In deze clip zie ik m vooral centraal spelen: klik. Tijdens het onder 20-WK speelt hij ook gewoon op 10.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie hem (op YouTube) best wel veel goed lukkende acties maken op links en rechts. Niet echt in de spits of op '10'.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef toma het volgende:
Waarom kunnen geen poging doen om Ljunberg te halen? Tien miljoen moet genoeg zijn.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:14 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Niet haalbaar voor Ajax. Vooral zijn salariseisen.
Nog anderhalve maand, ik heb vertrouwen in wat Ajax doet met Van Geel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef gday het volgende:
Ik ben tot nu toe niet echt tevreden over deze transferperiode.
Nee. Maar gelukkig hebben ze nog even, en gebeurd dit niet allemaal op de laatste dag. Zoals met Zlatan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef gday het volgende:
Ik ben tot nu toe niet echt tevreden over deze transferperiode.
Nouja, gewoon kopen dan maarquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:58 schreef Fides het volgende:
[..]
In deze clip zie ik m vooral centraal spelen: klik. Tijdens het onder 20-WK speelt hij ook gewoon op 10.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
waarom het kaartje eraan hangt weet ik niet![]()
Hij is gewoon op vakantie in Liverpool en heeft een shirtje gekochtquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
Hebben ze even snel uit de fanshop gehaaldquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
18miljoen ben ik tevreden mee. wens hem veel succes daar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:06 schreef toma het volgende:
[..]net op de Radio: Babel voor 18 miljoen naar Liverpool.
En Xabi Prieto dan? en Ochoa?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:02 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Nee. Maar gelukkig hebben ze nog even, en gebeurd dit niet allemaal op de laatste dag. Zoals met Zlatan.
Maarja, echt geruchten zijn er ook nog niet. Alleen omtrend Lasse Nilsson dan.
oja, Xabi Prieto. Moeten ze doen denk ik.quote:
lijkt wel op..quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef BonJovi het volgende:
Babel definitief weg dus.
Niet goed genoeg, we moeten investeren in toppers en niet in subtoppers, we zijn PSV niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef Chadi het volgende:
Ik lees net op de VI dat Touma transfer vrij is. kan toch geen kwaad om die gast erbij te hebben.
Nouja in welke categorie schaar jij Kennedy en Delorge dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, we moeten investeren in toppers en niet in subtoppers, we zijn PSV niet.
Kennedy heeft iig een goed rendement. Touma ook maar toch minder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja in welke categorie schaar jij Kennedy en Delorge dan?
Kennedy is een stuk beter dan Touma over Delorge kan ik niet oordelen heb hem niet gevolgd dit seizoen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja in welke categorie schaar jij Kennedy en Delorge dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |