Dankje ( ben echt blij dat ik nu vakantie heb )quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vind het opeens niet meer zo knap, ben ik de hele nacht opgestaan om eerder dan hem te wezen.
![]()
Is hij niet komen opdagen.
alsof ik dat op mijn werk kan lezenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:46 schreef OA het volgende:
[..]
Excuses...
Ik had het aangekondigd hoor...![]()
quote:
teruglezen heet zoiets...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alsof ik dat op mijn werk kan lezen( in een fabriek met aliminium buizn )
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:49 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn werk overnemen hè...
![]()
Whehe..![]()
Weer niet boven de 100, dus een echt leven komt steeds dichterbij...![]()
Ik mag vandaag de hele dag aan de telefoon zittenquote:
Ja, da's vrij zuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag vandaag de hele dag aan de telefoon zitten![]()
Zo kom ik niet toe aan mijn echte werk.![]()
Als je je zodanig verveelt dat je geestelijke hulp nodig hebt kan je me bellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's vrij zuur.
Ik zit ook de hele dag achter de telefoon, maar dat is dan ook mijn werk
Sniegoed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik zo van, eer-ik. Je avatar. Wat doe je.
Is wennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
Sniegoed?
quote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Jahwel. Dat wel. Alleen.. gewenning is een moeilijk proces.
Mooi is dat altijd he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef OA het volgende:
Het "gemeente maak een afspraak systeem en je bent snel aan de beurt" werkt hier nog ook...![]()
Er zijn 2 series met nummers.. 1 serie voor mensen met afspraak en 1 voor mensen zonder afspraak.
Er zaten best veel mensen en ik was na 3 minuten al aan de beurt...En al die mensen lelijk kijken...
![]()
Thanks, welterustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje ( ben echt blij dat ik nu vakantie heb )
en Hoi JoolzGeniet van je koffie
![]()
nu bed tijd
ja om half 8 sochtends . NEE geen gekke tijd . JA leuk . NEE boeien dat ik een gat in de nacht slaap
![]()
Ik vind em cool. Maarja, zei ik gister ook al geloof ikquote:
Mwa, valt wel mee toch?!quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Jahwel. Dat wel. Alleen.. gewenning is een moeilijk proces.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel, maar ik wilde weer eens wat anders...
Nee man. Ik ga lekker een weekendje weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd he.
Heb je weer een bruiloft vandaag ofzo?
Je gaat een weekendje buiten europa?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga lekker een weekendje weg.![]()
Maar ik was daar om een paspoort aan te vragen. Met een identiteitskaart kom je Europa nl niet uit...![]()
Ja, van hetzelfde, veel plezier!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef OA het volgende:
En als ik jullie niet meer spreek straks, alvast allemaal een fijn weekend!!!![]()
En tot maandag of zondagavond.![]()
Ermz, nee.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef OA het volgende:
En als ik jullie niet meer spreek straks, alvast allemaal een fijn weekend!!!![]()
En tot maandag of zondagavond.![]()
Ok, maar ik heb hier 85 hulpverleners, je hoeft maar te bellen.quote:
Als ik echt niet aan mn werk toekom kan ik gaan klagen dat ik niet meer bij de telefoon kan invallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
Papier, verveel je je ofzo, dat je wilt dat er mensen bellen?
Maar waarom moet je dat doen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik echt niet aan mn werk toekom kan ik gaan klagen dat ik niet meer bij de telefoon kan invallen.![]()
vier drukke wekenquote:
Zodoende.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Druk eer.
Het stapelt zich opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dat doen dan?
Iemand moet jouw werk toch ook doen...
Of stapelt het zich nu op, zodat je het maandag apedruk hebt?
Ja, dankje, succes dan maar met het harde werkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
vier drukke weken![]()
![]()
Moet een hoop af hebben voordat ik op vakantie ga. Maar dan ben ik wel vijf weken vrij, dus dan heb je ook wat he
ergo: ik ga maar eens aan de slag
Succes op je job trouwens! Ik hoor later wel hoe het bevalt en zulks!!!![]()
*Jaloers is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:26 schreef eer-ik het volgende:
Zodoende.
Daar heb ik dus nooit last van hier.
Alleen van mensen die een bakkie komen doen aan m'n balie
van harte hetzelfdequote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
Een hoop ongeluk toegewenst op deze dag
^quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:37 schreef Pheno het volgende:
.
Dank je. Die toewensing doet me goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
Een hoop ongeluk toegewenst op deze dag
Ooit. Op Mars of zo, misschien dat ze me daar wel willen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
Ga je elders werken Ph?
Heej M-Mquote:
Ja. Wou je psychische ondersteuning bieden?quote:
Ging niet goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef Pheno het volgende:
Ooit. Op Mars of zo, misschien dat ze me daar wel willen.
Whehe. troost je, het was ongeveer de helft van mijn all-time record. 329quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Wou je psychische ondersteuning bieden?
En als ik je een stapel tentamens bezorg, kun jij die dan voor 2 uur versnipperen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voor.
Een nieuwe top-posterquote:
Mooi. Zet maar eens een kan koffie voor mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
mijn werk zit er weer op voor vandaag
Althans, ik ben klaar met wat ik moest doen. Nu niks meer te doen tot 17:30
Geen probleem, maar heb je daar wat aan qua carriére?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En als ik je een stapel tentamens bezorg, kun jij die dan voor 2 uur versnipperen?
Als er geen tentamenopgaven zijn, is er ook geen tentamen, en heb ik per direct vakantiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen probleem, maar heb je daar wat aan qua carriére?![]()
Kom je hem zelf halen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi. Zet maar eens een kan koffie voor mij.
Misschien heb ik er wel overheen gelezenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik dacht dat ik al een algemenehaf gepost
foei
Ik stuur wel een mannetje langsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom je hem zelf halen?
Ik kan hier niet weg namelijk...
Met 160 posts kan je makkelijk iedereen persoonlijk toezwaaien lijkt mequote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik dacht dat ik al een algemenehaf gepost
foei
Tja, ik ben op vrijdag de 13e 13 geworden (jaar of 4 geleden)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Bah wat vrolijk op de 13e.
dat is nooit een slecht ideequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:.
Ik heb geen zin meer.
Denk dat ik na de lunch maar vrij neem.
Ik zou voor de lunch vrijnemen, of hebben jullie zo'n tof bedrijfsrestaurant?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:.
Ik heb geen zin meer.
Denk dat ik na de lunch maar vrij neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |