Leuke pta blundersquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:58 schreef Dangel het volgende:
Ik Fok op t werk in mn pauze ! Ha! Zet dat maar in deel 1322
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm is een koningHij heeft weer gelijk
Dat ja...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Kut OP. Kut TT. Kutdag.
Ik ook heel ergquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wel, ik verveel me kapot hier op het werk
RRRRUUUUUUIIIIIKKKKUUHHHquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef Alfisti het volgende:
Terug Vind Ruuuuuuuuuuuuuuuuuiken
Een van de hamstertjes in z'n Alfamotor is overledenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is dat met dat ruiken![]()
?
En, ziet er leuk uit, Xtreem.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef Paladijn het volgende:
Hoerige kutflitskasten @ drachtsterplein werken blijkbaar sinds een tijdje ook op snelheid
Met vriendelijke groet,quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef Paladijn het volgende:
Hoerige kutflitskasten @ drachtsterplein werken blijkbaar sinds een tijdje ook op snelheid
snap hem nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een van de hamstertjes in z'n Alfamotor is overledenEn dat lijkje in de cylinder gaat nogal stinken.
Nee... dan zou ik een hele lading 70+ bekeurinkjes binnenhebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik dacht dat elke roodlichtkast dat deed
.
Bij Alfa werkt de motor net iets anders...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snap hem niet![]()
heeft iemand zijn blok nou vermoord???
epo is voor amateurs....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij Alfa werkt de motor net iets anders...
Daar zitten Hamsters in, een stuk of 10 per cylinder. Die wordt benzine gevoerd, zodat ze keihard gaan lopen... Een soort EPO zeg maar. En ja, het blijft Alfa, dus er overlijden wel 'ns een paar hamstertjes... en dat gaat stinken, als je die niet optijd eruit haalt....
Hamsters on speed.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
epo is voor amateurs....![]()
de echte racers gebruiken speed, met als koeling echte NOS![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |