PR+1quote:
Hoe kan de oppervlakte nou oneindig zijn maar de inhoud niet? :Squote:Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef qonmann het volgende:
UIt Wikipedia
Gabriel's horn (also called Torricelli's trumpet) is a figure invented by Evangelista Torricelli which has infinite surface area, but finite volume. The name refers to the tradition identifying the archangel Gabriel with the angel who blows the horn to announce Judgement Day, associating the infinite with the divine.
Jij hebt het onthoudenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Was vorige week ook gevraagd
Ahh oke .... ik ga ff een hele moeilijke zoeken ( weet er al 1 maar weet het antwoord niet als je die weetquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Was vorige week ook gevraagd
Daar brak Torricelli zich ook al het hoofd over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan de oppervlakte nou oneindig zijn maar de inhoud niet? :S
Deel je dan ook nog even een punt uit en een tussenstandje en zo...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef MouzurX het volgende:
Het was dus goed volgende vraag mag je posten.
volgens wiki dus, omdat de inhoud nooit boven pi zal uitkomen, maar de oppervlakte geen limiet heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan de oppervlakte nou oneindig zijn maar de inhoud niet? :S
Ja inderdaad pfffffquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:19 schreef qonmann het volgende:
wat snel ...!
Het zijn maar 4 letters...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:19 schreef qonmann het volgende:
wat snel ...!
... zong Art Garfunkel in deze film...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:25 schreef qonmann het volgende:
bright eyes ?
Slilen, je hebt nu de OP gelezen hč. Je mag een antwoord helaas niet editten. Als je iets toe wilt voegen of een ingeving krijgt, doe het gewoon in een andere post.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef Slilen het volgende:
Schelmseweg ben een keer in burgers zoo geweest
Sorry ik voegde toe dat ik daar was geweestquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Slilen, je hebt nu de OP gelezen hč. Je mag een antwoord helaas niet editten. Als je iets toe wilt voegen of een ingeving krijgt, doe het gewoon in een andere post.
Persoonlijk denk ik dat je het wederom opgezocht hebt, maar dat is een gevoel.
Ik ga je wel het punt geven.
Slilen +1
Beide parken liggen langs de lange Schelmseweg, adressen verder niet relevant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en het zijn 2 adressen (geworden)...
Nee, dat nieuwe antwoord moet in een nieuwe post, anders is niet na te gaan wie eerder was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef MouzurX het volgende:
Je mag je antwoord wel veranderen hoor als je hem post en daarna meteen hem veranderd omdat je het toch weet.
Juistquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Apocalypse Now
en technisch kan het, ja, maar de afspraak is dat het niet mag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef MouzurX het volgende:
Je mag je antwoord wel veranderen hoor als je hem post en daarna meteen hem veranderd omdat je het toch weet.
Okquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, dat nieuwe antwoord moet in een nieuwe post, anders is niet na te gaan wie eerder was.
Iago +1quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef Iago het volgende:
kyle gass
Ik heb 2 puntenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Iago +1
Punten in deel 882
FormerlyKnownAs 2
Slilen 1
C21H23NO5 2
Bolkesteijn 1
qonmann 1
PhysicsRules 1
MadMaster 1
Stanley_Climbfall 2
Iago 1
Vraag je 2de keer vandaag....quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar heb je de OP gelezen Slilen. Ik geloof er ook niet veel van
Ach, ik heb het FKA ooit wel 5 keer gevraagd, geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:47 schreef Slilen het volgende:
[..]
Vraag je 2de keer vandaag....![]()
Ik heb em gelezen![]()
Hehequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach, ik heb het FKA ooit wel 5 keer gevraagd, geloof ik![]()
En ik jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach, ik heb het FKA ooit wel 5 keer gevraagd, geloof ik![]()
yupquote:
aangepastquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slilen heeft 2 punten. Ik heb het wel geėdit, wil jij dat ook nog doen in jouw post, Iago? Excuses.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Austin Martin?
Op basis van je antwoord weet ik dat je Googled....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef Slilen het volgende:
cycyn?
IK google nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op basis van je antwoord weet ik dat je Googled....![]()
Nu kappen svp!!!!
En ook dat is opzoeken!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Slilen het volgende:
[..]
IK google nietkeek met rechtermuisknop op het plaatje
![]()
Bijna, lijkt er erg op...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oh nee... Honingeter, daar heb ik wel eens van gehoord
En dat is correct...quote:
En er komt geen reactie...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Slilen het volgende:
[..]
IK google nietkeek met rechtermuisknop op het plaatje
![]()
Het werkt misschien beter als je dan ALLE bestandsnamen scrambledquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook dat is opzoeken!!!
Waarom denk je dat ik mijn meeste afbeeldingen qua naam scramble en meestal ook afbeelding georiėnteerde vragen doe? Om type's zoals jij buitenspel te zetten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |