edit - never mindquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ja, en niet meer dan 1 verpakking per persoon![]()
Nou, maar..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of iedereen bij jou in het vliegtuig neemt vrolijk 40kg pp mee en je hebt een weekje een diepzeeduikvakantie![]()
Meestal is het per Kilo 1% van de vliegticket, ik verwacht echter niet dat ze moeilijk doen over 2 kilo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
Oh en ik zit nu op 22 dusMaargoed, extra lappen dan denk ik maar.. Zal niet bizar veel zijn toch?
max 100 ML per flesje en 1 Liter totaal in doorzichtig plastic zakje per persoon, word geleverd op schiphol zelf aangezien er strenge eisen gesteld worden aan die zakjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik wilde die zware shit idd daar ook in doen, probleem is alleen dat je maar 100ml vloeistoffen mee mag.. Zelf mascara en labello rekenen ze al mee dus dan wordt het lastig, met 1 deo zit je al op je limiet.
2 kilo aan kleren gaat niet passen denk ik ..
afhankelijk van maatschappij...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nou, maar..
Als je naar Amerika gaat mag je wel 2 koffers van elk 23 kilo mee..![]()
Je hebt sowieso het risico dat je het op de terugweg niet voor elkaar krijgt, en je kilo's kleren en dergelijke weg moet gooien, of heel veel bij moet lappen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het weleens voor elkaar gekregen, met een leuk verhaal, dat ik bij KLM, nota bene de grootste mierenneukers of all time, met 26 kilo in m'n koffer en 5 stuks handbagage zonder gezeik mocht vliegen. Kijk dan alleen wel uit dat je niet teveel gaat shoppen hè
Die moet 2 tickets kopen om zeker te zijn dat zijn fat-ass in het vliegtuig past.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef Nuna het volgende:
Wat ik altijd wel frustrerend vind is dat ik netjes betaal voor het extra gewicht wat je meeneemt en dat dan de persoon achter je 150 kilo weegt en niets bij hoeft te betalen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
5 kilo piepers
2 potten pindakaas
5 zakken drop
2 pakken hagelslag
Ja dan loopt het snel op![]()
Vrouwtje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Vrouwtje, doe gewoon niet zo moeilijk. Waarom ga je je afvragen hoeveel 2 extra kilo kost als je voor 1% van die extra prijs in Portugal shampoo enzo kan kopen? Bovendien, zelfs met shampoo etc. hoe kan je dan in hemelsnaam nog boven de 20 kilo uitkomen als je 11 dagen naar een warme bestemming gaat? Dat slaat echt op shit.
Denigregend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Vrouwtje, doe gewoon niet zo moeilijk. Waarom ga je je afvragen hoeveel 2 extra kilo kost als je voor 1% van die extra prijs in Portugal shampoo enzo kan kopen? Bovendien, zelfs met shampoo etc. hoe kan je dan in hemelsnaam nog boven de 20 kilo uitkomen als je 11 dagen naar een warme bestemming gaat? Dat slaat echt op shit.
dat heet nou de waarheidquote:
Als het een kerel was die dezelfde klacht had zou je hem waarschijnlijk nog veel harder uitlachen dan ik nu doe.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Jaytonism het volgende:
On topic;
Het is dat ik je ken, anders vond ik 't ook overdreven veel. Eigenlijk is het ook gewoon overdreven. Ja, dat is het ook.
Veel plezier in Portugalios trouwens.
Dat viel wel mee hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:35 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik had 't niet over de inhoud, maar de manier waarop er gereageerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |