16:26 "Weet ik veel!"Amanda heeft sinds kort ontdekt dat zeehondjes dood geknuppeld worden om er bont van te maken. "Weet ik veel. Ik dacht dat die dieren gewoon aan ouderdom dood gingen", biecht ze in alle onschuld op aan Nadia en Tilly. "Als ik naar de P.C. ging, wilde ik gewoon altijd een nieuwe bontjas", gaat ze verder. "Tja, als je er mooier van wordt", vertelt Nadia. Leg dat de zeehondjes maar eens uit, Nadia…
16:48 Lastig gesprek?Tilly neemt Jaap even mee voor een nagelbehandeling. "Hoe gaat het met jou?", wil ze weten. "Goed. En met jou?", kaatst Jaap de bal terug. "Daar gaat het niet om", houdt de nagelstyliste de boot af. "Jawel! Als jij wil weten hoe het met mij gaat, en het belangrijk vindt dat het met mij goed gaat, dan moet je antwoord geven", zegt Jaap zacht. "Nee, ik vraag aan jóu of het goed gaat", zegt Tilly dan weer. "Als jij het belangrijk vindt hoe het met mij gaat, en daar dus baat bij hebt, dan zou je dus antwoord op mij moeten geven", lacht Jaap. En dan geeft Tilly het op. "Oké, met mij gaat het goed", lacht ze dan maar. Heel verstandig, Tilly!
17:15 Best friends!Amanda en Nadia hebben elkaar helemaal gevonden en vandaag bevestigen de twee dat in bijzijn van Brian. "Ja, ik vind het helemaal super dat ze er is!", roept Amanda vrolijk. "Maar ik kan me de tijd nog herinneren dat jullie op elkaar zaten te vitten", reageert Brian. "Ja, maar ik wist dat ze wel bij zou trekken", antwoordt Nadia lachend. De ruzie van Brian en Amanda van de afgelopen dagen lijkt ook van de baan. Wellicht is het bezoek van Tamara gisteren toch ook goed geweest voor Amanda, al zou ze dat zelf waarschijnlijk niet willen toegeven. Maar goed, je weet nooit wanneer de stemming weer omslaat…
Bron: Villa Vandaag, 11-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel