quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef Copycat het volgende:
Als ik doorga met zo lummelen, wordt morgen een stressy vrijdag. Maar ach, daarna heb ik toch vakantie.
Met daarbij nog 1 uurtje en dan 3 weken vakantiequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef saaw het volgende:
hoe kan ik me nou zo vervelen terwijl ik eigenlijk nog 1000 dingen moet doen
Ze zal het toch niet over mij hebben!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef Copycat het volgende:
Nog een peukje achter mijn bureau, dan maar.
Deur dicht en hopen dat ons Manus Depressiefje van Alles niet langs komt lopen.
Shit, ze is eigenlijk een man...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ze zal het toch niet over mij hebben!![]()
![]()
leuk gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
duiveltje:
ik wil niet meer.... krijg de tering maar met je kut<insert bedrijfsnaam>... zak maar in de stront...
engeltje:
maar je hebt 't salaris nog even nodig die twee maanden... en voor wat je nou allemaal helemaal meot doen.. NIETS...
duiveltje:
kan jou dat geld nou bommen, ga lekker naar huis en ga verhuizen en genieten...
enzovoorts
Fuck dat!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze is wel lekker, maar zooooooooo dom!
welke radiozender heb jij op dat ze dat draaienquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:23 schreef Puck1 het volgende:
waarom ken ik de tekst van kedeng kedeng??![]()
radio 1quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke radiozender heb jij op dat ze dat draaien
waarom denkt hij dat ik een hij ben? ben ik niet!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik begrijp hoe hij zich voelt.. ik moet naar Sky Radio luisteren
waarom denkt hij dat ik een hij ben? ben ik niet!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:51 schreef Puck1 het volgende:
[..]
waarom denkt hij dat ik een hij ben? ben ik niet!!
in dit topic Virtueel vreemdgaan te plaatsen. En om daar nu pas achter te komen doordat ik gewoon aan het werk ben.quote:Het is officieel: morgen wordt stressen... Of doorschuiven tot na mijn vakantie.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef Poekel het volgende:
Kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |