Misschien dat Stijn ontslagen wordt, die geruchten doen de ronde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
Jaap zei iets crytisch tegen Dnix. Iets over 2 bedrijven die gaan fuseren en dat de topman dan weg moet. Zou dit vrij vertaald betekenen dat RTL Huub eruit wilt hebben anders gaat de 'fusie' niet door?
Nou dat denk ik niet. Huub is niet perse de geen die het niveau van het programma naar beneden haalt. Huub kan op ieder niveau vechten in tegenstelling tot BANNdJquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
Jaap zei iets crytisch tegen Dnix. Iets over 2 bedrijven die gaan fuseren en dat de topman dan weg moet. Zou dit vrij vertaald betekenen dat RTL Huub eruit wilt hebben anders gaat de 'fusie' niet door?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat flink los tegen Nada over Amanda, over alle misstappen van Amanda.
Zou Brian dan toch voor Nada gaan?
Ze passen goed bijelkaar. Twee grootste leugenaars van de kooi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Scan, er is nog niks zeker, je weet hoe Jaap is. De ene keer zegt hij dit, de andere keer dat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2?? Dus Jaap's belofte aan Huub dat het absoluut geen 6 tegen 2 zou gaan worden was gelogen? mooie zaak dan
Komt het tussen de benen beffen al aan de orde?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Ja, zou ook kunnen. Huub is wel altijd bij fysieke ruzies betrokken. Dus als ze op de RTL toer willen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat Stijn ontslagen wordt, die geruchten doen de ronde.
Alles, beffen, Mitch, SOABoys, echt alles.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt het tussen de benen beffen al aan de orde?
waar je mee omgaat word je mee besmet zullen we maar zeggen (Met Nadia de grote leugenaarster zoals Huub al aan gaf)quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2?? Dus Jaap's belofte aan Huub dat het absoluut geen 6 tegen 2 zou gaan worden was gelogen? mooie zaak dan
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef STAP01 het volgende:
en zij dekken haar Bron: 10
Daarom vind ik ook hem een slappe zakquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, er is nog niks zeker, je weet hoe Jaap is. De ene keer zegt hij dit, de andere keer dat.
Zou me niet verbazen. Hij is aangetrokken als de grote communicatie expert, maar heeft er helemaal niets van gebakken. Waarschijnlijk is hij, meer nog dan Flensje, verantwoordelijk voor het debacle.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat Stijn ontslagen wordt, die geruchten doen de ronde.
Dat klinkt toch vrij definitief. Zo duidelijk heeft Jaap zich volgens mij nog niet uitgesproken. Huub en Lieke flippen denk ik, als ze dit horen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef STAP01 het volgende:
15:15 - Pact tussen Nadia, Dennis en Jaap!
- knip -
Ja, wie niet, een absoluut onbetrouwbaar figuur. Volgens mij weet de FEBO zich geen raad met hem en is dit zijn nieuwe rol, stoken en liegen, anders de toneelhaak. Rans en TerrorJaap mag niet meer, dus blijft er weinig over voor TV momenten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook hem een slappe zak![]()
Op de FOK poll is het al te zien: hij keldert als een baksteen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, wie niet, een absoluut onbetrouwbaar figuur. Volgens mij weet de FEBO zich geen raad met hem en is dit zijn nieuwe rol, stoken en liegen, anders de toneelhaak. Rans en TerrorJaap mag niet meer, dus blijft er weinig over voor TV momenten.
Dat wordt gezellig.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:55 schreef soylent het volgende:
15:05 Terror op Huub en Lieke?!
Terwijl Dennis tegenover Nadia en Jaap verklaart dat Huub momenteel echt zwak is, doet Brian toevalligerwijs hetzelfde bij Natasia… "Stel je voor dat Huub er binnenkort uit moet omdat hij te ver gaat, omdat hij een fout maakt. Dan is er alleen nog een Lieke die in haar eentje staat. Huub trekt Jaap niet, Huub trekt Brian niet en Dennis al helemaal niet. Ik kan hem ook para maken, dat weet ik zeker. En als Jaap er dan bij zit en alle ballen gaan op Lieke dan flippen ze beiden!", zegt Brian overtuigd. "Alle ballen op Huub en Lieke", zegt hij nog eens. "Sowieso!", zegt Natasia. Zo, de terror op Huub en Lieke lijkt gestart!
Bron: Villa Vandaag, 12-07-2007
En ik geloof het niet. Japio weet dat vanavond de zus van Lieke op bezoek komt. Hij gaat dit echt niet breeduit op de stream vertellen, als hij het niet heel bewust aan Huub/Lieke wil laten verraden. Japio weet donders goed dat Lieke's en Huub's fans altijd wel vertegenwoordigd zijn op de streams.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch vrij definitief. Zo duidelijk heeft Jaap zich volgens mij nog niet uitgesproken. Huub en Lieke flippen denk ik, als ze dit horen.
Jeeeeez, ik zie het, wat een verschil zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de FOK poll is het al te zien: hij keldert als een baksteen.
Jaap zei het zelfs tijdens het gesprek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik geloof het niet. Japio weet dat vanavond de zus van Lieke op bezoek komt. Hij gaat dit echt niet breeduit op de stream vertellen, als hij het niet heel bewust aan Huub/Lieke wil laten verraden. Japio weet donders goed dat Lieke's en Huub's fans altijd wel vertegenwoordigd zijn op de streams.
Stoer zegquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Nog een snood plan: een druppel honing in Liekes haar doen zodra ze het heeft gekapt.
Ik sta versteld van de originaliteit en gemenigheidquote:
Kun je mij eens uitleggen wat het probleem is van een druppel honing ? Beetje lauw water en wat shampoo en het is toch weer weg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Nog een snood plan: een druppel honing in Liekes haar doen zodra ze het heeft gekapt.
Volgens mij niet, maar ze zijn allemaal zo para dat, als ze iets missen, krijgt Lieke de schuld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:02 schreef Inukshuk het volgende:
Ik kon het niet zo gauw terug lezen, maar heeft Lieke de sportkleding van Nadia verstopt?
Thanks!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ze zijn allemaal zo para dat, als ze iets missen, krijgt Lieke de schuld.
Zo typerend voor Amandaquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sta versteld van de originaliteit en gemenigheid![]()
Overigens probeerde Brian Amanda net wijs te maken dat Huub en Lieke steeds terror op haar plegen (hetgeen ze in bed bespreken). Maar Amanda zei dat ze daar niets van merkte![]()
Volgens hullie is het resultaat van het kappen (krullers) dan in één keer teniet gedaan. Ik ben geen Amanda of Nadia hoor, dus ik gok maar een beetje: het kleeftquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je mij eens uitleggen wat het probleem is van een druppel honing ? Beetje lauw water en wat shampoo en het is toch weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |