Slilen, je hebt nu de OP gelezen hè. Je mag een antwoord helaas niet editten. Als je iets toe wilt voegen of een ingeving krijgt, doe het gewoon in een andere post.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef Slilen het volgende:
Schelmseweg ben een keer in burgers zoo geweest
Sorry ik voegde toe dat ik daar was geweestquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Slilen, je hebt nu de OP gelezen hè. Je mag een antwoord helaas niet editten. Als je iets toe wilt voegen of een ingeving krijgt, doe het gewoon in een andere post.
Persoonlijk denk ik dat je het wederom opgezocht hebt, maar dat is een gevoel.
Ik ga je wel het punt geven.
Slilen +1
Beide parken liggen langs de lange Schelmseweg, adressen verder niet relevant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en het zijn 2 adressen (geworden)...
Nee, dat nieuwe antwoord moet in een nieuwe post, anders is niet na te gaan wie eerder was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef MouzurX het volgende:
Je mag je antwoord wel veranderen hoor als je hem post en daarna meteen hem veranderd omdat je het toch weet.
Juistquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Apocalypse Now
en technisch kan het, ja, maar de afspraak is dat het niet mag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef MouzurX het volgende:
Je mag je antwoord wel veranderen hoor als je hem post en daarna meteen hem veranderd omdat je het toch weet.
Okquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, dat nieuwe antwoord moet in een nieuwe post, anders is niet na te gaan wie eerder was.
Iago +1quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef Iago het volgende:
kyle gass
Ik heb 2 puntenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Iago +1
Punten in deel 882
FormerlyKnownAs 2
Slilen 1
C21H23NO5 2
Bolkesteijn 1
qonmann 1
PhysicsRules 1
MadMaster 1
Stanley_Climbfall 2
Iago 1
Vraag je 2de keer vandaag....quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar heb je de OP gelezen Slilen. Ik geloof er ook niet veel van
Ach, ik heb het FKA ooit wel 5 keer gevraagd, geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:47 schreef Slilen het volgende:
[..]
Vraag je 2de keer vandaag....![]()
Ik heb em gelezen![]()
Hehequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach, ik heb het FKA ooit wel 5 keer gevraagd, geloof ik![]()
En ik jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach, ik heb het FKA ooit wel 5 keer gevraagd, geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |