou het gaat hier 33 graden worden... maar wel met regen (dus super benauwd....) Maar dat hoort erbij
En geduld is een SCHone zaak
Vermaakt Justin zich ook een beetje ??
quote:
omdat ik nog dat vieze Slipknot ziequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hou je niet van Slipknot of niet van deze versie?
Waarom snap ik niets van je antwoord?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ik nog dat vieze Slipknot zie
geen idee, ga bij jezelf te rade. Misschien kan je het ontdekkenquote:
quote:
quote:
Duidelijk antwoord weer hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, ga bij jezelf te rade. Misschien kan je het ontdekken
Pot, meet kettle.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, ga bij jezelf te rade. Misschien kan je het ontdekken
De pot verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heb ik hier gemist want ik snap er niets meer van.![]()
Ja dat begrijp ik nog wel. Maar dan nog snap ik de discussie niet die ik blijkbaar zelf op gang heb gebrachtquote:
Ik volg hem ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik nog wel. Maar dan nog snap ik de discussie niet die ik blijkbaar zelf op gang heb gebracht![]()
Nog reclame gemaakt voor Fok! ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef tong80 het volgende:
Ben net als oud-speler geinterviewd voor de seizoenspresentatie-gids van NIVO-Sparta.
Gekkiequote:
Dat hij ook wel eens bij zichzelf te rade mag gaan voordat hij dat post.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik nog wel. Maar dan nog snap ik de discussie niet die ik blijkbaar zelf op gang heb gebracht![]()
Ah, dat antwoord snapte ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat hij ook wel eens bij zichzelf te rade mag gaan voordat hij dat post.
Een beetje een omslachtige manier om te zeggen dat zijn antwoord over 'vieze Slipknot' ook niet helemaal logisch is.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef rubbereend het volgende:
ik ben blijkbaar onbegrepen
of gewoon iemand die geen normale nederlanse zinnen kan postenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef rubbereend het volgende:
ik ben blijkbaar een onbegrepen genie
Nee jij, met je nederlansquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
of gewoon iemand die geen normale nederlanse zinnen kan posten![]()
Maybe god loves complex irony...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef rubbereend het volgende:
ik ben blijkbaar een onbegrepen genie
zal ik deze bookmarken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
of gewoon iemand die geen normale nederlanse zinnen kan posten![]()
Ik heb iets van 9 wekenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb ook lang vakantie. Zeven weken!
Heerlijk wat een rustquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Laatste dagje Nederland. Morgen voor een weekje naar de Harz, bij onze oosterburen.
heeft dan ook een hele andere bedoelingquote:
Idd, tvp's zijn er om andere users te irriteren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft dan ook een hele andere bedoeling
huiliequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd, tvp's zijn er om andere users te irriteren.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens met je andere blauwe collega's op 1 lijn zitten.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd, tvp's zijn er om andere users te irriteren.
Dat wij het niet goed kunnen vinden hoeft niet overal bekend te zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens met je andere blauwe collega's op 1 lijn zitten.
What happens in Hools, stays in Hools.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wij het niet goed kunnen vinden hoeft niet overal bekend te zijn hoor.
Ontslagenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:17 schreef DarkShine het volgende:
En de ontslagreeks op mijn werk gaat verder. Dit is echt lachwekkend
quote:
De laatste die zei op Fok :quote:
Golfer heeft gewoon sinds jaren weer werk (gelukkig). Daardoor is hij gewoon minder aanwezig. Maar volgens mij komt hij nog steeds met plezier in Hools/op FOK!quote:
Ik lig dubbel van deze post. Doodengquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
Ik ben voor het eerst online met geld aan het pokeren
0,05/0,10 tafels.
Doodeng
Al sta ik wel op een dollar winst.
Ik las borisz.quote:
Could've been worse.quote:
Ik zit helemaal zwetend en gespannen naar het scherm te kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik lig dubbel van deze post. Doodeng!
River ratsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:02 schreef VoreG het volgende:
Pfff ik word er zo moe van dat er telkens gasten zijn die niks hebben en dan bij de allerlaatste kaart een paar krijgen...
Moet je flink raisen zodat ze al eerder weg gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:02 schreef VoreG het volgende:
Pfff ik word er zo moe van dat er telkens gasten zijn die niks hebben en dan bij de allerlaatste kaart een paar krijgen...
Maar een full house is hoger dan een flush hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef VoreG het volgende:
Ik kreeg een full-house op de turn.. komt er op de laatste nog net die laatste schoppen waardoor die ander een flush kreeg. Daarvoor had hij helemaal niets...
Straight Flush bedoel ik
En zo is het!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Golfer heeft gewoon sinds jaren weer werk (gelukkig). Daardoor is hij gewoon minder aanwezig. Maar volgens mij komt hij nog steeds met plezier in Hools/op FOK!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry als je mij daardoor een mietje vindt, tong. Ik had ook liever mijn leven gevuld met 250.000 posts op FOK!.
Ja maar die is er nog niet in Nederland.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef borisz het volgende:
ik wil naar de starbucks. Veel koffie voor weinig centen.
er komt er één op Schiphol.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar die is er nog niet in Nederland.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Alle topspelers komen in een leuke auto en Arjen Robben op de fiets.
Hij woont op 20 mijl van het trainingscomplex af dus de warming up heeft hij wel gehadquote:
\de fabriek voor Europa staat in Nederlandquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar die is er nog niet in Nederland.
Ik ben niet 'afgehaakt' ik post nog hier en daar, als ik zin en tijd heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:44 schreef tong80 het volgende:
SCH Popolon Dutchgooner Bluezz Golfer ze haken bij bosjes af
Nou, middelste rij links had zomaar gekund. Dat is de conditietrainer, door afwezigen moest er snel een plek opgevuld worden. Helaas kwam hij qua lengte net beter uit.quote:
Golfer post juist veel meer volgens mij. Hij heeft mij de laatste tijd ingehaald in de totaalstand, terwijl ik toch echt boven hem stond in januari.quote:
Keeper van A1, inderdaad niet al te lang. Mag in 2 gaan keepen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:33 schreef Grulez het volgende:
Die in het geel is dat een keeper van 1.45m ofzo?
of staat sjimz stiekem of de foto...
De Grote prijs van Hendrik-Ido-Ambacht waarschijnlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:33 schreef Grulez het volgende:
Die in het geel is dat een keeper van 1.45m ofzo?
of staat sjimz stiekem of de foto...
In ieder geval niet Korenslagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Grote prijs van Hendrik-Ido-Ambacht waarschijnlijk![]()
Die koorknapenvereniging jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef rubbereend het volgende:
is dat niet dat koor ui HIA wat meedeed bij Korenslag?
Wijze woorden Bluezzzziequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet 'afgehaakt' ik post nog hier en daar, als ik zin en tijd heb.
Tijd gaat gewoon in andere dingen zitten, en dan vooral werk en andere leuke dingen
FOK! is hobby, geen must.
Ik heb het je gisteren uitgelegd.
Opa tomâhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef toma het volgende:
Je kunt FOK! interpreteren zoals jezelf wilt. Voor de meeste is t een hobby. Voor andere een dagelijks onderdeel van hun leven en anderen kunnen niet zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |