abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:55:04 #151
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51357366
12:00 Slank of een camera?

Jaap is in een goede bui vandaag, ondanks zijn wat stuurse start. Hij kan het goed vinden met de fotografen en durft de ene na de andere brutale vraag te stellen. "Ben jij hetero?", vraagt hij aan een van de heren. "Ja, toch wel", antwoordt deze lachend. "En jij, zou jij liever een grotere camera hebben of meer haar?", vraagt Jaap aan de kale man. Die moet erg lachen en antwoordt dat het hem niet uit maakt. Huub weet ook nog een leuke: "Jaap, wil je liever een camera of slank zijn?" "Slank!", zegt Jaap direct. Wat een wetenswaardigheden!

Bron: Villa Vandaag, 11-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:25:02 #152
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51358206
12:32 "Deed ik dat?"

Het is een drukke bedoeling in de keuken zo rond lunchtijd. Nadia en Amanda rommelen wat aan en ook Lieke voegt zich bij het gezelschap. Wanneer ze een kastje opentrekt, duwt iemand het kastje 'per ongeluk' dicht. Lieke is ervan overtuigd dat Nadia de schuldige is en laat dat weten ook: "Uitkijken!" Maar dan heb je aan Nadia een verkeerde. "Deed ik dat?", zegt Nadia dreigend. "Even goed opletten jij!", snoert ze Lieke de mond. "Oh, Amanda even goed opletten of iemands vingers er tussen zitten", corrigeert Lieke zich. Oeps…

12:58 Even bijpraten...

Andries van het weekblad Party is een paar uurtje in de Villa om de Miljonairs aan de tand te voelen. Deze week zijn Brian en Amanda aan de beurt. De Antilliaan is nu aan het woord en over een tijdje mag Amanda op de praatstoel. Joop van Tellingen is deze keer niet mee, maar wellicht kunnen de Miljonairs wat plaatjes schieten. Ze hebben net immers een heleboel nieuwe dingen geleerd!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:55:02 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51359243
13:18 Dames op jacht

Nadia en Amanda zijn op zoek naar contactpunten. De kasten worden een voor een gecheckt, maar de zoektocht mag niet baten. Bovenaan de trap wordt er nog wat gefluisterd, maar veel meer wordt er niet duidelijk. Zetten ze de zoektocht vandaag nog verder voort? En waarvoor zullen de gevonden puntjes dan gebruikt geworden? We wachten vol spanning af!

13:33 Brian is oprecht!

Het blad Party is op bezoek in De Gouden Kooi, Andries interviewt de Antilliaan. Openhartig vertelt hij over zijn relatie met zijn ex Tamara. "Het zag er gisteravond wel erg intiem uit, hoe zit dat nu?", vraagt Andries. "Wij kennen elkaar al zo lang!", geeft Brian toe. "Het is een hele grote liefde van mij geweest", gooit Brian eruit… "Ik heb het ook niet uitgemaakt, dat heeft zij gedaan". Nog steeds een zeer hart, Brian?

13:49 Terror op Andries?

Brian is nog druk in gesprek met Andries. Het gaat met name over Brians liefdesleven. Hij legt nog eens uit hoe het gisteravond allemaal precies liep en wat eraan vooraf ging. Jaap komt de twee even storen, maar moet nog vijf minuten wachten voordat hij in het kantoor mag zitten. "Oké, vijf minuten! Geen minuut langer. Want anders? Terror!", roept hij. En met dus nog vijf minuten 'op de klok', vuurt Andries nog even snel de laatste vragen op Brian af. Zal Jaap nog een inval doen?

woensdag 11 juli 2007 @ 14:55:02 #154
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51361290
14:22 It's girls time!

Lekker tuttelen met elkaar!

woensdag 11 juli 2007 @ 15:25:02 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51362291
14:39 Ik daag je uit!

Na zijn gesprek met Jaap en Brian is Amanda aan de beurt. Ze wordt hevig aan de tand gevoelt over haar relatie met Brian. Maar de 19-jarige laat zich niet kennen, en kan haar mondje goed roeren. "Ik vind niet dat ik jaloers ben, ik heb bepaalde principes in een relatie en ik kan genoeg jongens krijgen dus"… "Ben je ooit vreemd gegaan?", vraagt Andries brutaal. " Nee, echt niet!", antwoordt Amanda verontwaardigt. "Mag ik gaan spitten?", gaat Andries verder. "Ja ik daag je uit!", schreeuwt de blondine enthousiast.

woensdag 11 juli 2007 @ 15:55:02 #156
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51363428
15:09 Dag Andries?

Het is tijd voor Andries om te gaan. "Tot ziens, Andries!", roept Natasia naar hem. "Er zijn nog meer Miljoniars in deze Villa hè!?", zegt ze vervolgens niet al te vriendelijk. "Hoezo zeg je dat?", vraagt Andries. Blijkbaar heeft de diva iets gelezen van zijn hand en moet dit nog even kwijt. De twee smoezen even wat en nemen netjes afscheid van elkaar. Nou ja, Andries blijft nog even plakken want de cursus Portugees gaat niet door. Zal Andries eigenlijk ooit nog vertrekken?

woensdag 11 juli 2007 @ 16:25:03 #157
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51364562
15:31 Wie kun je beter zijn?

Moeilijk, moeilijk, moeilijk is het leven soms in De Gouden Kooi. Huub en Lieke liggen op bed en zien er niet bepaald gelukkig uit. Ze zuchten wat, slaan af en toe een arm om elkaar heen of kruipen even dichter bij elkaar. Toch fijn dat je dan met z'n tweeën bent. En dan gaat onze gedachte uit naar Jaap, de ziel die geen deel uitmaakt van een stelletje… Ook hij heeft het wel eens zwaar, maar moet het dan echt zelf oplossen. Ach, gelukkig klikt het met Nadia goed! En de stelletjes in De Gouden Kooi vliegen elkaar regelmatig in de haren dus wie is er nou eigenlijk beter af?

15:45 Moeder Natasia

De diva is heerlijk Surinaams aan het koken. Dennis wil zeker haar proefkonijn zijn en proeft haar surinaamse brouwsel oftewel pindasoep uit. "Heerlijk zeg", roept hij smakelijk uit. "Kan je ook pom maken", vraagt de casanova. "Ja zeker", bevestigt de diva die alweer iets anders aan het koken is. Het blijft een moedertje die Natasia.

woensdag 11 juli 2007 @ 16:55:02 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51365653
15:57 Moeder Natasia

De diva is heerlijk Surinaams aan het koken. Dennis wil zeker haar proefkonijn zijn en proeft haar surinaamse brouwsel oftewel pindasoep uit. "Heerlijk zeg", roept hij smakelijk uit. "Kan je ook pom maken", vraagt de casanova. "Ja zeker", bevestigt de diva die alweer iets anders aan het koken is. Het blijft een moedertje die Natasia.

woensdag 11 juli 2007 @ 17:25:03 #159
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51366604
16:26 "Weet ik veel!"

Amanda heeft sinds kort ontdekt dat zeehondjes dood geknuppeld worden om er bont van te maken. "Weet ik veel. Ik dacht dat die dieren gewoon aan ouderdom dood gingen", biecht ze in alle onschuld op aan Nadia en Tilly. "Als ik naar de P.C. ging, wilde ik gewoon altijd een nieuwe bontjas", gaat ze verder. "Tja, als je er mooier van wordt", vertelt Nadia. Leg dat de zeehondjes maar eens uit, Nadia…

16:48 Lastig gesprek?

Tilly neemt Jaap even mee voor een nagelbehandeling. "Hoe gaat het met jou?", wil ze weten. "Goed. En met jou?", kaatst Jaap de bal terug. "Daar gaat het niet om", houdt de nagelstyliste de boot af. "Jawel! Als jij wil weten hoe het met mij gaat, en het belangrijk vindt dat het met mij goed gaat, dan moet je antwoord geven", zegt Jaap zacht. "Nee, ik vraag aan jóu of het goed gaat", zegt Tilly dan weer. "Als jij het belangrijk vindt hoe het met mij gaat, en daar dus baat bij hebt, dan zou je dus antwoord op mij moeten geven", lacht Jaap. En dan geeft Tilly het op. "Oké, met mij gaat het goed", lacht ze dan maar. Heel verstandig, Tilly!

17:15 Best friends!

Amanda en Nadia hebben elkaar helemaal gevonden en vandaag bevestigen de twee dat in bijzijn van Brian. "Ja, ik vind het helemaal super dat ze er is!", roept Amanda vrolijk. "Maar ik kan me de tijd nog herinneren dat jullie op elkaar zaten te vitten", reageert Brian. "Ja, maar ik wist dat ze wel bij zou trekken", antwoordt Nadia lachend. De ruzie van Brian en Amanda van de afgelopen dagen lijkt ook van de baan. Wellicht is het bezoek van Tamara gisteren toch ook goed geweest voor Amanda, al zou ze dat zelf waarschijnlijk niet willen toegeven. Maar goed, je weet nooit wanneer de stemming weer omslaat…

woensdag 11 juli 2007 @ 18:25:02 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51368310
17:41 Dienstmededeling

"Zouden jullie allemaal naar het kantoor willen gaan, alstublieft?", klinkt er ineens door de Villa. Gehoorzaam als ze zijn spoeden alle Miljonairs zich braaf naar de aangewezen plek. Het is zowaar gezellig met alle Miljonairs in één ruimte en er wordt druk gepraat. Amanda en Nadia babbelen vrolijk verder, Jaap zit achter de computer en Dennis wandelt overal en nergens tussendoor; niets bijzonders dus. Wat staat ze te wachten?

18:01 Losing their minds!

Maar goed dat de Villa zo groot is, want alle Miljonairs in één kleine ruimte is niet zo'n goed idee. Niet dat ze elkaar in de haren vliegen, integendeel! Natasia begint te dansen als een blank iemand zonder enige vorm van ritmegevoel, Huub begint met appels te jongleren en Amanda en Nadia gebruiken zichzelf als drumstel. Eindelijk is daar het verlossende woord. Ze mogen terug de Villa in! Dat was op het nippertje…

woensdag 11 juli 2007 @ 18:55:02 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51369329
18:28 Nadia kan er wat van...

De twee vriendinnetjes Amanda en Nadia hebben hele belangrijke zaken te bespreken. "Ik merk echt aan Dennis dat hij jou leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en zoekt steeds contact met je", begint Nadia zachtjes. "Echt? Denk je dat?", reageert Amanda stomverbaasd. Ze hebben het er niet lang over. Nadia komt namelijk met nog veel interessantere informatie. Ze vertelt in geuren en kleuren over hoe zij Dennis vannacht oraal heeft bevredigd. "Het was echt heerlijk!", zegt ze glunderend. "Je moet hem echt een keer proberen als het ooit uit gaat tussen jou en Brian!" Amanda weet niet wat ze hoort. Nadia schroomt zelfs niet om uit te leggen waar het resultaat van haar fellatio naar smaakte: "Frambozen, aardbeien en kersen! Zo zoet!" Fijn, weten we dat ook weer!

woensdag 11 juli 2007 @ 19:25:01 #162
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51370487
18:47 Jaap-moment!

Terwijl iedereen in de Villa zijn of haar ding aan het doen is, heeft Jaap weer even een typisch Jaap-moment. Dat betekent dat hij achter de piano zit of hangt en zijn hoofd in zijn handen slaat. Af en toe slaat hij drie tonen aan maar dit muzikale intermezzo wordt dan vaak direct onderbroken door een mompelend 'f*cking hell' of 'ik haat jullie allemaal'. Een beetje levensmoe, Jaap?

woensdag 11 juli 2007 @ 19:55:02 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51371599
19:11 Post!

Er is zojuist post de Villa binnengekomen en zodoende zijn de Miljonairs in alle staten. "Ik ben dol op post!", roept Nadia poeslief. Iedereen leest de brieven en kaarten die hij of zij zojuist heeft ontvangen aandachtig door en draagt hier en daar een stukje voor. Iedereen, behalve Dennis. Leest hij zijn post later nog even door of blijkt hij niet populair te zijn als hij zou willen?

d...e... de!

19:28 Hoi Elly!

Elly is binnen! Eén voor één begroet ze de Miljonairs en ze zijn blij met haar komst. Lieke is zelfs zo gelukkig dat ze in tranen uitbarst wanneer ze de butler onder ogen krijgt. "Nou, het is allemaal weer wat, hè!", knalt Elly de Villa in. Vervolgens steekt ze een verhaal af over het HOS-virus, een virus dat volgens Elly is uitgebroken in de Villa. Bij navraag blijkt het te gaan om het 'Huub Obsessie Syndroom'; wat inderdaad klinkt als een zeer gevaarlijke aandoening. Huub en Lieke rollen over de grond van het lachen en Elly schenkt nog wat in. "Hoe kom je erop!", roept Elly nog. "Hoe kom je ervan af?", grapt Huub. Fijne avond, Elly!

woensdag 11 juli 2007 @ 20:25:02 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51372806
19:55 Je bent gewaarschuwd!

Bonnie & Clyde...

20:03 Ode aan de broekzak

Nog nooit is er iemand geweest die zo dankbaar gebruik maakt van de broekzak. Van de 24 uur die iedere dag telt, zitten Dennis' handen er gemiddeld 23 van in zijn broekzak. Voeg daar nog een karakteristiek 'stoer' loopje, een aantal flauwe grappen en een heleboel blikken in de camera of in een dichtbij zijnde spiegel aan toe en zie daar Dennis' daginvulling. Kom op Dennis, beetje peper in je…

20:16 Ruige mannen, echte mannen...

In de slaapkamer willen Brian en Nadia het voor de verandering even over Dennis hebben. "Ik kan me wel voorstellen dat Amanda iets met hem gaat beleven. Misschien gaan ze wel seks hebben, zelfs", vertelt Brian. "Denk ik ook wel", beaamt Nadia. Maar Brian maakt zich weinig zorgen. "Amanda valt meer op ruige mannen. Op échte mannen, zeg maar", zegt de Antilliaan. Nadia is het daarmee roerend eens. Nou, op naar de 1.85, Dennis!

woensdag 11 juli 2007 @ 20:55:02 #165
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51373918
20:32 Even een vraagje...

"Wat was je bedoeling om Tamara uit te nodigen?", wil Brian weten van Lieke. "Ze is wel gekomen op jullie kosten, bedankt!", lacht Brian er zelf achteraan. "Iets tussen exen is iets tussen exen. Blijkbaar had je iets met haar te bespreken. En je zegt het af door Amanda, die niet weet wat jullie gehad hebben. Ik wilde jullie graag de kans geven om even te praten", antwoordt Lieke, terwijl ze wordt uitgelachen door Amanda. "Jullie zijn mijn vijanden en jullie doen mij een gunst", uit Brian zijn wantrouwen. Lieke blijft het proberen, maar komt er niet echt uit. "Ga eens kijken wat je kan leren", adviseert ze Brian en Amanda. Duidelijk, Lieke.

woensdag 11 juli 2007 @ 21:55:02 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51376285
20:59 En dat is € 400.000!

Er komt een brief de Villa binnen. Hij is bestemd voor alle Miljonairs, maar Jaap is degene die hem voor mag lezen. "Beste Nadia en Huub, uw beider actie van gisteravond was ver voorbij de voor ons gestelde grens. Het is pijnlijk dat een avond die zo gezellig begon, zo'n gevolg moest krijgen. Nadia en Huub, vanwege uw acties wordt er € 1000 van uw borg ingehouden en € 100.000 van uw eventuele jackpot", leest Jaap voor. Dan richt de brief zich tot Huub. "Miljonair Huub, dit is reeds uw vierde boete. Hiermee overschrijdt uw boete ruimschoots uw opgebouwde jackpot én de grenzen van het toelaatbare." De laatste zin in brief is weer bestemd voor alle bewoners: "Als geldboetes niet meer blijken te werken, rest ons nog maar één andere mogelijkheid!" Wat die mogelijkheid is, snappen alle Miljonairs wel...

21:23 Dat vraagt om opheldering

Na het voorlezen van de brief gaan Huub en Nadia een redelijk goede discussie met elkaar aan. Met name Huub geeft eerlijk toe dat hij fout is geweest en biedt zijn excuses aan voor het feit dat hij Nadia's string van haar lijf heeft gerukt. De Oldenzaler weet wat hem te doen staat. Sinds gisteren is zijn imago namelijk geschaad. Tijd om open kaart te spelen en tijd om het imago te redden! Maar Huub geeft zich niet zomaar gewonnen. Ook hij wil openheid over de gebeurtenissen van de gisteravond en richt zich tot Nadia. En kennelijk heeft Huub goed nagedacht over hetgeen hij kwijt wil, want na een tijdje heerst er stilte aan tafel. Men wil horen wat de Oldenzaler te zeggen heeft. Maar vergeven doet niemand hem. "Ik vind je nog steeds een loser", begint Amanda. "En hypocriet, dat merkte ik vanmiddag nog", valt Natasia haar bij. Is dit het begin van weer een ruzie..?

21:38 Eindeloze discussie...

Vindt ook Huub!

woensdag 11 juli 2007 @ 22:55:02 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51378548
22:05 "Ik ken je niet, mens!"

Nadia wil graag even met Jaap praten, van wie ze vindt dat hij gisteravond te hard mee lachte om de grappen over het eetprobleem van Nadia. "Je weet hoe erg het mij raakt. Je mag alles zeggen, over mijn vader over mijn moeder…" "Ik ken jou helemaal niet, mens!", reageert Jaap fel. "Ik verwerp dit echt ten stelligste, wat jij nu zegt. Ik weet pas nu dat het jou zo raakt", gaat Jaap verder. "Waarom denk je dat ik bij jou mijn hart uitstort?", gaat Nadia op de emotionele toer. "Maar nu jij dit heb aangegeven, distantieer ik me van deze grappen", belooft de Briellenaar. "Je hebt me er heel erg mee gekwetst", zegt een gebroken vrouwenstem. Oei Jaap, gaat deze prille vriendschap nu al kapot? Of is dit juist een teken van een opbloeiende vriendschap...

22:27 Op zoek naar emo-Jaap

Nadia heeft nog veel meer te vertellen. "Wil je zo graag het spel winnen, dat het je niet meer uitmaakt wat mensen over je zeggen?", speelt ze in op het gevoel van haar gesprekspartner. "Ik wil gewoon niet worden weggestemd", reageert Jaap kortaf, waarop Nadia heftig reageert. "Ik ben dol op jou! En Dennis ook! Je bent toch niet afhankelijk van Lieke en Huub? Je verliest je eigenwaarde en je zelfrespect!", roept ze. Jaap wordt stiller en stiller. Slaagt Nadia er in om emo-Jaap naar boven te halen vanavond?

Opeens raakt Nadia Jaaps gevoelige snaar...

woensdag 11 juli 2007 @ 23:25:02 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51379694
22:58 En nu?

Jaap en Nadia lijken elkaar helemaal te hebben gevonden. Na het gesprek dat zij zojuist hebben gevoerd in de tuin, besluiten zij verder te praten op bed. De discussie die eerder vanavond plaatsvond aan de eettafel lijkt ook allang weer vergeten. Huub lag net nog bij Amanda op schoot en kletst nu rustig met Elly en Dennis. Maar even terug naar Jaap. De Briellenaar lijkt erg onder de indruk van Nadia. Niet heel gek natuurlijk, de 22-jarige is een prachtverschijning. Maar Jaap gaf al eerder aan dat hij moeite heeft met Nadia's houding, haar lieve houding. Hij kan het meisje geen kwaad doen. Maar Nadia is natuurlijk wel één van zijn tegenspelers. Hoe moet hij hier nu weer mee omgaan?

woensdag 11 juli 2007 @ 23:55:02 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51380637
23:17 Kwart over elf...

...etenstijd!

23:44 Geld maakt niet gelukkig

Als de jackpot er nu uit zou gaan, zouden alleen Lieke en Jaap de volle pot kunnen winnen. Alle andere Miljonairs hebben inmiddels al één of meer boetes gekregen van € 100.000, waarbij Huub de lijst aanvoert met € 400.000 boetegeld. € 100.000 is al veel geld, laat staan het viervoudige. Wat zou je daar allemaal van kunnen kopen? En de Oldenzaler loopt dit mis omdat hij vier keer de regels heeft overtreden. Dure grap! Nu moet hij wel voor de hoofdprijs gaan…

donderdag 12 juli 2007 @ 09:25:02 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51385724
08:30 Een pact?

Een nieuw 'stelletje' lijkt in de maak. Een verrassende combinatie: Nadia en Jaap. De brunette herkent in Jaap een krachtige speler en heeft aangekondigd met hem voor de eindstreep te willen gaan. Heeft King Jaap eindelijk zijn koningin gevonden?

09:03 Hoop?

King Jaap mag dan misschien zijn Koningin hebben gevonden, Dennis is haar weer kwijt. Wat is er gebeurd met de ontluikende liefde tussen de twee nieuwe Miljonairs? Nadia en Dennis liggen wel gewoon lekker naast elkaar in bed en dus is er nog steeds hoop. Maar ach, drie stelletjes in die Villa is misschien ook een beetje 'to much'. Two's Company, Three is a Crowd. Dat geldt vast ook voor stelletjes!

Bron: Villa Vandaag, 12-07-2007
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:25:02 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51387114
09:28 Lekker in d'r vel!

Amanda voelt zich thuis...

10:02 Jaap Potter en De Gouden Jackpot

We moeten het even kwijt; Natasia ziet er goed uit vandaag! Het valt Jaap niet op, hij heeft enkel oog voor de krant. "Harry Potter", mompelt hij. Helaas, een bioscoopje zit er voor de Briellenaar niet in de komende tijd. Over ruim een half jaar zal de film ongetwijfeld op dvd zijn verschenen en misschien kan Jaap de taak op zich nemen om een thema-avond te organiseren. Er ligt al voor de hand wie verkleedt gaat als Harry Potter himself: Huub! Of toch Jaap zelf?

donderdag 12 juli 2007 @ 10:55:03 #172
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51387823
10:22 Kwijl-Jaap?

Huub ergert zich aan Jaap. "Loop niet zo te kwijlen!", zegt hij tegen de voluptueuze Miljonair. Natasia neemt het voor Jaap op: "Laat Jaap zijn zoals hij is!" Dat kwijlen was overigens niet letterlijk, Huub vindt dat Jaap bij iedereen slijmt de laatste tijd. "Daar houdt niemand van!", is de mening van de Oldenzaler. "Joh, ik ben gewoon een goede gast!", verweert Jaap zich. Ja, en zo is het!

Ik ben cool!

donderdag 12 juli 2007 @ 11:25:02 #173
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51388729
10:58 Met de rug naar Jaap...

Gisteren zei Nadia tegen Jaap dat hij zich niet zo afhankelijk op moet stellen ten opzichte van Huub. De Briellenaar leest wat, maar houdt vanaf de bank Natasia en Huub in de gaten. Jaap kijkt minutenlang strak tegen de rug van Huub aan. Denkt hij aan Nadia's mening? Hij zucht even en lepelt wat ijs uit een bakje. Of zegt het al genoeg; Jaap die tegen de rug van Huub aan moet kijken?

11:11 Wat zie jij hierin?

Doe de Rorsachtest: Sneeuwvlokje? De zon? Of toch een koekje...

donderdag 12 juli 2007 @ 12:25:03 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51390560
11:44 "Mokers als vuisten"

Brian en Dennis praten vol ontzag over hun idool; Hans de thaikboks-trainer. "Hij heeft balken als benen en mokers als vuisten. Het voelde alsof mijn been in tweeën werd gebroken door een baseballbat en het was nog maar een tikje", vertelt de Antilliaan lachend. "Heeft hij veel dingen gebroken?", vraagt Dennis. "Ja, volgens mij wel alles", laat Brian nuchter weten. "Auw mijn rug!", kreunt Brian als hij van de tafel op staat. Laat je ze wel heel Hans?

donderdag 12 juli 2007 @ 12:55:03 #175
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51391515
12:07 Te lange nagels

Amanda speelt een deuntje op de piano. Maar de blondine zit zichzelf een beetje in de weg, letterlijk dan. "Ik heb echt te lange nagels!", zegt ze teleurgesteld. "Je kan ze knippen", zegt Huub nuchter. "Nee, dat vind ik zonde!", aldus Amanda. 'Mannen! Soms begrijpen ze er ook helemaal niets van', lijkt de 19-jarige te denken. En het klinkt prima Amanda, dus waarom zou je ook!

12:26 Wraakzuchtige plannetjes

Huub en Jaap lijken nog steeds het spel samen te spelen. Huub brengt Jaap op de hoogte van zijn wraakactie tegen Nadia. Smalend deelt hij mee dat Nadia twee bossen bloemen krijgt. Een graftak met een onvriendelijk briefje en een bos bloemen met excuses. "Weet je wat je ook kan doen!", zegt Jaap handenwrijvend. "Hang er een foto aan van een anorexia patiënt!" Aan welke kant staat Jaap nu precies? Of speelt hij dubbelspel?

Een blik die boekdelen spreekt: plannetjes smeden!

donderdag 12 juli 2007 @ 13:25:03 #176
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51392424
12:52 Angstaanjagende verhalen voor Brian!

Nadia, Amanda en Brian kletsen over kinderen! Niet dat ze er al aan toe zijn, maar elkaar grappige anekdotes vertellen is natuurlijk leuk. Zo had Amanda een vriendinnetje dat zwanger was zonder dat ze het wist. Ze kwam veel aan, maar ontdekte pas dat ze een kind zou krijgen toen ze al drie centimeter ontsluiting had! Brian kijkt af en toe wat angstig naar de dames. Rustig maar Brian, het zijn slechts uitzonderingen!

13:18 Huub heeft hulp nodig!

Huub krijgt dagelijks stapels post van fans. "Kijken of ik de moed kan verzinnen om iedereen terug te schrijven", zucht Huub tegen Amanda. "Ik heb het vaak geprobeerd. Respect als het je lukt!", zegt Amanda lachend. "Je kent mij toch, als ik echt iets wil dan doe ik het gewoon", zegt de Oldenzaler vastberaden. Nou secretaresses van Nederland, wie wil Huub een handje helpen?

donderdag 12 juli 2007 @ 14:55:03 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51395254
13:45 De terror voorbij?

De Miljonairs zitten gezellig aan de thee. Jaap denkt terug aan al zijn 'ransacties' : "Als ik er nu aan terugdenk, kan ik mij soms dingen niet meer voorstellen." De Briellenaar slaat zijn handen voor ogen als hij het herinneringen ophaalt over het beruchte kotsincident. "Dat was met afstand het allergoorst", giert Huub uit. Heeft Jaap spijt van zijn acties? En is het 'terrortijdperk' dan definitief voorbij?

14:21 Horror in de Kooi!

Het is twee uur geweest, maar Lieke is een echte perfectionist en dus nog bezig met haar kapsel. De rollers gaan erin en straks zal de Miljonair er weer oogverblindend uitzien. Ze mocht uitslapen en heeft dus ook een flinke schoonheidsslaap achter de rug. Ondertussen praat de rest van de Miljonairs over horrorfilms. Huub kan goed het 'grrr-achtige' geluid uit 'The Grudge' nadoen en de rest is enthousiast over 'Saw'. Ja, Lieke mist echt wat!

donderdag 12 juli 2007 @ 15:25:02 #178
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51396290
14:47 Amanda heeft het maar druk!

Hoofd huishouding Karima heeft haar nagel gescheurd...

donderdag 12 juli 2007 @ 15:55:02 #179
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51397252
15:05 Terror op Huub en Lieke?!

Terwijl Dennis tegenover Nadia en Jaap verklaart dat Huub momenteel echt zwak is, doet Brian toevalligerwijs hetzelfde bij Natasia… "Stel je voor dat Huub er binnenkort uit moet omdat hij te ver gaat, omdat hij een fout maakt. Dan is er alleen nog een Lieke die in haar eentje staat. Huub trekt Jaap niet, Huub trekt Brian niet en Dennis al helemaal niet. Ik kan hem ook para maken, dat weet ik zeker. En als Jaap er dan bij zit en alle ballen gaan op Lieke dan flippen ze beiden!", zegt Brian overtuigd. "Alle ballen op Huub en Lieke", zegt hij nog eens. "Sowieso!", zegt Natasia. Zo, de terror op Huub en Lieke lijkt gestart!

donderdag 12 juli 2007 @ 16:25:03 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51398216
15:15 Pact tussen Nadia, Dennis en Jaap!

Jaap zweeft al een tijdje tussen de kampen in. De Miljonair vindt het tijd om nu een beslissing te nemen. Hij stelt voor aan Nadia en Dennis om met zijn drieën een front vormen tegen Huub en Lieke… "In de finale staan denk ik vier personen. Als ik tegen een Brian en Huub sta, dan doe ik dat liever met een hard iemand als Dennis. Dennis heeft meer spelinzicht, daar heb ik veel aan", legt de Briellenaar zakelijk uit aan Nadia. De Miljonair waardeert ook de emotionele gesprekken die hij met Nadia heeft, maar hij wil niet met haar de finale in. Nadia zegt dit te begrijpen. "Ik wil wel zover mogelijk komen in het spel, niet over twee ontslagronden eruit, maar ik ga niet perse voor de winst", laat de brunette rustig weten. Toch besluiten de drie een front te vormen. Nadia dekt de heren en zij dekken haar zodat ze haar doelen kan bereiken. Prima, toch?

Nadia goes incognito

15:26 Nadia wijst Dennis af

Nadia klopt met een dilemma bij Brian aan. "Hij wilde seks met mij en ik heb tegen hem gezegd dat ik dat niet wilde en nu ontkent hij het in alle toonaarden", vertelt Nadia. "Jij geeft aan; dit is jouw lichaam en dat je er nog niet aan toe bent om met hem de liefde te bedrijven", is Brians serieuze advies. "Ik respecteer het aan je dat je niet zomaar met iemand in bed duikt!", vervolgt de Antilliaan gepassioneerd. Een echte geëmancipeerde man!

15:45 Met z'n allen tegen twee

Nadia brengt Brian op de hoogte van het pact van haar, Dennis en Jaap. Ook Brian wil Huub zo snel mogelijk zien vertrekken. "Als wij met z'n zessen Huub provoceren, dan maakt hij binnen de kortste keren een fout! En dan moet hij eruit en dan stemmen we gewoon Lieke eruit!", zegt de Antilliaan opgewonden. Nadia luistert aandachtig. "Huub zijn zwakste plek is als hij gedronken heeft. Als Jaap ook meewerkt dan gaan alle bommen los", belooft hij. Als het aan de Miljonairs ligt kan Huub binnenkort zijn koffertjes pakken!

donderdag 12 juli 2007 @ 16:55:02 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51399291
16:13 "Ik kan niet wachten..."

Het is weer tijd voor Brians raples. Amanda en Nadia moeten de chillroom dus verlaten en brengen Natasia op de hoogte van hun gemene plannetjes. "Wij met de vrouwen zieken Lieke gek. Dennis en Brian kunnen Huub helemaal gek zieken. Huub gaat dus uithalen één dezer dagen, als we allemaal maar doorgaan, doorgaan, doorgaan…", laat Nadia weten. Natasia stemt er mee in en ze besluiten er bij het eten mee te beginnen. "Ik kan niet wachten tot we aan tafel gaan", besluit Nadia het gesprek. Wij zijn benieuwd…

donderdag 12 juli 2007 @ 17:25:02 #182
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51400253
16:36 "Voor nog geen vijf miljoen"

"Amanda en Nadia proberen Jaap in hun kamp te krijgen, maar ja…hoe krijg je dat voor elkaar? Nadia heeft al credits gewonnen en zij is dus een goede inzet volgens Amanda. "We moeten heel aardig zijn", laat de 19-jarige weten. "Jaap zegt steeds dat hij me iets wil vertellen, maar dat het het juiste moment nog niet is. Ik ben zo bang dat hij gaat zeggen 'Ik heb gevoelens voor jou'", zegt Nadia. "Het is de bedoeling dat hij voor ons valt, maar niet dat hij verliefd gaat worden!" Nadia zit dus in een lastig pakket en loopt alvast op de zaken vooruit. "Stel dat het zo is, wat moet ik dan zeggen? Ik zou voor nog geen vijf miljoen met hem willen tongzoenen!"

donderdag 12 juli 2007 @ 17:55:02 #183
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51401211
16:41 "Voor nog geen vijf miljoen"

"Amanda en Nadia proberen Jaap in hun kamp te krijgen, maar ja…hoe krijg je dat voor elkaar? Nadia heeft al credits gewonnen en zij is dus een goede inzet volgens Amanda. "We moeten heel aardig zijn", laat de 19-jarige weten. "Jaap zegt steeds dat hij me iets wil vertellen, maar dat het het juiste moment nog niet is. Ik ben zo bang dat hij gaat zeggen 'Ik heb gevoelens voor jou'", zegt Nadia. "Het is de bedoeling dat hij voor ons valt, maar niet dat hij verliefd gaat worden!" Nadia zit dus in een lastig pakket en loopt alvast op de zaken vooruit. "Stel dat het zo is, wat moet ik dan zeggen? Ik zou voor nog geen vijf miljoen met hem willen tongzoenen!"

17:15 Pret in bed

Huub en Lieke willen meer spanning in bed en dus hadden ze 'Durex Play' op de boodschappenlijst gezet. Er komt van alles de Villa binnen, maar elke keer nét niet het gewenste speelgoed. Lieke bestudeert dus even goed de gebruiksaanwijzing. Wie weet wordt het dan toch een geslaagde avond voor het liefdesduo!

Euh...hoe werkt dit?

donderdag 12 juli 2007 @ 18:25:03 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51402116
17:46 Jaap is om!

Terwijl de stoere mannen van het lasercombatten de Villa inlopen, neemt Jaap Nadia even apart. "Ik ga me vanavond uitspreken in een groepsgesprek tegen Huub en Lieke", biecht de Briellenaar op. Nadia slaakt een gilletje en omarmt Jaap enhousiast. "Ik ben bang om derde te worden", legt hij uit. "Er is nog meer dat ik je wil vertellen, maar dat komt een andere keer." Nadia is helemaal in haar nopjes, haar dag kan niet meer stuk!

17:59 De strijd kan beginnen!

Het lasercombatten in de tuin kan beginnen. De Miljonairs worden verdeeld in twee teams. "Amanda Huub en Dennis gaan met mij mee", roept één van de mannen. "Hé schatteboutje, zitten wij samen?", vraagt Jaap poeslief aan Lieke. Ach, als je bij elkaar in een team zit, kan je beter nog even samenwerken. Het team dat het laatste potje wint, krijgt namelijk per persoon 100 contactpunten! Zet hem op, Miljonairs!

donderdag 12 juli 2007 @ 18:55:03 #185
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51403105
18:06 Is Jaap al uitgeschakeld?

De strijd is nog maar net begonnen of Jaap loopt al vloekend en tierend door de bossen. "Ik breek f*cking mijn poot man, sh*tzooi", moppert Jaap die geheel gecamoufleerd in de bosjes ligt. Is Jaap nu al uitgeschakeld?

18:23 Uit de dood herrezen...

Blijf staan of ik schiet!

donderdag 12 juli 2007 @ 19:25:02 #186
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51404006
18:32 Emo-Jaap kan het niet aan...

Jaap en Nadia hebben elkaar opgezocht tijdens het spel en zoeken bescherming bij elkaar. Jaaps 'emo-Jaap' komt naar boven tijdens het oorlogsspel en probeert daarmee indruk te maken op Nadia: "Dit spel is toch niet normaal, je gaat elkaar toch niet nep doodschieten, dit is echt niet emo-Jaap hoor. Ik verwerp dit spel ten sterkste!" Is dit wel het goede moment voor je versierpogingen Jaap?

18:41 Het is maar een spelletje!

Het spel is afgelopen en het team van Brian, Lieke, Nadia en Jaap heeft gewonnen, maar Huub is het er niet mee eens. "Vier tegen drie, met valsspelen!", zegt Huub die nog steeds een slechte verliezer blijkt. "Ik speel graag vals voor 100 contactpunten", laat Lieke weten. Ach jongens, het is maar een spelletje...

donderdag 12 juli 2007 @ 19:55:02 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51405105
19:13 Kopzorgen?

Voor Lieke is het vanavond feest. Haar zusje komt namelijk een bezoekje brengen in de Villa. Als ze samen met Brian voor de spiegel staat, wil ze toch even zeker weten dat haar bezoekje niet verstoord zal worden vanavond. Maar Brian stelt haar gerust: "Huub doet dat, maar dat is niet mijn stijl van spelen." Voor Lieke weer een zorg minder… Maar wat zal haar te wachten staan als haar zus eenmaal vertrokken is…?

19:36 Probleempjes

Nadia en Dennis hebben een onderonsje in de Private Room. Dennis is namelijk een beetje achterdochtig: "Is er iets wat ik niet mag weten?" Na lang eromheen gedraaid te hebben, vertelt Nadia dan toch haar dilemma: "In het buitenleven kan ik best gewoon seks met iemand hebben, maar ik zie jou 24/7 en als jij dan alleen voor de seks wil, dan wil ik dat niet. Dan voel ik me gebruikt." "En daar ben je nu over uit?", vraagt Dennis dan uiteindelijk. Ach, het leven is geen krentenbol...

donderdag 12 juli 2007 @ 20:25:02 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51406145
19:52 Het resultaat...

20:05 Uitstel van executie

Het plan om Lieke te 'zieken' tijdens het avondeten is mooi in de soep gevallen. Terwijl de Miljonairs aan tafel van de kunsten van Natasia aan het genieten zijn, staat Lieke zenuwachtig bij de deur te wachten op haar zusje. De vrede blijft dus nog even bewaard...

donderdag 12 juli 2007 @ 20:55:02 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51407245
20:35 Waar blijft Jiske?

Lieke wacht en wacht maar, maar nog steeds ziet ze geen Jiske de poort door komen rijden. De andere Miljonairs vinden dit natuurlijk hilarisch en genieten met volle teugen van een sip kijkende Lieke. Ze staat er nu echt alleen voor, helemaal omdat manlief Huub zijn eerste motorrijles heeft. De Hilversumse gaat de krant maar lezen om de tijd te doden. Waar blijft ze toch?

donderdag 12 juli 2007 @ 21:25:02 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51408316
20:46 Eindelijk...

Eindelijk is het zo ver. De zus van Lieke is gearriveerd en de twee zijn hartstikke blij elkaar weer te zien. "Ik heb het zo met je te doen af en toe", laat Jiske haar zusje huilend weten. Als ze aan iedereen is voorgesteld, wil Lieke haar zus weer voor zichzelf hebben. "Ga je mee?", vraagt ze aan haar zus en zegt tegen Mitch: "Regel jij champagne?" Dit belooft een leuke avond te worden voor de twee.

20:56 Bloemen houden van...ketchup?

Terwijl Lieke en haar zus bijkletsen, ziet Amanda kans om de bos bloemen, die bestemd is voor Jiske, te versieren met ketchup. Nadia doet daar nog een schepje bovenop, met honing deze keer! Beide kunnen hun lol niet op. "Dit is voor jou, voor je afstuderen", zegt Lieke trots als ze de bos bloemen overhandigt. "Ze hebben er van alles over heen gegooid", zegt ze meteen als ze de besmeurde bos ziet. "Maar het gaat om het gebaar!" Zus Jiske kan er gelukkig om lachen: "Ik dacht al in het begin, wat heb je er voor moois van gemaakt!"

21:14 Klein maar fijn?

Oordeel zelf! Waar zal dit over gaan?

donderdag 12 juli 2007 @ 21:55:02 #191
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51409489
21:27 Beter luisteren, Huub!

Huub is weer terug van zijn eerste motorrijles en dat was in één woord: geweldig! Hij voegt zich snel bij Lieke en haar zus om bij te babbelen, maar Jiske valt meteen met de deur in huis. "Je moet beter luisteren naar Lieke hoor!", zegt ze. "Ik herken dingen van mij in jou. Je laat mensen wel uitpraten, maar je luistert niet echt! Jullie worden alleen maar sterker door goed naar elkaar te luisteren!" Dus Huub en Lieke, jullie weten wat jullie te doen staat!

21:35 Scharrelvlees

Het gesprek in de woonkamer gaat over scharrels. "Wat versta jij onder scharrel?", vraagt Nadia aan Jaap. "Ik denk een one-night-standje", zegt jaap stoer. "Ook herhaaldelijk?", vraagt Nadia door. "Nee, dan is het geen scharrel meer!", vindt Jaap. "Je kan toch ook iemand hebben puur voor de seks?", gaat de Amsterdamse verder. "Dat kan, heb ik één keer gehad", antwoordt Jaap. "Ik hou meer van 'liefde-seks', dat vind ik lekkerder", bekent Nadia. Pas maar op Jaap, je krijgt er bijna rode oortjes van!

Nadia en haar mannen!

donderdag 12 juli 2007 @ 22:25:03 #192
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51410663
21:49 Het spel kan weer beginnen...

De tijd in De Gouden Kooi verstrijkt soms langzaam, maar als er bezoek is, is het uurtje altijd zo voorbij. Voor Lieke en Jiske zit het er dus ook alweer op. Tijd om afscheid te nemen. Maar niet zonder nog een klein kadootje. Zuslief Jiske heeft namelijk een wimperkrultang voor Lieke en ze had Lieke met niets blijer kunnen maken. "Uitvinding van de eeuw!", roept de blondine enthousiast. Maar als Lieke afscheid aan het nemen is van haar zusje, is de wimperkrultang al in beslag genomen door de vijand, Nadia. Let the game begin!

22:08 "Heeft ie je al bloemen gegeven?"

Jaap en Nadia zijn samen frisse lucht gaan halen en dat is voor Jaap een moment om even goed op Nadia in te praten. Hij is bang dat Nadia zichzelf zomaar aan Dennis overgeeft en met hem naar bed gaat. "Ik vind het alleen vervelend voor je eigen reputatie en hoe je jezelf wil neerzetten. Pas goed op jezelf hoor!", praat Jaap op haar in. "Heeft ie al een liefdesgedicht geschreven, heeft ie je al bloemen gegeven of wat dan ook?", vraagt hij er achteraan. Maar is Jaap wel oprecht bezorgd over Nadia's reputatie, of spelen zijn gevoelens misschien ook een beetje mee...?

donderdag 12 juli 2007 @ 22:55:03 #193
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51411943
22:28 "Ik heb zo'n topfamilie!"

Terwijl Lieke met haar ziel onder haar arm in de tuin zit, merkt butler Mitch haar op. "Ik heb echt zo'n lief zusje", snikt de Hilversumse. "Een uurtje is kort hè", reageert Mitch begripvol. "Ik heb zo'n topfamilie", vertelt Lieke trots. "Ik prijs mezelf echt de gelukkigste Miljonair hier!" That's the spirit, Lieke! En gelukkig is vriendje Huub ook in aantocht.

donderdag 12 juli 2007 @ 23:25:03 #194
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51412984
22:45 Roddeltijd!

Roddeltantes Amanda en Nadia moeten nodig weer wat dingen bespreken. Nadia valt maar meteen met de deur in huis: "Dennis wil met je naar bed om jou en Brian uit elkaar te drijven." "O, maar dat had ik al gelezen voordat hij er in kwam", laat Amanda nuchter weten. Als de 19-jarige maar niet alsnog in de spelletjes van Dennis trapt. We weten immers wat een borreltje met Amanda kan doen...

23:08 Gaby-gate?

Ook al zit de dag er al bijna weer op, iedereen blijft druk bezig met het spel. Alleen Huub en Lieke houden zich daar niet zo mee bezig, terwijl Huub juist altijd degene was die continue strategieën aan het bedenken was. Jaap heeft nu een nieuw idee. Hij wil Gaby uitnodigen, maar dit keer niet voor Huub, maar voor Dennis. "Ik heb Gaby wel eens willen uitnodigen, maar ze wilde niet komen. Althans, niet bij mij, maar misschien wel bij jou…", legt Jaap uit. "Ik denk niet dat dat veel effect heeft", reageert Dennis en veegt het plan 'spreekwoordelijk' van de tafel. Toch niet zo stoer, Dennis?

donderdag 12 juli 2007 @ 23:55:03 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51413896
23:40 Moeilijker dan gedacht!

De Miljonairs zullen alle zeilen bij moeten zetten om Huub en Lieke te raken, want het lijkt erop dat de twee sterker zijn dan ooit. Lieke door de komst van haar zusje, Huub door zijn motorrijles. Ze zonderen zich dan ook lekker af en reageren niet op snerende opmerkingen. Bovendien hebben Amanda en Natasia net aangegeven best moe te zijn en daarom hebben ze maar een televisiemomentje aangevraagd. Lopen alle plannen in de soep of kunnen we nog 'terror' verwachten vannacht…?

vrijdag 13 juli 2007 @ 09:25:03 #196
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51420712
08:21 Paraskevidekatria fobie

De Miljonairs liggen nog allemaal vredig te slapen. Hen kennende zal het niet zolang vredig blijven in de Villa. Het is vandaag ook nog eens vrijdag de dertiende, dus dat beloofd ook al niet veel goeds… Paraskevidekatriafobie, oftewel angst voor vrijdag de dertiende, zal er waarschijnlijk niet heersen. Of misschien toch wel, bij Lieke en Huub? Gisteren hebben de overige Miljonairs een pact gesloten om die twee uit De Gouden Kooi te krijgen. Vrijdag de dertiende lijkt daar wel een geschikte dag voor. We zullen zien wat deze speciale dag ons teweeg zal brengen!

08:48 Verrassing!

Moeizaam, heel moeizaam, proberen de eerste vroege vogels hun ogen te openen. Maar wat zien we daar als het licht in de slaapkamer aangaat? Rondom het bed van Lieke en Huub hebben zich allemaal bloemblaadjes verzameld. Is dit een mooi en liefdevol gebaar van Huub om zijn gevoelens te uiten jegens Lieke? Een verrassende terror actie? Of moeten we dit zien als een mooi afscheidscadeau van hun mede-Miljonairs, die het paar liever zien vertrekken uit de Villa? Voor alsnog maakt het desbetreffende koppeltje zich nergens zorgen om. Helaas blijkt dit dan toch een vermeende terror actie van Amanda te zijn geweest afgelopen nacht. Ach, zo lang het bij bloemblaadjes blijft...

Hij houd van me, hij houd niet van me...

Bron: Villa Vandaag, 13-07-2007
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:55:03 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51421390
09:24 Vrolijk Fransje

Herma probeert de Miljonairs wakker te krijgen, maar helaas voor het hulp huishouding gaat dit haar niet zo heel makkelijk af. Nadia die wel al haar ogen heeft geopend en haar bed uit is geklommen, loopt brutaal naar de slapende Lieke toe en met een plagende "goedemorgen schatje", kust zij haar wakker. Wat een vrolijk Fransje, die Nadia!

vrijdag 13 juli 2007 @ 10:25:02 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51422120
09:50 Sleepy

Nadia en Jaap zitten op de bank. Hoewel Nadia tegen Jaap zei dat Dennis goed geslapen had en zeer uitgerust is nu, blijkt het verhaal toch anders. "He 'brother', lekker geslapen?", vraagt Jaap dus eigenlijk overbodig als hij Dennis ziet. "Nee, echt niet! Ik sliep erg laat!", zegt de Alphenaar slaperig. "Jij hebt mij ook wakker gehouden!", zegt Nadia alsof ze zich een beetje aangevallen voelt. De twee lachen geheimzinnig. Arme Jaap, zijn vriendinnetje lijkt qua fysieke behoeften toch niet voor hem te kiezen…

Wat zei Anette van de cursus Psychognomie ook alweer over het draaien van het haar? Dan wil je iets graag! En Nadia kijkt Dennis aan...

vrijdag 13 juli 2007 @ 11:25:02 #199
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51423797
10:23 De 200ste aflevering vanavond!

Karima komt de keuken binnen met iets heerlijks! Het is een taart met prachtige grote chocoladevlokken erop. "Kijk eens, voor jullie! Gefeliciteerd! Vandaag wordt de 200ste aflevering van De Gouden Kooi uitgezonden, dit is voor jullie!", zegt ze. "Gefeliciteerd allemaal", roept Brian. "Aanvallen!", roept Dennis. De taart is toevalligerwijs vlak voor Nadia neergezet. De dame die volop aan het diëten is, kijkt vol begeerte naar het lekkers. "Oh, chocola!", zegt Amanda met hese stem. Het moet gezegd, zo'n mooie taart hebben we nog niet vaak gezien!

vrijdag 13 juli 2007 @ 11:55:03 #200
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51424812
10:40 Beweging voor Fries!

Nadia is op Fries geklommen. De Miljonair wilde eigenlijk gaan sporten, maar ontdekte nog net op tijd dat Carlos vanmiddag komt. En als Carlos komt, moet je niet al moe zijn! Amanda en Natasia kijken naar haar en kletsen wat terwijl Nadia Fries de nodige beweging geeft. Amanda vindt het echter niet oke dat Nadia geen cap op heeft. "Ik ken iemand die verlamt is geraakt omdat ze viel op haar hoofd", zegt de 19-jarige. En dus duurt het niet lang voordat Nadia het hoofddeksel op heeft. Veiligheid voor alles!

10:59 Jubileum!

Amanda en Natasia kletsen over hun tijd in de Villa. "Pfff, 1 februari zit ik hier alweer een jaar!", zegt de blondine. Ze lijkt een beetje in de war te zijn wat de maanden betreft want het is nog maar juli! Misschien kan ze beter eerst stilstaan bij 1 augustus want dan zit ze dus een half jaar in de Villa. Ook leuk toch? Misschien een feestje waard?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')