Leuke pta blundersquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:58 schreef Dangel het volgende:
Ik Fok op t werk in mn pauze ! Ha! Zet dat maar in deel 1322
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm is een koningHij heeft weer gelijk
Dat ja...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Kut OP. Kut TT. Kutdag.
Ik ook heel ergquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wel, ik verveel me kapot hier op het werk
RRRRUUUUUUIIIIIKKKKUUHHHquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef Alfisti het volgende:
Terug Vind Ruuuuuuuuuuuuuuuuuiken
Een van de hamstertjes in z'n Alfamotor is overledenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is dat met dat ruiken![]()
?
En, ziet er leuk uit, Xtreem.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef Paladijn het volgende:
Hoerige kutflitskasten @ drachtsterplein werken blijkbaar sinds een tijdje ook op snelheid
Met vriendelijke groet,quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef Paladijn het volgende:
Hoerige kutflitskasten @ drachtsterplein werken blijkbaar sinds een tijdje ook op snelheid
snap hem nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een van de hamstertjes in z'n Alfamotor is overledenEn dat lijkje in de cylinder gaat nogal stinken.
Nee... dan zou ik een hele lading 70+ bekeurinkjes binnenhebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik dacht dat elke roodlichtkast dat deed
.
Bij Alfa werkt de motor net iets anders...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snap hem niet![]()
heeft iemand zijn blok nou vermoord???
epo is voor amateurs....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij Alfa werkt de motor net iets anders...
Daar zitten Hamsters in, een stuk of 10 per cylinder. Die wordt benzine gevoerd, zodat ze keihard gaan lopen... Een soort EPO zeg maar. En ja, het blijft Alfa, dus er overlijden wel 'ns een paar hamstertjes... en dat gaat stinken, als je die niet optijd eruit haalt....
Hamsters on speed.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
epo is voor amateurs....![]()
de echte racers gebruiken speed, met als koeling echte NOS![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn kuthoer kloon is alleen tijdns de pauze ff op fok geweest, en ik wile eigenlijk niet eens, maar in het Groningen topic ware er twee vrouwen ruzie over me aan het maken, wie me mocht hebben en zo, dus ik MOEST ff.
serieus reageren op onzintopicsquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
elke dag schone sokken een week met je sokken doen![]()
![]()
quote:Doornbos: 'Stoeltje Spyker geen optie'
Gepubliceerd op: 12-7-2007 @ 17:08 - Bron: Zoom.in
Robert Doornbos wil het stoeltje van Christijan Albers niet overnemen. De Rotterdammers wil alleen voorin meerijden, net zoals hij nu doet in de Champ Car.
Dat was al een tijdje bekend, ben blij dat er nog iemand met verstand is.quote:
Stel je voor dat je ook daadwerkelijk iets verkoopt wat werktquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef Neluhz het volgende:
Wat verwacht je dan, garantie geven op een q4? Moet je een flink potje overhebben als garagebedrijf.
Bij ons was het altijd standaard zo, op snelle italianen en porsches geven we geen garantie, op enkele uitzonderingen na.
Dat kun je bij 'normale' auto's ook niet. Bovendien steek je met kop en schouders boven de gemiddelde autohandelaar uit op het moment dat je garant staat voor de kwaliteit die je levert, al is dat tweedehands. Vooral als je je auto aan durft te bieden met "Hij verkeerd in een uitmuntende staat." "Geen mishandelde auto!! Onderhoudshistorie bekend." mag je daar ook de bijbehorende garantie bij leveren IMHO.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef Neluhz het volgende:
Het probleem is, je kunt er bij zulke auto's niet altijd vanuit gaan dat ze goed zijn zonder ze helemaal in orde te maken.
we handelden nogal veel in leuke autotjes: Delta integrales, alfa's, Jaguars ,porsche's 964, 944, 928 en derdelijk, en zodra je daar problemen mee krijgt heb je een probleem..
zowiezo op een dik 10 jaar oude auto krijg je vrijwel geen of een hele korte tijd garantiequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef Neluhz het volgende:
Wat verwacht je dan, garantie geven op een q4? Moet je een flink potje overhebben als garagebedrijf.
Bij ons was het altijd standaard zo, op snelle italianen en porsches geven we geen garantie, op enkele uitzonderingen na.
Nope............. en voor de duidelijkheid: ik heb geen Q4 meer hequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Heb jij eigenlijk de originele velgen er nog onder fristi?
Weet ik, maar had't er met een Alfa-gek over dat er eigenlijk geen 155's meer rondrijden met de standaard velgen, een snelle blik rond autotrack gaf dat ook al aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope............. en voor de duidelijkheid: ik heb geen Q4 meer he
ah okequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar had't er met een Alfa-gek over dat er eigenlijk geen 155's meer rondrijden met de standaard velgen, een snelle blik rond autotrack gaf dat ook al aan
Dat zie je wel vaker bij redelijk unieke auto's, vrij hoge prijs en dan alle tijd om te wachten tot er een liefhebber komt die bereid is het volle pond te betalen. De 3000GT's, NSXen en Porsche 928's die vorig jaar en langer geleden te koop stonden staan bijvoorbeeld vrijwel allemaal nog (of weerquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef Alfisti het volgende:
trouwens............ die rode Q4 staat al een jaar of drie te koop daar![]()
Pushoer Dangel haar...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:06 schreef hermandeperman het volgende:
Flieft?
Lang verhaal, don't askquote:
Is ze idd. Zaterdag weer naar haar toequote:
Muhahahhaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Is ze idd. Zaterdag weer naar haar toe
Good busy!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Is ze idd. Zaterdag weer naar haar toe
En vandaag is ze bij jouquote:
Hey, Weetje? vrijdag de 13de.quote:
Vorige vrijdag de 13e kreeg ik mn huis. Die daarvoor ging t mis tussen Sandra en mij. Soms brengt ie geluk dus, en soms niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, Weetje? vrijdag de 13de.
Misschien heb je geluk en wordt ik getroffen door de bliksem ofzo.![]()
Hm.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Vorige vrijdag de 13e kreeg ik mn huis. Die daarvoor ging t mis tussen Sandra en mij. Soms brengt ie geluk dus, en soms niet.
Ik zou het bij god ook niet weten eik. Maak me er nooooit druk om.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm.
Ik kan me niet herinneren of ik vorig jaar vrijdag de 13de iets met geluk of ongeluk had.
We zien wel. [afbeelding]
Ik ook niet, en vele mensen met mij aan het lawaai buiten te horen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zou het bij god ook niet weten eik. Maak me er nooooit druk om.
Waarom niet eerst naar Düsseldorf airport en dan de zooi er uit schroevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:29 schreef D-Devil het volgende:. ook-gek
.
Ik hoef maar tot 14.00u dan naar huis, de versterker uit de auto schroeven samen met de woofer en dan naar Düsseldorf airport.
Er moeten 2 vliegtuigkoffers meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet eerst naar Düsseldorf airport en dan de zooi er uit schroeven![]()
waarom in godsnaam danquote:
Naja 7 man uit Zweden, 3 auto's 7 koffers 10 personen in totaal moeten terug en in de Corsa gaat meer dan in een 206quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:04 schreef Paladijn het volgende:
Feli Arneaux
En omg, Bo vrij? http://frontpage.fok.nl/submit.fok !
ja dat jaquote:
Ohw men wat haat ik dat inderdaad. Ongekendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet naar het gemeentehuis, m'n paspoort is verlopen![]()
Daar heb je ook een dagtaak aan, ambtenaren en dan ook nog in de bijlmer... surinaamse snelheden![]()
Één 5,4 GODVERDOMMEKUTKANKERTYFUSHOERENCHOLERAAAA!quote:
Jeuhquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JeuhJeuh
Oh wacht dat is helemaal niet leuk![]()
Zuurquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Één 5,4 GODVERDOMMEKUTKANKERTYFUSHOERENCHOLERAAAA!
En de rest gehaald. Die van vandaag ook wel.
JA sorry slechte eigenschap van mequote:
Omhoog zuigen dus. Duidelijk. Sterktequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de rest gehaald. Die van vandaag ook wel.
dus je gaat niet dood?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omhoog zuigen dus. Duidelijk. Sterkte
Vanmorgen tehoren gekregen dat ik geen TBC heb.
Wow, wat een suprise![]()
Jawel.quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maakt niks uit zo lang het maar langzaam en pijnelijk isquote:
* Xtreem maakt geen snoeiharde opmerking onder de gordel terug..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maakt niks uit zo lang het maar langzaam en pijnelijk is![]()
Mja, een 5,5 is ook matig natuurlijk, maar dan had ik tenminste aan m'n master mogen beginnen.quote:
Docent doet het er dus om. Dat wordt echt inlikkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, een 5,5 is ook matig natuurlijk, maar dan had ik tenminste aan m'n master mogen beginnen.
Oei.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, een 5,5 is ook matig natuurlijk, maar dan had ik tenminste aan m'n master mogen beginnen.
Dat lijkt me stug. Maar ik zal inderdaad even in de mail moeten klimmen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Docent doet het er dus om. Dat wordt echt inlikken
Jehquote:
Eerst tekstueel inlikken, en anders mondeling he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Maar ik zal inderdaad even in de mail moeten klimmen.
[..]
Jeh
Nog liever een half jaar 1 vak doen en een commissie ergens dan inlikken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eerst tekstueel inlikken, en anders mondeling he?
Omdat je burgelijk geworden benquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem maakt geen snoeiharde opmerking onder de gordel terug..
Waarom ben ik zo aardig?!?
Het is gewoon verdiend!!! niet meer en niet minderquote:
Hej lelijke rooie, vouw jezelf eens om een boom heen voor de kapper wil je.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is gewoon verdiend!!! niet meer en niet minder
Ga jij nu maar met een camera foto's van je poesje maken om mokkels je bed in te lokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat je burgelijk geworden ben![]()
oh nee je ware aard komt naar boven nu. Je hebt al die tijd stoer gedaan ja om aardig gevonden te worden.
Kijk eens wat ik kan kijk eens wat ik kan.
Jij bent NEP knulletje NEP ZEG IK JE![]()
Ik had ook een Her op op 0,05quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Been there, done that. M'n HAVO gezakt op 0.05
Damnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had ook een Her op op 0,05
En toen met 0,12 to spare de her gehaald![]()
Met foto's kom je niet ver helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga jij nu maar met een camera foto's van je poesje maken om mokkels je bed in te lokken
in den haag zijn er bijna geen bomen. Dus een kapper met een boom er voor is niet te vindenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej lelijke rooie, vouw jezelf eens om een boom heen voor de kapper wil je.
Dat vind ik een prestatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Been there, done that. M'n HAVO gezakt op 0.05
Wat een grafstad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met foto's kom je niet ver helaas
Je moet ze gewoon langs laten komen![]()
[..]
in den haag zijn er bijna geen bomen. Dus een kapper met een boom er voor is niet te vinden![]()
Dus toen heb je een jaar extra gedaan voor een beetje bonken in Salouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn
Ik heb de her niet gemaakt omdat ik al een vakantie had geboekt enzo
quote:
Jha letterlijk want alles ligt open hier. Allemaal graven die open liggenquote:
Ik was 16, en had GEEN idee wat ik voor opleiding wilde gaan doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus toen heb je een jaar extra gedaan voor een beetje bonken in Salou
Held
Ik mis het stiekum muziek luisteren, de docenten irriteren, klas genoten gek maken, gooien met tafels, en het stiekum eten en drinken of stiekum een drankje drinken tijdens de lesquote:
Jha wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef D-Devil het volgende:
Zeg. Laat Mark eens met rust
.
Mark. Zijn ze je weer het pesten, stelletje boeren.
En gelijk heb jequote:
Ga 3 keer per week naar Groningen rijden, zoals ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb uitgerekend dat ik 75 euro kwijt zou zijn per week aan brandstof. Als ik ga werken waar ik zo naartoe ga.
Damn.
Wat kan mij het schelen wat jij of Paladijn doetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ga 3 keer per week naar Groningen rijden, zoals ik
(of 5 x zoals paal)
das pas duur
ben ik weer stoutquote:
Krijg je niet een mooie reisvergoeding dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen wat jij of Paladijn doet.
Ik ga in ieder geval niet een hele dag werken, om mijn brandstof te kunnen betalen.
Dan ga ik wel verder op zoek naar een baan die iets dichter in de buurt is.
Ja, en nu mond dicht anders ..quote:
Geen idee. Daar hoop ik opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Krijg je niet een mooie reisvergoeding dan?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, en nu mond dicht anders ..
[afbeelding].
Volgens mij zijn ze het verplicht als je meer dan 25 km moet reizen.quote:
Lag die grens niet al bij 10 of 15 km enkele reis?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze het verplicht als je meer dan 25 km moet reizen.
Maar zoek het op zou ik zeggen.
Ga je auto wassenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me![]()
ik had op veel langer wachten gerekend![]()
Geen idee, maar ze mankeert geloof ik niets aan d'r poten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lag die grens niet al bij 10 of 15 km enkele reis?
Anne, wat ga je eigenlijk doen?
ligt volgens mij meer aan je CAO....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze het verplicht als je meer dan 25 km moet reizen.
Maar zoek het op zou ik zeggen.
Hier ook inderdaad vanaf 5km tot een max van 30.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ligt volgens mij meer aan je CAO....
bij ons krijg je vanaf 5km al vergoed![]()
geen zin om de niksan te wassen, die is toch grijsquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef Dangel het volgende:
ik woon op 4 kilometr van mn werk maar rijdt 20 per dag woon-werk16 kilometer op de terugweg. Want ja, vrijdagmiddag in Leeuwarden, daar kom je neit door... Dan is 4 keer zo ver omrijden sneller
![]()
Ze hebben die foto bewerkt met photo shop om je te pestenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef BoJo het volgende:
ik zie net op mijn pas foto dat ik een lui oog heb![]()
Je moet die kitch helemaal niet zienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef ook_gek het volgende:
Jullie hebben geen smaak. Je moet dit groot zien
Dat is geen kitchquote:
Ik mankeer ook niets aan mijn mond, dus vraag ik het gewoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze mankeert geloof ik niets aan d'r poten.
Ik ben een weekendje zeilen
ik denk dat je beter kan bellen. Want de kans dat ze je horen als je het nu vraagt acht ik zeer kleinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mankeer ook niets aan mijn mond, dus vraag ik het gewoon..
Daarom zei ik ook niet "ik vraag het nu gewoon".quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kan bellen. Want de kans dat ze je horen als je het nu vraagt acht ik zeer klein![]()
toedeloetjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook niet "ik vraag het nu gewoon".
Ik ga er overigens nu maar naartoe, want ik ken het centrum van Venlo niet op mijn duimpje, dus dat wordt zoeken.
Toedels.
Doe je ook even boodschappen voor mij? Ik schijn dat ook nog ergens te moeten doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen zin om de niksan te wassen, die is toch grijs![]()
ik ga wel boodschappen doen, hoef ik morgen niet.![]()
bel hem maar even. Hij is al weg namelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe je ook even boodschappen voor mij? Ik schijn dat ook nog ergens te moeten doen
Werkzaamheden Venloquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef Paladijn het volgende:
Zou Venlo vrijdagmiddag net zo erg zijn lexxx?
jij komt er nooitquote:
en dan smst ie alleen of ik boodschappen ben gaan doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bel hem maar even. Hij is al weg namelijk![]()
Ik ben gevallen, lang uit voor jou. Niet voor je mooie ogen, ik zag de drempel te laatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef Dangel het volgende:
oh tof, kwam net een mooie vrouw mn kantoor binnen gevallen
mwag, lekker boeiend. wekrne hier twee vrouwen, waarvan 1 mooie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben gevallen, lang uit voor jou. Niet voor je mooie ogen, ik zag de drempel te laat![]()
Ja ik ook. Maar er komen wel vaak mensne langs en zo. Ben de spil van het bedrijf nu, zeggen zequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Fugie het volgende:
Ik zit alleen op kantoor
nog een half uurtje en ik ga weer richting zeeland2 dagen strand en dan weer filerijden
Je bent iig goed voor de werkgelegenheid hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef Fugie het volgende:
mmm altijd fijn, 2 boetes op 1 dag binnenkrijgen a 87 en 56 euro's
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent iig goed voor de werkgelegenheid hier
Beiden snelheid neem ik aan?
Of doordat je steeds de neiging hebt om fietspaden te pakken ipv autowegen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik raakooit nog eens mn rijbewijs kwijt voor te hard rijden
In de Visa ja
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of doordat je steeds de neiging hebt om fietspaden te pakken ipv autowegen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:31 schreef Fugie het volgende:
Gelukkig heb ik domdom, collega van me uit rotterdam kreeg bijna elke dag een boete binnen van een trajectcontrole maar hij wist niet welke
al enige jarenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:37 schreef Paladijn het volgende:
En flitsen ze in de randstad tegenwoordig ook al in 30km zones?
Een van de momenten dat ik blij ben dat ze buiten de randstad soms wat jaartjes achterlopenquote:
ducte tape is niet gechikt voor ronde vormenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
en 666 in ducttape op de deur?
Viper-strepen over je motorkap / dak?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ducte tape is niet gechikt voor ronde vormen
egwel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan de beste gebeurenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:17 schreef Alfisti het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/071307/media.php?media=bike.wmv
Dan ben ik benieuwd hoe astrid het dan toch gelukt is om mijn naam met schilders tape op de muur geplakt te krijgen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, goede tip. ik vraag Astrid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe astrid het dan toch gelukt is om mijn naam met schilders tape op de muur geplakt te krijgen.
Tziet er wel tof uit.quote:
wel een dieselquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar een ford feest 1.4 automaat leasen, lekker lui in de file staan
Boooo !quote:
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef ThaFreak het volgende:
zometeen @ discovery![]()
volvo t5 vs ford nogwat
euro-cop vs vs-cop
Ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef lipje het volgende:Pauperwerk op zaterdag
Ik mag morgen lekker tussen alle 100.000 kinderwagens en krijsende koters weer sjoppen
Laat mij dan maar lekker werkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef lipje het volgende:Pauperwerk op zaterdag
Ik mag morgen lekker tussen alle 100.000 kinderwagens en krijsende koters weer sjoppen
Morgen voor een 156 2.0 TS kijken met vol leer voor een vriend van mequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:12 schreef Alfisti het volgende:
156 GTA inmiddels onder de 10K in Duitsland![]()
Mobile.de link
PICS makenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen voor een 156 2.0 TS kijken met vol leer voor een vriend van me![]()
weet je het zeker?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
Dat geluid van de T5![]()
Ik mis hem als ik dat zie![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zag ik gelijk al toen ze voorgesteld werden... "die gast kan niet rijden".
rijd hier ook ergens eentje rond met cardamuro ofzo design , oer en oer en ooooeeer lelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef lipje het volgende:
ik zag een verpimpte 156 bij de Lidl staan. Sjonne spoiler, grote voorbumper, lelijke zijskirts, luchthapper op de motorkap, sjonne uitlaatpijpjes (2 omhoog), DTM-wisser en onweerflitsen op de zijkant geverfd.
Alles was zo fout dat ie bijna weer mooi werd. Maar t mooiste was nog dat ie m niet aan de praat kreeg
ik zat toen in de 155 en ik zag hem kijken dus keek snel een andere kant op voor ie zou gaan zwaaienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef lipje het volgende:
zat er ook een gast met duits voetbalshirtje en een blondje ernaast in?
Toch wel tof dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tziet er wel tof uit.
Zo ff nieuwe bluetooth drivers installeren en ik zal je ff een pic ervan sturen. 14.hiv
Nee, integendeelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Alex is zo wanhopig dat ie alles geil vindt.
Er is geen modder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef vlad het volgende:
waarom is er nu geen leuk festival om heen te gaan?![]()
nou zeg dat. wat een gruwelijk kutfestival was het jammer genoegquote:
Autumn is anders ook rukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
is het geluid bij WT op een festival wel eens goed dan?
Autumn is NU ruk. De goede bandleden hebben de band verlatenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef vlad het volgende:
[..]
Autumn is anders ook ruk![]()
Had er meer van verwacht, maar wat een saaie vertoning en dom wicht is dat![]()
Ik had er meer van verwacht ja, naar aanleiding van hun demo en eerste album. Maar vond het optreden niets. heel saai. en dan dat domme geklets tussendoor van haar.. dat moet ze gewoon niet doen. ze moet zingen, meer nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autumn is NU ruk. De goede bandleden hebben de band verlatenHun eerste twee commerciele CDs waren geniaal, en hun optredens in die periode (waarvan ik er heel wat heb gezien) ook. Nu niet meer.
Mijn Autumn, wat hebben ze gedaan
zeg datquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, ze wil wel eens rare dingen zeggen tussnedoor ja
Ja, maar ze steekt haar energie tegenworidg meer inhara andere band geloofik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:30 schreef vlad het volgende:
[..]
zeg dat![]()
maar toegegeven: ze kan wel zingen![]()
wie neukt ze?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ze steekt haar energie tegenworidg meer inhara andere band geloofik.
op dit moment zou ik daar genoegen mee nemen jaquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef vlad het volgende:
[..]
nou zeg dat. wat een gruwelijk kutfestival was het jammer genoegvorig jaar was het helemaal perfect.
goede opzet, gezelige sfeer, goede bands, redelijk geluid, leuke/ruime metal markt
Dit jaar was totaal ruk. geen sfeer, twee podia strak naast elkaar (degene die dat bedacht heeft, moet tegen de muur) matige bands, slechte/krappe metal markt en het geluid bij WT was dramatisch slecht. zo erg heb ik het nog nooit eerder meegemaakt tijdens een concert![]()
en heb de modder nog op de ramen van de auto zittenwant aan modder geen gebrek
dan gata ijsmeis je zo beledigenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef vlad het volgende:
[..]
op dit moment zou ik daar genoegen mee nemen ja![]()
en ook nog speciaal heel vroeg heen om autumn te kunnen zienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]je hebt je wel vermaakt bij Waldrock dus
Ik vond de 55 euro wat teveel van het goede voor de bandjes die kwamen... misschien volgend jaar wel weer.
in mp3/cd myaquote:
die is zich momenteel op Tim aan het schroevenquote:
wat kom je onzeker over, knulquote:
je moet ze ook niet vergelijken met een serieus bandquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
in mp3/cd myaLive vielen ze heel erg tegen... maar goed, heb ze dan ook maar een keer live gezien.
week 33quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:40 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en half onbekend europa door te cruisen
onzekerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef vlad het volgende:
[..]
wat kom je onzeker over, knul![]()
maar iig hoi![]()
* vlad meldt zich hierbij aan en is af te halen in Gorichemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:40 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en half onbekend europa door te cruisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |